Материалдар / «Географияны басқа пәндермен кіріктіре оқыту арқылы ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын дамыту»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Географияны басқа пәндермен кіріктіре оқыту арқылы ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын дамыту»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Географияны басқа пәндермен кіріктіре оқыту арқылы ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын дамыту» мұғалімдерге көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2024
74
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«География пәнін басқа пәндермен кіріктіре оқыту арқылы оқушылардың ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын дамыту»

1 слайд
«География пәнін басқа пәндермен кіріктіре оқыту арқылы оқушылардың ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын дамыту»

1 слайд

«География пәнін басқа пәндермен кіріктіре оқыту арқылы оқушылардың ғылыми-жаратылыстану сауаттылығын дамыту»

География пәні мұғалімдеріне жаңа технологиялардың тиімді тұстарын түсіндіру арқылы зерттеушілік іскерліктерін шыңдап, шығ

2 слайд
География пәні мұғалімдеріне жаңа технологиялардың тиімді тұстарын түсіндіру арқылы зерттеушілік іскерліктерін шыңдап, шығармашылықтарын қалыптастыру. Педагогикалық шеберхана мақсаты:

2 слайд

География пәні мұғалімдеріне жаңа технологиялардың тиімді тұстарын түсіндіру арқылы зерттеушілік іскерліктерін шыңдап, шығармашылықтарын қалыптастыру. Педагогикалық шеберхана мақсаты:

Жаратылыстану ғылыми сауаттылық Адамның қабілеті жаратылыстану ғылымдары білімін тану мен сұрақтар қою, жаңа білімді меңгеру

3 слайд
Жаратылыстану ғылыми сауаттылық Адамның қабілеті жаратылыстану ғылымдары білімін тану мен сұрақтар қою, жаңа білімді меңгеру үшін жаратылыстану ғылыми құбылыстарын және жаратылыстану-ғылыми мәселесімен байланысты ғылыми дәлелді қорытындыға негізделген тұжырымдауды түсіндіру үшін, игеру және пайдалану; жаратылыстанудың негізгі ерекшеліктерін адамның танымы формасы ретінде түсіну; жаратылыстану ғылымдары және технология қоғамның материалдық, интелектуалдық және мәдени салаға ықпал ететінінен хабардар екенін көрсету; жаратылыстанумен байланысты проблемаларды қарастыру кезінде белсенді азаматтық ұстанымда тұру.

3 слайд

Жаратылыстану ғылыми сауаттылық Адамның қабілеті жаратылыстану ғылымдары білімін тану мен сұрақтар қою, жаңа білімді меңгеру үшін жаратылыстану ғылыми құбылыстарын және жаратылыстану-ғылыми мәселесімен байланысты ғылыми дәлелді қорытындыға негізделген тұжырымдауды түсіндіру үшін, игеру және пайдалану; жаратылыстанудың негізгі ерекшеліктерін адамның танымы формасы ретінде түсіну; жаратылыстану ғылымдары және технология қоғамның материалдық, интелектуалдық және мәдени салаға ықпал ететінінен хабардар екенін көрсету; жаратылыстанумен байланысты проблемаларды қарастыру кезінде белсенді азаматтық ұстанымда тұру.

Пән аралық байланыстар Географ ия биология химия информати ка астроном ия тарих экология физика математи ка

4 слайд
Пән аралық байланыстар Географ ия биология химия информати ка астроном ия тарих экология физика математи ка

4 слайд

Пән аралық байланыстар Географ ия биология химия информати ка астроном ия тарих экология физика математи ка

Кіріктірілген сабақтар – оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін белсендіру тәсілі Қазіргі кезде егеменді еліміздің ертеңі өсіп

5 слайд
Кіріктірілген сабақтар – оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін белсендіру тәсілі Қазіргі кезде егеменді еліміздің ертеңі өсіп келе жатқан жас ұрпақтың білімі тереңдігімен өлшенеді. Білімді, жан-жақты қабілетті ұрпақ – ұлтымыздың баға жетпес қазынасы.

5 слайд

Кіріктірілген сабақтар – оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін белсендіру тәсілі Қазіргі кезде егеменді еліміздің ертеңі өсіп келе жатқан жас ұрпақтың білімі тереңдігімен өлшенеді. Білімді, жан-жақты қабілетті ұрпақ – ұлтымыздың баға жетпес қазынасы.

