Формула.Формула арқылы есептеу.Мәтінді есептерді шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҰМЖ: 5.1.А
Сабақтың тақырыбы: Формула.
Формула арқылы есептеу.
Мәтінді есептерді шығару .
1 слайд
ҰМЖ: 5.1.А Сабақтың тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару .
2 слайд
Сабақтың оқу мақсаттары:
5.5.1.8. Әріпті өрнектерді құру
және оларды есептер шығаруда
қолдану.
5.5.1.9. Мәтін есептерді шығару
үшін формулаларды қолдану
2 слайд
Сабақтың оқу мақсаттары: 5.5.1.8. Әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. 5.5.1.9. Мәтін есептерді шығару үшін формулаларды қолдану
3 слайд
Сабақтың мақсаты:
1. Есептің шартын құрып, қажет
формуланы анықтайды.
2. Әріпті өрнектерді қолданып,
шешімін табады.
3. Әртүрлі тиімді тәсілдерді
салыстырады және мәтінді
есептерді құрастыра алады.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: 1. Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтайды. 2. Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін табады. 3. Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады.
4 слайд
Сабақ барысындағы әдіс-тәсілдер:
1. “ Мозайка” әдісімен топқа бөлемін.
2. Үй тапсырмасын тексеру барысында “Көршіңді
тексер” әдісі. Бұл әдісте жұптық жұмыс
орындалады. Алдыңғы сабақтың дискриторы
бойынша оқушылар өзін-өзі бағамдайды.
3. “ Миға шабуыл” әдісі . Бұл әдіс үй тапсырмасын
пысықтау барысында қолданылады. Тиімділігі
өткен сабақты қайталай отырып, ережелерді еске
түсіреді.
4. “ Кім жүйрік” әдісі топтық жұмыс. Бұл әдісте
ережені қолдана отырып, сыныпта оқулық
бойынша есептер шығарады. Тиімділігі оқушылар
тапсырмаларды жылдам орындайды және
оқулықтағы есептер түгелдей қамтылады.
4 слайд
Сабақ барысындағы әдіс-тәсілдер: 1. “ Мозайка” әдісімен топқа бөлемін. 2. Үй тапсырмасын тексеру барысында “Көршіңді тексер” әдісі. Бұл әдісте жұптық жұмыс орындалады. Алдыңғы сабақтың дискриторы бойынша оқушылар өзін-өзі бағамдайды. 3. “ Миға шабуыл” әдісі . Бұл әдіс үй тапсырмасын пысықтау барысында қолданылады. Тиімділігі өткен сабақты қайталай отырып, ережелерді еске түсіреді. 4. “ Кім жүйрік” әдісі топтық жұмыс. Бұл әдісте ережені қолдана отырып, сыныпта оқулық бойынша есептер шығарады. Тиімділігі оқушылар тапсырмаларды жылдам орындайды және оқулықтағы есептер түгелдей қамтылады.
5 слайд
5. “Уақыт шеңбері” әдісі жеке жұмыс. Бұл әдісте
оқушылардың тақырыпты қаншалықты
меңгергендігі туралы мәлімет аламыз. Оқушы
тез шығару арқылы өзінің ойлау логикасы
және өзін-өзі бағалау дағдысы қалыптасады.
6. “Үш зат” әдісі арқылы оқушылардан
рефлексия алу барысында оқушылардың
қаншалықты тақырыпты меңгергендігі , әлі де
нені меңгермегендігі туралы , қолданған әдіс-
тәсілдердің тиімді немесе тиімсіздігін бағамдауға
болады.
5 слайд
5. “Уақыт шеңбері” әдісі жеке жұмыс. Бұл әдісте оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігі туралы мәлімет аламыз. Оқушы тез шығару арқылы өзінің ойлау логикасы және өзін-өзі бағалау дағдысы қалыптасады. 6. “Үш зат” әдісі арқылы оқушылардан рефлексия алу барысында оқушылардың қаншалықты тақырыпты меңгергендігі , әлі де нені меңгермегендігі туралы , қолданған әдіс- тәсілдердің тиімді немесе тиімсіздігін бағамдауға болады.
6 слайд
Оқушылар сабақ барысында қойылған
дискрипторлар арқылы болжамдай алады және
белсенді оқуға бағыт алады.
1. Есептің шартын
құрып, қажет
формуланы
анықтай алады. 1. Шартын құра алады;
2.Формуланы анықтай алады;
3. Ауданның формуласын, өлшем бірлігін біледі.
4. Көлемнің формуласын, өлшем бірлігін біледі.
2. Әріпті өрнектерді
қолданып, шешімін
таба алады. 1. Әріпті өрнекті құра алады;
2. Өрнектің шешімін таба алады;
3. Қозғалыстың формуласын, өлшем бірлігін біледі;
4. Логикалық пайымдаулар арқылы есеп шығарады;
3.Әртүрлі тиімді
тәсілдерді
салыстырады және
мәтінді есептерді
құрастыра алады 1. Әртүрлі тиімді формулаларды түрлендіре біледі;
2. Мәтін есептерге формуланы қолдана алады;
3. Мәтін есептерді құрастыра алады;
6 слайд
Оқушылар сабақ барысында қойылған дискрипторлар арқылы болжамдай алады және белсенді оқуға бағыт алады. 1. Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтай алады. 1. Шартын құра алады; 2.Формуланы анықтай алады; 3. Ауданның формуласын, өлшем бірлігін біледі. 4. Көлемнің формуласын, өлшем бірлігін біледі. 2. Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін таба алады. 1. Әріпті өрнекті құра алады; 2. Өрнектің шешімін таба алады; 3. Қозғалыстың формуласын, өлшем бірлігін біледі; 4. Логикалық пайымдаулар арқылы есеп шығарады; 3.Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады 1. Әртүрлі тиімді формулаларды түрлендіре біледі; 2. Мәтін есептерге формуланы қолдана алады; 3. Мәтін есептерді құрастыра алады;
7 слайд
Рефлексия
“ Үш зат” әдісі бойынша
Нені білді, нені үйренді.
Не түсініксіз қалды.
Немен жұмыс жасау қажет.
- өзіңе қандай жаңа мәлімет, білім не
үй үйренген болсаң, соны жазып көрсету керек.
- өзіңе оқып, біліп, үйренетін тұстарың болса, соны
көрсету керек.
- сабақта түсінбеген сұрақтар, мәлімет болса, соны
көрсету керек.
7 слайд
Рефлексия “ Үш зат” әдісі бойынша Нені білді, нені үйренді. Не түсініксіз қалды. Немен жұмыс жасау қажет. - өзіңе қандай жаңа мәлімет, білім не үй үйренген болсаң, соны жазып көрсету керек. - өзіңе оқып, біліп, үйренетін тұстарың болса, соны көрсету керек. - сабақта түсінбеген сұрақтар, мәлімет болса, соны көрсету керек.