Есептеу.Қорытындылау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МАТЕМАТИКА
3 ”Ә” сыныбы
1 слайд
МАТЕМАТИКА 3 ”Ә” сыныбы
2 слайд
Зейінді
шоғырландыру
2 слайд
Зейінді шоғырландыру
3 слайд
Алтын ереже
Көңілді отыру
Тыныштық сақтау
Бірге жұмыс жасау Уақытты үнемдеу
3 слайд
Алтын ереже Көңілді отыру Тыныштық сақтау Бірге жұмыс жасау Уақытты үнемдеу
4 слайд
Алдыңғы білімді пысықтау.
«Сен маған мен саған» әдісі. Ж.Ж.
6- тапсырма. Есепте. Дұрыстығын тексер.
41*2 =82 33*3=99 23*3=69
96: 6=16 428: 2=214 639: 3=213
248: 2=124 82: 2=41 51: 3=17
Дескриптор:
•
Сандарды көбейту және бөлу ережесін қолданады
•
Кестеден тыс көбейту және бөлу амалдарын
орындайды
4 слайд
Алдыңғы білімді пысықтау. «Сен маған мен саған» әдісі. Ж.Ж. 6- тапсырма. Есепте. Дұрыстығын тексер. 41*2 =82 33*3=99 23*3=69 96: 6=16 428: 2=214 639: 3=213 248: 2=124 82: 2=41 51: 3=17 Дескриптор: • Сандарды көбейту және бөлу ережесін қолданады • Кестеден тыс көбейту және бөлу амалдарын орындайды
5 слайд
Жаңа білім
5 слайд
Жаңа білім
6 слайд
Тақырыбы:
Есептеу.Қорытындылау
Оқу мақсаттары :
-
Көбейту және бөлу амалдарына берілген
қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі
х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465
түріндегі теңдеулерді шешу;
- 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен
бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні
бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту
ережесін қолдану ;
6 слайд
Тақырыбы: Есептеу.Қорытындылау Оқу мақсаттары : - Көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу; - 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану ;
7 слайд
Бағалау критерийлері:
-
Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым
теңдеулерді, құрылымы күрделі теңдеулерді
шеше алады ;
- 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен
бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні
біртаңбалы санға бөлу, қосындыны санға
көбейту ережесін қолдана алады;
7 слайд
Бағалау критерийлері: - Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі теңдеулерді шеше алады ; - 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні біртаңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдана алады;
8 слайд
8 слайд
9 слайд
1- тапсырма. “Ой күмбезі” әдісі. Ұ.Ж.
Қысқаша жазылуы бойынша есеп
құрастыр.
Дескриптор:
-
мәтінді болжай алады;
-
сызба бойынша есептің мәтінін құрайды;
-
екі есе артық болу үшін көбейту амалын
орындайды;
-
есептің шешуін табады;
9 слайд
1- тапсырма. “Ой күмбезі” әдісі. Ұ.Ж. Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыр. Дескриптор: - мәтінді болжай алады; - сызба бойынша есептің мәтінін құрайды; - екі есе артық болу үшін көбейту амалын орындайды; - есептің шешуін табады;
10 слайд
Қыздар – 24 адам
Ұлдар - ?,2 есе артық ? бала
Ш: 24·2 =48 (бала)
48+24 =72 (бала)
Ж:циркке барлығы 72 бала
барды.
10 слайд
Қыздар – 24 адам Ұлдар - ?,2 есе артық ? бала Ш: 24·2 =48 (бала) 48+24 =72 (бала) Ж:циркке барлығы 72 бала барды.
11 слайд
2- тапсырма. «Ең зейінді» әдісі. Ө.Ж.
Есептеп, дұрыстығын тексер.
42:14= 80:16= 57:19=
90:45= 82:41= 72:18=
Дескриптор:
- санды бөлу ережесін қолданады ;
- кестеден тыс бөлу амалдарын орындайды;
11 слайд
2- тапсырма. «Ең зейінді» әдісі. Ө.Ж. Есептеп, дұрыстығын тексер. 42:14= 80:16= 57:19= 90:45= 82:41= 72:18= Дескриптор: - санды бөлу ережесін қолданады ; - кестеден тыс бөлу амалдарын орындайды;
12 слайд
42:14= 3 80:16=5 57:19=3
90:45= 2 82:41= 2 72:18=4
12 слайд
42:14= 3 80:16=5 57:19=3 90:45= 2 82:41= 2 72:18=4
13 слайд
3-деңгейлік тапсырма . « Білгенге маржан» әдісі .
