Материалдар / Family relationships, Grade 5
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Family relationships, Grade 5

Материал туралы қысқаша түсінік
Family relationships, Grade 5
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2023
178
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Family relationships, Grade 5

1 слайд
Family relationships, Grade 5

LEARNING OBJECTIVES: 5.C6 organise and present information clearly to others; 5.R3 understand the detail of an argument on a

2 слайд
LEARNING OBJECTIVES: 5.C6 organise and present information clearly to others; 5.R3 understand the detail of an argument on a limited range of familiar general and curricular topics; 5.L6 deduce meaning from context in short, supported talk on an increasing range of general and curricular topics; 5.S4 respond with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics;

Active learning methods: Jigsaw reading, Top down processing, True/false statement or Insert the correct word, Find out the mi

3 слайд
Active learning methods: Jigsaw reading, Top down processing, True/false statement or Insert the correct word, Find out the missing word!, Family tree

Differentiation by outcome: LESSON OBJECTIVES: All learners will be able to: understand the detail of the text about “Our frie

4 слайд
Differentiation by outcome: LESSON OBJECTIVES: All learners will be able to: understand the detail of the text about “Our friendly family” and identify meaning from short, supported talk and present “Family tree” to others with lots of support; Most learners will be able to: understand the detail of the text about “Our friendly family” and identify meaning from short, supported talk and present “Family tree” to others with some support; Some learners will be able to: understand the detail of the text about “Our friendly family” and identify meaning from short, supported talk and present “Family tree” to others without any support; True/false statement or Insert the correct word. The teacher will give different task to each group. One of the groups will do the True/false statement , while another group will do Insert the correct words task. In this was the teacher plans the differentiated task.

Assessment criteria: - Present information clearly to others; - Differentiate the detail of an argument on a limited range of

5 слайд
Assessment criteria: - Present information clearly to others; - Differentiate the detail of an argument on a limited range of familiar general and curricular topics; - Identify meaning from context in short, supported talk on an increasing range of general and curricular topics; - Answer with limited flexibility at sentence level to unexpected comments on an increasing range of general and curricular topics; For Listening for specific information task the teacher prepares descriptors: Descriptor : A learner - listens to the information about one’s family; - writes down the names of the family members on special sections.

The results of this curriculum: I learned: - how to use a variety of questioning techniques such as procedural, display, refer

6 слайд
The results of this curriculum: I learned: - how to use a variety of questioning techniques such as procedural, display, referential questions; - how to organize group and pair work effectively; - the types of criteria-based assessment; In the future I will - create the short term plan for each of my lesson using the idea of the updated curriculum ; - use different formative assessment strategies ;