Материалдар / Ғ дыбысы және әрпі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ғ дыбысы және әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
1сыныпқа арналған презентацая .Барлығы: Әріптерді таниды, оқиды,жазады, ажыратады, дыбыстарды сәйкестендіреді Көбі:Сөздің буыннан тұратынын түсінеді,сөздегі буын санын анықтайды Кейбірі:Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айтады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
458
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Павлодар облысы,Екібастұз қаласы № 11 ЖОББМ КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі: Смаилова Назгуль Жанбырбаевна Бөлім:Мен

1 слайд
Павлодар облысы,Екібастұз қаласы № 11 ЖОББМ КММ-нің бастауыш сынып мұғалімі: Смаилова Назгуль Жанбырбаевна Бөлім:Мен және табиғат Тақырыбы: Ғ дыбысы және әрпі

Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 1.1.9.3 Әріпті тану, ажырату,оны дыбыспен сәйкестендіру 1.1.9.3 Сөзд

2 слайд
Оқу мақсаты Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері 1.1.9.3 Әріпті тану, ажырату,оны дыбыспен сәйкестендіру 1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау 1.1.8. 1Берілген сюжетті сурет бойынша әңгіме құрап айту 1.3.8.1 Жазу жолын жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төмен сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу Барлығы : Әріптерді таниды, оқиды,жазады, ажыратады, дыбыстарды сәйкестендіреді Көбі: Сөздің буыннан тұратынын түсінеді,сөздегі буын санын анықтайды Кейбірі: Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айтады - Әріптерді таниды, оқиды, жазады, ажыратады және дыбыспен сәйкестендіреді. - Сөздің буыннан тұратынын түсініп, сөз қанша буыннан құралатынын анықтай алады. - Сурет бойынша шағын әңгіме құрап айта алады

Белсенді әдіс –тәсілдерБелсенді әдіс –тәсілдері Айналмалы бекет әдісі Бірге Ойланайық әдісі Ширату әдісі Алты қадам әдісі

3 слайд
Белсенді әдіс –тәсілдерБелсенді әдіс –тәсілдері Айналмалы бекет әдісі Бірге Ойланайық әдісі Ширату әдісі Алты қадам әдісі

Саралау “ Айналмалы бекет” -Интер белсенді тақта арқылы әңгіме құрату, -дыбыстық талдау,жасау -дыбыс пен әріпті таныту.

4 слайд
Саралау “ Айналмалы бекет” -Интер белсенді тақта арқылы әңгіме құрату, -дыбыстық талдау,жасау -дыбыс пен әріпті таныту. -дәптермен жұмыс Дескриптор: - ғ әріпін танысып оқиды,дыбыстық талдау жасайды, буынға бөледі “ Бірге Ойланайық” -топтық жұмыс -постер қорғау Дескриптор: Оқушылар тақырыпқа сай суреттер іріктеп алады. “ Ширату әдісі” -жұмбақ шешуін ым-ишара мен көрсету Дескриптор: Ғ дыбысы бар Сөздерді қолданады,тіл байлығы дамиды, ойлау қабілеті дамиды . “ Алты қадам” -мұғалім сұрақтар қояды,әр қадам басқан сайын сұрақтарға Жауап береді

Қалыптастырушы бағалау “ Бас бармақ” “ Шапалақ” Смайлик Фейрверк Кері байланыс Ғарышқа қону сабақ соңында бір сөзден жазып

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау “ Бас бармақ” “ Шапалақ” Смайлик Фейрверк Кері байланыс Ғарышқа қону сабақ соңында бір сөзден жазып,зымыранға жабыстырады

Ықшам сабақЫқшам сабақ Ықшам сабақта жүргізілген жұмыстың еңбегі зор екен. Критериалды бағалаудың түрлерін сабақ барысында

6 слайд
Ықшам сабақЫқшам сабақ Ықшам сабақта жүргізілген жұмыстың еңбегі зор екен. Критериалды бағалаудың түрлерін сабақ барысында қолдануды.Белсенді оқу әдіс-тәсілдерді сабақта тиімді тапсырмалар арқылы мақсатқа шығуды білдім. Тапсырмаға сай дескриптор құра білуді,сабақта проблема туғызу және оның шешу жолдарын табу үшін түрткі сұрақтар арқылы уақытты тиімді пайдалануды үйрендім. Менің түйіндемемМенің түйіндемем Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша түсінгенім.Белсенді оқыту әдіс-тәсілдерді және саралау әдісін сабақ барысында тиімді пайдалануды.Айтылым- тыңдалым-жазылым -оқылым оқу дағдыларын сабақта қолдануды. Зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды және қысқа мерзімді жоспар құруды үйрендім.Болашақта осы курстан үйренгендерімді практика жүзінде қолданамын

Назарларыңызға рахмет

7 слайд
Назарларыңызға рахмет