Материалдар / Фотосинтез

Фотосинтез

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2019
636
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тарау:Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тақырыбы: Фотосинтез үдерісі Оқу мақсаты: 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру Баға

1 слайд
Тарау:Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тақырыбы: Фотосинтез үдерісі Оқу мақсаты: 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру Бағалау критерийлері: 1 .Фотосинтез үдерісін түсінеді 2.Фотосинтез үрдісінде сіңірілетін және түзілетін газды анықтайды 3.Фотосинтез үдерісінде органикалық заттарды анықтай алады

1 слайд

Тарау:Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тақырыбы: Фотосинтез үдерісі Оқу мақсаты: 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру Бағалау критерийлері: 1 .Фотосинтез үдерісін түсінеді 2.Фотосинтез үрдісінде сіңірілетін және түзілетін газды анықтайды 3.Фотосинтез үдерісінде органикалық заттарды анықтай алады

. Ұйымдастыру 1. Психологиялық тренинг «Салфетка» жаттығуы. Әрбір қатысушыға бірнеше рет бүктелген салфетка беріледі. Психолог

2 слайд
. Ұйымдастыру 1. Психологиялық тренинг «Салфетка» жаттығуы. Әрбір қатысушыға бірнеше рет бүктелген салфетка беріледі. Психолог нұсқауы бойынша: салфетканың оң жағын, төменгі сол жағын жыртып алу. Содан кейін салфетканы жайып, бірдей ұқсайтын салфетканы тауып алуға тырысу. Ондай салфетка жоқ. Оқушыларды ұқсас салфетка жоқ екені және бізде бір - бірімізге ұқсамайтынымызды, бірақ бірлік пен бейбіт өмірде тұрып жатқанымыз жөнінде ойға жетелеу. 2.Топқа бөлу . Үй тапсырмасын еске түсіру «Ұшақ» әдісі (түстеріне қарай топқа бөлу және ұшақ қанатына жазылған сұрақтарға жауап беру)

2 слайд

. Ұйымдастыру 1. Психологиялық тренинг «Салфетка» жаттығуы. Әрбір қатысушыға бірнеше рет бүктелген салфетка беріледі. Психолог нұсқауы бойынша: салфетканың оң жағын, төменгі сол жағын жыртып алу. Содан кейін салфетканы жайып, бірдей ұқсайтын салфетканы тауып алуға тырысу. Ондай салфетка жоқ. Оқушыларды ұқсас салфетка жоқ екені және бізде бір - бірімізге ұқсамайтынымызды, бірақ бірлік пен бейбіт өмірде тұрып жатқанымыз жөнінде ойға жетелеу. 2.Топқа бөлу . Үй тапсырмасын еске түсіру «Ұшақ» әдісі (түстеріне қарай топқа бөлу және ұшақ қанатына жазылған сұрақтарға жауап беру)

. Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс . Суреттегі үдерісті сипаттау

3 слайд
. Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс . Суреттегі үдерісті сипаттау

3 слайд

. Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс . Суреттегі үдерісті сипаттау

. 1- тапсырма. Топтық жұмыс (Сиқырлы хаттар) әдісі Мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап әр топ конвертке салып, алмасып со

4 слайд
. 1- тапсырма. Топтық жұмыс (Сиқырлы хаттар) әдісі Мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап әр топ конвертке салып, алмасып сол сұрақтарға жауап береді

4 слайд

. 1- тапсырма. Топтық жұмыс (Сиқырлы хаттар) әдісі Мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап әр топ конвертке салып, алмасып сол сұрақтарға жауап береді

. 2-тапсырма. Фотосинтез үрдісіне қатысатын табиғи компоненттер «Коллаж» әдісімен постерге түсіру

5 слайд
. 2-тапсырма. Фотосинтез үрдісіне қатысатын табиғи компоненттер «Коллаж» әдісімен постерге түсіру

5 слайд

. 2-тапсырма. Фотосинтез үрдісіне қатысатын табиғи компоненттер «Коллаж» әдісімен постерге түсіру

. Ой шақыру Оқушыларға екі түрлі бөлме өсімдігін көрсету арқылы фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттау

6 слайд
. Ой шақыру Оқушыларға екі түрлі бөлме өсімдігін көрсету арқылы фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттау

6 слайд

. Ой шақыру Оқушыларға екі түрлі бөлме өсімдігін көрсету арқылы фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттау

Сергіту сәті

7 слайд
Сергіту сәті

7 слайд

Сергіту сәті

Бағалау: Оқушыларға әр тапсырма бойынша белсенділігіне қарай жабыспалы смайликтерді қолдарына жабыстыру арқылы бағалау

8 слайд
Бағалау: Оқушыларға әр тапсырма бойынша белсенділігіне қарай жабыспалы смайликтерді қолдарына жабыстыру арқылы бағалау

8 слайд

Бағалау: Оқушыларға әр тапсырма бойынша белсенділігіне қарай жабыспалы смайликтерді қолдарына жабыстыру арқылы бағалау

