Ғылыми жоба. Тасбақа модулінде графика жасау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Python бағдарламасындағы Turtle
(тасбақа) модулінде графикалық
кескіндер жасау жолдары
Түркістан облысы, Отырар ауданы
Абай атындағы ЖББМ
Орындаған: Қаппар Ақниет
7ә сынып оқушысы
Жетекшісі: Рахманова Дилбар
Информатика пәні мұғалімі
Секциясы: Информатика
1 слайд
Python бағдарламасындағы Turtle (тасбақа) модулінде графикалық кескіндер жасау жолдары Түркістан облысы, Отырар ауданы Абай атындағы ЖББМ Орындаған: Қаппар Ақниет 7ә сынып оқушысы Жетекшісі: Рахманова Дилбар Информатика пәні мұғалімі Секциясы: Информатика
2 слайд
Мазмұны
Кіріспе.
Негізгі бөлім
Қорытынд
ы
2.1 Python бағдарламасының шығу тарихы
2.2 Python бағдарламасының Turtle (тасбақа)
модулінің тиімділігі мен жұмыс жасау жолдар
Python модульдерінің мүмкіндіктерін анықтау,
turtle(тасбақа) модулін пайдаланып графикалық
кескіндер салу жолдары.
2 слайд
Мазмұны Кіріспе. Негізгі бөлім Қорытынд ы 2.1 Python бағдарламасының шығу тарихы 2.2 Python бағдарламасының Turtle (тасбақа) модулінің тиімділігі мен жұмыс жасау жолдар Python модульдерінің мүмкіндіктерін анықтау, turtle(тасбақа) модулін пайдаланып графикалық кескіндер салу жолдары.
3 слайд
Мақсатым: Python модульдерінің
мүмкіндіктерін анықтау, turtle(тасбақа) модулін
пайдаланып графикалық кескіндер салу
Міндетім:
•Python бағдарламалау тілінің шығу тарихы;
•Python модульдерінің мүмкіндіктерінің
тиімдісін анықтау ;
•Жобаға қажетті материалдарды іздеу,
жинақтау, практикада қолданып зерттеу;
•Turtle модулін пайдаланып кескіндер салу;
Ғылыми жоба мақсаты мен
міндеттері:
3 слайд
Мақсатым: Python модульдерінің мүмкіндіктерін анықтау, turtle(тасбақа) модулін пайдаланып графикалық кескіндер салу Міндетім: •Python бағдарламалау тілінің шығу тарихы; •Python модульдерінің мүмкіндіктерінің тиімдісін анықтау ; •Жобаға қажетті материалдарды іздеу, жинақтау, практикада қолданып зерттеу; •Turtle модулін пайдаланып кескіндер салу; Ғылыми жоба мақсаты мен міндеттері:
4 слайд
Күтілетін нәтижелеp:
Python бағдаpламалау тілінің мοдульдеpін
зеpттеу және табиғатта кездесетін
фpакталдаpды, геοметpиялық пішіндеpді
turtle мοдулінің көмегімен жасау .
Жοбаның ғылыми жаңалығы және
маңыздылығы:
Бағдаpламаның гpафикалық мοдульдеpін
зеpттеу баpысында табиғатта кездесетін
фpакталдаpды turtle мοдулінде жасау.
Геοметpиялық пішіндеpдің кοдтаpын енгізу
баpысында түрлі гpафикалық кескіндер
салу.
4 слайд
Күтілетін нәтижелеp: Python бағдаpламалау тілінің мοдульдеpін зеpттеу және табиғатта кездесетін фpакталдаpды, геοметpиялық пішіндеpді turtle мοдулінің көмегімен жасау . Жοбаның ғылыми жаңалығы және маңыздылығы: Бағдаpламаның гpафикалық мοдульдеpін зеpттеу баpысында табиғатта кездесетін фpакталдаpды turtle мοдулінде жасау. Геοметpиялық пішіндеpдің кοдтаpын енгізу баpысында түрлі гpафикалық кескіндер салу.
5 слайд
Python-бір мезгілде қарапайым және қуатты объектілі-бағытталған
бағдарламалау тілі болып табылады. Ол, жоғары деңгейдегі деректер құрылымын
қамтамасыз ететін, талғампаздық синтаксисі бар және динамикалық теруді
пайдаланады, ол түрлі қосымшалар арқылы бірнеше платформаларында жұмыс
істеу үшін арналған тамаша тіл. Тасбақа графикалық модулі балаларды
бағдарламалаумен таныстырудың танымал тәсілі болып табылады. Ол бастапқы
Logo бағдарламалау тілінің бөлігі болды.
Python программалау тілі 1980 жылы ойластырылған, жəне оны құру
Нидерландыда математика жəне информатика орталығында Гидо ван Россумның
көмегімен 1989жылдың желтоқсанынан бастады. Python тілі операциялық жүйені
ерекшелеп өңдеу жəне өзара іс-қимыл қабілетті бағдарламалау тілінде Ван Rossum
негізгі авторы Python-мен осы күнге дейін тілді дамытуға қатысты шешім
қабылдауда маңызды рөл атқаруын жалғастыруда. Питонның жаңадан келген
мамандар үшін бағдарламалау тілі керемет оқытушы болады. Ол өте қарапайым
синтаксиске ие. Кодты түсіну оңай, өйткені оған көптеген қосалқы элементтер
кірмейді. Python бағдарламалау тілі синтаксисті жеңіл және кодта тек ең қажеттісін
қалдыру үшін жасалған. Сондықтан Python басқа бағдарламалау тілдеріне қарағанда
оқуға, жазуға және үйренуге оңай. Python - бұл тек әзірлеушілерге ғана қажет емес:
математиктер мен физиктер оны деректермен және графикамен жұмысты
оңтайландыру үшін пайдаланады, дизайнерлер оған 3D редакторында сценарий
жаза алады, ал сәулетшілер күрделі құрылымдарды жасай алады.
Python тілінің таpихы
5 слайд
Python-бір мезгілде қарапайым және қуатты объектілі-бағытталған бағдарламалау тілі болып табылады. Ол, жоғары деңгейдегі деректер құрылымын қамтамасыз ететін, талғампаздық синтаксисі бар және динамикалық теруді пайдаланады, ол түрлі қосымшалар арқылы бірнеше платформаларында жұмыс істеу үшін арналған тамаша тіл. Тасбақа графикалық модулі балаларды бағдарламалаумен таныстырудың танымал тәсілі болып табылады. Ол бастапқы Logo бағдарламалау тілінің бөлігі болды. Python программалау тілі 1980 жылы ойластырылған, жəне оны құру Нидерландыда математика жəне информатика орталығында Гидо ван Россумның көмегімен 1989жылдың желтоқсанынан бастады. Python тілі операциялық жүйені ерекшелеп өңдеу жəне өзара іс-қимыл қабілетті бағдарламалау тілінде Ван Rossum негізгі авторы Python-мен осы күнге дейін тілді дамытуға қатысты шешім қабылдауда маңызды рөл атқаруын жалғастыруда. Питонның жаңадан келген мамандар үшін бағдарламалау тілі керемет оқытушы болады. Ол өте қарапайым синтаксиске ие. Кодты түсіну оңай, өйткені оған көптеген қосалқы элементтер кірмейді. Python бағдарламалау тілі синтаксисті жеңіл және кодта тек ең қажеттісін қалдыру үшін жасалған. Сондықтан Python басқа бағдарламалау тілдеріне қарағанда оқуға, жазуға және үйренуге оңай. Python - бұл тек әзірлеушілерге ғана қажет емес: математиктер мен физиктер оны деректермен және графикамен жұмысты оңтайландыру үшін пайдаланады, дизайнерлер оған 3D редакторында сценарий жаза алады, ал сәулетшілер күрделі құрылымдарды жасай алады. Python тілінің таpихы
6 слайд
1.sys (кейбір айнымалылар мен мүмкіндіктерге қол жеткізуді
қамтамасыз етеді)
2.os (операциялық жүйемен жұмыс істеуге арналған функциялар)
3.math (негізгі арифметикалық, тригонометриялық және
логарифмдік операциялар)
4.time (уақытпен жұмыс істеуге арналған модуль)
5.turtle(графикамен жұмыс істеуге арналған модуль)
Python-дағы стандартты модульдер:
Turtle (Тасбақа)-
модулі нүктелерді
көрсетуге
мүмкіндік береді.
>>> import turtle
>>> from turtle import*
6 слайд
1.sys (кейбір айнымалылар мен мүмкіндіктерге қол жеткізуді қамтамасыз етеді) 2.os (операциялық жүйемен жұмыс істеуге арналған функциялар) 3.math (негізгі арифметикалық, тригонометриялық және логарифмдік операциялар) 4.time (уақытпен жұмыс істеуге арналған модуль) 5.turtle(графикамен жұмыс істеуге арналған модуль) Python-дағы стандартты модульдер: Turtle (Тасбақа)- модулі нүктелерді көрсетуге мүмкіндік береді. >>> import turtle >>> from turtle import*
7 слайд
Turtle модулінің
функциялары
Фукнцияның аты Жұмыс жасау принциптері
forward(100) Жақшада көрсетілген пиксельдер санына алға жылжу.