Есепті шығар
С. Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар әрқайсысында 10
орындықтан 12 қатарға орналасты. Ал ересектер олардан 3 есе кем.
Кинотеатрға неше ересек адам келді?
Дескриптор:
-мәтіннің мағынасын түсінеді
-есептің шартын құрады
-үш есе кем болу үшін бөлу амалын орындайды
А . Есепте.
13*4= 130*2= 500 : 2=
90 : 2= 240: 4 = 680: 2=
Дескриптор:
-
екі таңбалы санды бір
таңбалы санға көбейту
алгоритмін біледі
-
екі таңбалы санды бір
таңбалы санға бөлу алгоритмін
біледіВ. Теңдеуді шеш.
х:(5*6)=3
Дескриптор:
-құрылымы күрделі теңдеулерді
ықшамдайды.
-көбейту және бөлу амалдарын
орындайды.
-теңдеуді шешеді .
13 слайд
3-деңгейлік тапсырма . « Білгенге маржан» әдісі . Есепті шығар С. Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар әрқайсысында 10 орындықтан 12 қатарға орналасты. Ал ересектер олардан 3 есе кем. Кинотеатрға неше ересек адам келді? Дескриптор: -мәтіннің мағынасын түсінеді -есептің шартын құрады -үш есе кем болу үшін бөлу амалын орындайды А . Есепте. 13*4= 130*2= 500 : 2= 90 : 2= 240: 4 = 680: 2= Дескриптор: - екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту алгоритмін біледі - екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін біледіВ. Теңдеуді шеш. х:(5*6)=3 Дескриптор: -құрылымы күрделі теңдеулерді ықшамдайды. -көбейту және бөлу амалдарын орындайды. -теңдеуді шешеді .
14 слайд
Деңгейлік тапсырма. «Білгенге маржан» әдісі.
Есепті шығар
С. Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар әрқайсысында 10
орындықтан 12 қатарға орналасты. Ал ересектер олардан 3 есе кем.
Кинотеатрға неше ересек адам келді?
Балалар 10 о, 12қ.
Ересектер-? 3 есе кем
Ш: 1) 10*12 =120
2) 120: 3=40
Ж: 40 ересек адам келді.
А . Есепте.
13*4= 52. 130*2= 260. 500 : 2= 250.
90 : 2= 45. 240: 4 =60. 680: 2=340. В. Теңдеуді шеш.
х: (5*6)=3
х: 30=3
х =30*3
х=90
90: (5*6) =3
3=3
14 слайд
Деңгейлік тапсырма. «Білгенге маржан» әдісі. Есепті шығар С. Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар әрқайсысында 10 орындықтан 12 қатарға орналасты. Ал ересектер олардан 3 есе кем. Кинотеатрға неше ересек адам келді? Балалар 10 о, 12қ. Ересектер-? 3 есе кем Ш: 1) 10*12 =120 2) 120: 3=40 Ж: 40 ересек адам келді. А . Есепте. 13*4= 52. 130*2= 260. 500 : 2= 250. 90 : 2= 45. 240: 4 =60. 680: 2=340. В. Теңдеуді шеш. х: (5*6)=3 х: 30=3 х =30*3 х=90 90: (5*6) =3 3=3
15 слайд
Қорытындылау
“ Кім шапшаң” әдісі
Кесте бойынша өрнектер құр және
жаз.Олардың мәнін тап.
Дескриптор:
-
өрнек құруды біледі
-
мәнін табады
15 слайд
Қорытындылау “ Кім шапшаң” әдісі Кесте бойынша өрнектер құр және жаз.Олардың мәнін тап. Дескриптор: - өрнек құруды біледі - мәнін табады
16 слайд
Қосылғыш 520 45·3 16·3 600
Қосылғыш 22:2 300 120 +160 25·5
Қосындын
ың мәні 531 435 328 725
16 слайд
Қосылғыш 520 45·3 16·3 600 Қосылғыш 22:2 300 120 +160 25·5 Қосындын ың мәні 531 435 328 725
17 слайд
Бағалау
17 слайд
Бағалау
18 слайд
Кері байланыс
“ Күннің шуағы”әдісі
18 слайд
Кері байланыс “ Күннің шуағы”әдісі
19 слайд
Үйге тапсырма
33 бет. 8 тапсырма
19 слайд
Үйге тапсырма 33 бет. 8 тапсырма
20 слайд
20 слайд