Материалдар / Химия пәні бойынша білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыруды оқушымен жеке жұмысты ұйымдастыру.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Химия пәні бойынша білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыруды оқушымен жеке жұмысты ұйымдастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәні бойынша білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыруды оқушымен жеке жұмысты ұйымдастыру. Мақсаты : оқушылардың білімінде кеткен олқылықтарды анықтау бойынша іс-тәжірбиемен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2021
382
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Алматы облысы Қаратал ауданы Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебі химия пәнінің мұғалімі Есимбекова А.Ж Химия пәні бойынша біл

1 слайд
Алматы облысы Қаратал ауданы Оян ауылындағы МДШО бар орта мектебі химия пәнінің мұғалімі Есимбекова А.Ж Химия пәні бойынша білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыруды оқушымен жеке жұмысты ұйымдастыру. Мақсаты: оқушылардың білімінде кеткен олқылықтарды анықтау бойынша іс-тәжірбиемен бөлісу

№ Жұмыс мазмұны Мерзімі Ескерту Диагностикалық жұмыс 1 Өткен оқу жылдарындағы пәннің оқу бағдарламасының оқу мақсаттары бойынш

2 слайд
№ Жұмыс мазмұны Мерзімі Ескерту Диагностикалық жұмыс 1 Өткен оқу жылдарындағы пәннің оқу бағдарламасының оқу мақсаттары бойынша пәндік диагностикалық бақылау жұмысын жүргізу. I тоқсанның I аптасы   2 Тақырыптар бойынша олқылығы бар оқушылардың санына байланысты өткен тақырыптардың ішінен қиындық тудырған тақырыптар мен оқу мақсаттарын анықтау. 13.09 -17.09.21ж   Жоспарлау жұмысы 3 Пәннің оқу бағдарламасы бойынша жаңа оқу жылында (2021/2022) өтіліетін тақырыптар мен оқу мақсаттарына сәйкес келетін өткен оқу жылдарындағы күрделі тақырыптар мен оқу мақсаттарын анықтау. 13.09-17.09.21ж   4 Сәйкес келетін тақырыптар мен оқу мақсаттарын анықтағаннан кейін қысқа мерзімді сабақ жоспарларына мақсаттарды үйлестіре, кіріктіре отырып әзірлеу. Білімінде оқылығы бар оқушылырға алдын ала дайындалып келуге берілетін тапсырмалар әзірлеу. Жыл бойы  Бекітемін Мектеп директоры ___________ А.Ж.Сейдаханова «____» «_______» 2021ж 2021-2022 оқу жылындағы білім алушыларының химия пәні бойынша өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша жұмыс жоспары

Өткен оқу жылдарындағы пәннің оқу бағдарламасының оқу мақсаттары бойынша пәндік диагностикалық бақылау алынды. Өтілу ф

3 слайд
Өткен оқу жылдарындағы пәннің оқу бағдарламасының оқу мақсаттары бойынша пәндік диагностикалық бақылау алынды. Өтілу формасы: тест химия 8-сынып Сұрақтар саны 20 Жоғарғы балл - 20

№ Тест Оқушының аты- жөні 1 В 2 Д 3 Е 4 С 5 С 6 С 7 А 8 Е 9 С 10 В 11 Е 12 А 13 Е 14 С 15 Е 16 А 17

4 слайд
№   Тест   Оқушының аты- жөні 1 В 2 Д 3 Е 4 С 5 С 6 С 7 А 8 Е 9 С 10 В 11 Е 12 А 13 Е 14 С 15 Е 16 А 17 В 18 Д 19 В 20 А Барлығы 1 Амангелді Нұрия + + + - + + - - + - + + + - - - - - - + 10 2 Амантай Арайлым + + + - + + - + + + + + + + + + + + - + 17 3 Анвар Заңғар + + + + + + - - + + + + + + + + + - - - 15 4 Аслан-оглы Сабина - + + + + + - - + + + + - + + + + - - - 14 5 Жұмабек Нұртас + + + + + + - + + + + + + + + + + - - - 16 6 Керімжан Мөлдір + + + + + + + + + + + + + + - + + + - + 19 7 Қазбек Қуаныш + + - + + + - - + + + + + + + + + + + + 18 8 Ниязов Еркебұлан + - + + + + - - + + + + + - - - - - - - 10 9 Нұрәділ Әлинұр + + + + + + - - + + + + + + + + + - - + 16 10 Таулы-оглы Аслан - - + + + + - - - - + - + + + + - - - + 11 11 Узланов Байрам + + + - + + - - + + + + + - - - - - - - 10 12 Шәкен Арай + + + + + + + - + + + + + + + + + - + + 19 Дұрыс жауап берді 10 10 11 9 12 12 2 3 11 10 12 11 11 9 8 9 3 3 2 7  2021-2022 оқу жылындағы 8-сынып білім алушыларының «химия » пәні бойынша өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру «0» бақылау тест қорытындысы 7сұрақ – 12/2; 8 сұрақ – 12/3; 18 сұрақ – 12/3; 19 сұрақ – 12/2; 20 сұрақ – 12/7 ;