left(90) Жақшада көрсетілген градус санына солға бұрылу.
right(90) Жақшада көрсетілген градус санына оңға бұрылу.
penup() Тасбақа із қалдырмауы үшін қауырсынды көтеру.
pendown() Із қалдыруы үшін қауырсынды төмендету.
circle(10) Радиусы жақшада көрсетілген шеңберді сызу.
angle() бұрыш сызу
7 слайд
Turtle модулінің функциялары Фукнцияның аты Жұмыс жасау принциптері forward(100) Жақшада көрсетілген пиксельдер санына алға жылжу. left(90) Жақшада көрсетілген градус санына солға бұрылу. right(90) Жақшада көрсетілген градус санына оңға бұрылу. penup() Тасбақа із қалдырмауы үшін қауырсынды көтеру. pendown() Із қалдыруы үшін қауырсынды төмендету. circle(10) Радиусы жақшада көрсетілген шеңберді сызу. angle() бұрыш сызу
8 слайд
Click to edit title
Енгізу коды: Нәтижесі:
from turtle import *
t = Turtle()
t.screen.setup(800, 800)
t.shape("turtle")
t.color("blue")
t.stamp()
t.color("black")
t.up()
t.fd(50)
t.down()
t.circle(200, 70)
t.screen.exitonclick()
t.screen.mainloop()
8 слайд
Click to edit title Енгізу коды: Нәтижесі: from turtle import * t = Turtle() t.screen.setup(800, 800) t.shape("turtle") t.color("blue") t.stamp() t.color("black") t.up() t.fd(50) t.down() t.circle(200, 70) t.screen.exitonclick() t.screen.mainloop()
9 слайд
Python нұсқауларын пайдаланып тасбақаны
басқаруға болады. Шаршыны сызатын
бағдарлама келесідей болады:
import turtle # turtle модуль
turtle.reset() # Очищаем экран, приводим черепашку в начальное положение
turtle.pendown() # Опускаем перо перо (начало рисования)
turtle.forward(50) # Проползти 50 пикселей вперед
turtle.left(90) # Поворот влево на 90 градусов
turtle.forward(50) # Рисуем вторую сторону квадрата
turtle.left(90)
turtle.forward(50) # Рисуем третью сторону квадрата
turtle.left(90)
turtle.forward(50) # Рисуем четвертую сторону квадрата
turtle.penup() # Поднять перо (закончить рисовать)
turtle.forward(100) # Отвести черепашку от рисунка в сторону
turtle.mainloop() # Задержать окно на экране
9 слайд
Python нұсқауларын пайдаланып тасбақаны басқаруға болады. Шаршыны сызатын бағдарлама келесідей болады: import turtle # turtle модуль turtle.reset() # Очищаем экран, приводим черепашку в начальное положение turtle.pendown() # Опускаем перо перо (начало рисования) turtle.forward(50) # Проползти 50 пикселей вперед turtle.left(90) # Поворот влево на 90 градусов turtle.forward(50) # Рисуем вторую сторону квадрата turtle.left(90) turtle.forward(50) # Рисуем третью сторону квадрата turtle.left(90) turtle.forward(50) # Рисуем четвертую сторону квадрата turtle.penup() # Поднять перо (закончить рисовать) turtle.forward(100) # Отвести черепашку от рисунка в сторону turtle.mainloop() # Задержать окно на экране
10 слайд
Instagram әлеуметтік желінің
icon-нын жасау коды
from turtle import*
bgcolor('violet')
pencolor('white')
width(23)
penup()
goto(160,-100)
pendown()
left(90)
for i in range(4):
forward(250)
circle(34, 90)
penup()
goto(85,30)
pendown()
circle(80,360)
penup()
goto(110,130)
pendown()
circle(7,360)
10 слайд
Instagram әлеуметтік желінің icon-нын жасау коды from turtle import* bgcolor('violet') pencolor('white') width(23) penup() goto(160,-100) pendown() left(90) for i in range(4): forward(250) circle(34, 90) penup() goto(85,30) pendown() circle(80,360) penup() goto(110,130) pendown() circle(7,360)
11 слайд
Аққала мүсінін жасау үшін
circle() функциясын пайдалану:
from turtle import*
bgcolor('blue')
pencolor('white')
width(23)
penup()
goto(160,-100)
penup()
goto(85,30)
pendown()
circle(80,360)
penup()
goto(90,170)
pendown()
circle(60,360)
penup()
goto(90,290)
pendown()
circle(30,360)
penup()
goto(10,240)
pendown()
circle(20,360)
penup()
goto(10,20)
pendown()
circle(20,360)
penup()
