2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы Сабақтың мақсаттары: Зат күйлерін біледі және олардың түрін ажырата алады. Зат күйлеріне тән қасиеттерін ажырата алады. Денелердің молекулалық құрылымын сипаттай отырып, мысалдар келтіре алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
18 Сәуір 2022
2086
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

1 слайд
Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

1 слайд

Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

Сабақтың мақсаттары : Зат күйлерін біледі және олардың түрін ажырата алады. Зат күйлеріне тән қасиеттерін ажырата алады. Де

2 слайд
Сабақтың мақсаттары : Зат күйлерін біледі және олардың түрін ажырата алады. Зат күйлеріне тән қасиеттерін ажырата алады. Денелердің молекулалық құрылымын сипаттай отырып, мысалдар келтіре алады.

2 слайд

Сабақтың мақсаттары : Зат күйлерін біледі және олардың түрін ажырата алады. Зат күйлеріне тән қасиеттерін ажырата алады. Денелердің молекулалық құрылымын сипаттай отырып, мысалдар келтіре алады.

 Заттардың молекулалық құрылысын біледі.  Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттап, мысалдар келтіре ал

3 слайд
 Заттардың молекулалық құрылысын біледі.  Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттап, мысалдар келтіре алады .

3 слайд

 Заттардың молекулалық құрылысын біледі.  Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттап, мысалдар келтіре алады .

«Молекула-молекула» әдісі арқылы тақырыпты ашу, топқа бөлу 1.Газ 2.Сұйық 3.Қатты

4 слайд
«Молекула-молекула» әдісі арқылы тақырыпты ашу, топқа бөлу 1.Газ 2.Сұйық 3.Қатты

4 слайд

«Молекула-молекула» әдісі арқылы тақырыпты ашу, топқа бөлу 1.Газ 2.Сұйық 3.Қатты

1. Қандай күшті теңәрекетті күш деп атайды? 2. Бір түзудің бойымен бір жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші неге

5 слайд
1. Қандай күшті теңәрекетті күш деп атайды? 2. Бір түзудің бойымен бір жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші неге тең? 3. Бір түзудің бойымен қарама-қарсы жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші қай жаққа қарай бағытталады.? 4. Формуласы қандай? Дескриптор:  -Теңәрекетті күштің анықтамасын біледі.  -Бір түзудің бойымен бағыттас екі күштің теңәрекетті күшін біледі.  Айырмашылықтарын айта алады.  -Формуласын біледі.Үй тапсырмасын тексеру.«Ыстық орындық» орындық әдісі бойынша сұрақ -жауап

5 слайд

1. Қандай күшті теңәрекетті күш деп атайды? 2. Бір түзудің бойымен бір жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші неге тең? 3. Бір түзудің бойымен қарама-қарсы жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші қай жаққа қарай бағытталады.? 4. Формуласы қандай? Дескриптор:  -Теңәрекетті күштің анықтамасын біледі.  -Бір түзудің бойымен бағыттас екі күштің теңәрекетті күшін біледі.  Айырмашылықтарын айта алады.  -Формуласын біледі.Үй тапсырмасын тексеру.«Ыстық орындық» орындық әдісі бойынша сұрақ -жауап

Дескриптор: - Ең ұсақ бөлшек атомдар екенін біледі. -Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі. -Сурет

6 слайд
Дескриптор: - Ең ұсақ бөлшек атомдар екенін біледі. -Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі. -Сурет бойынша молекулалар құрылысы арқылы заттың күйін анықтай алады «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі  Физика пәнінің ерекшелігін ескере отырып топтар Ойлан – жұптас – бөліс тәсілі арқылы жаңа сабақты меңгеретін болады. Әр топ оқушы берілген материал мен суреттер арқылы постер толтырады

6 слайд

Дескриптор: - Ең ұсақ бөлшек атомдар екенін біледі. -Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі. -Сурет бойынша молекулалар құрылысы арқылы заттың күйін анықтай алады «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі  Физика пәнінің ерекшелігін ескере отырып топтар Ойлан – жұптас – бөліс тәсілі арқылы жаңа сабақты меңгеретін болады. Әр топ оқушы берілген материал мен суреттер арқылы постер толтырады

 Интербелсенді тақтаға зат күйінің молекула қозғалысының бейнежазбасын қосып, белгілі бір уақытта тоқтатамын. Оқушылар бұл қ

7 слайд
 Интербелсенді тақтаға зат күйінің молекула қозғалысының бейнежазбасын қосып, белгілі бір уақытта тоқтатамын. Оқушылар бұл қай зат күйінің молекулалық қозғалысы екенін атап, оны қалай анықтағанын айтады. Сол арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады. 1) Суды басқа ыдыстырға құйғанда, көлемі өзгерді ме? 2) Суды ыдыстарға бөліп құйғанда және борды бөліктерге бөлгенде бірдей күш жұмсалды ма? 3) Неліктен газ оңай сығылады? Сұйық сығылмайды? 4) Газды ашық ыдыста сақтауға болады ма? Физикалық эксперимент. « Stop- кадр» тәсілі Дескриптор:  Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі.  Зат күйлерінің молекулаларының қозғалысын біледі.  Бейнекөрсетілім бойынша молекулалар қозғалысы арқылы заттың күйін анықтай алады.

7 слайд

 Интербелсенді тақтаға зат күйінің молекула қозғалысының бейнежазбасын қосып, белгілі бір уақытта тоқтатамын. Оқушылар бұл қай зат күйінің молекулалық қозғалысы екенін атап, оны қалай анықтағанын айтады. Сол арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады. 1) Суды басқа ыдыстырға құйғанда, көлемі өзгерді ме? 2) Суды ыдыстарға бөліп құйғанда және борды бөліктерге бөлгенде бірдей күш жұмсалды ма? 3) Неліктен газ оңай сығылады? Сұйық сығылмайды? 4) Газды ашық ыдыста сақтауға болады ма? Физикалық эксперимент. « Stop- кадр» тәсілі Дескриптор:  Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі.  Зат күйлерінің молекулаларының қозғалысын біледі.  Бейнекөрсетілім бойынша молекулалар қозғалысы арқылы заттың күйін анықтай алады.

 РЕФЛЕКЦИЯ

8 слайд
 РЕФЛЕКЦИЯ

8 слайд

 РЕФЛЕКЦИЯ

 -Үй тапсырмасы  Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу  -105 беттегі кестені толтыру

9 слайд
 -Үй тапсырмасы  Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу  -105 беттегі кестені толтыру

9 слайд

 -Үй тапсырмасы  Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу  -105 беттегі кестені толтыру

Министірлікпен келісілген курстар тізімі