Материалдар / Фотосинтез
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Фотосинтез

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2019
666
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тарау:Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тақырыбы: Фотосинтез үдерісі Оқу мақсаты: 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру Баға

1 слайд
Тарау:Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тақырыбы: Фотосинтез үдерісі Оқу мақсаты: 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру Бағалау критерийлері: 1 .Фотосинтез үдерісін түсінеді 2.Фотосинтез үрдісінде сіңірілетін және түзілетін газды анықтайды 3.Фотосинтез үдерісінде органикалық заттарды анықтай алады

1 слайд

Тарау:Тірі және өлі табиғаттағы үдерістер Тақырыбы: Фотосинтез үдерісі Оқу мақсаты: 5.4.2.5 фотосинтез үдерісін түсіндіру Бағалау критерийлері: 1 .Фотосинтез үдерісін түсінеді 2.Фотосинтез үрдісінде сіңірілетін және түзілетін газды анықтайды 3.Фотосинтез үдерісінде органикалық заттарды анықтай алады

. Ұйымдастыру 1. Психологиялық тренинг «Салфетка» жаттығуы. Әрбір қатысушыға бірнеше рет бүктелген салфетка беріледі. Психолог

2 слайд
. Ұйымдастыру 1. Психологиялық тренинг «Салфетка» жаттығуы. Әрбір қатысушыға бірнеше рет бүктелген салфетка беріледі. Психолог нұсқауы бойынша: салфетканың оң жағын, төменгі сол жағын жыртып алу. Содан кейін салфетканы жайып, бірдей ұқсайтын салфетканы тауып алуға тырысу. Ондай салфетка жоқ. Оқушыларды ұқсас салфетка жоқ екені және бізде бір - бірімізге ұқсамайтынымызды, бірақ бірлік пен бейбіт өмірде тұрып жатқанымыз жөнінде ойға жетелеу. 2.Топқа бөлу . Үй тапсырмасын еске түсіру «Ұшақ» әдісі (түстеріне қарай топқа бөлу және ұшақ қанатына жазылған сұрақтарға жауап беру)

2 слайд

. Ұйымдастыру 1. Психологиялық тренинг «Салфетка» жаттығуы. Әрбір қатысушыға бірнеше рет бүктелген салфетка беріледі. Психолог нұсқауы бойынша: салфетканың оң жағын, төменгі сол жағын жыртып алу. Содан кейін салфетканы жайып, бірдей ұқсайтын салфетканы тауып алуға тырысу. Ондай салфетка жоқ. Оқушыларды ұқсас салфетка жоқ екені және бізде бір - бірімізге ұқсамайтынымызды, бірақ бірлік пен бейбіт өмірде тұрып жатқанымыз жөнінде ойға жетелеу. 2.Топқа бөлу . Үй тапсырмасын еске түсіру «Ұшақ» әдісі (түстеріне қарай топқа бөлу және ұшақ қанатына жазылған сұрақтарға жауап беру)

. Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс . Суреттегі үдерісті сипаттау

3 слайд
. Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс . Суреттегі үдерісті сипаттау

3 слайд

. Қызығушылықты ояту. Ұжымдық жұмыс . Суреттегі үдерісті сипаттау

. 1- тапсырма. Топтық жұмыс (Сиқырлы хаттар) әдісі Мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап әр топ конвертке салып, алмасып со

4 слайд
. 1- тапсырма. Топтық жұмыс (Сиқырлы хаттар) әдісі Мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап әр топ конвертке салып, алмасып сол сұрақтарға жауап береді

4 слайд

. 1- тапсырма. Топтық жұмыс (Сиқырлы хаттар) әдісі Мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар дайындап әр топ конвертке салып, алмасып сол сұрақтарға жауап береді

. 2-тапсырма. Фотосинтез үрдісіне қатысатын табиғи компоненттер «Коллаж» әдісімен постерге түсіру

5 слайд
. 2-тапсырма. Фотосинтез үрдісіне қатысатын табиғи компоненттер «Коллаж» әдісімен постерге түсіру

5 слайд

. 2-тапсырма. Фотосинтез үрдісіне қатысатын табиғи компоненттер «Коллаж» әдісімен постерге түсіру

. Ой шақыру Оқушыларға екі түрлі бөлме өсімдігін көрсету арқылы фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттау

6 слайд
. Ой шақыру Оқушыларға екі түрлі бөлме өсімдігін көрсету арқылы фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттау

6 слайд

. Ой шақыру Оқушыларға екі түрлі бөлме өсімдігін көрсету арқылы фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттау

Сергіту сәті

7 слайд
Сергіту сәті

7 слайд

Сергіту сәті

Бағалау: Оқушыларға әр тапсырма бойынша белсенділігіне қарай жабыспалы смайликтерді қолдарына жабыстыру арқылы бағалау

8 слайд
Бағалау: Оқушыларға әр тапсырма бойынша белсенділігіне қарай жабыспалы смайликтерді қолдарына жабыстыру арқылы бағалау

