Материалдар / Физикалық жаттығулар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Физикалық жаттығулар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалпы физикалық дайындық ол спортшы өз денесін үйлесімді жетілдіруге ағзаның қозғайтын бұлшық еттерді дамытуға, организмнің барлық мүшелері мен жүйелерін нығайтуға, функционалды және үйлесімді қозғалыстарды жақсартуға, күшті, жылдамдықты, шыдамдылықты, икемділікті және иілгіштікті өсіруге бағытталған. Осы міндөттерді шешу көп жағдайда дененің жан-жақты дамуы мен денсаулық деңгейінің жоғарылауын қамтамасыз етеді. Арнайы дене дайындығы спорттың маманданып жатқан түрінің талаптарына сәйкес спортшы ағзасы мүмкіндіктерінің, барлық дене мүшелері мен жүйелерін жоғары деңгейде дамытуға бағытталған. Жалпы денені дамытатын және арнайы дайындықта пайдаланылатын сан-салалы жаттығулар түрлі тәсілдермен орындалады. Оның негізгі түрлері: қайталау, аралас, аралық, бірқалыпты, екпінді, бақылау, "барынша", өте жоғары қарқындылық, жеделдету, ойындық, жарыстық.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2021
329
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дене шынықтыру іс-әрекетінің дұрыс ұйымдастырылуы

1 слайд
Дене шынықтыру іс-әрекетінің дұрыс ұйымдастырылуы

Тәрбие – білім беру міндеті оқу іс-әрекеті процесінде баланың жеке басының моральдық ерік-жігер белгілерін қалыптастыру дене ш

2 слайд
Тәрбие – білім беру міндеті оқу іс-әрекеті процесінде баланың жеке басының моральдық ерік-жігер белгілерін қалыптастыру дене шынықтыру мен спорт саласын кейбір қарапайым білім мен терминдерді хабарлау дұрыс қимыл-қозғалыс дағдыларын және дене қасиетін тәрбиелеу жолымен шешіледі. Мұның бәрі баланың танымын ерік және эмоционалдық күшін оның ақыл-ой қабілетін адамгершілік қасиеті мен шығармашылық белсенділігін кешенді дамытуға бағытталған. Оқу іс-әрекеті қоршаған ортаға жақсы бейімделгіш алға қойылған тапсырмаға сай нысаналы, тез әрі сенімді түрде әрекет ете алатын тәртіпті адамдарды тәрбиелеуге көмектеседі.

Дене жаттығуларымен ұштастырылған процедуралар неғұрлым тиімді болады. Бұлшық еттердің ширақ жұмыс істеуі жылжу реттеу процес

3 слайд
Дене жаттығуларымен ұштастырылған процедуралар неғұрлым тиімді болады. Бұлшық еттердің ширақ жұмыс істеуі жылжу реттеу процесін жетілдіруге және сол арқылы организмнің қоршаған сыртқы ортаға бейімделуіне көмектеседі.

Шынықтыру процесінде организмнің терң өзгеруі іске асады. Балалар үшін қызықты дене жаттығуларымен және ойындармен ұштастырылғ

4 слайд
Шынықтыру процесінде организмнің терң өзгеруі іске асады. Балалар үшін қызықты дене жаттығуларымен және ойындармен ұштастырылған шынықтыру шаралары эмоциялық өрлеуді туғызады, жоғарғы жүйке орталықтарының қызметін жақсартады, ішкі органдардың жұмысы мен зат алмасуды реттейтін вегативтік жүйке жүйесіне жақсы ықпал жасайды.

Күнделікті өмірде балалардың дене тәрбиесін дұрыс ұйымдастыру баланың денсаулық жағдайы және күні бойғы оның психикасы үшін қа

5 слайд
Күнделікті өмірде балалардың дене тәрбиесін дұрыс ұйымдастыру баланың денсаулық жағдайы және күні бойғы оның психикасы үшін қажетті режимін орындауды қамтамасыз етеді.

Ертеңгілік гимнастика және дене шынықтыру оқу – іс әрекеті кішкентайлардың бірінші кішкентайлар тобынан бастап барлық топтард

6 слайд
Ертеңгілік гимнастика және дене шынықтыру оқу – іс әрекеті кішкентайлардың бірінші кішкентайлар тобынан бастап барлық топтарда жүргізіледі, бірақ әрбір топта олар қозғағыш материал мен оқу-іс әрекетін өткізу методикасын іріктеу жөнінен өзіндік ерекшелікке ие болады

Дене шынықтыру – балаларға дене тәрбиесі жаттығуларын жүелі түрде үйретудің негізгі формасы. Оқу-іс әрекетінің арнаулы міндеті

7 слайд
Дене шынықтыру – балаларға дене тәрбиесі жаттығуларын жүелі түрде үйретудің негізгі формасы. Оқу-іс әрекетінің арнаулы міндеті барлық жастағы топтардың балаларын дұрыс қимыл-қозғалысқа үйрету мен дене қаситін тәрбиелеу болып табылады.

