Материалдар / Химия, биология пән бірлестігінің мектепішілік семинарда өткізген сабақтары

Химия, биология пән бірлестігінің мектепішілік семинарда өткізген сабақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия, биология пән бірлестігінің мектепішілі семинарында Бекбетыр С, Болатова Г сабақтар өткізді. Жаңа мазмұнға сай
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2018
399
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Өз жұмысына берілген, зиялы адамдардың шағын тобы бүкіл әлемді өзгерте алады дегенге еш күмәнданбаңыз; шынында, әлем осы уа

1 слайд
Өз жұмысына берілген, зиялы адамдардың шағын тобы бүкіл әлемді өзгерте алады дегенге еш күмәнданбаңыз; шынында, әлем осы уақытқа дейін өзгерсе, тек солардың арқасында Егеменді елдің, келер ұрпақтың болашағы, келешегі білімде жатыр, ол үшін білімді, білікті ұстаздар керек... Сабақты бірлесіп жоспарлау, өткізу, бақылау жүргізу, талдау Оқу бағдарламасының мазмұны. Оқыту әдістемесі Назар зерттелетін оқушыларда Қатысушылардың назары мұғалімнің оқытуында емес, оқушыларды оқытудаЗерттелетін оқушылардың қажеттілігі Зерттелетін оқушы лар.Біз нені қалаймыз? Біз неге сенеміз? Біз қазір қай сатыдамыз? Негізгі мақсат – оқыту тәжірибесін жетілдіру және дамыту Келісеміз бе ? Жиналған мәліметтерге негізделген даму жұмысы неге қажет :  Ілгері даму, мұғалімдер стратегиялық іс - әрекет жасаған кезде – яғни : белгілі мерзімге жоспарлап, саналы түрде іс - әрекет жасаған кезде, жүзеге асады . Басқа сөзбен айтқанда, ілгері даму, мұғалімдер өздері оқыту тәжірибесінің нақты бір салаларын дамытуды мақсат тұтқан жобаларды жоспарлап, жүргізгенде, жүзеге асады. . Өзгеру - қиын Кейбір мұғалімдер өзгерістен қорқады Кейбір мектептерде қалыптасқан мәдениет жаңашылдық пен өзгеріске жол бермейді Кейбір кезде бір нәрсені жасау үшін біздің өзімізде сенімділік жетіспейді Біз сіздерден не үйрендік? Ілгері дамуды қамтамасыз ету үшін, оқушылармен кері байланыстың сапасы барлық пәндер бойынша жоғары деңгейде болуы қажет. Оқушылар ілгері даму үшін, оларға соған сәйкес әрекет ете алатындай кері байланысты (пікір, комментарий) қамтамасыз ете алатын тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беру қажет. Мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіру және оқушыны ілгері жетелеу үшін кері байланысты қолдану 2012-2013 жылғы Мектепті дамыту жоспарында басымдық ретінде көрсетілген. 2014ж. қазандағы сабақ бақылаулары мынадай нәтиже көрсетті. Оқуды бағалаудың 61% жақсы немесе өте жақсы болды.

1 слайд

Өз жұмысына берілген, зиялы адамдардың шағын тобы бүкіл әлемді өзгерте алады дегенге еш күмәнданбаңыз; шынында, әлем осы уақытқа дейін өзгерсе, тек солардың арқасында Егеменді елдің, келер ұрпақтың болашағы, келешегі білімде жатыр, ол үшін білімді, білікті ұстаздар керек... Сабақты бірлесіп жоспарлау, өткізу, бақылау жүргізу, талдау Оқу бағдарламасының мазмұны. Оқыту әдістемесі Назар зерттелетін оқушыларда Қатысушылардың назары мұғалімнің оқытуында емес, оқушыларды оқытудаЗерттелетін оқушылардың қажеттілігі Зерттелетін оқушы лар.Біз нені қалаймыз? Біз неге сенеміз? Біз қазір қай сатыдамыз? Негізгі мақсат – оқыту тәжірибесін жетілдіру және дамыту Келісеміз бе ? Жиналған мәліметтерге негізделген даму жұмысы неге қажет :  Ілгері даму, мұғалімдер стратегиялық іс - әрекет жасаған кезде – яғни : белгілі мерзімге жоспарлап, саналы түрде іс - әрекет жасаған кезде, жүзеге асады . Басқа сөзбен айтқанда, ілгері даму, мұғалімдер өздері оқыту тәжірибесінің нақты бір салаларын дамытуды мақсат тұтқан жобаларды жоспарлап, жүргізгенде, жүзеге асады. . Өзгеру - қиын Кейбір мұғалімдер өзгерістен қорқады Кейбір мектептерде қалыптасқан мәдениет жаңашылдық пен өзгеріске жол бермейді Кейбір кезде бір нәрсені жасау үшін біздің өзімізде сенімділік жетіспейді Біз сіздерден не үйрендік? Ілгері дамуды қамтамасыз ету үшін, оқушылармен кері байланыстың сапасы барлық пәндер бойынша жоғары деңгейде болуы қажет. Оқушылар ілгері даму үшін, оларға соған сәйкес әрекет ете алатындай кері байланысты (пікір, комментарий) қамтамасыз ете алатын тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беру қажет. Мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіру және оқушыны ілгері жетелеу үшін кері байланысты қолдану 2012-2013 жылғы Мектепті дамыту жоспарында басымдық ретінде көрсетілген. 2014ж. қазандағы сабақ бақылаулары мынадай нәтиже көрсетті. Оқуды бағалаудың 61% жақсы немесе өте жақсы болды.

