Материалдар / Формула.Формула арқылы есептеу.Мәтінді есептерді шығару

Формула.Формула арқылы есептеу.Мәтінді есептерді шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып математика пән мұғаліміне керек презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Желтоқсан 2018
474
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҰМЖ: 5.1.А Сабақтың тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару .

1 слайд
ҰМЖ: 5.1.А Сабақтың тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару .

1 слайд

ҰМЖ: 5.1.А Сабақтың тақырыбы: Формула. Формула арқылы есептеу. Мәтінді есептерді шығару .

Сабақтың оқу мақсаттары: 5.5.1.8. Әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. 5.5.1.9. Мәті

2 слайд
Сабақтың оқу мақсаттары: 5.5.1.8. Әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. 5.5.1.9. Мәтін есептерді шығару үшін формулаларды қолдану

2 слайд

Сабақтың оқу мақсаттары: 5.5.1.8. Әріпті өрнектерді құру және оларды есептер шығаруда қолдану. 5.5.1.9. Мәтін есептерді шығару үшін формулаларды қолдану

Сабақтың мақсаты: 1. Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтайды. 2. Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін табады. 3.

3 слайд
Сабақтың мақсаты: 1. Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтайды. 2. Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін табады. 3. Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады.

3 слайд

Сабақтың мақсаты: 1. Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтайды. 2. Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін табады. 3. Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады.

Сабақ барысындағы әдіс-тәсілдер: 1. “ Мозайка” әдісімен топқа бөлемін. 2. Үй тапсырмасын тексеру барысында “Көршіңді т

4 слайд
Сабақ барысындағы әдіс-тәсілдер: 1. “ Мозайка” әдісімен топқа бөлемін. 2. Үй тапсырмасын тексеру барысында “Көршіңді тексер” әдісі. Бұл әдісте жұптық жұмыс орындалады. Алдыңғы сабақтың дискриторы бойынша оқушылар өзін-өзі бағамдайды. 3. “ Миға шабуыл” әдісі . Бұл әдіс үй тапсырмасын пысықтау барысында қолданылады. Тиімділігі өткен сабақты қайталай отырып, ережелерді еске түсіреді. 4. “ Кім жүйрік” әдісі топтық жұмыс. Бұл әдісте ережені қолдана отырып, сыныпта оқулық бойынша есептер шығарады. Тиімділігі оқушылар тапсырмаларды жылдам орындайды және оқулықтағы есептер түгелдей қамтылады.

4 слайд

Сабақ барысындағы әдіс-тәсілдер: 1. “ Мозайка” әдісімен топқа бөлемін. 2. Үй тапсырмасын тексеру барысында “Көршіңді тексер” әдісі. Бұл әдісте жұптық жұмыс орындалады. Алдыңғы сабақтың дискриторы бойынша оқушылар өзін-өзі бағамдайды. 3. “ Миға шабуыл” әдісі . Бұл әдіс үй тапсырмасын пысықтау барысында қолданылады. Тиімділігі өткен сабақты қайталай отырып, ережелерді еске түсіреді. 4. “ Кім жүйрік” әдісі топтық жұмыс. Бұл әдісте ережені қолдана отырып, сыныпта оқулық бойынша есептер шығарады. Тиімділігі оқушылар тапсырмаларды жылдам орындайды және оқулықтағы есептер түгелдей қамтылады.

5. “Уақыт шеңбері” әдісі жеке жұмыс. Бұл әдісте оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігі туралы мәлімет ал

5 слайд
5. “Уақыт шеңбері” әдісі жеке жұмыс. Бұл әдісте оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігі туралы мәлімет аламыз. Оқушы тез шығару арқылы өзінің ойлау логикасы және өзін-өзі бағалау дағдысы қалыптасады. 6. “Үш зат” әдісі арқылы оқушылардан рефлексия алу барысында оқушылардың қаншалықты тақырыпты меңгергендігі , әлі де нені меңгермегендігі туралы , қолданған әдіс- тәсілдердің тиімді немесе тиімсіздігін бағамдауға болады.

5 слайд

5. “Уақыт шеңбері” әдісі жеке жұмыс. Бұл әдісте оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендігі туралы мәлімет аламыз. Оқушы тез шығару арқылы өзінің ойлау логикасы және өзін-өзі бағалау дағдысы қалыптасады. 6. “Үш зат” әдісі арқылы оқушылардан рефлексия алу барысында оқушылардың қаншалықты тақырыпты меңгергендігі , әлі де нені меңгермегендігі туралы , қолданған әдіс- тәсілдердің тиімді немесе тиімсіздігін бағамдауға болады.

Оқушылар сабақ барысында қойылған дискрипторлар арқылы болжамдай алады және белсенді оқуға бағыт алады. 1. Ес

6 слайд
Оқушылар сабақ барысында қойылған дискрипторлар арқылы болжамдай алады және белсенді оқуға бағыт алады. 1. Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтай алады. 1. Шартын құра алады; 2.Формуланы анықтай алады; 3. Ауданның формуласын, өлшем бірлігін біледі. 4. Көлемнің формуласын, өлшем бірлігін біледі. 2. Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін таба алады. 1. Әріпті өрнекті құра алады; 2. Өрнектің шешімін таба алады; 3. Қозғалыстың формуласын, өлшем бірлігін біледі; 4. Логикалық пайымдаулар арқылы есеп шығарады; 3.Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады 1. Әртүрлі тиімді формулаларды түрлендіре біледі; 2. Мәтін есептерге формуланы қолдана алады; 3. Мәтін есептерді құрастыра алады;

6 слайд

Оқушылар сабақ барысында қойылған дискрипторлар арқылы болжамдай алады және белсенді оқуға бағыт алады. 1. Есептің шартын құрып, қажет формуланы анықтай алады. 1. Шартын құра алады; 2.Формуланы анықтай алады; 3. Ауданның формуласын, өлшем бірлігін біледі. 4. Көлемнің формуласын, өлшем бірлігін біледі. 2. Әріпті өрнектерді қолданып, шешімін таба алады. 1. Әріпті өрнекті құра алады; 2. Өрнектің шешімін таба алады; 3. Қозғалыстың формуласын, өлшем бірлігін біледі; 4. Логикалық пайымдаулар арқылы есеп шығарады; 3.Әртүрлі тиімді тәсілдерді салыстырады және мәтінді есептерді құрастыра алады 1. Әртүрлі тиімді формулаларды түрлендіре біледі; 2. Мәтін есептерге формуланы қолдана алады; 3. Мәтін есептерді құрастыра алады;

Рефлексия “ Үш зат” әдісі бойынша  Нені білді, нені үйренді.  Не түсініксіз қалды.  Немен жұмыс жасау қажет.

7 слайд
Рефлексия “ Үш зат” әдісі бойынша  Нені білді, нені үйренді.  Не түсініксіз қалды.  Немен жұмыс жасау қажет. - өзіңе қандай жаңа мәлімет, білім не үй үйренген болсаң, соны жазып көрсету керек. - өзіңе оқып, біліп, үйренетін тұстарың болса, соны көрсету керек. - сабақта түсінбеген сұрақтар, мәлімет болса, соны көрсету керек.

7 слайд

Рефлексия “ Үш зат” әдісі бойынша  Нені білді, нені үйренді.  Не түсініксіз қалды.  Немен жұмыс жасау қажет. - өзіңе қандай жаңа мәлімет, білім не үй үйренген болсаң, соны жазып көрсету керек. - өзіңе оқып, біліп, үйренетін тұстарың болса, соны көрсету керек. - сабақта түсінбеген сұрақтар, мәлімет болса, соны көрсету керек.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