Химия. 8 - сынып І-нұсқа 1. Химиялық құбылыс: А) судың булануы В)сүттің ашуы С)қардың еруі D) қорғасынның балқ

5 слайд
Химия. 8 - сынып І-нұсқа 1. Химиялық құбылыс: А) судың булануы В)сүттің ашуы С)қардың еруі D) қорғасынның балқуы E) судың қатуы; 2. Мына берілгендердің ішінде күрделі заттарға жататындары: А) алтын В)озон С)күкірт D )темір сульфиді Е) сутек 3. Салыстырмалы молекулалық массасы үлкен қосылысты көрсетіңдер: А)хлорсутек HCI В)фторсутек HF С)су H 2O D)күкіртсутек H 2S E)бромсутек НВr 4. Бейтараптану реакциясы мына заттардың арасында жүреді: А)қышқыл мен метал оксиді В)қышқыл мен металмен С)қышқыл мен негіз D) қышқыл мен тұз Е) тұз бен тұз 5. Қай затпен су орынбасу реакцияларына түсе алады: А)MgO -мен В)CO 2-мен С)Ca -мен D)NaCI -мен Е)СаО -мен 6. Галоген тобына жатпайтын элемен т A) I B) Br C) Cr D) Cl E) F 7. Айналымдағы Э→ЭO2→ ЭO3 H2ЭO4, „Э” заты A) S B) Fe C) Ca D) P E) C 8.Элементтердің горизонталь қатары не деп аталады ? A) реттік нөмір B) қосымша топша C) топша D) топ E) период 9.Заттар дегеніміз не ? A) химиялық дене B) физикалық дене C) денелерд і құраушылар D) тұрмыстық қалдықтар E) синтетикалық материалдар 10.Заттардың сұйық, газ және қатты тәрізді күйлері не деп аталады? A) булану B) агрегаттық C) қайнау D)балқу E) плазма 11.Заттың қатты күйден сұйық күйге көшу процесі не деп аталады? A) конденсация B) булану C) кристалдану D) плазма E) балқу 12.Атом -молекулалық ілімді алғаш химия ғылымында қолданған ғалым ? A) М.В.Ломоносов B) Дж.Дальтон C) Пруст D) Д.Менделеев E) Авогадро 13.Атом дегеніміз: A) жай заттардың жіктелуі B)химиялық бөлінетін бөлшектер C)күрделі зат D) заттың қасиеттері мен құрамы E) заттың ең кіші бөлінбейтін бөлшегі 14.Химиялық элементтердің неше түрі белгілі ? A)110 B) 118 C) 116 D) 106 E) 108 15. Cu атом ядросының құрамында : A) 29 протон 29 нейтрон B) 29 протон 64 нейтрон C) 29 протон 30 нейтрон D) 35 протон 29 нейтрон E) 29 протон 35 нейтрон 16.Лакмус индикаторы қышқылдық ортада қандай түске өзгереді ? A) қызыл B)көк C) түссіз D) қызғылт E) сары 17.Натрий гидроксидінің формуласын тап A) Na(OH) 2 B) NaOH C) Na2OH D) Na(OH) 3 E) Na2(OH )3 18.Элементтердің вертикаль қатары не деп аталады ? A) период B) үлкен және кіші период C) топша D) топтар E)қосымша топша 19.VIII A тобы не деп аталады ? A) галогендер B) инертт і газдар C) сілтілік металдар D) сілтілік жер металдар E) ауыспалы металдар 20.Хлордың салыстырмалы атомдық массасы: A) 35,5 B) 35 C) 39,9 D)32 E) 30,9