Құбылған әлем жарысы – ақылды жанның табысы 9 «Б»сынып. Тәлім алушы химия пәнінің мұғалімі Болатова Гүлмира. Тақырыбы:

2 слайд
Құбылған әлем жарысы – ақылды жанның табысы 9 «Б»сынып. Тәлім алушы химия пәнінің мұғалімі Болатова Гүлмира. Тақырыбы:

2 слайд

Құбылған әлем жарысы – ақылды жанның табысы 9 «Б»сынып. Тәлім алушы химия пәнінің мұғалімі Болатова Гүлмира. Тақырыбы:

3 слайд

3 слайд

атты физика, химия, биология пән бірлестігінің семинары . 18.02.2018 жыл.Құбылған әлем жарысы – ақылды жанның табысы

4 слайд
атты физика, химия, биология пән бірлестігінің семинары . 18.02.2018 жыл.Құбылған әлем жарысы – ақылды жанның табысы

4 слайд

атты физика, химия, биология пән бірлестігінің семинары . 18.02.2018 жыл.Құбылған әлем жарысы – ақылды жанның табысы

Пән мұғалімі: Байжигитова А.Н. 7а сыныбы . Тақырыбы «Манометрлер.» Қатысқан оқушы саны - 21Саба қ ты ң барысы: Ұй ымдастыру кез

5 слайд
Пән мұғалімі: Байжигитова А.Н. 7а сыныбы . Тақырыбы «Манометрлер.» Қатысқан оқушы саны - 21Саба қ ты ң барысы: Ұй ымдастыру кезеңі . Оқушылардың көңілін сабақка аудару. Үй тапсырмасын сұрау, бекіту. а/ Топқа бөлу үшін үй тапсырмасынан сұрақтар беру. /4 топқа 12 сұрақ / ә/ Есептер шығару тапсырмасы. / 4 есеп / б/ Жекелеме оқушымен жұмыс. /үлестірмелі материалдар/ III.Жаңа сабақты түсіндіру, тәжірибе жасау.

5 слайд

Пән мұғалімі: Байжигитова А.Н. 7а сыныбы . Тақырыбы «Манометрлер.» Қатысқан оқушы саны - 21Саба қ ты ң барысы: Ұй ымдастыру кезеңі . Оқушылардың көңілін сабақка аудару. Үй тапсырмасын сұрау, бекіту. а/ Топқа бөлу үшін үй тапсырмасынан сұрақтар беру. /4 топқа 12 сұрақ / ә/ Есептер шығару тапсырмасы. / 4 есеп / б/ Жекелеме оқушымен жұмыс. /үлестірмелі материалдар/ III.Жаңа сабақты түсіндіру, тәжірибе жасау.

6 слайд

6 слайд

Құбылған әлем жарысы – ақылды жанның табысы атты физика, химия, биология пән бірлестігінің семинары . 18.02.2018 жыл. Биоло

7 слайд
Құбылған әлем жарысы – ақылды жанның табысы атты физика, химия, биология пән бірлестігінің семинары . 18.02.2018 жыл. Биология пәні. 9 а сыныбы. Пән мұғалімі Бекбатыр С.Қ . Тақырыбы:

7 слайд

Құбылған әлем жарысы – ақылды жанның табысы атты физика, химия, биология пән бірлестігінің семинары . 18.02.2018 жыл. Биология пәні. 9 а сыныбы. Пән мұғалімі Бекбатыр С.Қ . Тақырыбы:

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Қапардың шығармашылық кеші.

10 слайд
Қапардың шығармашылық кеші.

10 слайд

Қапардың шығармашылық кеші.

Сабаққа қатысу, тәжірибе алмасу. Химия пәні Гүлмира Болатова

11 слайд
Сабаққа қатысу, тәжірибе алмасу. Химия пәні Гүлмира Болатова

11 слайд

Сабаққа қатысу, тәжірибе алмасу. Химия пәні Гүлмира Болатова

Сабаққа қатысу, тәжірибе алмасу. Физика пәні Айгүл Байжигитова

12 слайд
Сабаққа қатысу, тәжірибе алмасу. Физика пәні Айгүл Байжигитова

12 слайд

Сабаққа қатысу, тәжірибе алмасу. Физика пәні Айгүл Байжигитова

Сабаққа қатысу, тәжірибе алмасу. Биология пәні Самал Бекбатыр

13 слайд
Сабаққа қатысу, тәжірибе алмасу. Биология пәні Самал Бекбатыр

13 слайд

Сабаққа қатысу, тәжірибе алмасу. Биология пәні Самал Бекбатыр

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