Ғылыми жоба «Пайыз»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғылыми жоба «Пайыз»

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға зерттеу жұмысына қажет материал
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
8 СЫНЫП ОҚУШЫСЫ ЖАМБЫЛ ҚУАНЫШБЕК ПӘН МҰҒАЛІМІ: А.Т.ЛАУБАЕВА Ақшаулі ауылы 2018 ж “Ақшаулі жалпы білім беретін орта мектеп”К

#1 слайд
8 СЫНЫП ОҚУШЫСЫ ЖАМБЫЛ ҚУАНЫШБЕК ПӘН МҰҒАЛІМІ: А.Т.ЛАУБАЕВА Ақшаулі ауылы 2018 ж “Ақшаулі жалпы білім беретін орта мектеп”КММ Зерттеу жұмысы “Пайыз”

1 слайд

8 СЫНЫП ОҚУШЫСЫ ЖАМБЫЛ ҚУАНЫШБЕК ПӘН МҰҒАЛІМІ: А.Т.ЛАУБАЕВА Ақшаулі ауылы 2018 ж “Ақшаулі жалпы білім беретін орта мектеп”КММ Зерттеу жұмысы “Пайыз”

Мазмұны І. Кіріспе ІІ. Негізгі бөлім 1.«Пайыз» ұғымы 2. Пайыз туралы тарихи деректер 3. «Пайыз» дегеніміз не? (сауалн

#2 слайд
Мазмұны І. Кіріспе ІІ. Негізгі бөлім 1.«Пайыз» ұғымы 2. Пайыз туралы тарихи деректер 3. «Пайыз» дегеніміз не? (сауалнама алу) 4. Пайызға берілген есептер және оларды шешу жолдары 5. Пайыз біздің айналамызда ІІІ.Қорытынды

2 слайд

Мазмұны І. Кіріспе ІІ. Негізгі бөлім 1.«Пайыз» ұғымы 2. Пайыз туралы тарихи деректер 3. «Пайыз» дегеніміз не? (сауалнама алу) 4. Пайызға берілген есептер және оларды шешу жолдары 5. Пайыз біздің айналамызда ІІІ.Қорытынды

Пайыз жайында ақпараттар

#3 слайд
Пайыз жайында ақпараттар

3 слайд

Пайыз жайында ақпараттар

Пайыз жайында ақпараттар

#4 слайд
Пайыз жайында ақпараттар

4 слайд

Пайыз жайында ақпараттар

Зерттеу тақырыбының өзектілігі Пайыз кездеседі: Жарнамаларда; Жұмыста,мектепте; Банкте; Сауда орындарында Қазіргі таңда пайыз

#5 слайд
Зерттеу тақырыбының өзектілігі Пайыз кездеседі: Жарнамаларда; Жұмыста,мектепте; Банкте; Сауда орындарында Қазіргі таңда пайызды білмеу мүмкін емес!

5 слайд

Зерттеу тақырыбының өзектілігі Пайыз кездеседі: Жарнамаларда; Жұмыста,мектепте; Банкте; Сауда орындарында Қазіргі таңда пайызды білмеу мүмкін емес!

Зерттеу жұмысының мақсаты Адам өмірінің түрлі салаларында кездесетін пайыздық есептер жөнінде білімді кеңейту.

#6 слайд
Зерттеу жұмысының мақсаты Адам өмірінің түрлі салаларында кездесетін пайыздық есептер жөнінде білімді кеңейту.

6 слайд

Зерттеу жұмысының мақсаты Адам өмірінің түрлі салаларында кездесетін пайыздық есептер жөнінде білімді кеңейту.

