География ғылымының дамуы Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
География ғылымының
дамуы
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: География ғылымының дамуы
2 слайд
Оқу мақсаты:
7.1.1.2. Саяхатшылар мен
география ғылымының
дамуына қосқан үлесін
сипаттап, баға береді.
2 слайд
Оқу мақсаты: 7.1.1.2. Саяхатшылар мен география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап, баға береді.
3 слайд
Күні: 29.09.2017ж
Жоспар:
1.География ғылымының даму
кезеңдері
2.География тарихында Ұлы
географиялық ашылулар дәуірінің
алатын орны.
3.Қазақстандағы география
ғылымының тарихи дамуы.
3 слайд
Күні: 29.09.2017ж Жоспар: 1.География ғылымының даму кезеңдері 2.География тарихында Ұлы географиялық ашылулар дәуірінің алатын орны. 3.Қазақстандағы география ғылымының тарихи дамуы.
4 слайд
І топ: Фернан Магелланның зерттеуіне SWOT талдау
жасаңыз.
ІІ топ: Ш.Уалихановтың саяхатына SWOT талдау жасаңыз.
S
Жақсы жақтары
W
Әлсіз жақтары
O
Мүмкіндіктер
T
Қауіп-қатерлер
4 слайд
І топ: Фернан Магелланның зерттеуіне SWOT талдау жасаңыз. ІІ топ: Ш.Уалихановтың саяхатына SWOT талдау жасаңыз. S Жақсы жақтары W Әлсіз жақтары O Мүмкіндіктер T Қауіп-қатерлер
5 слайд
Бағалау критерийіДискриптор:
Саяхатшының
немесе зерттеушінің
ғылымға қосқан
үлесін SWOT
анализ арқылы
талдайды.
•Ғылымға қосқан
үлестердің
мүмкіндіктерін
суреттей алады;
•Дәлелдемелерді
тұжырымдай
алады;
•Ойын анық, нақты
қортындылай
алады:
5 слайд
Бағалау критерийіДискриптор: Саяхатшының немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализ арқылы талдайды. •Ғылымға қосқан үлестердің мүмкіндіктерін суреттей алады; •Дәлелдемелерді тұжырымдай алады; •Ойын анық, нақты қортындылай алады:
6 слайд
«Кескін картамен жұмыс»
І топ: Васко да Гаманың
саяхатын кескін картаға
түсіру.
ІІ топ: Х.Колумбтың саяхатын
кескін картаға түсіру.
6 слайд
«Кескін картамен жұмыс» І топ: Васко да Гаманың саяхатын кескін картаға түсіру. ІІ топ: Х.Колумбтың саяхатын кескін картаға түсіру.
7 слайд
Бағалау критерийі
Дискриптор:
Картадан
саяхатшылар мен
зерттеушілердің
зерттеу бағыттарын
анықтап,кескін
картаға түсіреді
•Саяхатшылардың жүріп
өткен бағытын картадан
анықтай алады;
•Кескін картаға шартты
белгімен түсіре алады;
•Зерттеген
саяхатшыларды
суретінен тани алады;
•Бояу түстерін дұрыс қоя
алады;
7 слайд
Бағалау критерийі Дискриптор: Картадан саяхатшылар мен зерттеушілердің зерттеу бағыттарын анықтап,кескін картаға түсіреді •Саяхатшылардың жүріп өткен бағытын картадан анықтай алады; •Кескін картаға шартты белгімен түсіре алады; •Зерттеген саяхатшыларды суретінен тани алады; •Бояу түстерін дұрыс қоя алады;
8 слайд
8 слайд
9 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.
А- деңгейінің тапсырмасы:
Ф.Магеллан
Х.Колумб
9 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. А- деңгейінің тапсырмасы: Ф.Магеллан Х.Колумб
10 слайд
В-деңгейінің тапсырмасы:
1271ж
1519-1522жж
1492ж
10 слайд
В-деңгейінің тапсырмасы: 1271ж 1519-1522жж 1492ж
11 слайд
С-деңгейінің тапсырмасы:
Қазақстандық металлогенді
мектептің негізін қалаушы
Ш.Ш.Уалиханов
Табиғат зоналары
туралы ілімді құрды
П.П.Семенов
Қ.И.Сәтбаев
В.В.Докучаев
11 слайд
С-деңгейінің тапсырмасы: Қазақстандық металлогенді мектептің негізін қалаушы Ш.Ш.Уалиханов Табиғат зоналары туралы ілімді құрды П.П.Семенов Қ.И.Сәтбаев В.В.Докучаев
12 слайд
Бағалау
критерийі
Дискриптор
Жеке
саяхатшылардың
ғылымға қосқан
үлесін кестеге
түсіреді.
•Ғалымдардың
атқарған
зерттеулерін
анықтап айта алады;
•Сәйкестендіре
алады;
12 слайд
Бағалау критерийі Дискриптор Жеке саяхатшылардың ғылымға қосқан үлесін кестеге түсіреді. •Ғалымдардың атқарған зерттеулерін анықтап айта алады; •Сәйкестендіре алады;
13 слайд
Сабақ соңында оқушылармен кері байланыс
орнату. «Бес саусақ» әдісі
1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең
құнды мәселе не болды?
2. «Балан үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс
жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза
жасадым?
3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен
тәжірибе алдым?
4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған
ұнадыма? Неліктен?
5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы.
Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
13 слайд
Сабақ соңында оқушылармен кері байланыс орнату. «Бес саусақ» әдісі 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балан үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған ұнадыма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
14 слайд
«Бес саусақ» әдісі
14 слайд
«Бес саусақ» әдісі
15 слайд
Үйге тапсырма:
География ғылымының
дамуына үлес қосқан грек
ғалымдары туралы
мәліметтер жинақтау.
15 слайд
Үйге тапсырма: География ғылымының дамуына үлес қосқан грек ғалымдары туралы мәліметтер жинақтау.