« Дене шынықтыру пәні не береді?» - деген сұраққа: Қимыл қозғалысты береді. Машықтандыру. Дене мәдениетін қалыптастыру. Ден

8 слайд
« Дене шынықтыру пәні не береді?» - деген сұраққа: Қимыл қозғалысты береді. Машықтандыру. Дене мәдениетін қалыптастыру. Денені шынықтыру, тәрбиелеу. Жалпы дамыту жаттығуларын меңгертеді. Мемлекеттік стандарттық бағдарламаны жоспарлай білуді, нормптивтік тест жаттығуларды игертуді береді. Сыни тұрғыдан ойлау «ойлау туралы ойлану» деп сипатталған. Ол маңызды мәселелерді талқылау және тәжірибені ой елегінен өткізуді қамтиды.

«Денсаулық » Білім беру саласы “ Ересектер ” тобы

9 слайд
«Денсаулық » Білім беру саласы “ Ересектер ” тобы

Мақсаты: денсаулық сақтау құзіріеттілігін қалыптастыру. Өз денсаулығына саналы көзқарасын тәрбиелеу, қозғалыс белсенділігін

10 слайд
Мақсаты: денсаулық сақтау құзіріеттілігін қалыптастыру. Өз денсаулығына саналы көзқарасын тәрбиелеу, қозғалыс белсенділігін дамыту және дене жаттығуларын жасауға қызығушылықтарын арттыру, қимылдау біліктілік сапаларын қалыптастыру. Жас ерекшелігіне қарай толыққанды дамуына, ағзаның қоршаған ортаға беиімделу қабілетін, дене және ақыл – ойдың қабілеттілігін арттыру.

Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеттің жүйесі мынадай ретпен орындалады: Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті музыкамен с

11 слайд
Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеттің жүйесі мынадай ретпен орындалады: Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті музыкамен сүйемелдеу – ми әрекетін, эмоциялық қабілеті жандандыруда күшті құрал. Музыканы үнемі қолданған жағдайда балалар өздігінен музыканың үнемі қолданған жағдайда балалар өздігінен музыканың ауысуына байланысты бір қимылдан екінші қимылға, яғни жүруден жүгіруге, жүгіруден тыныс алуды қалпына келтіру жаттығуларына жеңіл ауысады. Тыныс алуды қалпына келтіру жаттығуларын вальс әуенінегізінде орындаған тиімді. Музыка қимыл – қозғалысы түрлендіріп, оны жалықтырмай, нәтижелі, тиімді және мақыаттылықпен, орындауға жетелейді. Музыкалық шығармаларды әр 2-3 апта соң таныс музыкаға қайта оралу қажет. Жылдың жылы мезгілінде дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті таза ауада, далада өткізуі тиімді.

Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті: 3 – бөлімнен тұрады. 1 – Кіріспе бөлім (4-6 мин) 2 – Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөл

12 слайд
Дене тәрбиесі оқу іс – әрекеті: 3 – бөлімнен тұрады. 1 – Кіріспе бөлім (4-6 мин) 2 – Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөлім (18-20 мин) 3 – Қорытынды бөлім (3-4 мин)

1) Кіріспе бөлім – Жүру, жүгіру, қатарға тұру, табанның ішкі және сыртқы жақтарымен жүру, аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай ж

13 слайд
1) Кіріспе бөлім – Жүру, жүгіру, қатарға тұру, табанның ішкі және сыртқы жақтарымен жүру, аяқтың ұшымен, өкшемен, жартылай жүрелей отырып жүру, заттарды аттап, заттар арасымен, жыланшаирелндеп, қозғалыс бағытын өзгертіп. Осы бөлмеде өзіне алақан, бет, маңдай, бастың шашты бөлігіне массаж жасау, саусақтарымен жұмсақ доптарды қысу, бір тізбектен екі-үш тізбек жасап жүру тәрізді жаттығулар орындалады.

2) Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөлімде құралмен, құралсыз орындалатын дамыту жаттығулары:Жаңа жаттығулар және алдыңғы

14 слайд
2) Негізгі (жалпы дамыту жаттығулары) бөлімде құралмен, құралсыз орындалатын дамыту жаттығулары:Жаңа жаттығулар және алдыңғы оқу іс- әрекетінде үйренген қимыл-қозғалыстар қамтылады. Жалпы дамыту жаттығулар кешені 1-2 апта бойы қайталанады. Негізгі қимыл қозғалыстар: жүру, жүгіру, секіру, лақтыру, тепе-теңдік сақтап жүру, еңбектеу және өрмелеу, музыкалық-ырғақтықты жаттығулар, сапқа тұру, сап құрылымын өзгертіп қайта тұру, саптағы бір қатардан үш,төрт қатарға қайта сап түзеп тұру.