№ Анықталған күрделі тақырыптар Оқу мақсаттары 1 Периодтық кестенің құрылымы 7.2.1.2-периодтық кестенің құрылымын білу жә

6 слайд
№ Анықталған күрделі тақырыптар Оқу мақсаттары 1 Периодтық кестенің құрылымы 7.2.1.2-периодтық кестенің құрылымын білу және сипаттау: топтар мен периодтар 2 Металдармен бейметалдардың жануы, қышқылдық және негіздік оксидтердің түзілуі 7.3.1.7-металдармен бейметалдардың жануы кезінде оксидтер түзілетіндігін білу 3 Валенттілік. Химиялық формулалар. 7.1.2.12 -химиялық қосылыстың формуласы бойынша салыстырмалы молекулалық/ формулалық массасын есептеу2021-2022 оқу жылындағы 8-сынып білім алушыларының «химия » пәні бойынша өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру «0» бақылау тест қорытындысы бойынша анықталған күрделі тақырыптар мен оқу мақсаттары

№ Тақырыптар Оқу мақсаттары Жұмыс формасы Қорытынды Мерзімі 1 Химиялық элементтердің периодтық жүйесі 8.2.1.1 -топ, пе

7 слайд
№ Тақырыптар Оқу мақсаттары Жұмыс формасы Қорытынды Мерзімі 1 Химиялық элементтердің периодтық жүйесі 8.2.1.1 -топ, период, атом нөмірінің физикалық мәнін түсіндіру Сессия сабақ Кесте 2 Металдардың химиялық белсенділігі 8.2.4.1 -кейбір металдар басқаларға қарағанда тотығуға тезірек ұшырайтындығын білу; Слайд презентация Сұрақ-жауап 3 Химиялық формулалар бойынша есептеулер. 8,2.3.1 -заттар құрамындағы элементтердің массалық үлесін табу, элементтердің массалық үлесі бойынша заттардың формуласын шығару Сессия сабақ рефлексия2021-2022 оқу жылындағы 8-сынып білім алушыларының «химия» пәні бойынша өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру «0» бақылау тест қорытындысы бойынша анықталған күрделі тақырыптар мен оқу мақсаттары

Сынып Оқушының аты-жөні Тест Жинаған балы Пайыз % 1 Амангелді Нұрия 20 10 50 2 Амантай Арайлым 20 17 85 3 Анвар Заңғар 20

8 слайд
Сынып Оқушының аты-жөні Тест Жинаған балы Пайыз %   1 Амангелді Нұрия 20 10 50 2 Амантай Арайлым 20 17 85 3 Анвар Заңғар 20 15 75 4 Аслан-оглы Сабина 20 14 70 5 Жұмабек Нұртас 20 16 80 6 Керімжан Мөлдір 20 19 95 7 Қазбек Қуаныш 20 18 90 8 Ниязов Еркебұлан 20 10 50 9 Нұрәділ Әлинұр 20 16 80 10 Таулы-оглы Аслан 20 11 55 11 Узланов Байрам 20 10 50 12 Шәкен Арай 20 19 952021-2022 оқу жылындағы 8-сынып білім алушыларының «химия » пәні бойынша өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру «0» бақылау тест қорытындысы

Оян ауылындағы МДШО бар орта мектептің 2020-2021 оқу жылындағы білім сапасы мен 2021-2022 оқу жылындағы «0» бақылау тест салы

9 слайд
Оян ауылындағы МДШО бар орта мектептің 2020-2021 оқу жылындағы білім сапасы мен 2021-2022 оқу жылындағы «0» бақылау тест салыстырмалы нәтижесі № Оқушының аты-жөні 2020-2021 оқу жылының қорытындысы % 2021-2022 оқу жылындағы «0» бақылау тест қорытындысы %   1 Амангелді Нұрия 54 50 2 Амантай Арайлым 80 85 3 Анвар Заңғар 85 75 4 Аслан-оглы Сабина 75 70 5 Жұмабек Нұртас 80 80 6 Керімжан Мөлдір 90 95 7 Қазбек Қуаныш 85 90 8 Ниязов Еркебұлан 75 50 9 Нұрәділ Әлинұр 80 80 10 Таулы-оглы Аслан 70 55 11 Узланов Байрам 70 50 12 Шәкен Арай 95 95