Зерттеу жұмысының міндеттері •Пайыздың шығу тарихын анықтау •Пайызды шешу тәсілдерін қарастыру •Пайыз туралы сауалнама алу •

#7 слайд
Зерттеу жұмысының міндеттері •Пайыздың шығу тарихын анықтау •Пайызды шешу тәсілдерін қарастыру •Пайыз туралы сауалнама алу •Пайыздық есептердің түрлі салаларда қолдану аясын ашу, дәлелдеп көрсету •Қорытынды жасау

7 слайд

Зерттеу жұмысының міндеттері •Пайыздың шығу тарихын анықтау •Пайызды шешу тәсілдерін қарастыру •Пайыз туралы сауалнама алу •Пайыздық есептердің түрлі салаларда қолдану аясын ашу, дәлелдеп көрсету •Қорытынды жасау

Пайыз туралы тарихи деректер «Процент»сөзі латынның «pro centum» сөзінен шыққан.Ол дәлме-дәл аударғанда «жүзден» дегенді

#8 слайд
Пайыз туралы тарихи деректер «Процент»сөзі латынның «pro centum» сөзінен шыққан.Ол дәлме-дәл аударғанда «жүзден» дегенді білдіреді.Проценттер тұтас нәрсенің бөліктерін өзара оңай салыстыруға мүмкіндік береді,есептеулерді оңайлатады.Сондықтан да кеңінен таралған.

8 слайд

Пайыз туралы тарихи деректер «Процент»сөзі латынның «pro centum» сөзінен шыққан.Ол дәлме-дәл аударғанда «жүзден» дегенді білдіреді.Проценттер тұтас нәрсенің бөліктерін өзара оңай салыстыруға мүмкіндік береді,есептеулерді оңайлатады.Сондықтан да кеңінен таралған.

Пайыз туралы тарихи деректер •Вавилон Үндістан Ежелгі Рим •Ресейде пайыз 18 ғасырда пайда болған

#9 слайд
Пайыз туралы тарихи деректер •Вавилон Үндістан Ежелгі Рим •Ресейде пайыз 18 ғасырда пайда болған

9 слайд

Пайыз туралы тарихи деректер •Вавилон Үндістан Ежелгі Рим •Ресейде пайыз 18 ғасырда пайда болған

Пайыз туралы тарихи деректер Нидерландық инженер, Брюгге қаласының тумасы,тұрғыны Симон Стевин 1584 жылы тұңғыш рет

#10 слайд
Пайыз туралы тарихи деректер Нидерландық инженер, Брюгге қаласының тумасы,тұрғыны Симон Стевин 1584 жылы тұңғыш рет пайыздық кесте ойлап тапты.

10 слайд

Пайыз туралы тарихи деректер Нидерландық инженер, Брюгге қаласының тумасы,тұрғыны Симон Стевин 1584 жылы тұңғыш рет пайыздық кесте ойлап тапты.

Пайыз туралы тарихи деректер 1685 жылы Парижде коммерциялық арифметика жөніндегі нұсқау-кітап басылып шыққан.Онда ә

#11 слайд
Пайыз туралы тарихи деректер 1685 жылы Парижде коммерциялық арифметика жөніндегі нұсқау-кітап басылып шыққан.Онда әріп теруші қателесіп,cto – ның орнына % –ті терген.Осы қатеден кейін көптеген математиктерде проценттерді белгілеу үшін % белгісін қолдана бастайды.Сөйтіп бірте-бірте жаппай қолданылатын болған.

11 слайд

Пайыз туралы тарихи деректер 1685 жылы Парижде коммерциялық арифметика жөніндегі нұсқау-кітап басылып шыққан.Онда әріп теруші қателесіп,cto – ның орнына % –ті терген.Осы қатеден кейін көптеген математиктерде проценттерді белгілеу үшін % белгісін қолдана бастайды.Сөйтіп бірте-бірте жаппай қолданылатын болған.

Пайыз ұғымы Пайыз-жүзден бір бөлік

#12 слайд
Пайыз ұғымы Пайыз-жүзден бір бөлік

12 слайд

Пайыз ұғымы Пайыз-жүзден бір бөлік

Пайыз кестесі Жай бөлшек 1/21/43/41/52/53/5 1/1 0 1/2 0 1/5 0 Ондық бөлшек 0,5 0,2 5 0,7 5 0,20,40,60,1 0,0 5 0,0 2 Пайыз 50

