Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы Сабақтың мақсаттары: Зат күйлерін біледі және олардың түрін ажырата алады. Зат күйлеріне тән қасиеттерін ажырата алады. Денелердің молекулалық құрылымын сипаттай отырып, мысалдар келтіре алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

#1 слайд
Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

1 слайд

Газдардың сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

Сабақтың мақсаттары : Зат күйлерін біледі және олардың түрін ажырата алады. Зат күйлеріне тән қасиеттерін ажырата алады. Де

#2 слайд
Сабақтың мақсаттары : Зат күйлерін біледі және олардың түрін ажырата алады. Зат күйлеріне тән қасиеттерін ажырата алады. Денелердің молекулалық құрылымын сипаттай отырып, мысалдар келтіре алады.

2 слайд

Сабақтың мақсаттары : Зат күйлерін біледі және олардың түрін ажырата алады. Зат күйлеріне тән қасиеттерін ажырата алады. Денелердің молекулалық құрылымын сипаттай отырып, мысалдар келтіре алады.

 Заттардың молекулалық құрылысын біледі.  Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттап, мысалдар келтіре ал

#3 слайд
 Заттардың молекулалық құрылысын біледі.  Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттап, мысалдар келтіре алады .

3 слайд

 Заттардың молекулалық құрылысын біледі.  Газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттап, мысалдар келтіре алады .

«Молекула-молекула» әдісі арқылы тақырыпты ашу, топқа бөлу 1.Газ 2.Сұйық 3.Қатты

#4 слайд
«Молекула-молекула» әдісі арқылы тақырыпты ашу, топқа бөлу 1.Газ 2.Сұйық 3.Қатты

4 слайд

«Молекула-молекула» әдісі арқылы тақырыпты ашу, топқа бөлу 1.Газ 2.Сұйық 3.Қатты

1. Қандай күшті теңәрекетті күш деп атайды? 2. Бір түзудің бойымен бір жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші неге

#5 слайд
1. Қандай күшті теңәрекетті күш деп атайды? 2. Бір түзудің бойымен бір жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші неге тең? 3. Бір түзудің бойымен қарама-қарсы жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші қай жаққа қарай бағытталады.? 4. Формуласы қандай? Дескриптор:  -Теңәрекетті күштің анықтамасын біледі.  -Бір түзудің бойымен бағыттас екі күштің теңәрекетті күшін біледі.  Айырмашылықтарын айта алады.  -Формуласын біледі.Үй тапсырмасын тексеру.«Ыстық орындық» орындық әдісі бойынша сұрақ -жауап

5 слайд

1. Қандай күшті теңәрекетті күш деп атайды? 2. Бір түзудің бойымен бір жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші неге тең? 3. Бір түзудің бойымен қарама-қарсы жаққа қарай бағытталған екі күштің теңәрекетті күші қай жаққа қарай бағытталады.? 4. Формуласы қандай? Дескриптор:  -Теңәрекетті күштің анықтамасын біледі.  -Бір түзудің бойымен бағыттас екі күштің теңәрекетті күшін біледі.  Айырмашылықтарын айта алады.  -Формуласын біледі.Үй тапсырмасын тексеру.«Ыстық орындық» орындық әдісі бойынша сұрақ -жауап

Дескриптор: - Ең ұсақ бөлшек атомдар екенін біледі. -Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі. -Сурет

#6 слайд
Дескриптор: - Ең ұсақ бөлшек атомдар екенін біледі. -Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі. -Сурет бойынша молекулалар құрылысы арқылы заттың күйін анықтай алады «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі  Физика пәнінің ерекшелігін ескере отырып топтар Ойлан – жұптас – бөліс тәсілі арқылы жаңа сабақты меңгеретін болады. Әр топ оқушы берілген материал мен суреттер арқылы постер толтырады

6 слайд

Дескриптор: - Ең ұсақ бөлшек атомдар екенін біледі. -Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі. -Сурет бойынша молекулалар құрылысы арқылы заттың күйін анықтай алады «Ойлан – жұптас – бөліс» әдісі  Физика пәнінің ерекшелігін ескере отырып топтар Ойлан – жұптас – бөліс тәсілі арқылы жаңа сабақты меңгеретін болады. Әр топ оқушы берілген материал мен суреттер арқылы постер толтырады

 Интербелсенді тақтаға зат күйінің молекула қозғалысының бейнежазбасын қосып, белгілі бір уақытта тоқтатамын. Оқушылар бұл қ

#7 слайд
 Интербелсенді тақтаға зат күйінің молекула қозғалысының бейнежазбасын қосып, белгілі бір уақытта тоқтатамын. Оқушылар бұл қай зат күйінің молекулалық қозғалысы екенін атап, оны қалай анықтағанын айтады. Сол арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады. 1) Суды басқа ыдыстырға құйғанда, көлемі өзгерді ме? 2) Суды ыдыстарға бөліп құйғанда және борды бөліктерге бөлгенде бірдей күш жұмсалды ма? 3) Неліктен газ оңай сығылады? Сұйық сығылмайды? 4) Газды ашық ыдыста сақтауға болады ма? Физикалық эксперимент. « Stop- кадр» тәсілі Дескриптор:  Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі.  Зат күйлерінің молекулаларының қозғалысын біледі.  Бейнекөрсетілім бойынша молекулалар қозғалысы арқылы заттың күйін анықтай алады.

7 слайд

 Интербелсенді тақтаға зат күйінің молекула қозғалысының бейнежазбасын қосып, белгілі бір уақытта тоқтатамын. Оқушылар бұл қай зат күйінің молекулалық қозғалысы екенін атап, оны қалай анықтағанын айтады. Сол арқылы оқушыларға сұрақтар қойылады. 1) Суды басқа ыдыстырға құйғанда, көлемі өзгерді ме? 2) Суды ыдыстарға бөліп құйғанда және борды бөліктерге бөлгенде бірдей күш жұмсалды ма? 3) Неліктен газ оңай сығылады? Сұйық сығылмайды? 4) Газды ашық ыдыста сақтауға болады ма? Физикалық эксперимент. « Stop- кадр» тәсілі Дескриптор:  Әр заттың молекуласы - сол заттың қасиеттерін сипаттайтынын біледі.  Зат күйлерінің молекулаларының қозғалысын біледі.  Бейнекөрсетілім бойынша молекулалар қозғалысы арқылы заттың күйін анықтай алады.

 РЕФЛЕКЦИЯ

#8 слайд
 РЕФЛЕКЦИЯ

8 слайд

 РЕФЛЕКЦИЯ

 -Үй тапсырмасы  Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу  -105 беттегі кестені толтыру

#9 слайд
 -Үй тапсырмасы  Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу  -105 беттегі кестені толтыру

9 слайд

 -Үй тапсырмасы  Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап жазу  -105 беттегі кестені толтыру

Файл форматы:
pptx
18.04.2022
2186
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі