Материалдар / География ғылымының дамуы Презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

География ғылымының дамуы Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация тақырыбы: География ғылымының дамуы. Бұл презентация сабақ жоспарын жүргізуде мұғалімдерге көмекші құрал ретінде пайдалануға болады. Сонымен қатар қазіргі таңда АКТ.ны кеңінен пайдаланып оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
4634
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: География ғылымының дамуы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: География ғылымының дамуы

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: География ғылымының дамуы

Оқу мақсаты: 7.1.1.2. Саяхатшылар мен география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап, баға береді.

2 слайд
Оқу мақсаты: 7.1.1.2. Саяхатшылар мен география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап, баға береді.

2 слайд

Оқу мақсаты: 7.1.1.2. Саяхатшылар мен география ғылымының дамуына қосқан үлесін сипаттап, баға береді.

Күні: 29.09.2017ж Жоспар: 1.География ғылымының даму кезеңдері 2.География тарихында Ұлы географиялық ашылулар дәуірінің ала

3 слайд
Күні: 29.09.2017ж Жоспар: 1.География ғылымының даму кезеңдері 2.География тарихында Ұлы географиялық ашылулар дәуірінің алатын орны. 3.Қазақстандағы география ғылымының тарихи дамуы.

3 слайд

Күні: 29.09.2017ж Жоспар: 1.География ғылымының даму кезеңдері 2.География тарихында Ұлы географиялық ашылулар дәуірінің алатын орны. 3.Қазақстандағы география ғылымының тарихи дамуы.

І топ: Фернан Магелланның зерттеуіне SWOT талдау жасаңыз. ІІ топ: Ш.Уалихановтың саяхатына SWOT талдау жасаңыз. S Жақсы жақтар

4 слайд
І топ: Фернан Магелланның зерттеуіне SWOT талдау жасаңыз. ІІ топ: Ш.Уалихановтың саяхатына SWOT талдау жасаңыз. S Жақсы жақтары   W Әлсіз жақтары   O Мүмкіндіктер   T Қауіп-қатерлер  

4 слайд

І топ: Фернан Магелланның зерттеуіне SWOT талдау жасаңыз. ІІ топ: Ш.Уалихановтың саяхатына SWOT талдау жасаңыз. S Жақсы жақтары   W Әлсіз жақтары   O Мүмкіндіктер   T Қауіп-қатерлер  

Бағалау критерийіДискриптор: Саяхатшының немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализ арқылы талдайды. •Ғылымға қо

5 слайд
Бағалау критерийіДискриптор: Саяхатшының немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализ арқылы талдайды. •Ғылымға қосқан үлестердің мүмкіндіктерін суреттей алады; •Дәлелдемелерді тұжырымдай алады; •Ойын анық, нақты қортындылай алады:

5 слайд

Бағалау критерийіДискриптор: Саяхатшының немесе зерттеушінің ғылымға қосқан үлесін SWOT анализ арқылы талдайды. •Ғылымға қосқан үлестердің мүмкіндіктерін суреттей алады; •Дәлелдемелерді тұжырымдай алады; •Ойын анық, нақты қортындылай алады:

«Кескін картамен жұмыс» І топ: Васко да Гаманың саяхатын кескін картаға түсіру. ІІ топ: Х.Колумбтың саяхатын кескін картаға т

6 слайд
«Кескін картамен жұмыс» І топ: Васко да Гаманың саяхатын кескін картаға түсіру. ІІ топ: Х.Колумбтың саяхатын кескін картаға түсіру.

6 слайд

«Кескін картамен жұмыс» І топ: Васко да Гаманың саяхатын кескін картаға түсіру. ІІ топ: Х.Колумбтың саяхатын кескін картаға түсіру.

Бағалау критерийі Дискриптор: Картадан саяхатшылар мен зерттеушілердің зерттеу бағыттарын анықтап,кескін карт

7 слайд
Бағалау критерийі Дискриптор:     Картадан саяхатшылар мен зерттеушілердің зерттеу бағыттарын анықтап,кескін картаға түсіреді •Саяхатшылардың жүріп өткен бағытын картадан анықтай алады; •Кескін картаға шартты белгімен түсіре алады; •Зерттеген саяхатшыларды суретінен тани алады; •Бояу түстерін дұрыс қоя алады;

7 слайд

Бағалау критерийі Дискриптор:     Картадан саяхатшылар мен зерттеушілердің зерттеу бағыттарын анықтап,кескін картаға түсіреді •Саяхатшылардың жүріп өткен бағытын картадан анықтай алады; •Кескін картаға шартты белгімен түсіре алады; •Зерттеген саяхатшыларды суретінен тани алады; •Бояу түстерін дұрыс қоя алады;

8 слайд

8 слайд

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. А- деңгейінің тапсырмасы: Ф.Магеллан Х.Колумб

9 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. А- деңгейінің тапсырмасы: Ф.Магеллан   Х.Колумб  

9 слайд

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. А- деңгейінің тапсырмасы: Ф.Магеллан   Х.Колумб  

В-деңгейінің тапсырмасы: 1271ж 1519-1522жж 1492ж

10 слайд
В-деңгейінің тапсырмасы: 1271ж   1519-1522жж   1492ж  

10 слайд

В-деңгейінің тапсырмасы: 1271ж   1519-1522жж   1492ж  

С-деңгейінің тапсырмасы: Қазақстандық металлогенді мектептің негізін қалаушы Ш.Ш.Уалиханов Табиғат зоналары туралы ілімді құрд

11 слайд
С-деңгейінің тапсырмасы: Қазақстандық металлогенді мектептің негізін қалаушы Ш.Ш.Уалиханов Табиғат зоналары туралы ілімді құрды     П.П.Семенов   Қ.И.Сәтбаев   В.В.Докучаев

11 слайд

С-деңгейінің тапсырмасы: Қазақстандық металлогенді мектептің негізін қалаушы Ш.Ш.Уалиханов Табиғат зоналары туралы ілімді құрды     П.П.Семенов   Қ.И.Сәтбаев   В.В.Докучаев

Бағалау критерийі Дискриптор Жеке саяхатшылардың ғылымға қосқан үлесін кестеге түсіреді. •Ғалымдардың атқарған зерттеул

12 слайд
Бағалау критерийі Дискриптор   Жеке саяхатшылардың ғылымға қосқан үлесін кестеге түсіреді. •Ғалымдардың атқарған зерттеулерін анықтап айта алады; •Сәйкестендіре алады;

12 слайд

Бағалау критерийі Дискриптор   Жеке саяхатшылардың ғылымға қосқан үлесін кестеге түсіреді. •Ғалымдардың атқарған зерттеулерін анықтап айта алады; •Сәйкестендіре алады;

Сабақ соңында оқушылармен кері байланыс орнату. «Бес саусақ» әдісі 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәсе

13 слайд
Сабақ соңында оқушылармен кері байланыс орнату. «Бес саусақ» әдісі 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балан үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған ұнадыма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

13 слайд

Сабақ соңында оқушылармен кері байланыс орнату. «Бес саусақ» әдісі 1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? 2. «Балан үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым? 4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақ маған ұнадыма? Неліктен? 5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

«Бес саусақ» әдісі

14 слайд
«Бес саусақ» әдісі

14 слайд

«Бес саусақ» әдісі

Үйге тапсырма: География ғылымының дамуына үлес қосқан грек ғалымдары туралы мәліметтер жинақтау.

15 слайд
Үйге тапсырма: География ғылымының дамуына үлес қосқан грек ғалымдары туралы мәліметтер жинақтау.

15 слайд

Үйге тапсырма: География ғылымының дамуына үлес қосқан грек ғалымдары туралы мәліметтер жинақтау.