Материалдар / Ғ дыбысы және әрпі

Ғ дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1сыныпқа арналған презентацая .Барлығы: Әріптерді таниды, оқиды,жазады, ажыратады, дыбыстарды сәйкестендіреді Көбі:Сөздің буыннан тұратынын түсінеді,сөздегі буын санын анықтайды Кейбірі:Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айтады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
21 Желтоқсан 2017
642
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Павлодар облысы,Екібастұз қаласы № 11 ЖОББМ КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі: Смаилова Назгуль Жанбырбаевна Бөлім:Мен және

1 слайд
Павлодар облысы,Екібастұз қаласы № 11 ЖОББМ КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі: Смаилова Назгуль Жанбырбаевна Бөлім:Мен және табиғат Тақырыбы: Ғ дыбысы және әрпі

1 слайд

Павлодар облысы,Екібастұз қаласы № 11 ЖОББМ КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі: Смаилова Назгуль Жанбырбаевна Бөлім:Мен және табиғат Тақырыбы: Ғ дыбысы және әрпі

Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 1.1.9.3 Әріпті тану, ажырату,оны дыбыспен сәйкестендіру 1.1.9.3Сөздің

2 слайд
Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 1.1.9.3 Әріпті тану, ажырату,оны дыбыспен сәйкестендіру 1.1.9.3Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау 1.1.8.1Берілген сюжетті сурет бойынша әңгіме құрап айту 1.3.8.1Жазу жолын жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу Барлығы: Әріптерді таниды, оқиды,жазады, ажыратады, дыбыстарды сәйкестендіреді Көбі:Сөздің буыннан тұратынын түсінеді,сөздегі буын санын анықтайды Кейбірі:Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айтады - Әріптерді таниды, оқиды, жазады, ажыратады және дыбыспен сәйкестендіреді. - Сөздің буыннан тұратынын түсініп, сөз қанша буыннан құралатынын анықтай алады. - Сурет бойынша шағын әңгіме құрап айта алады

2 слайд

Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 1.1.9.3 Әріпті тану, ажырату,оны дыбыспен сәйкестендіру 1.1.9.3Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау 1.1.8.1Берілген сюжетті сурет бойынша әңгіме құрап айту 1.3.8.1Жазу жолын жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу Барлығы: Әріптерді таниды, оқиды,жазады, ажыратады, дыбыстарды сәйкестендіреді Көбі:Сөздің буыннан тұратынын түсінеді,сөздегі буын санын анықтайды Кейбірі:Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айтады - Әріптерді таниды, оқиды, жазады, ажыратады және дыбыспен сәйкестендіреді. - Сөздің буыннан тұратынын түсініп, сөз қанша буыннан құралатынын анықтай алады. - Сурет бойынша шағын әңгіме құрап айта алады

Белсенді әдіс –тәсілдерБелсенді әдіс –тәсілдері Айналмалы бекет әдісі Бірге Ойланайық әдісі Ширату әдісі Алты қадам әдісі

3 слайд
Белсенді әдіс –тәсілдерБелсенді әдіс –тәсілдері Айналмалы бекет әдісі Бірге Ойланайық әдісі Ширату әдісі Алты қадам әдісі

3 слайд

Белсенді әдіс –тәсілдерБелсенді әдіс –тәсілдері Айналмалы бекет әдісі Бірге Ойланайық әдісі Ширату әдісі Алты қадам әдісі

Саралау “Айналмалы бекет” -Интер белсенді тақта арқылы әңгіме құрату, -дыбыстық талдау,жасау -дыбыс пен әріпті таныту. -д

4 слайд
Саралау “Айналмалы бекет” -Интер белсенді тақта арқылы әңгіме құрату, -дыбыстық талдау,жасау -дыбыс пен әріпті таныту. -дәптермен жұмыс Дескриптор: -ғ әріпін танысып оқиды,дыбыстық талдау жасайды, буынға бөледі “Бірге Ойланайық” -топтық жұмыс -постер қорғау Дескриптор: Оқушылар тақырыпқа сай суреттер іріктеп алады. “Ширату әдісі” -жұмбақ шешуін ым-ишара мен көрсету Дескриптор: Ғ дыбысы бар Сөздерді қолданады,тіл байлығы дамиды, ойлау қабілеті дамиды. “Алты қадам” -мұғалім сұрақтар қояды,әр қадам басқан сайын сұрақтарға Жауап береді