#13 слайд
Пайыз кестесі Жай бөлшек 1/21/43/41/52/53/5 1/1 0 1/2 0 1/5 0 Ондық бөлшек 0,5 0,2 5 0,7 5 0,20,40,60,1 0,0 5 0,0 2 Пайыз 50 % 25 % 75 % 20 % 40 % 60 % 10 % 5%2%

13 слайд

Пайыз кестесі Жай бөлшек 1/21/43/41/52/53/5 1/1 0 1/2 0 1/5 0 Ондық бөлшек 0,5 0,2 5 0,7 5 0,20,40,60,1 0,0 5 0,0 2 Пайыз 50 % 25 % 75 % 20 % 40 % 60 % 10 % 5%2%

Сауалнама Пайыз дегеніміз не? Жауап нұсқалары Жауап бергендер саны % Жүзден бір бөлік 25, с.і17 оқушы 62,5 Математиканың бі

#14 слайд
Сауалнама Пайыз дегеніміз не? Жауап нұсқалары Жауап бергендер саны % Жүзден бір бөлік 25, с.і17 оқушы 62,5 Математиканың бірдеңесі 8 20 Пайда 2 5 Банктік есептеулер 3 7,5 Жауап беруге қиналамын 2 5 Қорытынды: Сауалнамадан көргендеріңіздей,адамдардың басым көпшілігі пайызды біледі.

14 слайд

Сауалнама Пайыз дегеніміз не? Жауап нұсқалары Жауап бергендер саны % Жүзден бір бөлік 25, с.і17 оқушы 62,5 Математиканың бірдеңесі 8 20 Пайда 2 5 Банктік есептеулер 3 7,5 Жауап беруге қиналамын 2 5 Қорытынды: Сауалнамадан көргендеріңіздей,адамдардың басым көпшілігі пайызды біледі.

Пайызды табу тәсілдері . •Санның пайызын табу; •Пайызы бойынша санды табу; •Бірінші сан екінші санның қанша пайызын құра

#15 слайд
Пайызды табу тәсілдері . •Санның пайызын табу; •Пайызы бойынша санды табу; •Бірінші сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табу;

15 слайд

Пайызды табу тәсілдері . •Санның пайызын табу; •Пайызы бойынша санды табу; •Бірінші сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табу;

Санның пайызын табуға есептер Есеп: Біздің ауылда айына телефон төлемақысы 2500 теңгені құрайды.Келер жылы ол 7%-ға арзанда

#16 слайд
Санның пайызын табуға есептер Есеп: Біздің ауылда айына телефон төлемақысы 2500 теңгені құрайды.Келер жылы ол 7%-ға арзандаса,төлемақы қанша теңге болады? Шешуі: 2500/100=25 25·7=175 2500-175=2325 . Жауабы: 2325 тг.

16 слайд

Санның пайызын табуға есептер Есеп: Біздің ауылда айына телефон төлемақысы 2500 теңгені құрайды.Келер жылы ол 7%-ға арзандаса,төлемақы қанша теңге болады? Шешуі: 2500/100=25 25·7=175 2500-175=2325 . Жауабы: 2325 тг.

Пайызы бойынша санды табу Есеп:Жасұланның салмағы 45 кг.Бұл онымен жасты ұлдар салмағының 90%-ын құрайды.? Жасұлан құралып

#17 слайд
Пайызы бойынша санды табу Есеп:Жасұланның салмағы 45 кг.Бұл онымен жасты ұлдар салмағының 90%-ын құрайды.? Жасұлан құралыптас ұлдардың орташа салмағы қандай ? Шешуі:45/90=0,5 0,5·100=50 Жауабы: Ұлдардың салмағы 50 кг

17 слайд

Пайызы бойынша санды табу Есеп:Жасұланның салмағы 45 кг.Бұл онымен жасты ұлдар салмағының 90%-ын құрайды.? Жасұлан құралыптас ұлдардың орташа салмағы қандай ? Шешуі:45/90=0,5 0,5·100=50 Жауабы: Ұлдардың салмағы 50 кг

Бірінші сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табу Есеп:Желтоқсан айында сатылымға түскен ұялы телефонның бағасы 50000

#18 слайд
Бірінші сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табу Есеп:Желтоқсан айында сатылымға түскен ұялы телефонның бағасы 50000 тг еді.Сәуір айында телефон бағасы арзандап,45000 тг болды.Соңғы баға бастапқы бағаның қанша пайызын құрайтынын есепте . Шешуі:45000/50000=0,9 0,9·100=90 % Жауабы:90%

18 слайд

Бірінші сан екінші санның қанша пайызын құрайтынын табу Есеп:Желтоқсан айында сатылымға түскен ұялы телефонның бағасы 50000 тг еді.Сәуір айында телефон бағасы арзандап,45000 тг болды.Соңғы баға бастапқы бағаның қанша пайызын құрайтынын есепте . Шешуі:45000/50000=0,9 0,9·100=90 % Жауабы:90%

Салым есептері Есеп: Салымшы өз шотына 5000 тг салды.Банктың жылдық үстемесі 9 %. Жыл соңында салымшының шотында қанша ақша

#19 слайд
Салым есептері Есеп: Салымшы өз шотына 5000 тг салды.Банктың жылдық үстемесі 9 %. Жыл соңында салымшының шотында қанша ақша болады? Шешуі: 9% = 0,09; 5 000 • 0,09 = 450 тг., Жыл соңында: 5000 + 450 = 5450 (тг.). Жауабы: 5450 тг.

19 слайд

Салым есептері Есеп: Салымшы өз шотына 5000 тг салды.Банктың жылдық үстемесі 9 %. Жыл соңында салымшының шотында қанша ақша болады? Шешуі: 9% = 0,09; 5 000 • 0,09 = 450 тг., Жыл соңында: 5000 + 450 = 5450 (тг.). Жауабы: 5450 тг.

Салым есептері Есеп: Қазақстанның тұрғын үй құрылыс жинақ банкіне келісім-шарт бойынша салымшы 1 жыл көлемінде 475000 теңге

#20 слайд
Салым есептері Есеп: Қазақстанның тұрғын үй құрылыс жинақ банкіне келісім-шарт бойынша салымшы 1 жыл көлемінде 475000 теңге жинаса ,сыйақы мөлшерлемесі 20% үстем қосылады.Салымшының жыл соңындағы ақшасы? Шешуі: 20% = 0,2; 475000 • 0,2 = 95000 тг., Жыл соңында: 475000 + 95000 = 570000 (тг.). Жауабы:570000тг.

20 слайд

Салым есептері Есеп: Қазақстанның тұрғын үй құрылыс жинақ банкіне келісім-шарт бойынша салымшы 1 жыл көлемінде 475000 теңге жинаса ,сыйақы мөлшерлемесі 20% үстем қосылады.Салымшының жыл соңындағы ақшасы? Шешуі: 20% = 0,2; 475000 • 0,2 = 95000 тг., Жыл соңында: 475000 + 95000 = 570000 (тг.). Жауабы:570000тг.

Денсаулық сақтау Есеп:Темекі шегетіндердің 80%-ы өкпе ауруына шалдығатыны белгілі.Егер зерттеуге темекі шегетін 500 адам қ

#21 слайд
Денсаулық сақтау Есеп:Темекі шегетіндердің 80%-ы өкпе ауруына шалдығатыны белгілі.Егер зерттеуге темекі шегетін 500 адам қатысса,ауруға шалдыққандар саны қанша? Шешуі: 80%=80/100=0,8 500·0,8=400 адам Қорытынды: Әрбір 500 адамның 400-і өкпе ауруына шалдыққан!!!

21 слайд

Денсаулық сақтау Есеп:Темекі шегетіндердің 80%-ы өкпе ауруына шалдығатыны белгілі.Егер зерттеуге темекі шегетін 500 адам қатысса,ауруға шалдыққандар саны қанша? Шешуі: 80%=80/100=0,8 500·0,8=400 адам Қорытынды: Әрбір 500 адамның 400-і өкпе ауруына шалдыққан!!!