Амангелд і Нұрия Амантай Арайлым Анвар Заңғар Аслан- оглы Сабина Жұмабек Нұртас Керімжа н Мөлдір Қазбек Қуаныш Ниязо

10 слайд
Амангелд і Нұрия Амантай Арайлым Анвар Заңғар Аслан- оглы Сабина Жұмабек Нұртас Керімжа н Мөлдір Қазбек Қуаныш Ниязов Еркебұла н Нұрәділ Әлинұр Таулы- оглы Аслан Узланов Байрам Шәкен Арай Стол бец1 54 80 85 75 80 90 85 75 80 70 70 95 Стол бец3 50 85 75 70 80 95 90 50 80 55 50 95 Стол бец2 NaN NaN NaN NaN NaN NaN NaN NaN NaN NaN NaN NaN 5 15 25 35 45 55 65 75 85 95 Салыстырмалы анализ 2020-2021 және 2021-2022 оқу жылы

№ Аты-жөні Ескерту 1 Амангелді Нұрия 2 Анвар Заңғар 3 Аслан-оглы Сабина 4 Ниязов Еркебулан 5 Таулы-оглы Аслан 6 У

11 слайд
№ Аты-жөні Ескерту 1 Амангелді Нұрия   2  Анвар Заңғар   3  Аслан-оглы Сабина   4  Ниязов Еркебулан   5  Таулы-оглы Аслан   6  Узланов Байрам  «Химия» пәні бойынша білімінде олқылықтары бар 8-сынып оқушыларының тізімі

12 слайд

13 слайд

1 тапсырма. Төменде берілген заттардың атом сандарының қатынасын тап. Білім алушы Дескриптор: Берілген заттар молекуласының ат

14 слайд
1 тапсырма. Төменде берілген заттардың атом сандарының қатынасын тап. Білім алушы Дескриптор: Берілген заттар молекуласының атом сандар қатынасын жаза алады. SO 3 H3 PO 4 NH 3

2 тапсырма. Төменде берілген заттардың салыстырмалы молекулалық массасын есепте. Mr ( HCL ) = Mr ( H2SO4 ) = Mr ( CaCl2 ) =

15 слайд
2 тапсырма. Төменде берілген заттардың салыстырмалы молекулалық массасын есепте.   Mr ( HCL ) = Mr ( H2SO4 ) = Mr ( CaCl2 ) = Mr ( CaCO3 ) = Білім алушы Дескриптор : Берілген заттар салыстырмалы молекулалық массасын жаза алады.

3 тапсырма . Берілген химиялық реакцияларды аяқтап теңестіріңіз, реакция типін анықтаңыз. AI2O3 + HCl → AICl3 + … … + H2

16 слайд
3 тапсырма . Берілген химиялық реакцияларды аяқтап теңестіріңіз, реакция типін анықтаңыз.   AI2O3 + HCl → AICl3 + … … + H2SO4 → MgSO4 + H2 H2+CI2→… AI(OH)3 → ….. + H2O Реакция типі: А) _______________ В) _______________ С) _______________ D) _______________ Дескриптор : -химиялық реакцияны аяқтайды. - Коэффициент сандарын теңестіреді. -реакция типін анықтайды. 4 тапсырма. Күрделі қосылыстың құрамындағы элементтердің массалық үлестері H - 2.04%, S - 32.65%, O – 65.31%-ке тең. Қосылыстың молекулалық формуласын анықтаңыз. Дескриптор: Қосылыстың формуласын анықтайды.  

17 слайд

Қорытынды Химия пәні бойынша теорияны түсінбеген оқушыларға қолдау арқылы саралау жүргізіп жатырмын. Оларға көмекші кітап ресу

18 слайд
Қорытынды Химия пәні бойынша теорияны түсінбеген оқушыларға қолдау арқылы саралау жүргізіп жатырмын. Оларға көмекші кітап ресурстар беріп білімдерін толықтырып отырмын. Сабақ барысында есепті түсінбегендерге дайын формуланы үлгі ретінде көмек берудемін.

19 слайд