Материалдар / География ғылымының дамуы Презентация

География ғылымының дамуы Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация тақырыбы: География ғылымының дамуы. Бұл презентация сабақ жоспарын жүргізуде мұғалімдерге көмекші құрал ретінде пайдалануға болады. Сонымен қатар қазіргі таңда АКТ.ны кеңінен пайдаланып оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
4567
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: География ғылымының дамуы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: География ғылымының дамуы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: География ғылымының дамуы

Оқу мақсаты: 7.1.1.2. Саяхатшылар мен география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап, баға береді.

2 слайд
Оқу мақсаты: 7.1.1.2. Саяхатшылар мен география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап, баға береді.

2 слайд

Оқу мақсаты: 7.1.1.2. Саяхатшылар мен география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап, баға береді.

Күні: 29.09.2017ж Жоспар: 1. География ғылымының даму кезеңдері 2. География тарихында Ұлы географиялық ашылулар дәуірінің а

3 слайд
Күні: 29.09.2017ж Жоспар: 1. География ғылымының даму кезеңдері 2. География тарихында Ұлы географиялық ашылулар дәуірінің алатын орны. 3. Қазақстандағы география ғылымының тарихи дамуы.

3 слайд

Күні: 29.09.2017ж Жоспар: 1. География ғылымының даму кезеңдері 2. География тарихында Ұлы географиялық ашылулар дәуірінің алатын орны. 3. Қазақстандағы география ғылымының тарихи дамуы.

І топ: Фернан Магелланның зерттеуіне SWOT талдау жасаңыз. ІІ топ: Ш.Уалихановтың саяхатына SWOT талдау жасаңыз. S Жақсы жа

4 слайд
І топ: Фернан Магелланның зерттеуіне SWOT талдау жасаңыз. ІІ топ: Ш.Уалихановтың саяхатына SWOT талдау жасаңыз. S Жақсы жақтары   W Әлсіз жақтары   O Мүмкіндіктер   T Қауіп-қатерлер  

4 слайд

І топ: Фернан Магелланның зерттеуіне SWOT талдау жасаңыз. ІІ топ: Ш.Уалихановтың саяхатына SWOT талдау жасаңыз. S Жақсы жақтары   W Әлсіз жақтары   O Мүмкіндіктер   T Қауіп-қатерлер  

Бағалау критерийі Дискриптор: Саяхатшының немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализ арқылы талдайды. • Ғылымға

5 слайд
Бағалау критерийі Дискриптор: Саяхатшының немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализ арқылы талдайды. • Ғылымға қосқан үлестердің мүмкіндіктерін суреттей алады; • Дәлелдемелерді тұжырымдай алады; • Ойын анық, нақты қортындылай алады:

5 слайд

Бағалау критерийі Дискриптор: Саяхатшының немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализ арқылы талдайды. • Ғылымға қосқан үлестердің мүмкіндіктерін суреттей алады; • Дәлелдемелерді тұжырымдай алады; • Ойын анық, нақты қортындылай алады:

«Кескін картамен жұмыс» І топ: Васко да Гаманың саяхатын кескін картаға түсіру. ІІ топ: Х.Колумбтың саяхатын кескін картаға т

6 слайд
«Кескін картамен жұмыс» І топ: Васко да Гаманың саяхатын кескін картаға түсіру. ІІ топ: Х.Колумбтың саяхатын кескін картаға түсіру.

6 слайд

«Кескін картамен жұмыс» І топ: Васко да Гаманың саяхатын кескін картаға түсіру. ІІ топ: Х.Колумбтың саяхатын кескін картаға түсіру.

Бағалау критерийі Дискриптор: Картадан саяхатшылар мен зерттеушілердің зерттеу бағыттарын анықтап,кескін ка

7 слайд
Бағалау критерийі       Дискриптор:     Картадан саяхатшылар мен зерттеушілердің зерттеу бағыттарын анықтап,кескін картаға түсіреді • Саяхатшылардың жүріп өткен бағытын картадан анықтай алады; • Кескін картаға шартты белгімен түсіре алады; • Зерттеген саяхатшыларды суретінен тани алады; • Бояу түстерін дұрыс қоя алады;

7 слайд

Бағалау критерийі       Дискриптор:     Картадан саяхатшылар мен зерттеушілердің зерттеу бағыттарын анықтап,кескін картаға түсіреді • Саяхатшылардың жүріп өткен бағытын картадан анықтай алады; • Кескін картаға шартты белгімен түсіре алады; • Зерттеген саяхатшыларды суретінен тани алады; • Бояу түстерін дұрыс қоя алады;

8 слайд

8 слайд

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. А- деңгейінің тапсырмасы: Ф.Магеллан Х.Колумб

9 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. А- деңгейінің тапсырмасы:          Ф.Магеллан   Х.Колумб  

9 слайд

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. А- деңгейінің тапсырмасы:          Ф.Магеллан   Х.Колумб  

В-деңгейінің тапсырмасы: 1271ж 1519-1522жж 1492ж

10 слайд
В-деңгейінің тапсырмасы: 1271ж   1519-1522жж   1492ж  

10 слайд

В-деңгейінің тапсырмасы: 1271ж   1519-1522жж   1492ж  

С-деңгейінің тапсырмасы: Қазақстандық металлогенді мектептің негізін қалаушы Ш.Ш.Уалиханов Табиғат зоналары туралы ілімді құрд

11 слайд
С-деңгейінің тапсырмасы: Қазақстандық металлогенді мектептің негізін қалаушы Ш.Ш.Уалиханов Табиғат зоналары туралы ілімді құрды     П.П.Семенов   Қ.И.Сәтбаев   В.В.Докучаев

11 слайд

С-деңгейінің тапсырмасы: Қазақстандық металлогенді мектептің негізін қалаушы Ш.Ш.Уалиханов Табиғат зоналары туралы ілімді құрды     П.П.Семенов   Қ.И.Сәтбаев   В.В.Докучаев

Бағалау критерийі Дискриптор Жеке саяхатшылардың ғылымға қосқан үлесін кестеге түсіреді. • Ғалымдардың атқарған зерттеу

12 слайд
Бағалау критерийі Дискриптор   Жеке саяхатшылардың ғылымға қосқан үлесін кестеге түсіреді. • Ғалымдардың атқарған зерттеулерін анықтап айта алады; • Сәйкестендіре алады;

12 слайд

Бағалау критерийі Дискриптор   Жеке саяхатшылардың ғылымға қосқан үлесін кестеге түсіреді. • Ғалымдардың атқарған зерттеулерін анықтап айта алады; • Сәйкестендіре алады;

Сабақ соңында оқушылармен кері байланыс орнату. «Бес саусақ» әдісі 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәсе

13 слайд
Сабақ соңында оқушылармен кері байланыс орнату. «Бес саусақ» әдісі 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балан үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған ұнадыма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

13 слайд

Сабақ соңында оқушылармен кері байланыс орнату. «Бес саусақ» әдісі 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балан үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған ұнадыма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

«Бес саусақ» әдісі

14 слайд
«Бес саусақ» әдісі

14 слайд

«Бес саусақ» әдісі

Үйге тапсырма: География ғылымының дамуына үлес қосқан грек ғалымдары туралы мәліметтер жинақтау.

15 слайд
Үйге тапсырма: География ғылымының дамуына үлес қосқан грек ғалымдары туралы мәліметтер жинақтау.

15 слайд

Үйге тапсырма: География ғылымының дамуына үлес қосқан грек ғалымдары туралы мәліметтер жинақтау.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