Географиялық қабықтың құрамы, құрылысы.
Географиялық қабықтың құрамы, құрылысы.

#1 слайд
8 сынып география
Сабақтың тақырыбы: §29. Географиялық қабықтың құрамы, құрылысы.
8.3.5.1 Географиялық қабықтың құрылысын графикалық түрде көрсетіп
түсіндіреді.
- Географиялық қабықтың құрамы мен құрылысын графикалық
түрде көрсетіп, түсіндіреді;
- Құрам бөліктерінің айырмашылығын ашып көрсетеді;
- Құрам бөліктерінің бір-бірімен байланысын жіктеп, себебін
түсіндіреді, маңызын анықтайды.
Қолдану, талдау, жіктеу
Оқу
мақсаты
Сабақ
мақсаты
Ойлау
дағдылары
1 слайд
8 сынып география Сабақтың тақырыбы: §29. Географиялық қабықтың құрамы, құрылысы. 8.3.5.1 Географиялық қабықтың құрылысын графикалық түрде көрсетіп түсіндіреді. - Географиялық қабықтың құрамы мен құрылысын графикалық түрде көрсетіп, түсіндіреді; - Құрам бөліктерінің айырмашылығын ашып көрсетеді; - Құрам бөліктерінің бір-бірімен байланысын жіктеп, себебін түсіндіреді, маңызын анықтайды. Қолдану, талдау, жіктеу Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Ойлау дағдылары
#2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
•«Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз» әдісі
•«Дауыстап ойлау» әдісі
•«Эйлер кестесі» әдісі
•«Сандар сөйлейді» әдісі
•
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері •«Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз» әдісі •«Дауыстап ойлау» әдісі •«Эйлер кестесі» әдісі •«Сандар сөйлейді» әдісі • «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі
#3 слайд
Топтық жұмыс «Сандар сөйлейді» әдісі.
Берілген сандарға анықтама бере отырып, географиялық қабықтың
биіктік, тереңдік графигін сызу.
1. 9-10 км
2. 12-18 км
3. 16-17 км
4. 10-11 км
5. 5-7 км.
Дескриптор:
- Сандарға анықтама береді;
- Географиялық қабықтың биіктік, тереңдік графигін сызады.
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі (қызыл-ұнамады,сары-орташа, жасыл-ұнады).
3 слайд
Топтық жұмыс «Сандар сөйлейді» әдісі. Берілген сандарға анықтама бере отырып, географиялық қабықтың биіктік, тереңдік графигін сызу. 1. 9-10 км 2. 12-18 км 3. 16-17 км 4. 10-11 км 5. 5-7 км. Дескриптор: - Сандарға анықтама береді; - Географиялық қабықтың биіктік, тереңдік графигін сызады. ҚБ: «Бағдаршам» әдісі (қызыл-ұнамады,сары-орташа, жасыл-ұнады).
#4 слайд
Саралау әдістері
«Есте
сақтау»
әдісі
«Эйлер»
кестесі
Сандар
сөйлейді
География
лық
қабықтар
тақырыбы
на ЭССЕ
жазу
Сөзжұмбақ
тест
құрастыру
География-
лық
қабықтарға
сурет салу
Жеке
жұмыс
Жұптық
жұмыс
Топтық
жұмыс
А
деңгей
В
деңгей
С
деңгей
Оқыту формалары Деңгейге байланысты
4 слайд
Саралау әдістері «Есте сақтау» әдісі «Эйлер» кестесі Сандар сөйлейді География лық қабықтар тақырыбы на ЭССЕ жазу Сөзжұмбақ тест құрастыру География- лық қабықтарға сурет салу Жеке жұмыс Жұптық жұмыс Топтық жұмыс А деңгей В деңгей С деңгей Оқыту формалары Деңгейге байланысты
#5 слайд
Критериалды бағалау
Ынталандыру
•«Дауыстап
ойлау»
•Керемет
•Ғажап
Топтар өзара
бағалау
•«Есте сақтау»
•«Смайликтер»
Өзін-өзі
бағалау
•«Сандар
сөйлейді»
•«Бағдаршам»
Дескриптор:
- Географиялық қабық терминіне анықтама береді;
- Антропогендік табиғат кешені терминіне анықтама береді;
- Аумақтық табиғат кешені терминіне анықтама береді.
ҚБ: «Смайликтер» арқылы бағалау
(жауапқа қарай көңіл-күйдегі смайликті көрсетеді).
пмМұғалімнің бағалауы
Қалыптастырушы бағалау
5 слайд
Критериалды бағалау Ынталандыру •«Дауыстап ойлау» •Керемет •Ғажап Топтар өзара бағалау •«Есте сақтау» •«Смайликтер» Өзін-өзі бағалау •«Сандар сөйлейді» •«Бағдаршам» Дескриптор: - Географиялық қабық терминіне анықтама береді; - Антропогендік табиғат кешені терминіне анықтама береді; - Аумақтық табиғат кешені терминіне анықтама береді. ҚБ: «Смайликтер» арқылы бағалау (жауапқа қарай көңіл-күйдегі смайликті көрсетеді). пмМұғалімнің бағалауы Қалыптастырушы бағалау
#6 слайд
«Белгілер» әдісі
Кері байланыс
6 слайд
«Белгілер» әдісі Кері байланыс
#7 слайд
Өзін-өзі бағалау
7 слайд
Өзін-өзі бағалау
шағым қалдыра аласыз













