Материалдар / Ғажайып фабрика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғажайып фабрика

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану бағыты бойынша
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2020
356
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сейтжапарова Айгүл Шалқар қаласы “Ә.Жангелдин атындағы ЖОББМ” КММ 3 сынып Жаратылыстану пәні С

1 слайд
Сейтжапарова Айгүл Шалқар қаласы “Ә.Жангелдин атындағы ЖОББМ” КММ 3 сынып Жаратылыстану пәні Сабақтың тақырыбы: Ғажайып фабрика • 3.2.1.1 - өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін түсіндіру • 3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу.Оқу мақсаты: • Барлық оқушылар: өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде көмірқышқыл газын сіңіріп,оттегіні бөлетіндігін түсінеді. • Көптеген оқушылар: маңызды ғылыми жаңалықтарды талдайды, өсімдіктедің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін түсіндіре алады. • Кейбір оқушылар: фотосинтез үдерісінің адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелейді. Сабақтың мақсаты: • 1.Өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлетіндігін түсіндіреді. • 2. Маңызды ғылыми жаңалықтарды талдайды, фотосинтездің адамның өміріне әсері туралы әңгімелейді. Бағалау критерий:

1 слайд

Сейтжапарова Айгүл Шалқар қаласы “Ә.Жангелдин атындағы ЖОББМ” КММ 3 сынып Жаратылыстану пәні Сабақтың тақырыбы: Ғажайып фабрика • 3.2.1.1 - өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін түсіндіру • 3.1.1.1 - маңызды ғылыми жаңалықтар мен олардың адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелеу.Оқу мақсаты: • Барлық оқушылар: өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде көмірқышқыл газын сіңіріп,оттегіні бөлетіндігін түсінеді. • Көптеген оқушылар: маңызды ғылыми жаңалықтарды талдайды, өсімдіктедің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін түсіндіре алады. • Кейбір оқушылар: фотосинтез үдерісінің адамның күнделікті өміріне әсері туралы әңгімелейді. Сабақтың мақсаты: • 1.Өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлетіндігін түсіндіреді. • 2. Маңызды ғылыми жаңалықтарды талдайды, фотосинтездің адамның өміріне әсері туралы әңгімелейді. Бағалау критерий:

Белсенді оқу әдістері “ Сұрақты ұстап ал” әдісі “ Ойлан, тамашала!” әдісі «Стикердегі диалог» әдісі «Үш қадамдық сұхбат»

2 слайд
Белсенді оқу әдістері “ Сұрақты ұстап ал” әдісі “ Ойлан, тамашала!” әдісі «Стикердегі диалог» әдісі «Үш қадамдық сұхбат» әдісі«Ой қозғау» әдісі “ Қажеттіні анықта” әдісі “ Блиц кездесу” әдісіЖЖ «Блиц кездесу» әдісі Дескрипторлар: - парақшада берілген маңызды ғылыми жаңалықтарды оқиды; - жұп болып талқылайды; - фотосинтездің адам өміріне әсері туралы әңгімелейді ҮЖ. «Үш қадамдық сұхбат» әдісі - фотосинтез үдерісі жүретін өсімдік мүшелерін атайды; - Өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлетіндігін түсіндіреді.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері “ Сұрақты ұстап ал” әдісі “ Ойлан, тамашала!” әдісі «Стикердегі диалог» әдісі «Үш қадамдық сұхбат» әдісі«Ой қозғау» әдісі “ Қажеттіні анықта” әдісі “ Блиц кездесу” әдісіЖЖ «Блиц кездесу» әдісі Дескрипторлар: - парақшада берілген маңызды ғылыми жаңалықтарды оқиды; - жұп болып талқылайды; - фотосинтездің адам өміріне әсері туралы әңгімелейді ҮЖ. «Үш қадамдық сұхбат» әдісі - фотосинтез үдерісі жүретін өсімдік мүшелерін атайды; - Өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлетіндігін түсіндіреді.

ТЖ: «Стикердегі диалог» әдісінде “Т апсырма бойынша” саралау жүргіземін. 1 -топ Суретпен жұмыс 2 –топ Тақырыптық түйінді сөз

3 слайд
ТЖ: «Стикердегі диалог» әдісінде “Т апсырма бойынша” саралау жүргіземін. 1 -топ Суретпен жұмыс 2 –топ Тақырыптық түйінді сөздер 3 –топ Мәтінмен жұмыс ӨЖ: “Қажеттіні анықта” әдісінде оқушыларға “Диалог және қолдау көрсету” саралау түрін қолданамын. Оқушылардың қабілеттерін ескере отырып осы саралау түрін алдым.ТЖ: “Ой қозғау” әдісінде “Д ереккөздер бойынша” саралау түрін қолданамын. 1 –топ “Ол кім? Бұл не?” энциклапедиясынан фотосинтезге қатысты ақпаратпен танысады 2- топ ғаламтордан “Оттегінің адам үшін маңызы” бейнематериалын қарайды 3- топ bilimland.kz платформасындағы тапсырманы орындайды Саралау