. Бағалау Критерий бойынша дескрипторларды басшылыққа ала отырып жүргіздім Бағалау критерийі Тапсырма № дескриптор балл Білім

9 слайд
. Бағалау Критерий бойынша дескрипторларды басшылыққа ала отырып жүргіздім Бағалау критерийі Тапсырма № дескриптор балл Білім алушы Фотосинтез Суреттегі үдерісті сипаттаңыз Фотосинтез үрдісінің өзгеруі 1 2 3 Фотосинтездің анықтамасын береді; Үдерістің атауы Сіңірілген газ Түзілетін газ Түзілетін органикалық зат Суреттегі фотосинтездің қолайсыз жағдайын анықтайды Себебін түсіндіреді Қолайсыздықты болдырмау жолдарын ұсынады 1 1 1 1 1 1 1 1 8

9 слайд

. Бағалау Критерий бойынша дескрипторларды басшылыққа ала отырып жүргіздім Бағалау критерийі Тапсырма № дескриптор балл Білім алушы Фотосинтез Суреттегі үдерісті сипаттаңыз Фотосинтез үрдісінің өзгеруі 1 2 3 Фотосинтездің анықтамасын береді; Үдерістің атауы Сіңірілген газ Түзілетін газ Түзілетін органикалық зат Суреттегі фотосинтездің қолайсыз жағдайын анықтайды Себебін түсіндіреді Қолайсыздықты болдырмау жолдарын ұсынады 1 1 1 1 1 1 1 1 8

. Кері байланыс

10 слайд
. Кері байланыс

10 слайд

. Кері байланыс

. Фотосинтез ұғымыҮйге тапсырма:

11 слайд
. Фотосинтез ұғымыҮйге тапсырма:

11 слайд

. Фотосинтез ұғымыҮйге тапсырма:

. Сабақтың нәтижесінде: 1. Оқушыларды «Ұшақ» әдісімен топқа бөліп, әрі үй тапсырмасын сұрауда уақытты тиімді пайдалана алдым

12 слайд
. Сабақтың нәтижесінде: 1. Оқушыларды «Ұшақ» әдісімен топқа бөліп, әрі үй тапсырмасын сұрауда уақытты тиімді пайдалана алдым

12 слайд

. Сабақтың нәтижесінде: 1. Оқушыларды «Ұшақ» әдісімен топқа бөліп, әрі үй тапсырмасын сұрауда уақытты тиімді пайдалана алдым

. 2. Оқушыларға суреттегі үдеріске сипаттама бергізе отырып, сурет бойынша сөйлеу қабілетін арттырып, бейнеролик көрсету арқы

13 слайд
. 2. Оқушыларға суреттегі үдеріске сипаттама бергізе отырып, сурет бойынша сөйлеу қабілетін арттырып, бейнеролик көрсету арқылы, фотосинтездің өсімдіктерде ғана жүретінін нақты көрсете отырып, есте сақтауына мүмкіндік туғыздым

13 слайд

. 2. Оқушыларға суреттегі үдеріске сипаттама бергізе отырып, сурет бойынша сөйлеу қабілетін арттырып, бейнеролик көрсету арқылы, фотосинтездің өсімдіктерде ғана жүретінін нақты көрсете отырып, есте сақтауына мүмкіндік туғыздым

. 3. «Сиқырлы хаттар» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жүргізіліп, сұрақтар дайындап қоржынға салуда, оқушыларды өз бетімен жеке

14 слайд
. 3. «Сиқырлы хаттар» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жүргізіліп, сұрақтар дайындап қоржынға салуда, оқушыларды өз бетімен жеке ойланып жұмыстана білуге жетеледім.

14 слайд

. 3. «Сиқырлы хаттар» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жүргізіліп, сұрақтар дайындап қоржынға салуда, оқушыларды өз бетімен жеке ойланып жұмыстана білуге жетеледім.

. 4. Оқушылар «Коллаж» әдісімен суреттерді қиып жабыстырып постер қоғауда қызығушылықпен белсене араласты

15 слайд
. 4. Оқушылар «Коллаж» әдісімен суреттерді қиып жабыстырып постер қоғауда қызығушылықпен белсене араласты

15 слайд

. 4. Оқушылар «Коллаж» әдісімен суреттерді қиып жабыстырып постер қоғауда қызығушылықпен белсене араласты

. 5. Оқушылар ойшақыруға берілген бөлме өсімдігіне қарай отырып, фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттауда мәселелік сұрақтың

16 слайд
. 5. Оқушылар ойшақыруға берілген бөлме өсімдігіне қарай отырып, фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттауда мәселелік сұрақтың жауабын таба білді

16 слайд

. 5. Оқушылар ойшақыруға берілген бөлме өсімдігіне қарай отырып, фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттауда мәселелік сұрақтың жауабын таба білді

Назарларыңызға рахмет!!!

17 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

17 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