goto(170,240)
pendown()
circle(20,360)
penup()
goto(170,20)
pendown()
left(90)
penup()
goto(170,20)
pendown()
circle(20,360)
11 слайд
Аққала мүсінін жасау үшін circle() функциясын пайдалану: from turtle import* bgcolor('blue') pencolor('white') width(23) penup() goto(160,-100) penup() goto(85,30) pendown() circle(80,360) penup() goto(90,170) pendown() circle(60,360) penup() goto(90,290) pendown() circle(30,360) penup() goto(10,240) pendown() circle(20,360) penup() goto(10,20) pendown() circle(20,360) penup() goto(170,240) pendown() circle(20,360) penup() goto(170,20) pendown() left(90) penup() goto(170,20) pendown() circle(20,360)
12 слайд
Түрлі түстерді енгізу үшін
colors=[] жақша ішіне түстер
аты тырнақшаға алынып
жазылады (‘blue ’) фон түсін
береді bgcolor()
from turtle import*
colors=['red','cyan','green','yellow','whitе',
'orange']
bgcolor('black')
speed(0)
for x in range(200):
pencolor(colors[x%6])
width(x/100+1)
forward(x)
left(59)
hideturtle()
done()
12 слайд
Түрлі түстерді енгізу үшін colors=[] жақша ішіне түстер аты тырнақшаға алынып жазылады (‘blue ’) фон түсін береді bgcolor() from turtle import* colors=['red','cyan','green','yellow','whitе', 'orange'] bgcolor('black') speed(0) for x in range(200): pencolor(colors[x%6]) width(x/100+1) forward(x) left(59) hideturtle() done()
13 слайд
Қорытынды
Python филοсοфиясын зеpттей οтыpып, сіз бұған тағы
біp pет көз жеткізе аласыз. Python және οның пpинциптеpін
зеpттей οтыpып, мен turtle мοдулін пайдаланып, әp түpлі
геοметpиялық кесіндеpді және табиғатта кездесетін
фpакталдаpды жасадым. Тurtle модулін пайдаланып
фракталдарды салдым. Тurtle графикалық кітапханасы
стандартты негізгі кескіндерді пайдалана отырып геометриялық
фигуралар мен анимацияларды салуға арналған: шаршы, шеңбер, көрсеткі.
Кітапхана балаларға Python мүмкіндіктерін ойын түрінде меңгеруге
көмектеседі. Графиканы қолдану және нәтижесін көру қызықты болатыны
сөзсіз. Себебі Python бағдарламасының түрлі анмациялық кескіндер мен
қызықты әрі, күрделі ойын жасауға тиімді жақтары өте көп. Алдағы уақытта
Python модульдерінің мүмкіндіктерін тереңінен зерттеп, фракталдар мен
графикалық кескіндер жасауды кең көлемде орындауды және басқа
кітапханалармен зерттеулер жүргізіп ойын жасауды да жоспарлаудамын.
Ақпараттық технологиялар дамыған заманда әр оқушы бағдарлама
жұмыстарын көптеп үйренсе, жан-жақты ізденіп, үнемі білімімізді арттырсақ
үлкен жетістікке жететінімізге сенім білдіремін!
13 слайд
Қорытынды Python филοсοфиясын зеpттей οтыpып, сіз бұған тағы біp pет көз жеткізе аласыз. Python және οның пpинциптеpін зеpттей οтыpып, мен turtle мοдулін пайдаланып, әp түpлі геοметpиялық кесіндеpді және табиғатта кездесетін фpакталдаpды жасадым. Тurtle модулін пайдаланып фракталдарды салдым. Тurtle графикалық кітапханасы стандартты негізгі кескіндерді пайдалана отырып геометриялық фигуралар мен анимацияларды салуға арналған: шаршы, шеңбер, көрсеткі. Кітапхана балаларға Python мүмкіндіктерін ойын түрінде меңгеруге көмектеседі. Графиканы қолдану және нәтижесін көру қызықты болатыны сөзсіз. Себебі Python бағдарламасының түрлі анмациялық кескіндер мен қызықты әрі, күрделі ойын жасауға тиімді жақтары өте көп. Алдағы уақытта Python модульдерінің мүмкіндіктерін тереңінен зерттеп, фракталдар мен графикалық кескіндер жасауды кең көлемде орындауды және басқа кітапханалармен зерттеулер жүргізіп ойын жасауды да жоспарлаудамын. Ақпараттық технологиялар дамыған заманда әр оқушы бағдарлама жұмыстарын көптеп үйренсе, жан-жақты ізденіп, үнемі білімімізді арттырсақ үлкен жетістікке жететінімізге сенім білдіремін!
14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
14 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!