Материалдар / Ғұндардың қоныс аударуы тақырыбында презентация

Ғұндардың қоныс аударуы тақырыбында презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалды оқушылар немесе мұғалімдер көмекші құрал ретінде пайдалана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2019
1306
28 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қтың тақырыбы: Ғұндардың қоныс аударуы .

1 слайд
Саба қтың тақырыбы: Ғұндардың қоныс аударуы . Оқу мақсаты: 5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету Барлы қ оқушылар: 1.Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі. 2.Ғұндарды Қазақстан арқылы қоныс аудару бағыттарын картадан көрсетеді. Оқушылардың басым бөлігі: ғұнда р мен қаңлылардың одақтасқа айналу себебін анықтайды Кейбір оқушылар: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды. Сабақтың мақсаты

1 слайд

Саба қтың тақырыбы: Ғұндардың қоныс аударуы . Оқу мақсаты: 5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету Барлы қ оқушылар: 1.Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі. 2.Ғұндарды Қазақстан арқылы қоныс аудару бағыттарын картадан көрсетеді. Оқушылардың басым бөлігі: ғұнда р мен қаңлылардың одақтасқа айналу себебін анықтайды Кейбір оқушылар: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды. Сабақтың мақсаты

Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әд

2 слайд
Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Тапсырма №1. Топтық жұмыс -« IDEAL» тәсілі I- мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау D- проблеманысипаттау E- проблеманышешужолдарын анықтау A- Проблеманышешуүшін әрекет жасау L- қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасауТапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру» БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ

2 слайд

Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Тапсырма №1. Топтық жұмыс -« IDEAL» тәсілі I- мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау D- проблеманысипаттау E- проблеманышешужолдарын анықтау A- Проблеманышешуүшін әрекет жасау L- қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасауТапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру» БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ

Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі I-мәтін мазмұнындағы проблеманы анықт

3 слайд
Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі I-мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау D-проблеманысипаттау E-проблеманышешужолдарын анықтау A-Проблеманышешуүшін әрекет жасау L-қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Шарты: Ғұндарды Қазақстан арқылы қоныс аудару бағыттарын картадан көрсетеді. Тапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру» Шарты: Ғұндар мен қаңлылардың одақтасқа айналу себебін анықтайды Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды . Саралау әдістері Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды. Ғұндардың батысқа жылжу нәтижесінде болған өзгерістер Олардың ішіндегі негізгісі            

3 слайд

Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі I-мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау D-проблеманысипаттау E-проблеманышешужолдарын анықтау A-Проблеманышешуүшін әрекет жасау L-қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Шарты: Ғұндарды Қазақстан арқылы қоныс аудару бағыттарын картадан көрсетеді. Тапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру» Шарты: Ғұндар мен қаңлылардың одақтасқа айналу себебін анықтайды Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды . Саралау әдістері Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды. Ғұндардың батысқа жылжу нәтижесінде болған өзгерістер Олардың ішіндегі негізгісі            

Бағалау критерийі 1.Ғұндардың батысқа жасаған жорықтарын кескін картадан көрсетеді. 2. Ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қала

4 слайд
Бағалау критерийі 1.Ғұндардың батысқа жасаған жорықтарын кескін картадан көрсетеді. 2. Ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қалай жеткенін анықтайды.Бағалау. Мадақтау арқылы Бағалау. Өзара бағалау-сыртқы бақылаушылар арқылы Бағалау дайын үлгі арқылы Бағалау өзін - өзі

4 слайд

Бағалау критерийі 1.Ғұндардың батысқа жасаған жорықтарын кескін картадан көрсетеді. 2. Ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қалай жеткенін анықтайды.Бағалау. Мадақтау арқылы Бағалау. Өзара бағалау-сыртқы бақылаушылар арқылы Бағалау дайын үлгі арқылы Бағалау өзін - өзі

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