8 слайд

Бағалау: Оқушыларға әр тапсырма бойынша белсенділігіне қарай жабыспалы смайликтерді қолдарына жабыстыру арқылы бағалау

. Бағалау Критерий бойынша дескрипторларды басшылыққа ала отырып жүргіздім Бағалау критерийі Тапсырма № дескриптор балл Білім

9 слайд
. Бағалау Критерий бойынша дескрипторларды басшылыққа ала отырып жүргіздім Бағалау критерийі Тапсырма № дескриптор балл Білім алушы Фотосинтез Суреттегі үдерісті сипаттаңыз Фотосинтез үрдісінің өзгеруі 1 2 3 Фотосинтездің анықтамасын береді; Үдерістің атауы Сіңірілген газ Түзілетін газ Түзілетін органикалық зат Суреттегі фотосинтездің қолайсыз жағдайын анықтайды Себебін түсіндіреді Қолайсыздықты болдырмау жолдарын ұсынады 1 1 1 1 1 1 1 1 8

9 слайд

. Бағалау Критерий бойынша дескрипторларды басшылыққа ала отырып жүргіздім Бағалау критерийі Тапсырма № дескриптор балл Білім алушы Фотосинтез Суреттегі үдерісті сипаттаңыз Фотосинтез үрдісінің өзгеруі 1 2 3 Фотосинтездің анықтамасын береді; Үдерістің атауы Сіңірілген газ Түзілетін газ Түзілетін органикалық зат Суреттегі фотосинтездің қолайсыз жағдайын анықтайды Себебін түсіндіреді Қолайсыздықты болдырмау жолдарын ұсынады 1 1 1 1 1 1 1 1 8

. Кері байланыс

10 слайд
. Кері байланыс

10 слайд

. Кері байланыс

. Фотосинтез ұғымыҮйге тапсырма:

11 слайд
. Фотосинтез ұғымыҮйге тапсырма:

11 слайд

. Фотосинтез ұғымыҮйге тапсырма:

. Сабақтың нәтижесінде: 1. Оқушыларды «Ұшақ» әдісімен топқа бөліп, әрі үй тапсырмасын сұрауда уақытты тиімді пайдалана алдым

12 слайд
. Сабақтың нәтижесінде: 1. Оқушыларды «Ұшақ» әдісімен топқа бөліп, әрі үй тапсырмасын сұрауда уақытты тиімді пайдалана алдым

12 слайд

. Сабақтың нәтижесінде: 1. Оқушыларды «Ұшақ» әдісімен топқа бөліп, әрі үй тапсырмасын сұрауда уақытты тиімді пайдалана алдым

. 2. Оқушыларға суреттегі үдеріске сипаттама бергізе отырып, сурет бойынша сөйлеу қабілетін арттырып, бейнеролик көрсету арқы

13 слайд
. 2. Оқушыларға суреттегі үдеріске сипаттама бергізе отырып, сурет бойынша сөйлеу қабілетін арттырып, бейнеролик көрсету арқылы, фотосинтездің өсімдіктерде ғана жүретінін нақты көрсете отырып, есте сақтауына мүмкіндік туғыздым

13 слайд

. 2. Оқушыларға суреттегі үдеріске сипаттама бергізе отырып, сурет бойынша сөйлеу қабілетін арттырып, бейнеролик көрсету арқылы, фотосинтездің өсімдіктерде ғана жүретінін нақты көрсете отырып, есте сақтауына мүмкіндік туғыздым

. 3. «Сиқырлы хаттар» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жүргізіліп, сұрақтар дайындап қоржынға салуда, оқушыларды өз бетімен жеке

14 слайд
. 3. «Сиқырлы хаттар» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жүргізіліп, сұрақтар дайындап қоржынға салуда, оқушыларды өз бетімен жеке ойланып жұмыстана білуге жетеледім.

14 слайд

. 3. «Сиқырлы хаттар» әдісі бойынша мәтінмен жұмыс жүргізіліп, сұрақтар дайындап қоржынға салуда, оқушыларды өз бетімен жеке ойланып жұмыстана білуге жетеледім.

. 4. Оқушылар «Коллаж» әдісімен суреттерді қиып жабыстырып постер қоғауда қызығушылықпен белсене араласты

15 слайд
. 4. Оқушылар «Коллаж» әдісімен суреттерді қиып жабыстырып постер қоғауда қызығушылықпен белсене араласты

15 слайд

. 4. Оқушылар «Коллаж» әдісімен суреттерді қиып жабыстырып постер қоғауда қызығушылықпен белсене араласты

. 5. Оқушылар ойшақыруға берілген бөлме өсімдігіне қарай отырып, фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттауда мәселелік сұрақтың

16 слайд
. 5. Оқушылар ойшақыруға берілген бөлме өсімдігіне қарай отырып, фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттауда мәселелік сұрақтың жауабын таба білді

16 слайд

. 5. Оқушылар ойшақыруға берілген бөлме өсімдігіне қарай отырып, фотосинтез үрдісінің өзгеруін сипаттауда мәселелік сұрақтың жауабын таба білді

Назарларыңызға рахмет!!!

17 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

17 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!