Материалдар / "Гидропоника тиімді әдіс" атты жобасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Гидропоника тиімді әдіс" атты жобасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған жоба
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
1097
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
L/O/G/OГИДРОПОНИКА ТИІМДІ ӘДІС ГИДРОПОНИКА ТИІМДІ ӘДІС Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің «Молодежный кентінің №23 о

1 слайд
L/O/G/OГИДРОПОНИКА ТИІМДІ ӘДІС ГИДРОПОНИКА ТИІМДІ ӘДІС Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің «Молодежный кентінің №23 орта мектебінің базасындағы тірек мектебі (ресурстық орталығы)» КММ

1 слайд

L/O/G/OГИДРОПОНИКА ТИІМДІ ӘДІС ГИДРОПОНИКА ТИІМДІ ӘДІС Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің «Молодежный кентінің №23 орта мектебінің базасындағы тірек мектебі (ресурстық орталығы)» КММ

Мақсаты: 1. Кәсіби бағдар бойынша мамандық тандауға ықпал жасау; 2. Оқушылардың зерттеу обьектілері арқылы қызығушылықтарын ту

2 слайд
Мақсаты: 1. Кәсіби бағдар бойынша мамандық тандауға ықпал жасау; 2. Оқушылардың зерттеу обьектілері арқылы қызығушылықтарын тудыру; 3.Экологиялық тәрбие беру; 4. Өскен гүлді өсімдіктерді мектеп жанын көгалдандыру. Зерттеу обьектілері: сәбіз, салат жапырақтары (листья салата), шырайгүл (петунья). Гидропоника – өсімдіктерді топырақсыз, жасанды ортада – қоректік заттардың судағы ерітіндісінде өсіру әдісі. Онда өсімдік тамыры арнайы дайындалған субстратта (топырақ орнына қолданылатын заттар) орналасады. Гидропониканың екі әдісі бар: 1.Өсімдіктерді топырақсыз физиологиялық ерітінділерде – құм немесе жабық ауа кеңістігінде әлсін – әлсін қоректік ерітінділерді бүрку арқылы өсіру; 2.Өсімдіктерді топырақсыз, жасанды ортада – қоректік заттардың судағы ерітіндісінде өсіру. Өсімдіктерді өсірудегі пайдасы осы тәсілді қолдану кезінде жеміс өсімдіктердің өнімділігі барынша артады, сәндік өсімдіктердің қарқынды гүлденуі олардың өсуіне гидропониканың оң әсері дәлел бола алады. Бұл әдіс өсімдікті барлық қажетті қоректік заттармен жабдықтауға көмектеседі.

2 слайд

Мақсаты: 1. Кәсіби бағдар бойынша мамандық тандауға ықпал жасау; 2. Оқушылардың зерттеу обьектілері арқылы қызығушылықтарын тудыру; 3.Экологиялық тәрбие беру; 4. Өскен гүлді өсімдіктерді мектеп жанын көгалдандыру. Зерттеу обьектілері: сәбіз, салат жапырақтары (листья салата), шырайгүл (петунья). Гидропоника – өсімдіктерді топырақсыз, жасанды ортада – қоректік заттардың судағы ерітіндісінде өсіру әдісі. Онда өсімдік тамыры арнайы дайындалған субстратта (топырақ орнына қолданылатын заттар) орналасады. Гидропониканың екі әдісі бар: 1.Өсімдіктерді топырақсыз физиологиялық ерітінділерде – құм немесе жабық ауа кеңістігінде әлсін – әлсін қоректік ерітінділерді бүрку арқылы өсіру; 2.Өсімдіктерді топырақсыз, жасанды ортада – қоректік заттардың судағы ерітіндісінде өсіру. Өсімдіктерді өсірудегі пайдасы осы тәсілді қолдану кезінде жеміс өсімдіктердің өнімділігі барынша артады, сәндік өсімдіктердің қарқынды гүлденуі олардың өсуіне гидропониканың оң әсері дәлел бола алады. Бұл әдіс өсімдікті барлық қажетті қоректік заттармен жабдықтауға көмектеседі.

3 слайд

3 слайд

Күтілетін нәтиже: - оқушыларды зерттеу жұмысына жұмылдыру; - өсімдіктердің тіршілік қасиеттерін бақылау, салыстыру, теориялы

4 слайд
Күтілетін нәтиже: - оқушыларды зерттеу жұмысына жұмылдыру; - өсімдіктердің тіршілік қасиеттерін бақылау, салыстыру, теориялық білімдерін практикада ұштастыру; - экологиялық сауаттылығын арттыру; - өнім алу, мектеп ауласын көгалдандыру, пайдаға асыру; - инженерлік қаблетерін дамыту - ғылыми жобаларды құру .

4 слайд

Күтілетін нәтиже: - оқушыларды зерттеу жұмысына жұмылдыру; - өсімдіктердің тіршілік қасиеттерін бақылау, салыстыру, теориялық білімдерін практикада ұштастыру; - экологиялық сауаттылығын арттыру; - өнім алу, мектеп ауласын көгалдандыру, пайдаға асыру; - инженерлік қаблетерін дамыту - ғылыми жобаларды құру .