Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы
Ғаламтормен дұрыс жұмыс
жасау – мәдениет
1 слайд
Сабақтың тақырыбы Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау – мәдениет
2 слайд
ТБ1. Сөз таптары
ТБ1.6. Мақсат және себеп-
салдар үстеулерді ауызша
және жазба жұмыстарда
орынды қолдану Сабақтың мақсаты
2 слайд
ТБ1. Сөз таптары ТБ1.6. Мақсат және себеп- салдар үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану Сабақтың мақсаты
3 слайд
Мына суреттен
не байқадыңыздар?
Кеше... Бүгін... Ертең...
Берілген үстеулерді қолдана
отырып, суретті сөйлетіп көріңіздер .
3 слайд
Мына суреттен не байқадыңыздар? Кеше... Бүгін... Ертең... Берілген үстеулерді қолдана отырып, суретті сөйлетіп көріңіздер .
4 слайд
Үстеу – іс-әрекеттің, қимылдың сындық,
сапалық белгісінің сипатын, жай-күйін
білдіреді.
Үстеу мағынасына қарай жеті түрге бөлінеді:
1. мекен үстеуі: әріде, беріде, жоғары, төмен
2. мезгіл үстеу: ерте, кеш, бүгін, жаздыгүні
3. себеп-салдар үстеу: бекерге, амалсыздан,
босқа
4. сын-қимыл: балаша, зорға, тез
5. мақсат үстеу: әдейі, жорта, қасақана
6. мөлшер үстеу: сонша, онша, бірталай
7. Күшейткіш үстеуі: өте, тым, ең
4 слайд
Үстеу – іс-әрекеттің, қимылдың сындық, сапалық белгісінің сипатын, жай-күйін білдіреді. Үстеу мағынасына қарай жеті түрге бөлінеді: 1. мекен үстеуі: әріде, беріде, жоғары, төмен 2. мезгіл үстеу: ерте, кеш, бүгін, жаздыгүні 3. себеп-салдар үстеу: бекерге, амалсыздан, босқа 4. сын-қимыл: балаша, зорға, тез 5. мақсат үстеу: әдейі, жорта, қасақана 6. мөлшер үстеу: сонша, онша, бірталай 7. Күшейткіш үстеуі: өте, тым, ең
5 слайд
Мақсат үстеуі не мақсатпен? қалай? деген
сұраққа жауап беріп, іс-әрекеттің, қимылдың
орындалу мақсатын білдіреді. Мысалы, әдейі айтты,
қасақана кетіп қалды, жорта білмегенсіді, әдейілеп
шақырды.
Себеп-салдар үстеуі не себепті? қалай? неге?
деген сұрақтарға жауап береді. Себеп-салдар үстеуі
қимылдың, іс-әрекеттің болу себебін білдіреді. Себеп-
салдар үстеуіне: құр босқа, лажсыздан, босқа,
амалсыздан, бекерге, шарасыздан сөздері жатады. Бұл
сөздер етістікпен тіркесіп қолданылады. Мысалы,
босқа ренжіді, лажсыздан келісті, т.б.
5 слайд
Мақсат үстеуі не мақсатпен? қалай? деген сұраққа жауап беріп, іс-әрекеттің, қимылдың орындалу мақсатын білдіреді. Мысалы, әдейі айтты, қасақана кетіп қалды, жорта білмегенсіді, әдейілеп шақырды. Себеп-салдар үстеуі не себепті? қалай? неге? деген сұрақтарға жауап береді. Себеп-салдар үстеуі қимылдың, іс-әрекеттің болу себебін білдіреді. Себеп- салдар үстеуіне: құр босқа, лажсыздан, босқа, амалсыздан, бекерге, шарасыздан сөздері жатады. Бұл сөздер етістікпен тіркесіп қолданылады. Мысалы, босқа ренжіді, лажсыздан келісті, т.б.
6 слайд
Тапсырма
Жеке жұмыс
Суреттерді қолдана отырып, мақсат
және себеп-салдар үстеулерін
қатыстырып, оқиға желісі бар әңгіме
жазыңыздар.
Сөз саны – 110-130.
6 слайд
Тапсырма Жеке жұмыс Суреттерді қолдана отырып, мақсат және себеп-салдар үстеулерін қатыстырып, оқиға желісі бар әңгіме жазыңыздар. Сөз саны – 110-130.
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторлар
Мақсат және себеп-
салдар үстеулерді
ауызша және жазба
жұмыстарда орынды
қолдану 1. Суреттерді негізге ала
отырып, оқиға желісі бар
әңгіме жазады;
2.Әңгіме жазу барысында екі
мақсат, екі себеп-салдар
үстеуін орынды кірістіреді;
3. Жазылым стиль ерекшелігін
сақтайды.
10 слайд
Бағалау критерийі Дескрипторлар Мақсат және себеп- салдар үстеулерді ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану 1. Суреттерді негізге ала отырып, оқиға желісі бар әңгіме жазады; 2.Әңгіме жазу барысында екі мақсат, екі себеп-салдар үстеуін орынды кірістіреді; 3. Жазылым стиль ерекшелігін сақтайды.
11 слайд
Кері байланыс
Сабақ
бойынша
«блоб
ағашындағы»
өз орныңызды
белгілеңіздер.
11 слайд
Кері байланыс Сабақ бойынша «блоб ағашындағы» өз орныңызды белгілеңіздер.
12 слайд
« Әлеуметтік желілердің пайдасы
мен зияны» тақырыбында
үстеулерді қатыстырып,
дискуссивті эссе жазыңыздар. Сөз
саны – 110-120. Үй тапсырмасы
12 слайд
« Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зияны» тақырыбында үстеулерді қатыстырып, дискуссивті эссе жазыңыздар. Сөз саны – 110-120. Үй тапсырмасы