Материалдар / ХХІ ғасырдың көшбасшысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
Осы тақырыптағы материалдардың барлығын көріңіз!

ХХІ ғасырдың көшбасшысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жастарды адамгершілікке тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2019
209
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«ХХІ ғасырдың жас математигі» атты интеллектуалдық ойын 1

1 слайд
«ХХІ ғасырдың жас математигі» атты интеллектуалдық ойын 1

1 слайд

«ХХІ ғасырдың жас математигі» атты интеллектуалдық ойын 1

Мақсаты:  Оқушыларды интеллектуалдық ойынға дайындай отырып, математикалық ой- өрісін дамыту,білімді, дарынды, озық болуға

2 слайд
Мақсаты:  Оқушыларды интеллектуалдық ойынға дайындай отырып, математикалық ой- өрісін дамыту,білімді, дарынды, озық болуға тәрбиелеу. Оқушыларды шыншыл болуға, өз отанын сүюге, әділ болуға үйрету. 2

2 слайд

Мақсаты:  Оқушыларды интеллектуалдық ойынға дайындай отырып, математикалық ой- өрісін дамыту,білімді, дарынды, озық болуға тәрбиелеу. Оқушыларды шыншыл болуға, өз отанын сүюге, әділ болуға үйрету. 2

3 ОЙЫН 5 БӨЛІМНЕН ТҰРАДЫ: І бөлім – «Бәйге» ІІ бөлім – «Тіл - өнер» ІІІ бөлім – «Дода» ІҮ бөлім – «Тапқырлық» Ү бөлім – «Жорға»

3 слайд
3 ОЙЫН 5 БӨЛІМНЕН ТҰРАДЫ: І бөлім – «Бәйге» ІІ бөлім – «Тіл - өнер» ІІІ бөлім – «Дода» ІҮ бөлім – «Тапқырлық» Ү бөлім – «Жорға»

3 слайд

3 ОЙЫН 5 БӨЛІМНЕН ТҰРАДЫ: І бөлім – «Бәйге» ІІ бөлім – «Тіл - өнер» ІІІ бөлім – «Дода» ІҮ бөлім – «Тапқырлық» Ү бөлім – «Жорға»

І бөлім «Бәйге» 4

4 слайд
І бөлім «Бәйге» 4

4 слайд

І бөлім «Бәйге» 4

“ Бәй ге” сұрақ тары • Геометрия сөзі грекшеден аударғанда қандай ұғымды білдіреді? “ Бәй ге” сұрақ тары • Алгебра сөзі қанда

5 слайд
“ Бәй ге” сұрақ тары • Геометрия сөзі грекшеден аударғанда қандай ұғымды білдіреді? “ Бәй ге” сұрақ тары • Алгебра сөзі қандай сөзден шыққан? “ Бәй ге” сұрақ тары • Параллелепипедтің неше қыры, неше жағы бар ? “ Бәй ге” сұрақ тары • Үшбұрыштың төбесі мен қарсы жатқан қабырғасының ортасын қосатын кесінді. “ Бәй ге” сұрақ тары • Шеңбердің ең үлкен хордасы “ Бәй ге “ сұрақ тары • Қай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді? 5

5 слайд

“ Бәй ге” сұрақ тары • Геометрия сөзі грекшеден аударғанда қандай ұғымды білдіреді? “ Бәй ге” сұрақ тары • Алгебра сөзі қандай сөзден шыққан? “ Бәй ге” сұрақ тары • Параллелепипедтің неше қыры, неше жағы бар ? “ Бәй ге” сұрақ тары • Үшбұрыштың төбесі мен қарсы жатқан қабырғасының ортасын қосатын кесінді. “ Бәй ге” сұрақ тары • Шеңбердің ең үлкен хордасы “ Бәй ге “ сұрақ тары • Қай сан барлық санға қалдықсыз бөлінеді? 5

2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген е

6 слайд
2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады? Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ? Бұрышты өлшейтін құрал . Кез-келген барлық санға қалдықсыз бөлінетін сан? 6

6 слайд

2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады? Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ? Бұрышты өлшейтін құрал . Кез-келген барлық санға қалдықсыз бөлінетін сан? 6

Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координатал

7 слайд
Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координаталық жазықтықта неше ширек бар? Геометриялық жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 7

7 слайд

Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координаталық жазықтықта неше ширек бар? Геометриялық жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 7

ІІ бөлім «Тіл-өнер» 8

8 слайд
ІІ бөлім «Тіл-өнер» 8

8 слайд

ІІ бөлім «Тіл-өнер» 8

Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Түйеқұс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг. Тартады. Ал

