Формула.Формула арқылы есептеу.Мәтінді есептерді шығару
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҰМЖ:5.1.А
Сабақтың тақырыбы: Формула.
Формула арқылы есептеу.
Мәтінді есептерді шығару.
1 слайд
ҰМЖ:5.1.А Сабақтың тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару.
2 слайд
Сабақтың оқу мақсаттары:
5.5.1.8. Әріпті өрнектерді құру
және оларды есептер шығаруда
қолдану.
5.5.1.9. Мәтін есептерді шығару
үшін формулаларды қолдану
2 слайд
Сабақтың оқу мақсаттары: 5.5.1.8. Әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. 5.5.1.9. Мәтін есептерді шығару үшін формулаларды қолдану
3 слайд
Сабақтың мақсаты:
1.Есептің шартын құрып, қажет
формуланы анықтайды.
2.Әріпті өрнектерді қолданып,
шешімін табады.
3.Әртүрлі тиімді тәсілдерді
салыстырады және мәтінді
есептерді құрастыра алады.
3 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтайды. 2.Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін табады. 3.Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады.
4 слайд
Сабақ барысындағы әдіс-тәсілдер:
1.“Мозайка” әдісімен топқа бөлемін.
2.Үй тапсырмасын тексеру барысында “Көршіңді
тексер” әдісі. Бұл әдісте жұптық жұмыс
орындалады. Алдыңғы сабақтың дискриторы
бойынша оқушылар өзін-өзі бағамдайды.
3.“Миға шабуыл” әдісі . Бұл әдіс үй тапсырмасын
пысықтау барысында қолданылады. Тиімділігі
өткен сабақты қайталай отырып, ережелерді еске
түсіреді.
4.“Кім жүйрік” әдісі топтық жұмыс. Бұл әдісте
ережені қолдана отырып, сыныпта оқулық
бойынша есептер шығарады. Тиімділігі оқушылар
тапсырмаларды жылдам орындайды және
оқулықтағы есептер түгелдей қамтылады.
4 слайд
Сабақ барысындағы әдіс-тәсілдер: 1.“Мозайка” әдісімен топқа бөлемін. 2.Үй тапсырмасын тексеру барысында “Көршіңді тексер” әдісі. Бұл әдісте жұптық жұмыс орындалады. Алдыңғы сабақтың дискриторы бойынша оқушылар өзін-өзі бағамдайды. 3.“Миға шабуыл” әдісі . Бұл әдіс үй тапсырмасын пысықтау барысында қолданылады. Тиімділігі өткен сабақты қайталай отырып, ережелерді еске түсіреді. 4.“Кім жүйрік” әдісі топтық жұмыс. Бұл әдісте ережені қолдана отырып, сыныпта оқулық бойынша есептер шығарады. Тиімділігі оқушылар тапсырмаларды жылдам орындайды және оқулықтағы есептер түгелдей қамтылады.
5 слайд
5. “Уақыт шеңбері” әдісі жеке жұмыс. Бұл әдісте
оқушылардың тақырыпты қаншалықты
меңгергендігі туралы мәлімет аламыз. Оқушы
тез шығару арқылы өзінің ойлау логикасы
және өзін-өзі бағалау дағдысы қалыптасады.
6. “Үш зат” әдісі арқылы оқушылардан
рефлексия алу барысында оқушылардың
қаншалықты тақырыпты меңгергендігі , әлі де
нені меңгермегендігі туралы , қолданған әдіс-
тәсілдердің тиімді немесе тиімсіздігін бағамдауға
болады.
5 слайд
5. “Уақыт шеңбері” әдісі жеке жұмыс. Бұл әдісте оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігі туралы мәлімет аламыз. Оқушы тез шығару арқылы өзінің ойлау логикасы және өзін-өзі бағалау дағдысы қалыптасады. 6. “Үш зат” әдісі арқылы оқушылардан рефлексия алу барысында оқушылардың қаншалықты тақырыпты меңгергендігі , әлі де нені меңгермегендігі туралы , қолданған әдіс- тәсілдердің тиімді немесе тиімсіздігін бағамдауға болады.
6 слайд
Оқушылар сабақ барысында қойылған
дискрипторлар арқылы болжамдай алады және
белсенді оқуға бағыт алады.
1. Есептің шартын
құрып, қажет
формуланы
анықтай алады.
1. Шартын құра алады;
2.Формуланы анықтай алады;
3. Ауданның формуласын, өлшем бірлігін біледі.
4. Көлемнің формуласын, өлшем бірлігін біледі.
2. Әріпті өрнектерді
қолданып, шешімін
таба алады.
1. Әріпті өрнекті құра алады;
2. Өрнектің шешімін таба алады;
3. Қозғалыстың формуласын, өлшем бірлігін біледі;
4. Логикалық пайымдаулар арқылы есеп шығарады;
3.Әртүрлі тиімді
тәсілдерді
салыстырады және
мәтінді есептерді
құрастыра алады
1. Әртүрлі тиімді формулаларды түрлендіре біледі;
2. Мәтін есептерге формуланы қолдана алады;
3. Мәтін есептерді құрастыра алады;
6 слайд
Оқушылар сабақ барысында қойылған дискрипторлар арқылы болжамдай алады және белсенді оқуға бағыт алады. 1. Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтай алады. 1. Шартын құра алады; 2.Формуланы анықтай алады; 3. Ауданның формуласын, өлшем бірлігін біледі. 4. Көлемнің формуласын, өлшем бірлігін біледі. 2. Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін таба алады. 1. Әріпті өрнекті құра алады; 2. Өрнектің шешімін таба алады; 3. Қозғалыстың формуласын, өлшем бірлігін біледі; 4. Логикалық пайымдаулар арқылы есеп шығарады; 3.Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады 1. Әртүрлі тиімді формулаларды түрлендіре біледі; 2. Мәтін есептерге формуланы қолдана алады; 3. Мәтін есептерді құрастыра алады;
7 слайд
Рефлексия
“Үш зат” әдісі бойынша
Нені білді, нені үйренді.
Не түсініксіз қалды.
Немен жұмыс жасау қажет.
- өзіңе қандай жаңа мәлімет, білім не
үй үйренген болсаң, соны жазып көрсету керек.
- өзіңе оқып, біліп, үйренетін тұстарың болса, соны
көрсету керек.
- сабақта түсінбеген сұрақтар, мәлімет болса, соны
көрсету керек.
7 слайд
Рефлексия “Үш зат” әдісі бойынша Нені білді, нені үйренді. Не түсініксіз қалды. Немен жұмыс жасау қажет. - өзіңе қандай жаңа мәлімет, білім не үй үйренген болсаң, соны жазып көрсету керек. - өзіңе оқып, біліп, үйренетін тұстарың болса, соны көрсету керек. - сабақта түсінбеген сұрақтар, мәлімет болса, соны көрсету керек.