Материалдар / Есептеу.Қорытындылау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Есептеу.Қорытындылау

Материал туралы қысқаша түсінік
Есептеу.Қорытындылау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2021
402
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МАТЕМАТИКА 3 ”Ә” сыныбы

1 слайд
МАТЕМАТИКА 3 ”Ә” сыныбы

1 слайд

МАТЕМАТИКА 3 ”Ә” сыныбы

Зейінді шоғырландыру

2 слайд
Зейінді шоғырландыру

2 слайд

Зейінді шоғырландыру

Алтын ереже Көңілді отыру Тыныштық сақтау Бірге жұмыс жасау Уақытты үнемдеу

3 слайд
Алтын ереже Көңілді отыру Тыныштық сақтау Бірге жұмыс жасау Уақытты үнемдеу

3 слайд

Алтын ереже Көңілді отыру Тыныштық сақтау Бірге жұмыс жасау Уақытты үнемдеу

Алдыңғы білімді пысықтау. «Сен маған мен саған» әдісі. Ж.Ж. 6- тапсырма. Есепте. Дұрыстығын тексер. 41*2 =82

4 слайд
Алдыңғы білімді пысықтау. «Сен маған мен саған» әдісі. Ж.Ж. 6- тапсырма. Есепте. Дұрыстығын тексер. 41*2 =82 33*3=99 23*3=69 96: 6=16 428: 2=214 639: 3=213 248: 2=124 82: 2=41 51: 3=17 Дескриптор: • Сандарды көбейту және бөлу ережесін қолданады • Кестеден тыс көбейту және бөлу амалдарын орындайды

4 слайд

Алдыңғы білімді пысықтау. «Сен маған мен саған» әдісі. Ж.Ж. 6- тапсырма. Есепте. Дұрыстығын тексер. 41*2 =82 33*3=99 23*3=69 96: 6=16 428: 2=214 639: 3=213 248: 2=124 82: 2=41 51: 3=17 Дескриптор: • Сандарды көбейту және бөлу ережесін қолданады • Кестеден тыс көбейту және бөлу амалдарын орындайды

Жаңа білім

5 слайд
Жаңа білім

5 слайд

Жаңа білім

Тақырыбы: Есептеу.Қорытындылау Оқу мақсаттары : - Көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді, құрылым

6 слайд
Тақырыбы: Есептеу.Қорытындылау Оқу мақсаттары : - Көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу; - 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану ;

6 слайд

Тақырыбы: Есептеу.Қорытындылау Оқу мақсаттары : - Көбейту және бөлу амалдарына берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі х∙ (25:5)=60; (24∙3):х=6; х: (17∙2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу; - 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні бір таңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдану ;

Бағалау критерийлері: - Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі теңдеулерді шеше алады ; -

7 слайд
Бағалау критерийлері: - Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі теңдеулерді шеше алады ; - 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні біртаңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдана алады;

7 слайд

Бағалау критерийлері: - Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді, құрылымы күрделі теңдеулерді шеше алады ; - 100 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлуді орындауда қосындыны және көбейтіндіні біртаңбалы санға бөлу, қосындыны санға көбейту ережесін қолдана алады;

8 слайд

8 слайд

1- тапсырма. “Ой күмбезі” әдісі. Ұ.Ж. Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыр. Дескриптор: - мәтінді болжай алады; - сызба

9 слайд
1- тапсырма. “Ой күмбезі” әдісі. Ұ.Ж. Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыр. Дескриптор: - мәтінді болжай алады; - сызба бойынша есептің мәтінін құрайды; - екі есе артық болу үшін көбейту амалын орындайды; - есептің шешуін табады;

9 слайд

1- тапсырма. “Ой күмбезі” әдісі. Ұ.Ж. Қысқаша жазылуы бойынша есеп құрастыр. Дескриптор: - мәтінді болжай алады; - сызба бойынша есептің мәтінін құрайды; - екі есе артық болу үшін көбейту амалын орындайды; - есептің шешуін табады;

Қыздар – 24 адам Ұлдар - ?,2 есе артық ? бала Ш: 24·2 =48 (бала) 48+24 =72 (бала) Ж:циркке барлығы 72 бала барды.

10 слайд
Қыздар – 24 адам Ұлдар - ?,2 есе артық ? бала Ш: 24·2 =48 (бала) 48+24 =72 (бала) Ж:циркке барлығы 72 бала барды.

10 слайд

Қыздар – 24 адам Ұлдар - ?,2 есе артық ? бала Ш: 24·2 =48 (бала) 48+24 =72 (бала) Ж:циркке барлығы 72 бала барды.

2- тапсырма. «Ең зейінді» әдісі. Ө.Ж. Есептеп, дұрыстығын тексер. 42:14= 80:16= 57:19= 90:45=

11 слайд
2- тапсырма. «Ең зейінді» әдісі. Ө.Ж. Есептеп, дұрыстығын тексер. 42:14= 80:16= 57:19= 90:45= 82:41= 72:18=   Дескриптор: - санды бөлу ережесін қолданады ; - кестеден тыс бөлу амалдарын орындайды;

11 слайд

2- тапсырма. «Ең зейінді» әдісі. Ө.Ж. Есептеп, дұрыстығын тексер. 42:14= 80:16= 57:19= 90:45= 82:41= 72:18=   Дескриптор: - санды бөлу ережесін қолданады ; - кестеден тыс бөлу амалдарын орындайды;

42:14= 3 80:16=5 57:19=3 90:45= 2 82:41= 2 72:18=4

12 слайд
42:14= 3 80:16=5 57:19=3 90:45= 2 82:41= 2 72:18=4  

12 слайд

42:14= 3 80:16=5 57:19=3 90:45= 2 82:41= 2 72:18=4  

3-деңгейлік тапсырма . « Білгенге маржан» әдісі . Есепті шығар С. Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар әрқа

13 слайд
3-деңгейлік тапсырма . « Білгенге маржан» әдісі . Есепті шығар С. Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар әрқайсысында 10 орындықтан 12 қатарға орналасты. Ал ересектер олардан 3 есе кем. Кинотеатрға неше ересек адам келді? Дескриптор: -мәтіннің мағынасын түсінеді -есептің шартын құрады -үш есе кем болу үшін бөлу амалын орындайды А . Есепте. 13*4= 130*2= 500 : 2= 90 : 2= 240: 4 = 680: 2= Дескриптор: - екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту алгоритмін біледі - екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін біледіВ. Теңдеуді шеш. х:(5*6)=3 Дескриптор: -құрылымы күрделі теңдеулерді ықшамдайды. -көбейту және бөлу амалдарын орындайды. -теңдеуді шешеді .

13 слайд

3-деңгейлік тапсырма . « Білгенге маржан» әдісі . Есепті шығар С. Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар әрқайсысында 10 орындықтан 12 қатарға орналасты. Ал ересектер олардан 3 есе кем. Кинотеатрға неше ересек адам келді? Дескриптор: -мәтіннің мағынасын түсінеді -есептің шартын құрады -үш есе кем болу үшін бөлу амалын орындайды А . Есепте. 13*4= 130*2= 500 : 2= 90 : 2= 240: 4 = 680: 2= Дескриптор: - екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту алгоритмін біледі - екі таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін біледіВ. Теңдеуді шеш. х:(5*6)=3 Дескриптор: -құрылымы күрделі теңдеулерді ықшамдайды. -көбейту және бөлу амалдарын орындайды. -теңдеуді шешеді .

Деңгейлік тапсырма. «Білгенге маржан» әдісі. Есепті шығар С. Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар әрқайсысында

14 слайд
Деңгейлік тапсырма. «Білгенге маржан» әдісі. Есепті шығар С. Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар әрқайсысында 10 орындықтан 12 қатарға орналасты. Ал ересектер олардан 3 есе кем. Кинотеатрға неше ересек адам келді? Балалар 10 о, 12қ. Ересектер-? 3 есе кем Ш: 1) 10*12 =120 2) 120: 3=40 Ж: 40 ересек адам келді. А . Есепте. 13*4= 52. 130*2= 260. 500 : 2= 250. 90 : 2= 45. 240: 4 =60. 680: 2=340. В. Теңдеуді шеш. х: (5*6)=3 х: 30=3 х =30*3 х=90 90: (5*6) =3 3=3

14 слайд

Деңгейлік тапсырма. «Білгенге маржан» әдісі. Есепті шығар С. Кинотеатрға балалар мен ересектер келді. Балалар әрқайсысында 10 орындықтан 12 қатарға орналасты. Ал ересектер олардан 3 есе кем. Кинотеатрға неше ересек адам келді? Балалар 10 о, 12қ. Ересектер-? 3 есе кем Ш: 1) 10*12 =120 2) 120: 3=40 Ж: 40 ересек адам келді. А . Есепте. 13*4= 52. 130*2= 260. 500 : 2= 250. 90 : 2= 45. 240: 4 =60. 680: 2=340. В. Теңдеуді шеш. х: (5*6)=3 х: 30=3 х =30*3 х=90 90: (5*6) =3 3=3

Қорытындылау “ Кім шапшаң” әдісі Кесте бойынша өрнектер құр және жаз.Олардың мәнін тап. Дескриптор: - өрнек құруды біл

15 слайд
Қорытындылау “ Кім шапшаң” әдісі Кесте бойынша өрнектер құр және жаз.Олардың мәнін тап. Дескриптор: - өрнек құруды біледі - мәнін табады

15 слайд

Қорытындылау “ Кім шапшаң” әдісі Кесте бойынша өрнектер құр және жаз.Олардың мәнін тап. Дескриптор: - өрнек құруды біледі - мәнін табады

Қосылғыш 520 45·3 16·3 600 Қосылғыш 22:2 300 120 +160 25·5 Қосындын ың мәні 531 435 328 725

16 слайд
Қосылғыш 520 45·3 16·3 600 Қосылғыш 22:2 300 120 +160 25·5 Қосындын ың мәні 531 435 328 725

16 слайд

Қосылғыш 520 45·3 16·3 600 Қосылғыш 22:2 300 120 +160 25·5 Қосындын ың мәні 531 435 328 725

Бағалау

17 слайд
Бағалау

17 слайд

Бағалау

Кері байланыс “ Күннің шуағы”әдісі

18 слайд
Кері байланыс “ Күннің шуағы”әдісі

18 слайд

Кері байланыс “ Күннің шуағы”әдісі

Үйге тапсырма 33 бет. 8 тапсырма

19 слайд
Үйге тапсырма 33 бет. 8 тапсырма

19 слайд

Үйге тапсырма 33 бет. 8 тапсырма

20 слайд

20 слайд