Материалдар / Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау

Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер жаңартылған білім мазмұны бойынша жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2018
364
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау – мәдениет

1 слайд
Сабақтың тақырыбы Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау – мәдениет

1 слайд

Сабақтың тақырыбы Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау – мәдениет

ТБ1. Сөз таптары ТБ1.6. Мақсат және себеп- салдар үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану Сабақтың мақсаты

2 слайд
ТБ1. Сөз таптары ТБ1.6. Мақсат және себеп- салдар үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану Сабақтың мақсаты

2 слайд

ТБ1. Сөз таптары ТБ1.6. Мақсат және себеп- салдар үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану Сабақтың мақсаты

Мына суреттен не байқадыңыздар? Кеше... Бүгін... Ертең... Берілген үстеулерді қолдана отырып, суретті сөйлетіп көрің

3 слайд
Мына суреттен не байқадыңыздар? Кеше... Бүгін... Ертең... Берілген үстеулерді қолдана отырып, суретті сөйлетіп көріңіздер .

3 слайд

Мына суреттен не байқадыңыздар? Кеше... Бүгін... Ертең... Берілген үстеулерді қолдана отырып, суретті сөйлетіп көріңіздер .

Үстеу – іс-әрекеттің, қимылдың сындық, сапалық белгісінің сипатын, жай-күйін білдіреді. Үстеу мағынасына қарай жеті түрге б

4 слайд
Үстеу – іс-әрекеттің, қимылдың сындық, сапалық белгісінің сипатын, жай-күйін білдіреді. Үстеу мағынасына қарай жеті түрге бөлінеді: 1. мекен үстеуі: әріде, беріде, жоғары, төмен 2. мезгіл үстеу: ерте, кеш, бүгін, жаздыгүні 3. себеп-салдар үстеу: бекерге, амалсыздан, босқа 4. сын-қимыл: балаша, зорға, тез 5. мақсат үстеу: әдейі, жорта, қасақана 6. мөлшер үстеу: сонша, онша, бірталай 7. Күшейткіш үстеуі: өте, тым, ең

4 слайд

Үстеу – іс-әрекеттің, қимылдың сындық, сапалық белгісінің сипатын, жай-күйін білдіреді. Үстеу мағынасына қарай жеті түрге бөлінеді: 1. мекен үстеуі: әріде, беріде, жоғары, төмен 2. мезгіл үстеу: ерте, кеш, бүгін, жаздыгүні 3. себеп-салдар үстеу: бекерге, амалсыздан, босқа 4. сын-қимыл: балаша, зорға, тез 5. мақсат үстеу: әдейі, жорта, қасақана 6. мөлшер үстеу: сонша, онша, бірталай 7. Күшейткіш үстеуі: өте, тым, ең

Мақсат үстеуі не мақсатпен? қалай? деген сұраққа жауап беріп, іс-әрекеттің, қимылдың орындалу мақсатын білдіреді. Мысалы, әде

5 слайд
Мақсат үстеуі не мақсатпен? қалай? деген сұраққа жауап беріп, іс-әрекеттің, қимылдың орындалу мақсатын білдіреді. Мысалы, әдейі айтты, қасақана кетіп қалды, жорта білмегенсіді, әдейілеп шақырды. Себеп-салдар үстеуі не себепті? қалай? неге? деген сұрақтарға жауап береді. Себеп-салдар үстеуі қимылдың, іс-әрекеттің болу себебін білдіреді. Себеп- салдар үстеуіне: құр босқа, лажсыздан, босқа, амалсыздан, бекерге, шарасыздан сөздері жатады. Бұл сөздер етістікпен тіркесіп қолданылады. Мысалы, босқа ренжіді, лажсыздан келісті, т.б.

5 слайд

Мақсат үстеуі не мақсатпен? қалай? деген сұраққа жауап беріп, іс-әрекеттің, қимылдың орындалу мақсатын білдіреді. Мысалы, әдейі айтты, қасақана кетіп қалды, жорта білмегенсіді, әдейілеп шақырды. Себеп-салдар үстеуі не себепті? қалай? неге? деген сұрақтарға жауап береді. Себеп-салдар үстеуі қимылдың, іс-әрекеттің болу себебін білдіреді. Себеп- салдар үстеуіне: құр босқа, лажсыздан, босқа, амалсыздан, бекерге, шарасыздан сөздері жатады. Бұл сөздер етістікпен тіркесіп қолданылады. Мысалы, босқа ренжіді, лажсыздан келісті, т.б.

Тапсырма Жеке жұмыс Суреттерді қолдана отырып, мақсат және себеп-салдар үстеулерін қатыстырып, оқиға желісі бар әңгіме жазыңы

6 слайд
Тапсырма Жеке жұмыс Суреттерді қолдана отырып, мақсат және себеп-салдар үстеулерін қатыстырып, оқиға желісі бар әңгіме жазыңыздар. Сөз саны – 110-130.

6 слайд

Тапсырма Жеке жұмыс Суреттерді қолдана отырып, мақсат және себеп-салдар үстеулерін қатыстырып, оқиға желісі бар әңгіме жазыңыздар. Сөз саны – 110-130.

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Бағалау критерийі Дескрипторлар Мақсат және себеп- салдар үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану 1. Суретт

10 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторлар   Мақсат және себеп- салдар үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану 1. Суреттерді негізге ала отырып, оқиға желісі бар әңгіме жазады; 2.Әңгіме жазу барысында екі мақсат, екі себеп-салдар үстеуін орынды кірістіреді; 3. Жазылым стиль ерекшелігін сақтайды.

10 слайд

Бағалау критерийі Дескрипторлар   Мақсат және себеп- салдар үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану 1. Суреттерді негізге ала отырып, оқиға желісі бар әңгіме жазады; 2.Әңгіме жазу барысында екі мақсат, екі себеп-салдар үстеуін орынды кірістіреді; 3. Жазылым стиль ерекшелігін сақтайды.

Кері байланыс Сабақ бойынша «блоб ағашындағы» өз орныңызды белгілеңіздер.

11 слайд
Кері байланыс Сабақ бойынша «блоб ағашындағы» өз орныңызды белгілеңіздер.

11 слайд

Кері байланыс Сабақ бойынша «блоб ағашындағы» өз орныңызды белгілеңіздер.

« Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны» тақырыбында үстеулерді қатыстырып, дискуссивті эссе жазыңыздар. Сөз саны – 110-12

12 слайд
« Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны» тақырыбында үстеулерді қатыстырып, дискуссивті эссе жазыңыздар. Сөз саны – 110-120. Үй тапсырмасы

12 слайд

« Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны» тақырыбында үстеулерді қатыстырып, дискуссивті эссе жазыңыздар. Сөз саны – 110-120. Үй тапсырмасы

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