География ғылымының дамуы Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
География ғылымының
дамуы
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: География ғылымының дамуы
2 слайд
Оқу мақсаты:
7.1.1.2. Саяхатшылар мен
география ғылымының
дамуына қосқан үлесін
сипаттап, баға береді.
2 слайд
Оқу мақсаты: 7.1.1.2. Саяхатшылар мен география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап, баға береді.
3 слайд
Күні: 29.09.2017ж
Жоспар:
1. География ғылымының даму
кезеңдері
2. География тарихында Ұлы
географиялық ашылулар дәуірінің
алатын орны.
3. Қазақстандағы география
ғылымының тарихи дамуы.
3 слайд
Күні: 29.09.2017ж Жоспар: 1. География ғылымының даму кезеңдері 2. География тарихында Ұлы географиялық ашылулар дәуірінің алатын орны. 3. Қазақстандағы география ғылымының тарихи дамуы.
4 слайд
І топ: Фернан Магелланның зерттеуіне SWOT талдау
жасаңыз.
ІІ топ: Ш.Уалихановтың саяхатына SWOT талдау жасаңыз.
S
Жақсы жақтары
W
Әлсіз жақтары
O
Мүмкіндіктер
T
Қауіп-қатерлер
4 слайд
І топ: Фернан Магелланның зерттеуіне SWOT талдау жасаңыз. ІІ топ: Ш.Уалихановтың саяхатына SWOT талдау жасаңыз. S Жақсы жақтары W Әлсіз жақтары O Мүмкіндіктер T Қауіп-қатерлер
5 слайд
Бағалау критерийі Дискриптор:
Саяхатшының
немесе зерттеушінің
ғылымға қосқан
үлесін SWOT
анализ арқылы
талдайды. • Ғылымға қосқан
үлестердің
мүмкіндіктерін
суреттей алады;
• Дәлелдемелерді
тұжырымдай
алады;
• Ойын анық, нақты
қортындылай
алады:
5 слайд
Бағалау критерийі Дискриптор: Саяхатшының немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализ арқылы талдайды. • Ғылымға қосқан үлестердің мүмкіндіктерін суреттей алады; • Дәлелдемелерді тұжырымдай алады; • Ойын анық, нақты қортындылай алады:
6 слайд
«Кескін картамен жұмыс»
І топ: Васко да Гаманың
саяхатын кескін картаға
түсіру.
ІІ топ: Х.Колумбтың саяхатын
кескін картаға түсіру.
6 слайд
«Кескін картамен жұмыс» І топ: Васко да Гаманың саяхатын кескін картаға түсіру. ІІ топ: Х.Колумбтың саяхатын кескін картаға түсіру.
7 слайд
Бағалау критерийі Дискриптор:
Картадан
саяхатшылар мен
зерттеушілердің
зерттеу бағыттарын
анықтап,кескін
картаға түсіреді • Саяхатшылардың жүріп
өткен бағытын картадан
анықтай алады;
• Кескін картаға шартты
белгімен түсіре алады;
• Зерттеген
саяхатшыларды
суретінен тани алады;
• Бояу түстерін дұрыс қоя
алады;
7 слайд
Бағалау критерийі Дискриптор: Картадан саяхатшылар мен зерттеушілердің зерттеу бағыттарын анықтап,кескін картаға түсіреді • Саяхатшылардың жүріп өткен бағытын картадан анықтай алады; • Кескін картаға шартты белгімен түсіре алады; • Зерттеген саяхатшыларды суретінен тани алады; • Бояу түстерін дұрыс қоя алады;
8 слайд
8 слайд
9 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.
А- деңгейінің тапсырмасы:
Ф.Магеллан
Х.Колумб
9 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. А- деңгейінің тапсырмасы: Ф.Магеллан Х.Колумб
10 слайд
В-деңгейінің тапсырмасы:
1271ж
1519-1522жж
1492ж
10 слайд
В-деңгейінің тапсырмасы: 1271ж 1519-1522жж 1492ж
11 слайд
С-деңгейінің тапсырмасы:
Қазақстандық металлогенді
мектептің негізін қалаушы Ш.Ш.Уалиханов
Табиғат зоналары
туралы ілімді құрды
П.П.Семенов
Қ.И.Сәтбаев
В.В.Докучаев
11 слайд
С-деңгейінің тапсырмасы: Қазақстандық металлогенді мектептің негізін қалаушы Ш.Ш.Уалиханов Табиғат зоналары туралы ілімді құрды П.П.Семенов Қ.И.Сәтбаев В.В.Докучаев
12 слайд
Бағалау
критерийі Дискриптор
Жеке
саяхатшылардың
ғылымға қосқан
үлесін кестеге
түсіреді. • Ғалымдардың
атқарған
зерттеулерін
анықтап айта алады;
• Сәйкестендіре
алады;
12 слайд
Бағалау критерийі Дискриптор Жеке саяхатшылардың ғылымға қосқан үлесін кестеге түсіреді. • Ғалымдардың атқарған зерттеулерін анықтап айта алады; • Сәйкестендіре алады;
13 слайд
Сабақ соңында оқушылармен кері байланыс
орнату. «Бес саусақ» әдісі
1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең
құнды мәселе не болды?
2. «Балан үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс
жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза
жасадым?
3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен
тәжірибе алдым?
4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған
ұнадыма? Неліктен?
5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы.
Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
13 слайд
Сабақ соңында оқушылармен кері байланыс орнату. «Бес саусақ» әдісі 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балан үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған ұнадыма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?
14 слайд
«Бес саусақ» әдісі
14 слайд
«Бес саусақ» әдісі
15 слайд
Үйге тапсырма:
География ғылымының
дамуына үлес қосқан грек
ғалымдары туралы
мәліметтер жинақтау.
15 слайд
Үйге тапсырма: География ғылымының дамуына үлес қосқан грек ғалымдары туралы мәліметтер жинақтау.