 . Қазіргі заманның ұстазға қояр басты талабы – ақпарат тандырылған жан – жақты, дүниетанымы кең, тәрбиелі әрі саналы шәкір

6 слайд
 . Қазіргі заманның ұстазға қояр басты талабы – ақпарат тандырылған жан – жақты, дүниетанымы кең, тәрбиелі әрі саналы шәкірт тәрбиелеу. Сапалы білімге жету жолында ұстаздың аянбай еңбек етуі керек. Оқытудың тиімді әдіс–тәсілдерін, қазіргі заманауи инновациялық технологияларды меңгеруі шарт. Соның бірі кіріктірілген сабақтар жүргізу. Кіріктіру – ХХІ ғасыр талабы. Кіріктірілген сабақ – бірнеше пәндердің бірігуі негізінде қандай да бір тақырыптың оқытылуы. Қазіргі заман талабына сай білім беру жүйесінің жаңаруына байланысты мұғалім білім берудің жаңа жолдарын қарастыру керек

6 слайд

 . Қазіргі заманның ұстазға қояр басты талабы – ақпарат тандырылған жан – жақты, дүниетанымы кең, тәрбиелі әрі саналы шәкірт тәрбиелеу. Сапалы білімге жету жолында ұстаздың аянбай еңбек етуі керек. Оқытудың тиімді әдіс–тәсілдерін, қазіргі заманауи инновациялық технологияларды меңгеруі шарт. Соның бірі кіріктірілген сабақтар жүргізу. Кіріктіру – ХХІ ғасыр талабы. Кіріктірілген сабақ – бірнеше пәндердің бірігуі негізінде қандай да бір тақырыптың оқытылуы. Қазіргі заман талабына сай білім беру жүйесінің жаңаруына байланысты мұғалім білім берудің жаңа жолдарын қарастыру керек

Кіріктірілу – бұл бір оқу материалының әр түрлі саладағы жалпы білімдермен тоғысуы, бір-бірімен араласып кетуі. Кіріктірілг

7 слайд
Кіріктірілу – бұл бір оқу материалының әр түрлі саладағы жалпы білімдермен тоғысуы, бір-бірімен араласып кетуі. Кіріктірілген сабақтар оқушыға әлем туралы, заттар мен құбылыстардың өзара байланыстары туралы біртұтас мағлұмат береді, сондай-ақ, оқу сағаттарын барынша үнемді пайдалануға мүмкіндік береді. Осы тектес сабақтарда оқушылардың бейнелі ой-өрісі дамып, шығармашылық мүмкіндіктері ашылады. Кіріктірілген сабақтардың құрылымы нақтылығымен, сыйымдылығымен, орамдылығымен, сабақтың әр сатысындағы оқу материалының логикалық өзара келісімімен, материалдың зор ақпараттық мүмкіндігімен ерекшеленеді.

7 слайд

Кіріктірілу – бұл бір оқу материалының әр түрлі саладағы жалпы білімдермен тоғысуы, бір-бірімен араласып кетуі. Кіріктірілген сабақтар оқушыға әлем туралы, заттар мен құбылыстардың өзара байланыстары туралы біртұтас мағлұмат береді, сондай-ақ, оқу сағаттарын барынша үнемді пайдалануға мүмкіндік береді. Осы тектес сабақтарда оқушылардың бейнелі ой-өрісі дамып, шығармашылық мүмкіндіктері ашылады. Кіріктірілген сабақтардың құрылымы нақтылығымен, сыйымдылығымен, орамдылығымен, сабақтың әр сатысындағы оқу материалының логикалық өзара келісімімен, материалдың зор ақпараттық мүмкіндігімен ерекшеленеді.

Мұндай сабақтарда бір тақырыпты түрлі пәндерден беретін мұғалімдер оқытады. Кіріктірілген сабақтың негізгі мақсаты оқу мате

8 слайд
Мұндай сабақтарда бір тақырыпты түрлі пәндерден беретін мұғалімдер оқытады. Кіріктірілген сабақтың негізгі мақсаты оқу материалдарын байланыстырып, сабақта оқушыларға терең білім беру, ойлау қабілетін дамыту. Оқу материалдарын бағдарламаларға сай пәндер бойынша біріктіріп беру оқушылардың жан-жақты тұтас, терең және берік білім алуына мүмкіндік жасайды. Кіріктіру сабақты тиімді ұйымдастырудың құралы болып саналады. Бұл кезде алынған білімді бір мезгілде теориялық, практикалық және қолданбалы салаларда пайдалану мүмкіндігі ашылады. Сондықтан жыл сайын әрбір мұғалім пәндердегі ұқсас оқу материалдарын біріктіріп, яғни пән аралық байланыс принципін қолданып, интегралдық жоспар жасайды Кіріктірілген сабақ пән аралық байланысты жетілдіру мақсатына байланысты пайда болған

8 слайд

Мұндай сабақтарда бір тақырыпты түрлі пәндерден беретін мұғалімдер оқытады. Кіріктірілген сабақтың негізгі мақсаты оқу материалдарын байланыстырып, сабақта оқушыларға терең білім беру, ойлау қабілетін дамыту. Оқу материалдарын бағдарламаларға сай пәндер бойынша біріктіріп беру оқушылардың жан-жақты тұтас, терең және берік білім алуына мүмкіндік жасайды. Кіріктіру сабақты тиімді ұйымдастырудың құралы болып саналады. Бұл кезде алынған білімді бір мезгілде теориялық, практикалық және қолданбалы салаларда пайдалану мүмкіндігі ашылады. Сондықтан жыл сайын әрбір мұғалім пәндердегі ұқсас оқу материалдарын біріктіріп, яғни пән аралық байланыс принципін қолданып, интегралдық жоспар жасайды Кіріктірілген сабақ пән аралық байланысты жетілдіру мақсатына байланысты пайда болған

Кіріктіру ұстанымының басты қағидасы – ғылыми- жаратылыстану және қоғамдық гуманитарлық білімдерді жеке білім аймағында шарт

9 слайд
Кіріктіру ұстанымының басты қағидасы – ғылыми- жаратылыстану және қоғамдық гуманитарлық білімдерді жеке білім аймағында шартты түрде қарастыра отырып, оқушыларға әлемнің біртұтастығы жайлы ғылыми-синтездік білім беру болып табылады  Бүгінгі жаппай қолданылып жүрген жаңа технологияның өзі кіріктірілген болып саналады. Қазіргі педагогикалық технологияда пәнаралық байланыс кіріктірілген білім берудің моделі болып саналады. Пәнаралық байланыс оқытудың кешенді жүйесін құрай отырып, әртүрлі білім салаларының ортақ тақырыптарын, кейде ортақ элемент, бөлім, дәйек, теория, ұғым заңдарды біріктіріп, құрылымдық және ғылыми-мазмұнды блоктар жасайды.

9 слайд

Кіріктіру ұстанымының басты қағидасы – ғылыми- жаратылыстану және қоғамдық гуманитарлық білімдерді жеке білім аймағында шартты түрде қарастыра отырып, оқушыларға әлемнің біртұтастығы жайлы ғылыми-синтездік білім беру болып табылады  Бүгінгі жаппай қолданылып жүрген жаңа технологияның өзі кіріктірілген болып саналады. Қазіргі педагогикалық технологияда пәнаралық байланыс кіріктірілген білім берудің моделі болып саналады. Пәнаралық байланыс оқытудың кешенді жүйесін құрай отырып, әртүрлі білім салаларының ортақ тақырыптарын, кейде ортақ элемент, бөлім, дәйек, теория, ұғым заңдарды біріктіріп, құрылымдық және ғылыми-мазмұнды блоктар жасайды.

зерттеу нысандарына сәйкес келуі немесе өзара жақын болуы; кіріктірілген оқу пәндерінде зерттеу әдістерінің бірегейлігі не

10 слайд
зерттеу нысандарына сәйкес келуі немесе өзара жақын болуы; кіріктірілген оқу пәндерінде зерттеу әдістерінің бірегейлігі немесе ұқсастығы; кіріктірілген оқу пәндерінің жалпы заңдылық, жалпы теориялық тұжырым негізінде құрылуы. Оқу пәндерінің бірігуі төмендегі шарттарға байланысты:

10 слайд

зерттеу нысандарына сәйкес келуі немесе өзара жақын болуы; кіріктірілген оқу пәндерінде зерттеу әдістерінің бірегейлігі немесе ұқсастығы; кіріктірілген оқу пәндерінің жалпы заңдылық, жалпы теориялық тұжырым негізінде құрылуы. Оқу пәндерінің бірігуі төмендегі шарттарға байланысты:

оқушылардың сабаққа, пәнге қызығуы; басқа пәндердің қажеттілігін оқушылардың түсінуі; ұстаз үлкен ізденіс жұмыстарын жүргі

11 слайд
оқушылардың сабаққа, пәнге қызығуы; басқа пәндердің қажеттілігін оқушылардың түсінуі; ұстаз үлкен ізденіс жұмыстарын жүргізеді (түрлі ақпарат көздерінен, интернеттен, т.с.с.); сабақ барысында барлық мүмкіндікті пайдалану (компьютер, ОТҚ – Ы, т.б.). Кіріктірілген сабақтарды өтуде төмендегідей артықшылықтары бар:

11 слайд

оқушылардың сабаққа, пәнге қызығуы; басқа пәндердің қажеттілігін оқушылардың түсінуі; ұстаз үлкен ізденіс жұмыстарын жүргізеді (түрлі ақпарат көздерінен, интернеттен, т.с.с.); сабақ барысында барлық мүмкіндікті пайдалану (компьютер, ОТҚ – Ы, т.б.). Кіріктірілген сабақтарды өтуде төмендегідей артықшылықтары бар:

кері байланысты орнату, үнемі байланыста болу,

12 слайд
кері байланысты орнату, үнемі байланыста болу, яғни оқушылардың барлығын бақылауда ұстауың керек; мамандық таңдауға күнтізбелік жоспарларын жасау, пән мұғалімдерімен бірге жұмыстар атқару; өзімізге қажетті тақырыптарға кең көлемде тоқталу; нәтижелерді өңдеу, түзету, дамыту Атқарылатын жұмыстар:

12 слайд

кері байланысты орнату, үнемі байланыста болу, яғни оқушылардың барлығын бақылауда ұстауың керек; мамандық таңдауға күнтізбелік жоспарларын жасау, пән мұғалімдерімен бірге жұмыстар атқару; өзімізге қажетті тақырыптарға кең көлемде тоқталу; нәтижелерді өңдеу, түзету, дамыту Атқарылатын жұмыстар:

• оқушылардың оқуға қызығушылығын көтереді; • Пәнаралық байланыс нығаяды; • Уақытты үнемдеу арқылы практикалық білім алуға

13 слайд
• оқушылардың оқуға қызығушылығын көтереді; • Пәнаралық байланыс нығаяды; • Уақытты үнемдеу арқылы практикалық білім алуға көп көңіл бөлінеді; • Барлық пәнде оқылатын кейбір тақырыптардың қайталануы жойылады; • Білім берушілік, дамытушылық және танымдық үш бірлікті дидактикалық мақсатын жүзеге асыруға көмектеседі; • Сабақтың ақпараттық сыйымдылығын арттырады; • Студенттердің шығармашылық ойлауын дамытуға, олардың алған білімдерін өмірде қолдана білулеріне көмектеседі. Сабақты кіріктірілген формамен өткізудің тиімділігі және күтілетін нәтиже төмендегідей:

13 слайд

• оқушылардың оқуға қызығушылығын көтереді; • Пәнаралық байланыс нығаяды; • Уақытты үнемдеу арқылы практикалық білім алуға көп көңіл бөлінеді; • Барлық пәнде оқылатын кейбір тақырыптардың қайталануы жойылады; • Білім берушілік, дамытушылық және танымдық үш бірлікті дидактикалық мақсатын жүзеге асыруға көмектеседі; • Сабақтың ақпараттық сыйымдылығын арттырады; • Студенттердің шығармашылық ойлауын дамытуға, олардың алған білімдерін өмірде қолдана білулеріне көмектеседі. Сабақты кіріктірілген формамен өткізудің тиімділігі және күтілетін нәтиже төмендегідей:

14 слайд

14 слайд