Фигураның ауданы.Ауданды өлшеу.Квадрат сантиметр

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Фигураның ауданы.Ауданды өлшеу.Квадрат сантиметр

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне математика сабағында қолдануға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Фигураның ауданы. Ауданды өлшеу. Квадрат сантиметр

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Фигураның ауданы. Ауданды өлшеу. Квадрат сантиметр

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Фигураның ауданы. Ауданды өлшеу. Квадрат сантиметр

Сабақтың Сабақтың түрі:жаңа сабақ Әдісі:сұрақ-жауап,түсіндіру,талдау,өзіндік,жұппен. Көрнекілігі:сызбалар,кестелер,суреттер,

#2 слайд
Сабақтың Сабақтың түрі:жаңа сабақ Әдісі:сұрақ-жауап,түсіндіру,талдау,өзіндік,жұппен. Көрнекілігі:сызбалар,кестелер,суреттер,интербелсенді тақта 1.Фигураның ауданы ұғымымен,оны өлшеу және өлшем бірлігімен таныстыру; кестелік көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығару. 2.Ауызша есептеу жылдамдықтар ын,танымдық қабілеттерін дамыту. 3.Ұжыммен жұмыс істеуге,ұйымш ылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

2 слайд

Сабақтың Сабақтың түрі:жаңа сабақ Әдісі:сұрақ-жауап,түсіндіру,талдау,өзіндік,жұппен. Көрнекілігі:сызбалар,кестелер,суреттер,интербелсенді тақта 1.Фигураның ауданы ұғымымен,оны өлшеу және өлшем бірлігімен таныстыру; кестелік көбейту мен бөлуге берілген есептерді шығару. 2.Ауызша есептеу жылдамдықтар ын,танымдық қабілеттерін дамыту. 3.Ұжыммен жұмыс істеуге,ұйымш ылдыққа тәрбиелеу. Сабақтың мақсаты:

Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі: 2 Психологиялық көңіл-күй. 3. Топқа бірігу 4. Үй тапсырмасын пысықтау 4Сергіту сәті 5.Жаң

#3 слайд
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі: 2 Психологиялық көңіл-күй. 3. Топқа бірігу 4. Үй тапсырмасын пысықтау 4Сергіту сәті 5.Жаңа сабақ 6.Сұрақ-жауап 7.Топтық сұрақтар 8.Өзіндік жұмыс 9.Фигуралардан сюжетті суреттер құрастыру 10.Дәптермен жұмыс 11.Үйге тапсырма 12.Бағалау

3 слайд

Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі: 2 Психологиялық көңіл-күй. 3. Топқа бірігу 4. Үй тапсырмасын пысықтау 4Сергіту сәті 5.Жаңа сабақ 6.Сұрақ-жауап 7.Топтық сұрақтар 8.Өзіндік жұмыс 9.Фигуралардан сюжетті суреттер құрастыру 10.Дәптермен жұмыс 11.Үйге тапсырма 12.Бағалау

Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз Мақсатымыз білі

#4 слайд
Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз Мақсатымыз білім алу Міндетіміз еңбектену Еңбектену арқылы 5-ке қолды жеткізу. Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық көңіл-күй.

4 слайд

Жарқырап күн де ашылды, Айналаға нұр шашылды. Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз Мақсатымыз білім алу Міндетіміз еңбектену Еңбектену арқылы 5-ке қолды жеткізу. Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық көңіл-күй.

1-топ Шаршы 2 топ Үшбұрыш 3 топ Шеңбер

#5 слайд
1-топ Шаршы 2 топ Үшбұрыш 3 топ Шеңбер

5 слайд

1-топ Шаршы 2 топ Үшбұрыш 3 топ Шеңбер

Үй тапсырмасын пысықтау 4*6 =24 9*4 =36 3*6 =18 80-7*8 =24 5*7+65 =100 90-6*9 =36 5*6 =30 5*20 =100 8*2 =16 (48+12) :6 =10

#6 слайд
Үй тапсырмасын пысықтау 4*6 =24 9*4 =36 3*6 =18 80-7*8 =24 5*7+65 =100 90-6*9 =36 5*6 =30 5*20 =100 8*2 =16 (48+12) :6 =10 (36-27) :3 =3 (24+16) :8 =5 2- мысал

6 слайд

Үй тапсырмасын пысықтау 4*6 =24 9*4 =36 3*6 =18 80-7*8 =24 5*7+65 =100 90-6*9 =36 5*6 =30 5*20 =100 8*2 =16 (48+12) :6 =10 (36-27) :3 =3 (24+16) :8 =5 2- мысал

Математикалық диктант 1-топ Шаршы 2 топ Үшбұры ш 3 топ Шеңбер 7-ні 5 есе арттыр; 56-ны 7 есе кеміт; 42 мен 6 сандарының бөл

#7 слайд
Математикалық диктант 1-топ Шаршы 2 топ Үшбұры ш 3 топ Шеңбер 7-ні 5 есе арттыр; 56-ны 7 есе кеміт; 42 мен 6 сандарының бөліндісінің мәнін тап; 1-ші көбейткіш 6 , 2-ші көбейткіш 9 көбейтіндінің мәнін тап Бөлінгіш 28, бөлгіш 4, бөліндінің мәні 1 ші көбейткіш 28, бөлгіш 4, бөліндінің мәнін тап.

7 слайд

Математикалық диктант 1-топ Шаршы 2 топ Үшбұры ш 3 топ Шеңбер 7-ні 5 есе арттыр; 56-ны 7 есе кеміт; 42 мен 6 сандарының бөліндісінің мәнін тап; 1-ші көбейткіш 6 , 2-ші көбейткіш 9 көбейтіндінің мәнін тап Бөлінгіш 28, бөлгіш 4, бөліндінің мәні 1 ші көбейткіш 28, бөлгіш 4, бөліндінің мәнін тап.

Сергіту сәті

#8 слайд
Сергіту сәті

8 слайд

Сергіту сәті

Мақсаты: Фигураның ауданы ұғымымен, оны өлшеу және өлшем бірлігімен танысу, ақпаратты өз бетінше меңгеру, топта бірлесе жұм

#9 слайд
Мақсаты: Фигураның ауданы ұғымымен, оны өлшеу және өлшем бірлігімен танысу, ақпаратты өз бетінше меңгеру, топта бірлесе жұмыс жасай білу Жаңа сабақ: Фигураның ауданы.Ауданды өлшеу.Квадрат сантиметр

9 слайд

Мақсаты: Фигураның ауданы ұғымымен, оны өлшеу және өлшем бірлігімен танысу, ақпаратты өз бетінше меңгеру, топта бірлесе жұмыс жасай білу Жаңа сабақ: Фигураның ауданы.Ауданды өлшеу.Квадрат сантиметр

Сәйкестендіру 1.4 бұрышы бар көпбұрыш шеңбер 2.Қарама-қарсы қабырғалары тең төртбұры

#10 слайд
Сәйкестендіру 1.4 бұрышы бар көпбұрыш шеңбер 2.Қарама-қарсы қабырғалары тең төртбұрыш үшбұрыш 3.Барлық қабырғалары тең көпбұрыш тік төртбұрыш 4.Үш бұрышы бар көпбұрыш төртбұрыш 5.Бұрыштары жоқ фигура шаршы

10 слайд

Сәйкестендіру 1.4 бұрышы бар көпбұрыш шеңбер 2.Қарама-қарсы қабырғалары тең төртбұрыш үшбұрыш 3.Барлық қабырғалары тең көпбұрыш тік төртбұрыш 4.Үш бұрышы бар көпбұрыш төртбұрыш 5.Бұрыштары жоқ фигура шаршы

Топтық жұмыс 1 топ: Берілген фигуралардың ішінен ең үлкенін және ең кішісін табу.Фигурала

#11 слайд
Топтық жұмыс 1 топ: Берілген фигуралардың ішінен ең үлкенін және ең кішісін табу.Фигураларды іріктеу барысында біз олардың несін табамыз?(бетін,ауданын) 2 топ : Үшбұрыштың ауданы дөңгелектің ауданынан кіші екенін дәлелдеу.(беттестіру,салыстыру) 3 топ: Сыныптағы қандай заттардың ауданы бар? Оны қалай өлшеуге болады?

11 слайд

Топтық жұмыс 1 топ: Берілген фигуралардың ішінен ең үлкенін және ең кішісін табу.Фигураларды іріктеу барысында біз олардың несін табамыз?(бетін,ауданын) 2 топ : Үшбұрыштың ауданы дөңгелектің ауданынан кіші екенін дәлелдеу.(беттестіру,салыстыру) 3 топ: Сыныптағы қандай заттардың ауданы бар? Оны қалай өлшеуге болады?

Сұрақ –жауап 1 топ -Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер? -Геометриялық фигураларды өлшеу үшін қандай бірліктер қажет? 2

#12 слайд
Сұрақ –жауап 1 топ -Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер? -Геометриялық фигураларды өлшеу үшін қандай бірліктер қажет? 2 топ -Периметр деген не? Периметрді қалай табамыз? 3 топ -Қандай геометриялық фигуралардың периметрін табуға болмайды?