9 слайд
Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Түйеқұс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг. Тартады. Ал егер екі аяғымен тұрса, қанша тартады? Өзі сөйлей білмейді, салған ізі сөйлейді. Отыз тістен шыққан сөз – неше рулы елге тарайды?Ел құлағы нешеу? Қабат-қабат қаттама, ақылың болса аттама сызғыш, линейка, a ruler қалам, ручка, penон екі, двенадцать, tweive кітап, книга, bookотыз, тридцать, sotyелу, пятьдесят, Fivty 9

9 слайд

Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Түйеқұс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг. Тартады. Ал егер екі аяғымен тұрса, қанша тартады? Өзі сөйлей білмейді, салған ізі сөйлейді. Отыз тістен шыққан сөз – неше рулы елге тарайды?Ел құлағы нешеу? Қабат-қабат қаттама, ақылың болса аттама сызғыш, линейка, a ruler қалам, ручка, penон екі, двенадцать, tweive кітап, книга, bookотыз, тридцать, sotyелу, пятьдесят, Fivty 9

ІІІ БӨЛІМ «ДОДА» 10

10 слайд
ІІІ БӨЛІМ «ДОДА» 10

10 слайд

ІІІ БӨЛІМ «ДОДА» 10

20 30 40 20 30 40 20 30 40 20 30 40Қазақтың байырғы есептері «Ақбота» есептері «Кенгуру» есептері ВИКТОРИН

11 слайд
20 30 40 20 30 40 20 30 40 20 30 40Қазақтың байырғы есептері «Ақбота» есептері «Кенгуру» есептері ВИКТОРИНАЛЫҚ СҰРАҚТАР 5050 50 5 011

11 слайд

20 30 40 20 30 40 20 30 40 20 30 40Қазақтың байырғы есептері «Ақбота» есептері «Кенгуру» есептері ВИКТОРИНАЛЫҚ СҰРАҚТАР 5050 50 5 011

• Он-оннан сығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: • қанша асық ұттық – дейді ол. Онша көп

12 слайд
• Он-оннан сығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: • қанша асық ұттық – дейді ол. Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты, - деді.Онда сендегі барлық асық менің ұтып алған асығыма тең екен, - дейді үшінші бала асықтарын түгендеп тұрып, • Ең көп асықтан ұтылған мен болдым, - дейді мұңайып бірінші бала. Ойыннан кейін кімде, неше асық? • Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады? – деп атасы немересіне қарады. • Ұлу биіктігі 10м ағаштың басына шығуы керек. Ол күндіз 4 м. Жоғары көтеріледі, түнде 3 м. Төмен түседі. Неше күнде ұлу ағаштың басына шығады? • Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жолдың жартысы қалғанша ұйықтайды. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтайды? 1220 4030 40Қазақтың байырғы есептері

12 слайд

• Он-оннан сығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: • қанша асық ұттық – дейді ол. Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты, - деді.Онда сендегі барлық асық менің ұтып алған асығыма тең екен, - дейді үшінші бала асықтарын түгендеп тұрып, • Ең көп асықтан ұтылған мен болдым, - дейді мұңайып бірінші бала. Ойыннан кейін кімде, неше асық? • Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады? – деп атасы немересіне қарады. • Ұлу биіктігі 10м ағаштың басына шығуы керек. Ол күндіз 4 м. Жоғары көтеріледі, түнде 3 м. Төмен түседі. Неше күнде ұлу ағаштың басына шығады? • Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жолдың жартысы қалғанша ұйықтайды. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтайды? 1220 4030 40Қазақтың байырғы есептері

132 0 ұ п а й • Үш бала 17 бауырсақ жеді. Ең көп жегені Тимур. Аз дегенде Тимур неше бауырсақ жеген? • А) 5

13 слайд
132 0 ұ п а й • Үш бала 17 бауырсақ жеді. Ең көп жегені Тимур. Аз дегенде Тимур неше бауырсақ жеген? • А) 5 б) 9 с) 7 д) 8 • Оқушы кітаптың 0,3 бөлігін, кейін тағы да 0,1 бөлігін оқығандағы көлемі жарты кітаптан 18 бетке кем болып шықты. Кітапта неше бет болған? • А) 210 б) 200 с) 190 д) 180 4 0 ұ п а й • Үшбұрыш- тың екі қабырғасы- ның ұзындықта- ры 5 және 1, үшінші қабырғасы натурал санмен өрнектелсе қандай болады? • А) 4 б) 5 с) 6 д) 3 5 0 ұ п а й • Месопотамияда біздің эрамызға дейінгі 2005 жылда бір саны- α, он саны – β, ал алпыс саны - € таңбаларымен белгіленетін. Мысалы, 22 саны β β α α түрінде жазылатын. Сонда 124 саны қалай жазылады? • А) β €€ α α α α б) € € β β α α α α с) € β β α α α α д) € € α α α α 3 0 ұ п а й

13 слайд

132 0 ұ п а й • Үш бала 17 бауырсақ жеді. Ең көп жегені Тимур. Аз дегенде Тимур неше бауырсақ жеген? • А) 5 б) 9 с) 7 д) 8 • Оқушы кітаптың 0,3 бөлігін, кейін тағы да 0,1 бөлігін оқығандағы көлемі жарты кітаптан 18 бетке кем болып шықты. Кітапта неше бет болған? • А) 210 б) 200 с) 190 д) 180 4 0 ұ п а й • Үшбұрыш- тың екі қабырғасы- ның ұзындықта- ры 5 және 1, үшінші қабырғасы натурал санмен өрнектелсе қандай болады? • А) 4 б) 5 с) 6 д) 3 5 0 ұ п а й • Месопотамияда біздің эрамызға дейінгі 2005 жылда бір саны- α, он саны – β, ал алпыс саны - € таңбаларымен белгіленетін. Мысалы, 22 саны β β α α түрінде жазылатын. Сонда 124 саны қалай жазылады? • А) β €€ α α α α б) € € β β α α α α с) € β β α α α α д) € € α α α α 3 0 ұ п а й

14«Кенгуру» есептері • А) 27 б) 28 с) 31 д) 33 е) 56 Қояндар жан

14 слайд
14«Кенгуру» есептері • А) 27 б) 28 с) 31 д) 33 е) 56 Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбізді жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбізді артық жеген. Ал баласы Банни 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген? • А) 6 б) 10 с) 16 д) 20 е) 32Айдар қағаз парақты 5 рет бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды тескен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік шығады? • А ) 999 б) 99 9 с) (9 9 ) 9 д) 9 99 е) 99 9Мына сандардың ең үлкені қайсысы? • А)1/5 б) 1/6 с)1/10 д) 1/12 е) 1/24 Компьютерлік вирус компьютерлік дискінің қандай да бір бөлігін зақымдайтыны белгілі. Бірінші күні ол дискінің ½ бөлігін зақымдаған, екінші күні зақымданбаған жерінің 1/3 бөлігін, үшінші күні қалған бөлігінің ¼ бөлігін, ал төртінші күні қалғанының 1/5. Дискінің қандай бөлігі зақымданбай қалған?

14 слайд

14«Кенгуру» есептері • А) 27 б) 28 с) 31 д) 33 е) 56 Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбізді жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбізді артық жеген. Ал баласы Банни 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген? • А) 6 б) 10 с) 16 д) 20 е) 32Айдар қағаз парақты 5 рет бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды тескен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік шығады? • А ) 999 б) 99 9 с) (9 9 ) 9 д) 9 99 е) 99 9Мына сандардың ең үлкені қайсысы? • А)1/5 б) 1/6 с)1/10 д) 1/12 е) 1/24 Компьютерлік вирус компьютерлік дискінің қандай да бір бөлігін зақымдайтыны белгілі. Бірінші күні ол дискінің ½ бөлігін зақымдаған, екінші күні зақымданбаған жерінің 1/3 бөлігін, үшінші күні қалған бөлігінің ¼ бөлігін, ал төртінші күні қалғанының 1/5. Дискінің қандай бөлігі зақымданбай қалған?

15Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды ? Ұшақ А қаласынан В қаласына дейін

15 слайд
15Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды ? Ұшақ А қаласынан В қаласына дейін 1 сағ 20минут ұшады да, сол жолмен қайтарда 80 мин. Ұшты . Себебін түсіндір. Төрт дос бала мейрамханаға жиі барып, әрқашан бір үстелге отырады. Жалғастың әрқашан бір орынға отыра беретіні белгілі болса, достар неше түрлі тәсілмен үстелге отыра алады?20 Тәрелкедегі 7 бауырсақтан 7 балаға бір-бірден және тәрелкеде бір бауырсақ қалатындай етіп қалай бөліп беруге болады?30 4 0 5 0

