Ғұндардың қоныс аударуы тақырыбында презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Саба қтың тақырыбы: Ғұндардың қоныс аударуы .
Оқу мақсаты:
5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету
Барлы қ оқушылар:
1.Ғұндардың қоныс аудару
себебін біледі.
2.Ғұндарды Қазақстан
арқылы қоныс аудару
бағыттарын картадан
көрсетеді. Оқушылардың
басым бөлігі:
ғұнда р мен
қаңлылардың
одақтасқа айналу
себебін анықтайды Кейбір оқушылар:
Ғұндардың қоныс
аудару нәтижесінде
болған өзгерістерді
сипаттайды.
Сабақтың мақсаты
1 слайд
Саба қтың тақырыбы: Ғұндардың қоныс аударуы . Оқу мақсаты: 5.1.1.3-Ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету Барлы қ оқушылар: 1.Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі. 2.Ғұндарды Қазақстан арқылы қоныс аудару бағыттарын картадан көрсетеді. Оқушылардың басым бөлігі: ғұнда р мен қаңлылардың одақтасқа айналу себебін анықтайды Кейбір оқушылар: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды. Сабақтың мақсаты
2 слайд
Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі
Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс»
Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Тапсырма №1. Топтық жұмыс -« IDEAL» тәсілі
I- мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау
D- проблеманысипаттау
E- проблеманышешужолдарын анықтау
A- Проблеманышешуүшін әрекет жасау
L- қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия
жасауТапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру» БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
2 слайд
Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Тапсырма №1. Топтық жұмыс -« IDEAL» тәсілі I- мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау D- проблеманысипаттау E- проблеманышешужолдарын анықтау A- Проблеманышешуүшін әрекет жасау L- қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасауТапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру» БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
3 слайд
Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі
Шарты: Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі
I-мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау
D-проблеманысипаттау
E-проблеманышешужолдарын анықтау
A-Проблеманышешуүшін әрекет жасау
L-қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау
Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс»
Шарты: Ғұндарды Қазақстан арқылы қоныс
аудару бағыттарын картадан көрсетеді.
Тапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру»
Шарты: Ғұндар мен қаңлылардың одақтасқа
айналу себебін анықтайды
Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі
Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған
өзгерістерді сипаттайды . Саралау әдістері
Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі
Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған
өзгерістерді сипаттайды.
Ғұндардың батысқа жылжу
нәтижесінде болған
өзгерістер Олардың ішіндегі негізгісі
3 слайд
Тапсырма № 1 . Топтық жұмыс -«IDEAL» тәсілі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару себебін біледі I-мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау D-проблеманысипаттау E-проблеманышешужолдарын анықтау A-Проблеманышешуүшін әрекет жасау L-қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау Тапсырма 2. Жеке жұмыс– «Картамен жұмыс» Шарты: Ғұндарды Қазақстан арқылы қоныс аудару бағыттарын картадан көрсетеді. Тапсырма 3. – Ұжымдық жұмыс «Топтастыру» Шарты: Ғұндар мен қаңлылардың одақтасқа айналу себебін анықтайды Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды . Саралау әдістері Тапсырма 4. Жұптық жұмыс -«Ойлан,тап» әдісі Шарты: Ғұндардың қоныс аудару нәтижесінде болған өзгерістерді сипаттайды. Ғұндардың батысқа жылжу нәтижесінде болған өзгерістер Олардың ішіндегі негізгісі
4 слайд
Бағалау критерийі
1.Ғұндардың батысқа жасаған жорықтарын кескін
картадан көрсетеді.
2. Ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қалай жеткенін
анықтайды.Бағалау. Мадақтау арқылы
Бағалау. Өзара бағалау-сыртқы бақылаушылар арқылы
Бағалау дайын үлгі арқылы
Бағалау өзін - өзі
4 слайд
Бағалау критерийі 1.Ғұндардың батысқа жасаған жорықтарын кескін картадан көрсетеді. 2. Ғұндардың мемлекеттік дәрежеге қалай жеткенін анықтайды.Бағалау. Мадақтау арқылы Бағалау. Өзара бағалау-сыртқы бақылаушылар арқылы Бағалау дайын үлгі арқылы Бағалау өзін - өзі