3 слайд

ТЖ: «Стикердегі диалог» әдісінде “Т апсырма бойынша” саралау жүргіземін. 1 -топ Суретпен жұмыс 2 –топ Тақырыптық түйінді сөздер 3 –топ Мәтінмен жұмыс ӨЖ: “Қажеттіні анықта” әдісінде оқушыларға “Диалог және қолдау көрсету” саралау түрін қолданамын. Оқушылардың қабілеттерін ескере отырып осы саралау түрін алдым.ТЖ: “Ой қозғау” әдісінде “Д ереккөздер бойынша” саралау түрін қолданамын. 1 –топ “Ол кім? Бұл не?” энциклапедиясынан фотосинтезге қатысты ақпаратпен танысады 2- топ ғаламтордан “Оттегінің адам үшін маңызы” бейнематериалын қарайды 3- топ bilimland.kz платформасындағы тапсырманы орындайды Саралау

Бағалау ҮЖ. «Үш қадамдық сұхбат» әдісі - фотосинтез үдерісі жүретін өсімдік мүшелерін атайды; - Өсімдіктердің фотосинтез үде

4 слайд
Бағалау ҮЖ. «Үш қадамдық сұхбат» әдісі - фотосинтез үдерісі жүретін өсімдік мүшелерін атайды; - Өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлетіндігін түсіндіреді. Бағалау. «Жапырақ түрлері» әдісімен бағалау -өсімдіктердің фотосинтез үдерісі жүретін мүшелерін атайды, үдеріс кезінде оттегіні бөлетіндігін түсіндіре алады - өсімдіктердің фотосинтез үдерісі жүретін мүшелерін біледі, - үдеріс кезінде оттегіні бөлетіндігін түсіндіре алмайды - өсімдіктердің фотосинтез үдерісі жүретін мүшелерін атай алмайды, - үдеріс кезінде оттегіні бөлетіндігін білмейді Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. ЖЖ «Блиц кездесу» әдісі Дескрипторлар: - парақшада берілген маңызды ғылыми жаңалықтарды оқиды; - жұп болып талқылайды; - фотосинтездің адам өміріне әсері туралы әңгімелейді Бағалау. «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалайды Маңызды ғылыми жаңалықтарды талдап, фотосинтездің адамның өміріне әсері туралы әңгімелей алса . Маңызды ғ ылыми жаңалықтарды талдап, бірақ фотосинтездің адамның өміріне әсері туралы әңгімелей алмаса . Маңызды ғылыми жаңалықтарды талдай алмай, фотосинтездің адамның өміріне әсері туралы әңгімелей алмаса .

4 слайд

Бағалау ҮЖ. «Үш қадамдық сұхбат» әдісі - фотосинтез үдерісі жүретін өсімдік мүшелерін атайды; - Өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлетіндігін түсіндіреді. Бағалау. «Жапырақ түрлері» әдісімен бағалау -өсімдіктердің фотосинтез үдерісі жүретін мүшелерін атайды, үдеріс кезінде оттегіні бөлетіндігін түсіндіре алады - өсімдіктердің фотосинтез үдерісі жүретін мүшелерін біледі, - үдеріс кезінде оттегіні бөлетіндігін түсіндіре алмайды - өсімдіктердің фотосинтез үдерісі жүретін мүшелерін атай алмайды, - үдеріс кезінде оттегіні бөлетіндігін білмейді Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. ЖЖ «Блиц кездесу» әдісі Дескрипторлар: - парақшада берілген маңызды ғылыми жаңалықтарды оқиды; - жұп болып талқылайды; - фотосинтездің адам өміріне әсері туралы әңгімелейді Бағалау. «Бағдаршам» әдісімен өзін-өзі бағалайды Маңызды ғылыми жаңалықтарды талдап, фотосинтездің адамның өміріне әсері туралы әңгімелей алса . Маңызды ғ ылыми жаңалықтарды талдап, бірақ фотосинтездің адамның өміріне әсері туралы әңгімелей алмаса . Маңызды ғылыми жаңалықтарды талдай алмай, фотосинтездің адамның өміріне әсері туралы әңгімелей алмаса .

- Оқу мақсатына сай сабақ мақсаты сәтті құрылды. - Бағалау критерийлері негізінде тапсырмалар жүйелі жасалды. - -«Қажеттіні

5 слайд
- Оқу мақсатына сай сабақ мақсаты сәтті құрылды. - Бағалау критерийлері негізінде тапсырмалар жүйелі жасалды. - -«Қажеттіні анықта» әдісі сәтті шықты. - Саралау түрлерін дұрыс жүйелі қолдануды: - Оқу мақсатына сай SMART форматында сабақ мақсатын құруды үйрендім. Болашақта «Суретпен жұмыс» әдісін «жапырақ қалай сіңірді? одан не бөлінді?» деген сұрақтарды қоя отырып, оттегінің бөлінуіне анық көздерін жеткізу мақсатында «Стоп, кадр» әдісімен ауыстырғым келеді.

5 слайд

- Оқу мақсатына сай сабақ мақсаты сәтті құрылды. - Бағалау критерийлері негізінде тапсырмалар жүйелі жасалды. - -«Қажеттіні анықта» әдісі сәтті шықты. - Саралау түрлерін дұрыс жүйелі қолдануды: - Оқу мақсатына сай SMART форматында сабақ мақсатын құруды үйрендім. Болашақта «Суретпен жұмыс» әдісін «жапырақ қалай сіңірді? одан не бөлінді?» деген сұрақтарды қоя отырып, оттегінің бөлінуіне анық көздерін жеткізу мақсатында «Стоп, кадр» әдісімен ауыстырғым келеді.