12 слайд

Сұрақ –жауап 1 топ -Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер? -Геометриялық фигураларды өлшеу үшін қандай бірліктер қажет? 2 топ -Периметр деген не? Периметрді қалай табамыз? 3 топ -Қандай геометриялық фигуралардың периметрін табуға болмайды?

Оқулықпен жұмыс 1 топ №1.а/ 1 см-ұзындықтың бірлігі. Кесіндінің ұзындығы 6 см. Кесіндінің ұзындығын қалай өлшейді? Түсіндір.

#13 слайд
Оқулықпен жұмыс 1 топ №1.а/ 1 см-ұзындықтың бірлігі. Кесіндінің ұзындығы 6 см. Кесіндінің ұзындығын қалай өлшейді? Түсіндір. 1 см 6 см 1 см 2 -ауданның бірлігі. Жолақтың ауданы 6 см 2 /квадрат сантиметр/. Фигураның ауданың қалай өлшейді? Түсіндір. Ауданды табу үшін фигураның енін ұзындығына көбейтеді. Ауданның формуласы:S =a * b

13 слайд

Оқулықпен жұмыс 1 топ №1.а/ 1 см-ұзындықтың бірлігі. Кесіндінің ұзындығы 6 см. Кесіндінің ұзындығын қалай өлшейді? Түсіндір. 1 см 6 см 1 см 2 -ауданның бірлігі. Жолақтың ауданы 6 см 2 /квадрат сантиметр/. Фигураның ауданың қалай өлшейді? Түсіндір. Ауданды табу үшін фигураның енін ұзындығына көбейтеді. Ауданның формуласы:S =a * b

2 топ ә/суреттегі әр кесіндіде 1 см неше рет бар? Әрбір кесіндінің ұзындығы неге тең? Ұзындықтары бірдей кесінділер бар ма? 3

#14 слайд
2 топ ә/суреттегі әр кесіндіде 1 см неше рет бар? Әрбір кесіндінің ұзындығы неге тең? Ұзындықтары бірдей кесінділер бар ма? 3 топ б/ суреттегі фигуралардың әрқайсысында 1 см 2 неше рет бар? Әрбір фигураның ауданы неге тең? Аудандары бірдей фигуралар тап? S =3 см * 4 см S =3 см * 3 см S =12 см 2 S =9 см 2

14 слайд

2 топ ә/суреттегі әр кесіндіде 1 см неше рет бар? Әрбір кесіндінің ұзындығы неге тең? Ұзындықтары бірдей кесінділер бар ма? 3 топ б/ суреттегі фигуралардың әрқайсысында 1 см 2 неше рет бар? Әрбір фигураның ауданы неге тең? Аудандары бірдей фигуралар тап? S =3 см * 4 см S =3 см * 3 см S =12 см 2 S =9 см 2

Топтық сұрақтар Топ басшылары

#15 слайд
Топтық сұрақтар Топ басшылары

15 слайд

Топтық сұрақтар Топ басшылары

Өзіндік жұмыс 2- есеп Дәптермен жұмыс 3 есеп Әр балада-5асық 52к-10.б тең бөлді 6 балада-? Асық Әр

#16 слайд
Өзіндік жұмыс 2- есеп Дәптермен жұмыс 3 есеп Әр балада-5асық 52к-10.б тең бөлді 6 балада-? Асық Әр балада неше кітап?

16 слайд

Өзіндік жұмыс 2- есеп Дәптермен жұмыс 3 есеп Әр балада-5асық 52к-10.б тең бөлді 6 балада-? Асық Әр балада неше кітап?

Фигуралардан сюжетті суреттер құрастыру

#17 слайд
Фигуралардан сюжетті суреттер құрастыру

17 слайд

Фигуралардан сюжетті суреттер құрастыру

Дәптермен жұмыс: 1.21:3 7кг-1арыстанның 1 күнде жейтін еті. 2.12:3 4кг-1арыстанның 1 күнде жейтін балығы. 5 есеп (Ауызша) 7-есе

#18 слайд
Дәптермен жұмыс: 1.21:3 7кг-1арыстанның 1 күнде жейтін еті. 2.12:3 4кг-1арыстанның 1 күнде жейтін балығы. 5 есеп (Ауызша) 7-есеп

18 слайд

Дәптермен жұмыс: 1.21:3 7кг-1арыстанның 1 күнде жейтін еті. 2.12:3 4кг-1арыстанның 1 күнде жейтін балығы. 5 есеп (Ауызша) 7-есеп

Үйге тапсырма №7 есеп

#19 слайд
Үйге тапсырма №7 есеп

19 слайд

Үйге тапсырма №7 есеп

#20 слайд

20 слайд

Файл форматы:
pptx
21.12.2017
862
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі