Фотосинтез
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Тарау:Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер
Тақырыбы: Фотосинтез үдерісі
Оқу мақсаты: 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру
Бағалау критерийлері:
1 .Фотосинтез үдерісін түсінеді
2.Фотосинтез үрдісінде сіңірілетін және түзілетін газды анықтайды
3.Фотосинтез үдерісінде органикалық заттарды анықтай алады
1 слайд
Тарау:Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тақырыбы: Фотосинтез үдерісі Оқу мақсаты: 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру Бағалау критерийлері: 1 .Фотосинтез үдерісін түсінеді 2.Фотосинтез үрдісінде сіңірілетін және түзілетін газды анықтайды 3.Фотосинтез үдерісінде органикалық заттарды анықтай алады
2 слайд
. Ұйымдастыру
1. Психологиялық тренинг «Салфетка»
жаттығуы.
Әрбір қатысушыға бірнеше рет бүктелген
салфетка беріледі. Психолог нұсқауы
бойынша: салфетканың оң жағын, төменгі сол
жағын жыртып алу. Содан кейін салфетканы
жайып, бірдей ұқсайтын салфетканы тауып
алуға тырысу. Ондай салфетка жоқ.
Оқушыларды ұқсас салфетка жоқ екені және
бізде бір - бірімізге ұқсамайтынымызды, бірақ
бірлік пен бейбіт өмірде тұрып жатқанымыз
жөнінде ойға жетелеу.
2.Топқа бөлу . Үй тапсырмасын еске
түсіру
«Ұшақ» әдісі (түстеріне қарай топқа
бөлу және ұшақ қанатына жазылған
сұрақтарға жауап беру)
2 слайд
. Ұйымдастыру 1. Психологиялық тренинг «Салфетка» жаттығуы. Әрбір қатысушыға бірнеше рет бүктелген салфетка беріледі. Психолог нұсқауы бойынша: салфетканың оң жағын, төменгі сол жағын жыртып алу. Содан кейін салфетканы жайып, бірдей ұқсайтын салфетканы тауып алуға тырысу. Ондай салфетка жоқ. Оқушыларды ұқсас салфетка жоқ екені және бізде бір - бірімізге ұқсамайтынымызды, бірақ бірлік пен бейбіт өмірде тұрып жатқанымыз жөнінде ойға жетелеу. 2.Топқа бөлу . Үй тапсырмасын еске түсіру «Ұшақ» әдісі (түстеріне қарай топқа бөлу және ұшақ қанатына жазылған сұрақтарға жауап беру)
3 слайд
. Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс .
Суреттегі үдерісті сипаттау
3 слайд
. Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс . Суреттегі үдерісті сипаттау
4 слайд
. 1- тапсырма. Топтық жұмыс (Сиқырлы хаттар) әдісі
Мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап әр топ
конвертке салып, алмасып сол сұрақтарға жауап береді
4 слайд
. 1- тапсырма. Топтық жұмыс (Сиқырлы хаттар) әдісі Мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап әр топ конвертке салып, алмасып сол сұрақтарға жауап береді
5 слайд
. 2-тапсырма. Фотосинтез үрдісіне қатысатын
табиғи компоненттер «Коллаж» әдісімен
постерге түсіру
5 слайд
. 2-тапсырма. Фотосинтез үрдісіне қатысатын табиғи компоненттер «Коллаж» әдісімен постерге түсіру
6 слайд
. Ой шақыру
Оқушыларға екі түрлі бөлме өсімдігін көрсету
арқылы фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттау
6 слайд
. Ой шақыру Оқушыларға екі түрлі бөлме өсімдігін көрсету арқылы фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттау
7 слайд
Сергіту сәті
7 слайд
Сергіту сәті
8 слайд
Бағалау:
Оқушыларға әр тапсырма бойынша белсенділігіне қарай
жабыспалы смайликтерді қолдарына жабыстыру арқылы
бағалау
8 слайд
Бағалау: Оқушыларға әр тапсырма бойынша белсенділігіне қарай жабыспалы смайликтерді қолдарына жабыстыру арқылы бағалау
9 слайд
. Бағалау
Критерий бойынша дескрипторларды басшылыққа
ала отырып жүргіздім
Бағалау критерийі Тапсырма № дескриптор балл
Білім алушы
Фотосинтез
Суреттегі үдерісті
сипаттаңыз
Фотосинтез үрдісінің
өзгеруі 1
2
3 Фотосинтездің анықтамасын
береді;
Үдерістің атауы
Сіңірілген газ
Түзілетін газ
Түзілетін органикалық зат
Суреттегі фотосинтездің қолайсыз
жағдайын анықтайды
Себебін түсіндіреді
Қолайсыздықты болдырмау
жолдарын ұсынады 1
1
1
1
1
1
1
1
8
9 слайд
. Бағалау Критерий бойынша дескрипторларды басшылыққа ала отырып жүргіздім Бағалау критерийі Тапсырма № дескриптор балл Білім алушы Фотосинтез Суреттегі үдерісті сипаттаңыз Фотосинтез үрдісінің өзгеруі 1 2 3 Фотосинтездің анықтамасын береді; Үдерістің атауы Сіңірілген газ Түзілетін газ Түзілетін органикалық зат Суреттегі фотосинтездің қолайсыз жағдайын анықтайды Себебін түсіндіреді Қолайсыздықты болдырмау жолдарын ұсынады 1 1 1 1 1 1 1 1 8
10 слайд
. Кері байланыс
10 слайд
. Кері байланыс
11 слайд
. Фотосинтез
ұғымыҮйге
тапсырма:
11 слайд
. Фотосинтез ұғымыҮйге тапсырма:
12 слайд
. Сабақтың нәтижесінде:
1. Оқушыларды «Ұшақ» әдісімен топқа
бөліп, әрі үй тапсырмасын сұрауда
уақытты тиімді пайдалана алдым
12 слайд
. Сабақтың нәтижесінде: 1. Оқушыларды «Ұшақ» әдісімен топқа бөліп, әрі үй тапсырмасын сұрауда уақытты тиімді пайдалана алдым
13 слайд
. 2. Оқушыларға суреттегі үдеріске сипаттама
бергізе отырып, сурет бойынша сөйлеу
қабілетін арттырып, бейнеролик көрсету
арқылы, фотосинтездің өсімдіктерде ғана
жүретінін нақты көрсете отырып, есте
сақтауына мүмкіндік туғыздым
13 слайд
. 2. Оқушыларға суреттегі үдеріске сипаттама бергізе отырып, сурет бойынша сөйлеу қабілетін арттырып, бейнеролик көрсету арқылы, фотосинтездің өсімдіктерде ғана жүретінін нақты көрсете отырып, есте сақтауына мүмкіндік туғыздым
14 слайд
. 3. «Сиқырлы хаттар» әдісі бойынша
мәтінмен жұмыс жүргізіліп, сұрақтар
дайындап қоржынға салуда, оқушыларды өз
бетімен жеке ойланып жұмыстана білуге
жетеледім.
14 слайд
. 3. «Сиқырлы хаттар» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жүргізіліп, сұрақтар дайындап қоржынға салуда, оқушыларды өз бетімен жеке ойланып жұмыстана білуге жетеледім.
15 слайд
.
4. Оқушылар «Коллаж» әдісімен суреттерді
қиып жабыстырып постер қоғауда
қызығушылықпен белсене араласты
15 слайд
. 4. Оқушылар «Коллаж» әдісімен суреттерді қиып жабыстырып постер қоғауда қызығушылықпен белсене араласты
16 слайд
.
5. Оқушылар ойшақыруға берілген бөлме
өсімдігіне қарай отырып, фотосинтез
үрдісінің өзгеруін сипаттауда мәселелік
сұрақтың жауабын таба білді
16 слайд
. 5. Оқушылар ойшақыруға берілген бөлме өсімдігіне қарай отырып, фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттауда мәселелік сұрақтың жауабын таба білді
17 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!
17 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!