3)Қорытынды бөлімде қимыл- қозғалысы аздау спорттық ойындар ойнатылып ,тыныс алу жаттығулары орындалады. Қорытынды бөлім тө

15 слайд
3)Қорытынды бөлімде қимыл- қозғалысы аздау спорттық ойындар ойнатылып ,тыныс алу жаттығулары орындалады. Қорытынды бөлім төмендегідей бөлімдерден тұрады. Жүру, тыныс алу жаттығулары Жеңіл ойын тапсырмалары Қимыл-қозғалысы аз ойындар.

Қорытынды бөлім. Баланың қызу жалынды қалпынан біршама байсалды қалыпқа келуіне мүмкіндік туғызады.Тыныс алу жаттығулары бір

16 слайд
Қорытынды бөлім. Баланың қызу жалынды қалпынан біршама байсалды қалыпқа келуіне мүмкіндік туғызады.Тыныс алу жаттығулары бір орында тұрып және қозғалыста орындалады. Мұрын арқылы терең демді ішке тартып 3-4 адам жасап және бірден дем шығаруға кірісу.Ал күшті ,жиі дем алған жағдайда бір сәтте мұрын мен ауыз арқылы тыныс алып,дем шығарылады.

1-бөлім. Кіріспе Бір қатар сапқа тұрғызу.Ұйымдастыру жұмыстарын өткізу. Тізбекпен аяқтың ұшы және өкшемен жүру, қолды белг

17 слайд
1-бөлім. Кіріспе Бір қатар сапқа тұрғызу.Ұйымдастыру жұмыстарын өткізу. Тізбекпен аяқтың ұшы және өкшемен жүру, қолды белге қойып жүру,музыка ырғағына сәйкес тарсылдатып жүру,жүгіру,жүгіруді жүрумен алмастыру, алға және артқа қарай кең адымдап жүру. Бірнеше топқа бөлініп тұру, әр топқа бастаушы тағайындау.

2-Бөлім жалпы дамыту жаттығулары.(негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары) 6-дамытушы жаттығу,4-негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулар

18 слайд
2-Бөлім жалпы дамыту жаттығулары.(негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулары) 6-дамытушы жаттығу,4-негізгі қимыл-қозғалыс жаттығулардан тұрады. 3-бөлім қорытынды 2-3 қимыл-қозғалысы аз ойындар ойнатылады,тынысалу жаттығулар орындалады.

Кіріспе бөлім Марш пен жүру

19 слайд
Кіріспе бөлім Марш пен жүру

Бойды тік ұстаБойды тік ұста

20 слайд
Бойды тік ұстаБойды тік ұста

ЖүгіруЖүгіру

21 слайд
ЖүгіруЖүгіру

Жалпы дамыту жаттығу (доппен)Жалпы дамыту жаттығу (доппен) Допты жоғары көтеру,Допты жоғары көтеру, Басты шалқайтып допқа қарауБ

22 слайд
Жалпы дамыту жаттығу (доппен)Жалпы дамыту жаттығу (доппен) Допты жоғары көтеру,Допты жоғары көтеру, Басты шалқайтып допқа қарауБасты шалқайтып допқа қарау

Допты алға, артқа жасыру Допты алға, артқа жасыру

23 слайд
Допты алға, артқа жасыру Допты алға, артқа жасыру

Допты алға ұстап оңға, солға бұрылуДопты алға ұстап оңға, солға бұрылу

24 слайд
Допты алға ұстап оңға, солға бұрылуДопты алға ұстап оңға, солға бұрылу

Допты алға созып ұстау, отырып, тұруДопты алға созып ұстау, отырып, тұру

25 слайд
Допты алға созып ұстау, отырып, тұруДопты алға созып ұстау, отырып, тұру

Секіру Секіру

26 слайд
Секіру Секіру

Негізгі жаттығуНегізгі жаттығу Доғаның астынан төрт тағандап еңбектеп Доғаның астынан төрт тағандап еңбектеп өтуөту

27 слайд
Негізгі жаттығуНегізгі жаттығу Доғаның астынан төрт тағандап еңбектеп Доғаның астынан төрт тағандап еңбектеп өтуөту

Қимылды ойынҚимылды ойын

28 слайд
Қимылды ойынҚимылды ойын

III III бөлім. бөлім. Тыныс алу жаттығуларыТыныс алу жаттығулары

29 слайд
III III бөлім. бөлім. Тыныс алу жаттығуларыТыныс алу жаттығулары

30 слайд

31 слайд