2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ғұндардың қоныс аударуы тақырыбында презентация

Ғұндардың қоныс аударуы тақырыбында презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалды оқушылар немесе мұғалімдер көмекші құрал ретінде пайдалана алады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
11 Мамыр 2019
1449
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қтың тақырыбы: Ғұндардың қоныс аударуы .

1 слайд
Саба қтың тақырыбы: Ғұндардың қоныс аударуы . Оқу мақсаты: 5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету Барлы қ оқушылар: 1.Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі. 2.Ғұндарды Қазақстан арқылы қоныс аудару бағыттарын картадан көрсетеді. Оқушылардың басым бөлігі: ғұнда р мен қаңлылардың одақтасқа айналу себебін анықтайды Кейбір оқушылар: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды. Сабақтың мақсаты

1 слайд

Саба қтың тақырыбы: Ғұндардың қоныс аударуы . Оқу мақсаты: 5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету Барлы қ оқушылар: 1.Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі. 2.Ғұндарды Қазақстан арқылы қоныс аудару бағыттарын картадан көрсетеді. Оқушылардың басым бөлігі: ғұнда р мен қаңлылардың одақтасқа айналу себебін анықтайды Кейбір оқушылар: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды. Сабақтың мақсаты

Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әд

2 слайд
Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Тапсырма №1. Топтық жұмыс -« IDEAL» тәсілі I- мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау D- проблеманысипаттау E- проблеманышешужолдарын анықтау A- Проблеманышешуүшін әрекет жасау L- қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасауТапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру» БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ

2 слайд

Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Тапсырма №1. Топтық жұмыс -« IDEAL» тәсілі I- мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау D- проблеманысипаттау E- проблеманышешужолдарын анықтау A- Проблеманышешуүшін әрекет жасау L- қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасауТапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру» БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ

Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі I-мәтін мазмұнындағы проблеманы анықт

3 слайд
Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі I-мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау D-проблеманысипаттау E-проблеманышешужолдарын анықтау A-Проблеманышешуүшін әрекет жасау L-қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Шарты: Ғұндарды Қазақстан арқылы қоныс аудару бағыттарын картадан көрсетеді. Тапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру» Шарты: Ғұндар мен қаңлылардың одақтасқа айналу себебін анықтайды Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды . Саралау әдістері Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды. Ғұндардың батысқа жылжу нәтижесінде болған өзгерістер Олардың ішіндегі негізгісі            

3 слайд

Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі I-мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау D-проблеманысипаттау E-проблеманышешужолдарын анықтау A-Проблеманышешуүшін әрекет жасау L-қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Шарты: Ғұндарды Қазақстан арқылы қоныс аудару бағыттарын картадан көрсетеді. Тапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру» Шарты: Ғұндар мен қаңлылардың одақтасқа айналу себебін анықтайды Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды . Саралау әдістері Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды. Ғұндардың батысқа жылжу нәтижесінде болған өзгерістер Олардың ішіндегі негізгісі            

Бағалау критерийі 1.Ғұндардың батысқа жасаған жорықтарын кескін картадан көрсетеді. 2. Ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қала

4 слайд
Бағалау критерийі 1.Ғұндардың батысқа жасаған жорықтарын кескін картадан көрсетеді. 2. Ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қалай жеткенін анықтайды.Бағалау. Мадақтау арқылы Бағалау. Өзара бағалау-сыртқы бақылаушылар арқылы Бағалау дайын үлгі арқылы Бағалау өзін - өзі

4 слайд

Бағалау критерийі 1.Ғұндардың батысқа жасаған жорықтарын кескін картадан көрсетеді. 2. Ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қалай жеткенін анықтайды.Бағалау. Мадақтау арқылы Бағалау. Өзара бағалау-сыртқы бақылаушылар арқылы Бағалау дайын үлгі арқылы Бағалау өзін - өзі

Министірлікпен келісілген курстар тізімі