4 слайд

Саралау “Айналмалы бекет” -Интер белсенді тақта арқылы әңгіме құрату, -дыбыстық талдау,жасау -дыбыс пен әріпті таныту. -дәптермен жұмыс Дескриптор: -ғ әріпін танысып оқиды,дыбыстық талдау жасайды, буынға бөледі “Бірге Ойланайық” -топтық жұмыс -постер қорғау Дескриптор: Оқушылар тақырыпқа сай суреттер іріктеп алады. “Ширату әдісі” -жұмбақ шешуін ым-ишара мен көрсету Дескриптор: Ғ дыбысы бар Сөздерді қолданады,тіл байлығы дамиды, ойлау қабілеті дамиды. “Алты қадам” -мұғалім сұрақтар қояды,әр қадам басқан сайын сұрақтарға Жауап береді

Қалыптастырушы бағалау “Бас бармақ”“Шапалақ” Смайлик Фейрверк Кері байланыс Ғарышқа қону сабақ соңында бір сөзден жазып,зы

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау “Бас бармақ”“Шапалақ” Смайлик Фейрверк Кері байланыс Ғарышқа қону сабақ соңында бір сөзден жазып,зымыранға жабыстырады

5 слайд

Қалыптастырушы бағалау “Бас бармақ”“Шапалақ” Смайлик Фейрверк Кері байланыс Ғарышқа қону сабақ соңында бір сөзден жазып,зымыранға жабыстырады

Ықшам сабақ Ықшам сабақ Ықшам сабақта жүргізілген жұмыстың еңбегі зор екен. Критериалды бағалаудың түрлерін сабақ барысында

6 слайд
Ықшам сабақ Ықшам сабақ Ықшам сабақта жүргізілген жұмыстың еңбегі зор екен. Критериалды бағалаудың түрлерін сабақ барысында қолдануды.Белсенді оқу әдіс-тәсілдерді сабақта тиімді тапсырмалар арқылы мақсатқа шығуды білдім. Тапсырмаға сай дескриптор құра білуді,сабақта проблема туғызу және оның шешу жолдарын табу үшін түрткі сұрақтар арқылы уақытты тиімді пайдалануды үйрендім. Менің түйіндемем Менің түйіндемем Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша түсінгенім.Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерді және саралау әдісін сабақ барысында тиімді пайдалануды.Айтылым- тыңдалым-жазылым -оқылым оқу дағдыларын сабақта қолдануды. Зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды және қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім.Болашақта осы курстан үйренгендерімді практика жүзінде қолданамын

6 слайд

Ықшам сабақ Ықшам сабақ Ықшам сабақта жүргізілген жұмыстың еңбегі зор екен. Критериалды бағалаудың түрлерін сабақ барысында қолдануды.Белсенді оқу әдіс-тәсілдерді сабақта тиімді тапсырмалар арқылы мақсатқа шығуды білдім. Тапсырмаға сай дескриптор құра білуді,сабақта проблема туғызу және оның шешу жолдарын табу үшін түрткі сұрақтар арқылы уақытты тиімді пайдалануды үйрендім. Менің түйіндемем Менің түйіндемем Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша түсінгенім.Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерді және саралау әдісін сабақ барысында тиімді пайдалануды.Айтылым- тыңдалым-жазылым -оқылым оқу дағдыларын сабақта қолдануды. Зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды және қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім.Болашақта осы курстан үйренгендерімді практика жүзінде қолданамын

Назарларыңызға рахмет

7 слайд
Назарларыңызға рахмет

7 слайд

Назарларыңызға рахмет

Министірлікпен келісілген курстар тізімі