Материалдар / Фонетика туралы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Фонетика туралы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектеп оқушыларына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
425
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Фонетиканы, морфологияны қайталауға, Фонетиканы, морфологияны қайталауға, бекітуге арналған тапсырмалар бекітуге арналған тап

1 слайд
Фонетиканы, морфологияны қайталауға, Фонетиканы, морфологияны қайталауға, бекітуге арналған тапсырмалар бекітуге арналған тапсырмалар топтамасы;топтамасы; Тіл дамытуға арналған тапсырмалар.Тіл дамытуға арналған тапсырмалар.

1 слайд

Фонетиканы, морфологияны қайталауға, Фонетиканы, морфологияны қайталауға, бекітуге арналған тапсырмалар бекітуге арналған тапсырмалар топтамасы;топтамасы; Тіл дамытуға арналған тапсырмалар.Тіл дамытуға арналған тапсырмалар.

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: 1.1.а) Тіл дыбыстары және олардың жіктелуін меңгерту. а) Тіл дыбыстары және олардың жіктелу

2 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: 1.1.а) Тіл дыбыстары және олардың жіктелуін меңгерту. а) Тіл дыбыстары және олардың жіктелуін меңгерту. Фонетика бойынша өткен тақырыпты бекітуге арналған Фонетика бойынша өткен тақырыпты бекітуге арналған сергіту сәтін өткізу;сергіту сәтін өткізу; б) Қосымшаларды қайталау, жұрнақтар мен жалғауларға б) Қосымшаларды қайталау, жұрнақтар мен жалғауларға шолу жасау және осы тақырыпты ойын элементтері шолу жасау және осы тақырыпты ойын элементтері арқылы бекіту;арқылы бекіту; 2.2.Сынып оқушыларын топтаса, бірлесе жұмыс істеуге Сынып оқушыларын топтаса, бірлесе жұмыс істеуге шақыру.шақыру. 3.3.Оқушылардың сөз байлығын дамыту, қазақ тілінде жетік Оқушылардың сөз байлығын дамыту, қазақ тілінде жетік сөйлеуге дағдыландыру. Суреттер арқылы сөйлемдер сөйлеуге дағдыландыру. Суреттер арқылы сөйлемдер құрап, өз беттерімен жұмыс істеуге үйрету. Логикалық құрап, өз беттерімен жұмыс істеуге үйрету. Логикалық ойлау қабілетін дамыту.ойлау қабілетін дамыту.

2 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: 1.1.а) Тіл дыбыстары және олардың жіктелуін меңгерту. а) Тіл дыбыстары және олардың жіктелуін меңгерту. Фонетика бойынша өткен тақырыпты бекітуге арналған Фонетика бойынша өткен тақырыпты бекітуге арналған сергіту сәтін өткізу;сергіту сәтін өткізу; б) Қосымшаларды қайталау, жұрнақтар мен жалғауларға б) Қосымшаларды қайталау, жұрнақтар мен жалғауларға шолу жасау және осы тақырыпты ойын элементтері шолу жасау және осы тақырыпты ойын элементтері арқылы бекіту;арқылы бекіту; 2.2.Сынып оқушыларын топтаса, бірлесе жұмыс істеуге Сынып оқушыларын топтаса, бірлесе жұмыс істеуге шақыру.шақыру. 3.3.Оқушылардың сөз байлығын дамыту, қазақ тілінде жетік Оқушылардың сөз байлығын дамыту, қазақ тілінде жетік сөйлеуге дағдыландыру. Суреттер арқылы сөйлемдер сөйлеуге дағдыландыру. Суреттер арқылы сөйлемдер құрап, өз беттерімен жұмыс істеуге үйрету. Логикалық құрап, өз беттерімен жұмыс істеуге үйрету. Логикалық ойлау қабілетін дамыту.ойлау қабілетін дамыту.

Айтылу кезінде ауа өкпеден кедергісіз шығып, үннен ғана тұратын дыбыстарды дауысты дыбыстар дейміз. Дауысты дыбыстардың жікте

3 слайд
Айтылу кезінде ауа өкпеден кедергісіз шығып, үннен ғана тұратын дыбыстарды дауысты дыбыстар дейміз. Дауысты дыбыстардың жіктелуі Дауысты дыбыстар тілдің қатысу қалпына қарай: жуан және жіңішке; жақтың ашылу қалпына қарай: ашық және қысаң; еріннің қатысу қалпына қарай: еріндік және езулік дауысты дыбыстар болып табылады. Жуан дауыстылар: а, о, ұ, ы, у Жіңішке дауыстылар: ә, е, ө, ү, і, и. Ашық дауыстылар: а, ә, о, ө, е. Қысаң дауыстылар: ұ, ү, ы, і, и. Еріндік дауыстылар: о, ө, ұ, ү, у. Езулік дауыстылар: а, ә, е, ы, і, и ДАУЫСТЫ ДЫБЫСТАР

3 слайд

Айтылу кезінде ауа өкпеден кедергісіз шығып, үннен ғана тұратын дыбыстарды дауысты дыбыстар дейміз. Дауысты дыбыстардың жіктелуі Дауысты дыбыстар тілдің қатысу қалпына қарай: жуан және жіңішке; жақтың ашылу қалпына қарай: ашық және қысаң; еріннің қатысу қалпына қарай: еріндік және езулік дауысты дыбыстар болып табылады. Жуан дауыстылар: а, о, ұ, ы, у Жіңішке дауыстылар: ә, е, ө, ү, і, и. Ашық дауыстылар: а, ә, о, ө, е. Қысаң дауыстылар: ұ, ү, ы, і, и. Еріндік дауыстылар: о, ө, ұ, ү, у. Езулік дауыстылар: а, ә, е, ы, і, и ДАУЫСТЫ ДЫБЫСТАР

Қазақ тіліне тән дауыссыз дыбыстар дауыс қатысына және жасалуына қарай өзара бірнеше топтарға бөлініп, жүйеленеді. 1. Қатаң

4 слайд
Қазақ тіліне тән дауыссыз дыбыстар дауыс қатысына және жасалуына қарай өзара бірнеше топтарға бөлініп, жүйеленеді. 1. Қатаң дауыссыздар: к, қ, х, п, ф, с, т, ш, щ, ч, ц. 2. Ұяң дауыссыздар: б, в, г, ғ, д, ж, з, Һ. 3. Үнді дауыссыздар: й, л, р, у; м, н, ң. ДАУЫССЫЗ ДЫБЫСТАР

4 слайд

Қазақ тіліне тән дауыссыз дыбыстар дауыс қатысына және жасалуына қарай өзара бірнеше топтарға бөлініп, жүйеленеді. 1. Қатаң дауыссыздар: к, қ, х, п, ф, с, т, ш, щ, ч, ц. 2. Ұяң дауыссыздар: б, в, г, ғ, д, ж, з, Һ. 3. Үнді дауыссыздар: й, л, р, у; м, н, ң. ДАУЫССЫЗ ДЫБЫСТАР

ФонетикаФонетика

5 слайд
ФонетикаФонетика

5 слайд

ФонетикаФонетика

Жалғаулар: -лық, -лік, -лар, -лер, -дай,-дей, -ның, -нің, -хана, -қой, -стан, - мын, -мін, -ар, - ер. Жұрнақтар: -лық, -лік,

6 слайд
Жалғаулар: -лық, -лік, -лар, -лер, -дай,-дей, -ның, -нің, -хана, -қой, -стан, - мын, -мін, -ар, - ер. Жұрнақтар: -лық, -лік, -лар, -лер, -дай,-дей, -ның, - нің, -хана, -қой, -стан, - мын, -мін, -ар, - ер. Септік жалғаулары: -ның, -мін, -ден, -нің, -ға, -сыз, - ге, -қа, -сің, -ке, - сың, -дан, -тан, -тен, -сіз, -мын. Жіктік жалғаулары: -ның, -мін, -ден, -нің, -ға, -сыз, -ге, -қа, -сің, -ке, - сың, -дан, -тан, -тен, -сіз, -мын. «АДАСҚАҚ» ойыны

6 слайд

Жалғаулар: -лық, -лік, -лар, -лер, -дай,-дей, -ның, -нің, -хана, -қой, -стан, - мын, -мін, -ар, - ер. Жұрнақтар: -лық, -лік, -лар, -лер, -дай,-дей, -ның, - нің, -хана, -қой, -стан, - мын, -мін, -ар, - ер. Септік жалғаулары: -ның, -мін, -ден, -нің, -ға, -сыз, - ге, -қа, -сің, -ке, - сың, -дан, -тан, -тен, -сіз, -мын. Жіктік жалғаулары: -ның, -мін, -ден, -нің, -ға, -сыз, -ге, -қа, -сің, -ке, - сың, -дан, -тан, -тен, -сіз, -мын. «АДАСҚАҚ» ойыны

Жалғаулар: -лар, -лер, -ның, - нің, - мын, -мін. Жұрнақтар: -лық, -лік, -дай,-дей, -хана, -қой, -стан,- ар, - ер. Септік жал

7 слайд
Жалғаулар: -лар, -лер, -ның, - нің, - мын, -мін. Жұрнақтар: -лық, -лік, -дай,-дей, -хана, -қой, -стан,- ар, - ер. Септік жалғаулары: -ның, -ден, -нің, -ға, -ге, -қа, -ке, -дан, -тан, -тен. Жіктік жалғаулары: -мін, -сыз, -сің, - сың, -сіз, -мын. «АДАСҚАҚ» ойыны (жауабы)

7 слайд

Жалғаулар: -лар, -лер, -ның, - нің, - мын, -мін. Жұрнақтар: -лық, -лік, -дай,-дей, -хана, -қой, -стан,- ар, - ер. Септік жалғаулары: -ның, -ден, -нің, -ға, -ге, -қа, -ке, -дан, -тан, -тен. Жіктік жалғаулары: -мін, -сыз, -сің, - сың, -сіз, -мын. «АДАСҚАҚ» ойыны (жауабы)

Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер

8 слайд
Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер

8 слайд

Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер

11 22 33 44 55 6677 88 Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер

9 слайд
11 22 33 44 55 6677 88 Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер

9 слайд

11 22 33 44 55 6677 88 Суреттерді оқиға желісі бойынша рет-ретімен орналастырып, сол бойынша әңгімелеңдер

Ертегі желісі бойынша суреттерді Ертегі желісі бойынша суреттерді рет-ретімен орналастырып, рет-ретімен орналастырып, әңгіме

10 слайд
Ертегі желісі бойынша суреттерді Ертегі желісі бойынша суреттерді рет-ретімен орналастырып, рет-ретімен орналастырып, әңгіме құраңдарәңгіме құраңдар

10 слайд

Ертегі желісі бойынша суреттерді Ертегі желісі бойынша суреттерді рет-ретімен орналастырып, рет-ретімен орналастырып, әңгіме құраңдарәңгіме құраңдар