15 слайд

15Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды ? Ұшақ А қаласынан В қаласына дейін 1 сағ 20минут ұшады да, сол жолмен қайтарда 80 мин. Ұшты . Себебін түсіндір. Төрт дос бала мейрамханаға жиі барып, әрқашан бір үстелге отырады. Жалғастың әрқашан бір орынға отыра беретіні белгілі болса, достар неше түрлі тәсілмен үстелге отыра алады?20 Тәрелкедегі 7 бауырсақтан 7 балаға бір-бірден және тәрелкеде бір бауырсақ қалатындай етіп қалай бөліп беруге болады?30 4 0 5 0

16ҮІ бөлім “ Тапқырл ық”

16 слайд
16ҮІ бөлім “ Тапқырл ық”

16 слайд

16ҮІ бөлім “ Тапқырл ық”

17 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең

17 слайд
17 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соғады. Сонда ол тәулігіне неше рет қоңырау соғады? (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12)*2+2 4*2 =204

17 слайд

17 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соғады. Сонда ол тәулігіне неше рет қоңырау соғады? (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12)*2+2 4*2 =204

18

18 слайд
18

18 слайд

18

19Шеңбер бойындағы кез – келген нүктені центрмен қосатын кесінді. Ортақ бөлгіші 1-ге тең сан. Алымы бөлімінен үлкен бөлшек Нәр

19 слайд
19Шеңбер бойындағы кез – келген нүктені центрмен қосатын кесінді. Ортақ бөлгіші 1-ге тең сан. Алымы бөлімінен үлкен бөлшек Нәрселерді санағанда қолданылатын сан. 369 саны 3-ке бөліне ме? Қабырғасы 1-ге тең квадраттың ауданы неге тең? Дәлелденбейтін тұжырым не деп аталады? Бағытталған кесінді. Бір нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелер жиыны қалай аталады? ОХ осі қалай аталады? радиус өзара жай сан б ұ р ы с б ө л ш е к натурал сан иә 1 АКСИОМА вектор шеңбер абсцисса

19 слайд

19Шеңбер бойындағы кез – келген нүктені центрмен қосатын кесінді. Ортақ бөлгіші 1-ге тең сан. Алымы бөлімінен үлкен бөлшек Нәрселерді санағанда қолданылатын сан. 369 саны 3-ке бөліне ме? Қабырғасы 1-ге тең квадраттың ауданы неге тең? Дәлелденбейтін тұжырым не деп аталады? Бағытталған кесінді. Бір нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелер жиыны қалай аталады? ОХ осі қалай аталады? радиус өзара жай сан б ұ р ы с б ө л ш е к натурал сан иә 1 АКСИОМА вектор шеңбер абсцисса

20ОУ осі қалай аталады? Биссектрисалары өзара перпендикуляр болатын төртбұрыш.Шеңбер ұзындығының диаметрге қатынасы нешеге т

20 слайд
20ОУ осі қалай аталады? Биссектрисалары өзара перпендикуляр болатын төртбұрыш.Шеңбер ұзындығының диаметрге қатынасы нешеге тең не пи-дің мәні нешеге тең? Жазыңқы бұрыш шамасы нешеге тең? Дәлелденетін тұжырым не деп аталады? Натурал сандар нешеден басталады? Алымы бөлімінен кіші бөлшек. 640 саны 5-ке бөліне ме? Көбейтіндісі 1-ге тең бөлшектер қандай сандар деп аталады? Шеңбер бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесінді.

20 слайд

20ОУ осі қалай аталады? Биссектрисалары өзара перпендикуляр болатын төртбұрыш.Шеңбер ұзындығының диаметрге қатынасы нешеге тең не пи-дің мәні нешеге тең? Жазыңқы бұрыш шамасы нешеге тең? Дәлелденетін тұжырым не деп аталады? Натурал сандар нешеден басталады? Алымы бөлімінен кіші бөлшек. 640 саны 5-ке бөліне ме? Көбейтіндісі 1-ге тең бөлшектер қандай сандар деп аталады? Шеңбер бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесінді.

21Көңіл бөліп бұл кешке Келгендерге көп рахмет. Шын сезінген көрерменге, Мың рахмет, мың рахмет!

21 слайд
21Көңіл бөліп бұл кешке Келгендерге көп рахмет. Шын сезінген көрерменге, Мың рахмет, мың рахмет!

21 слайд

21Көңіл бөліп бұл кешке Келгендерге көп рахмет. Шын сезінген көрерменге, Мың рахмет, мың рахмет!

22

22 слайд
22

22 слайд

22