Мектеп өмірінен •Есеп:Мен оқитын мектепте жиыны-143 оқушы бар.Соның -59-ы қыз бала,84-і ұл бала.Пайызға есептегенде кыз бен

#22 слайд
Мектеп өмірінен •Есеп:Мен оқитын мектепте жиыны-143 оқушы бар.Соның -59-ы қыз бала,84-і ұл бала.Пайызға есептегенде кыз бен ұл саны қанша? Есепті екі тәсілмен шығаруға болады.Мен бір тәсілді көрсетемін. Шешуі: 59/143=0,41 0,41·100=41% 100%-41%=59% Жауабы:41%-ы қыздар,59%-ы ұлдар

22 слайд

Мектеп өмірінен •Есеп:Мен оқитын мектепте жиыны-143 оқушы бар.Соның -59-ы қыз бала,84-і ұл бала.Пайызға есептегенде кыз бен ұл саны қанша? Есепті екі тәсілмен шығаруға болады.Мен бір тәсілді көрсетемін. Шешуі: 59/143=0,41 0,41·100=41% 100%-41%=59% Жауабы:41%-ы қыздар,59%-ы ұлдар

Мектеп өмірінен •Есеп:Мен 8 сынып оқимын.Менің сыныбымда 11 оқушы бар.Егер сабақта (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10)оқушы жоқ болса,пайы

#23 слайд
Мектеп өмірінен •Есеп:Мен 8 сынып оқимын.Менің сыныбымда 11 оқушы бар.Егер сабақта (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10)оқушы жоқ болса,пайыбен есептегенде қалай болар еді? Есепті үш тәсілмен шығаруға болады. •Пропорция; •Ережемен Шешуі: 11 оқушы ----100% 1 оқушы-------х% 11х=100 Х=9% 9%·2=18% 9%·3=27% 9%·4=36% 9%·5=45% 9% ·6=54% 9%·7=63% 9%·8=72% 9%·9=81% Жауабы: 9%,18%,27%,36%,45%,54%,63%72%,81%

23 слайд

Мектеп өмірінен •Есеп:Мен 8 сынып оқимын.Менің сыныбымда 11 оқушы бар.Егер сабақта (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10)оқушы жоқ болса,пайыбен есептегенде қалай болар еді? Есепті үш тәсілмен шығаруға болады. •Пропорция; •Ережемен Шешуі: 11 оқушы ----100% 1 оқушы-------х% 11х=100 Х=9% 9%·2=18% 9%·3=27% 9%·4=36% 9%·5=45% 9% ·6=54% 9%·7=63% 9%·8=72% 9%·9=81% Жауабы: 9%,18%,27%,36%,45%,54%,63%72%,81%

Бұл зерттеу жұмысындағы айтылғандарды негізге ала отырып,мен мынадай қорытынды жасадым. Пайыз- Тиімді сауда жасау

#24 слайд
Бұл зерттеу жұмысындағы айтылғандарды негізге ала отырып,мен мынадай қорытынды жасадым. Пайыз- Тиімді сауда жасауға; Үнемдеуге; Кредитідұрыс таңдап,салымды тиімді салуға; Математикалық есептеулерге көмектеседі. Пайыз-ғажайыптар орнатады.Кедейді байытып,саудада ұтылмауды үйретеді.Пайызды толықтай қарастыру күрделі.Бұл зерттеу жұмысы – пайызды бұдан да кеңірек қарастыруға мүмкіндік береді.   Қорытынды

24 слайд

Бұл зерттеу жұмысындағы айтылғандарды негізге ала отырып,мен мынадай қорытынды жасадым. Пайыз- Тиімді сауда жасауға; Үнемдеуге; Кредитідұрыс таңдап,салымды тиімді салуға; Математикалық есептеулерге көмектеседі. Пайыз-ғажайыптар орнатады.Кедейді байытып,саудада ұтылмауды үйретеді.Пайызды толықтай қарастыру күрделі.Бұл зерттеу жұмысы – пайызды бұдан да кеңірек қарастыруға мүмкіндік береді.   Қорытынды

Назарларыңызға рахмет!!!

#25 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

25 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Файл форматы:
pptx
18.12.2018
1811
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі