Формула.Формула арқылы есептеу.Мәтінді есептерді шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Формула.Формула арқылы есептеу.Мәтінді есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып математика пән мұғаліміне керек презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҰМЖ:5.1.А Сабақтың тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару.

#1 слайд
ҰМЖ:5.1.А Сабақтың тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару.

1 слайд

ҰМЖ:5.1.А Сабақтың тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару.

Сабақтың оқу мақсаттары: 5.5.1.8. Әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. 5.5.1.9. Мәтін есеп

#2 слайд
Сабақтың оқу мақсаттары: 5.5.1.8. Әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. 5.5.1.9. Мәтін есептерді шығару үшін формулаларды қолдану

2 слайд

Сабақтың оқу мақсаттары: 5.5.1.8. Әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. 5.5.1.9. Мәтін есептерді шығару үшін формулаларды қолдану

Сабақтың мақсаты: 1.Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтайды. 2.Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін табады. 3.Әр

#3 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтайды. 2.Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін табады. 3.Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 1.Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтайды. 2.Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін табады. 3.Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады.

Сабақ барысындағы әдіс-тәсілдер: 1.“Мозайка” әдісімен топқа бөлемін. 2.Үй тапсырмасын тексеру барысында “Көршіңді текс

#4 слайд
Сабақ барысындағы әдіс-тәсілдер: 1.“Мозайка” әдісімен топқа бөлемін. 2.Үй тапсырмасын тексеру барысында “Көршіңді тексер” әдісі. Бұл әдісте жұптық жұмыс орындалады. Алдыңғы сабақтың дискриторы бойынша оқушылар өзін-өзі бағамдайды. 3.“Миға шабуыл” әдісі . Бұл әдіс үй тапсырмасын пысықтау барысында қолданылады. Тиімділігі өткен сабақты қайталай отырып, ережелерді еске түсіреді. 4.“Кім жүйрік” әдісі топтық жұмыс. Бұл әдісте ережені қолдана отырып, сыныпта оқулық бойынша есептер шығарады. Тиімділігі оқушылар тапсырмаларды жылдам орындайды және оқулықтағы есептер түгелдей қамтылады.

4 слайд

Сабақ барысындағы әдіс-тәсілдер: 1.“Мозайка” әдісімен топқа бөлемін. 2.Үй тапсырмасын тексеру барысында “Көршіңді тексер” әдісі. Бұл әдісте жұптық жұмыс орындалады. Алдыңғы сабақтың дискриторы бойынша оқушылар өзін-өзі бағамдайды. 3.“Миға шабуыл” әдісі . Бұл әдіс үй тапсырмасын пысықтау барысында қолданылады. Тиімділігі өткен сабақты қайталай отырып, ережелерді еске түсіреді. 4.“Кім жүйрік” әдісі топтық жұмыс. Бұл әдісте ережені қолдана отырып, сыныпта оқулық бойынша есептер шығарады. Тиімділігі оқушылар тапсырмаларды жылдам орындайды және оқулықтағы есептер түгелдей қамтылады.

5. “Уақыт шеңбері” әдісі жеке жұмыс. Бұл әдісте оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігі туралы мәлімет ал

#5 слайд
5. “Уақыт шеңбері” әдісі жеке жұмыс. Бұл әдісте оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігі туралы мәлімет аламыз. Оқушы тез шығару арқылы өзінің ойлау логикасы және өзін-өзі бағалау дағдысы қалыптасады. 6. “Үш зат” әдісі арқылы оқушылардан рефлексия алу барысында оқушылардың қаншалықты тақырыпты меңгергендігі , әлі де нені меңгермегендігі туралы , қолданған әдіс- тәсілдердің тиімді немесе тиімсіздігін бағамдауға болады.

5 слайд

5. “Уақыт шеңбері” әдісі жеке жұмыс. Бұл әдісте оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігі туралы мәлімет аламыз. Оқушы тез шығару арқылы өзінің ойлау логикасы және өзін-өзі бағалау дағдысы қалыптасады. 6. “Үш зат” әдісі арқылы оқушылардан рефлексия алу барысында оқушылардың қаншалықты тақырыпты меңгергендігі , әлі де нені меңгермегендігі туралы , қолданған әдіс- тәсілдердің тиімді немесе тиімсіздігін бағамдауға болады.

Оқушылар сабақ барысында қойылған дискрипторлар арқылы болжамдай алады және белсенді оқуға бағыт алады. 1. Есеп

#6 слайд
Оқушылар сабақ барысында қойылған дискрипторлар арқылы болжамдай алады және белсенді оқуға бағыт алады. 1. Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтай алады. 1. Шартын құра алады; 2.Формуланы анықтай алады; 3. Ауданның формуласын, өлшем бірлігін біледі. 4. Көлемнің формуласын, өлшем бірлігін біледі. 2. Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін таба алады. 1. Әріпті өрнекті құра алады; 2. Өрнектің шешімін таба алады; 3. Қозғалыстың формуласын, өлшем бірлігін біледі; 4. Логикалық пайымдаулар арқылы есеп шығарады; 3.Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады 1. Әртүрлі тиімді формулаларды түрлендіре біледі; 2. Мәтін есептерге формуланы қолдана алады; 3. Мәтін есептерді құрастыра алады;

6 слайд

Оқушылар сабақ барысында қойылған дискрипторлар арқылы болжамдай алады және белсенді оқуға бағыт алады. 1. Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтай алады. 1. Шартын құра алады; 2.Формуланы анықтай алады; 3. Ауданның формуласын, өлшем бірлігін біледі. 4. Көлемнің формуласын, өлшем бірлігін біледі. 2. Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін таба алады. 1. Әріпті өрнекті құра алады; 2. Өрнектің шешімін таба алады; 3. Қозғалыстың формуласын, өлшем бірлігін біледі; 4. Логикалық пайымдаулар арқылы есеп шығарады; 3.Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады 1. Әртүрлі тиімді формулаларды түрлендіре біледі; 2. Мәтін есептерге формуланы қолдана алады; 3. Мәтін есептерді құрастыра алады;

Рефлексия “Үш зат” әдісі бойынша Нені білді, нені үйренді. Не түсініксіз қалды. Немен жұмыс жасау қажет.

#7 слайд
Рефлексия “Үш зат” әдісі бойынша Нені білді, нені үйренді. Не түсініксіз қалды. Немен жұмыс жасау қажет. - өзіңе қандай жаңа мәлімет, білім не үй үйренген болсаң, соны жазып көрсету керек. - өзіңе оқып, біліп, үйренетін тұстарың болса, соны көрсету керек. - сабақта түсінбеген сұрақтар, мәлімет болса, соны көрсету керек.

7 слайд

Рефлексия “Үш зат” әдісі бойынша Нені білді, нені үйренді. Не түсініксіз қалды. Немен жұмыс жасау қажет. - өзіңе қандай жаңа мәлімет, білім не үй үйренген болсаң, соны жазып көрсету керек. - өзіңе оқып, біліп, үйренетін тұстарың болса, соны көрсету керек. - сабақта түсінбеген сұрақтар, мәлімет болса, соны көрсету керек.

Файл форматы:
pptx
15.12.2018
639
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі