Химиялық байланыс типтері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Химиялық байланыс типтері

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМІ СЕЙДАЗІМ АЙЖАН 10 СЫНЫП САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:ХИМИЯЛЫҚ БАЙЛАНЫСТЫҢ ТИПТЕРІ. КОВАЛЕНТТІ ХИМИЯЛЫҚ БАЙЛАНЫС. КО

#1 слайд
ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМІ СЕЙДАЗІМ АЙЖАН 10 СЫНЫП САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:ХИМИЯЛЫҚ БАЙЛАНЫСТЫҢ ТИПТЕРІ. КОВАЛЕНТТІ ХИМИЯЛЫҚ БАЙЛАНЫС. КОВАЛЕНТТІ БАЙЛАНЫСТЫҢ ҚАСИЕТІ. КОВАЛЕНТТІ БАЙЛАНЫС ТҮЗІЛУІНІҢ ДОНОРЛЫ АКЦЕПТОРЛЫ МЕХАНИЗМІ “Еңбек” жалпы орта мектебі

1 слайд

ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМІ СЕЙДАЗІМ АЙЖАН 10 СЫНЫП САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:ХИМИЯЛЫҚ БАЙЛАНЫСТЫҢ ТИПТЕРІ. КОВАЛЕНТТІ ХИМИЯЛЫҚ БАЙЛАНЫС. КОВАЛЕНТТІ БАЙЛАНЫСТЫҢ ҚАСИЕТІ. КОВАЛЕНТТІ БАЙЛАНЫС ТҮЗІЛУІНІҢ ДОНОРЛЫ АКЦЕПТОРЛЫ МЕХАНИЗМІ “Еңбек” жалпы орта мектебі

Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Оқушыларды топқа бөлу Сәттілік

#2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Оқушыларды топқа бөлу Сәттілік

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Оқушыларды топқа бөлу Сәттілік

Үй тапсырмасын сұрау Электртерістілік дегеніміз не? Тотығу дәрежесі дегеніміз не? Валенттілік дегеніміз не?

#3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау Электртерістілік дегеніміз не? Тотығу дәрежесі дегеніміз не? Валенттілік дегеніміз не?

3 слайд

Үй тапсырмасын сұрау Электртерістілік дегеніміз не? Тотығу дәрежесі дегеніміз не? Валенттілік дегеніміз не?

Электртерістілік - элементтің сыртқы электрон қабатын толықтыруға ұмтылысын сипаттайтын шаманы айтады. Заттардың формулалар

#4 слайд
Электртерістілік - элементтің сыртқы электрон қабатын толықтыруға ұмтылысын сипаттайтын шаманы айтады. Заттардың формулаларын жазғанда электртерістілігі төмен элемент алдымен, ал электртерістілігі жоғары элемент соңынан жазылады.

4 слайд

Электртерістілік - элементтің сыртқы электрон қабатын толықтыруға ұмтылысын сипаттайтын шаманы айтады. Заттардың формулаларын жазғанда электртерістілігі төмен элемент алдымен, ал электртерістілігі жоғары элемент соңынан жазылады.

Тотығу дәрежесі, тотығу саны – химиялық қосылысты тек иондардан тұрад ы деп қарастырғанда әр атомда болатын шартты зарядтың

#5 слайд
Тотығу дәрежесі, тотығу саны – химиялық қосылысты тек иондардан тұрад ы деп қарастырғанда әр атомда болатын шартты зарядтың сан шамасы.

5 слайд

Тотығу дәрежесі, тотығу саны – химиялық қосылысты тек иондардан тұрад ы деп қарастырғанда әр атомда болатын шартты зарядтың сан шамасы.

Валенттілік дегеніміз – берілген элемент атомының басқа элемент атомдарының белгілі бір санын қосып алу қабілеті.

#6 слайд
Валенттілік дегеніміз – берілген элемент атомының басқа элемент атомдарының белгілі бір санын қосып алу қабілеті.

6 слайд

Валенттілік дегеніміз – берілген элемент атомының басқа элемент атомдарының белгілі бір санын қосып алу қабілеті.

Ой қозғау  «Жедел жауап» • Фтордағы протон саны • Периодтық жүйедегі элементтер саны  Магнидің валенттілігі • Периодтық ж

#7 слайд
Ой қозғау  «Жедел жауап» • Фтордағы протон саны • Периодтық жүйедегі элементтер саны  Магнидің валенттілігі • Периодтық жүйені ұсынған • Бейорганикалық қосылыстардың класс саны • Оттегіндегі нейтрон саны

7 слайд

Ой қозғау  «Жедел жауап» • Фтордағы протон саны • Периодтық жүйедегі элементтер саны  Магнидің валенттілігі • Периодтық жүйені ұсынған • Бейорганикалық қосылыстардың класс саны • Оттегіндегі нейтрон саны

Жаңа сабақ  Иондық байланыс деп – иондар арасындағы байланысты айтады. Металл мен бейметалл арасында түзіледі. Ион – бұл эл

#8 слайд
Жаңа сабақ  Иондық байланыс деп – иондар арасындағы байланысты айтады. Металл мен бейметалл арасында түзіледі. Ион – бұл электрон беру немесе алу нәтижесінде түзілетін зарядталған бөлшек.  Мысалы: Ас тұзы NаСІ.  1916 жылы неміс ғалымы Коссель ұсынды. Өзінің сыртқы валенттік электрондарына сай электрон бұлтын берген атомдар оң зарядты катиондарға, ал осы электрондарға сай бұлтты қосып алған атомдар терісзарядты анионындарға айналады.

8 слайд

Жаңа сабақ  Иондық байланыс деп – иондар арасындағы байланысты айтады. Металл мен бейметалл арасында түзіледі. Ион – бұл электрон беру немесе алу нәтижесінде түзілетін зарядталған бөлшек.  Мысалы: Ас тұзы NаСІ.  1916 жылы неміс ғалымы Коссель ұсынды. Өзінің сыртқы валенттік электрондарына сай электрон бұлтын берген атомдар оң зарядты катиондарға, ал осы электрондарға сай бұлтты қосып алған атомдар терісзарядты анионындарға айналады.

Коссель Вальтер (1888-1956жж)

#9 слайд
Коссель Вальтер (1888-1956жж)

9 слайд

Коссель Вальтер (1888-1956жж)

Көптеген қатты заттар кристалдық құрылысты болады(тұз, қант) мұндай заттарды кристалдық заттар деп атайды. Кристалдарда, ат

#10 слайд
Көптеген қатты заттар кристалдық құрылысты болады(тұз, қант) мұндай заттарды кристалдық заттар деп атайды. Кристалдарда, атомдар, молекулалар белгілі ретпен орналасады, осындай аралықта кезектесіп келетін бөлшектер Кристалдық тор түйінділері деп атайды. Кристалдық торлар: 1)Иондық; 2)Молекулалық; 3)Атомдық; 4)Металдық болып бөлінеді.

10 слайд

Көптеген қатты заттар кристалдық құрылысты болады(тұз, қант) мұндай заттарды кристалдық заттар деп атайды. Кристалдарда, атомдар, молекулалар белгілі ретпен орналасады, осындай аралықта кезектесіп келетін бөлшектер Кристалдық тор түйінділері деп атайды. Кристалдық торлар: 1)Иондық; 2)Молекулалық; 3)Атомдық; 4)Металдық болып бөлінеді.

иондық 1). Иондық кристал торда: + және - иондардың кезектесіп орналасуынан түзіледі. Мысалы: қатты зат ас тұзы Na + Cl -

#11 слайд
иондық 1). Иондық кристал торда: + және - иондардың кезектесіп орналасуынан түзіледі. Мысалы: қатты зат ас тұзы Na + Cl - иондарынан тұрады. Ме+БейМе, гидроксидтер, тұздар

11 слайд

иондық 1). Иондық кристал торда: + және - иондардың кезектесіп орналасуынан түзіледі. Мысалы: қатты зат ас тұзы Na + Cl - иондарынан тұрады. Ме+БейМе, гидроксидтер, тұздар

Атомды 2). Атомды кристалдық торлардың түйінінде атомдар орналасқан. Олар бір- бірімен ковалентті полюссіз байланысқан олар

#12 слайд
Атомды 2). Атомды кристалдық торлардың түйінінде атомдар орналасқан. Олар бір- бірімен ковалентті полюссіз байланысқан оларға B, C, Si жатады.

12 слайд

Атомды 2). Атомды кристалдық торлардың түйінінде атомдар орналасқан. Олар бір- бірімен ковалентті полюссіз байланысқан оларға B, C, Si жатады.

Молекулалық 3). Молекулалық кристалдық торға түйінділерінде полюсті және полюссіз байланысты молекулалар болатын тор жата

#13 слайд
Молекулалық 3). Молекулалық кристалдық торға түйінділерінде полюсті және полюссіз байланысты молекулалар болатын тор жатады. Барлық газдар, жай заттар, І 2, Вr 2, қышқылдық оксидтер, қышқылдар, органикалық заттар

13 слайд

Молекулалық 3). Молекулалық кристалдық торға түйінділерінде полюсті және полюссіз байланысты молекулалар болатын тор жатады. Барлық газдар, жай заттар, І 2, Вr 2, қышқылдық оксидтер, қышқылдар, органикалық заттар

Металдық 4)Металдық ,түйіндерінде атомдар мен иондар орналасқан Ме+Э

#14 слайд
Металдық 4)Металдық ,түйіндерінде атомдар мен иондар орналасқан Ме+Э

14 слайд

Металдық 4)Металдық ,түйіндерінде атомдар мен иондар орналасқан Ме+Э

Түсіндіріп баяндау 1-топ: иондық байланыс 2-топ: металдық байланыс

#15 слайд
Түсіндіріп баяндау 1-топ: иондық байланыс  2-топ: металдық байланыс 

15 слайд

Түсіндіріп баяндау 1-топ: иондық байланыс  2-топ: металдық байланыс 

Топтар арасында тапсырмалар

#16 слайд
Топтар арасында тапсырмалар

16 слайд

Топтар арасында тапсырмалар

№ 1 Химиялық пирамиданың шыңына шығу жолы – қосылыстардағы ионды химиялық байланыс. Осы заттардағы байланыстың түзілу сызб

#17 слайд
№ 1 Химиялық пирамиданың шыңына шығу жолы – қосылыстардағы ионды химиялық байланыс. Осы заттардағы байланыстың түзілу сызбасын сызыңдар.   

17 слайд

№ 1 Химиялық пирамиданың шыңына шығу жолы – қосылыстардағы ионды химиялық байланыс. Осы заттардағы байланыстың түзілу сызбасын сызыңдар.   

Са(ОН) 2 НCl H 2 H 2 O NaF HF N 2 Cl 2 BaBr 2 F 2

#18 слайд
Са(ОН) 2 НCl H 2 H 2 O NaF HF N 2 Cl 2 BaBr 2 F 2

18 слайд

Са(ОН) 2 НCl H 2 H 2 O NaF HF N 2 Cl 2 BaBr 2 F 2

№ 2 «Крестиктер-ноликтер» ойынын ойнаңдар. Барлығы ионды байланыспен түзілген заттардан тұратын тік, көлденең немесе қиға

#19 слайд
№ 2 «Крестиктер-ноликтер» ойынын ойнаңдар. Барлығы ионды байланыспен түзілген заттардан тұратын тік, көлденең немесе қиғаш жолақты табыңдар. Осы заттардағы ионды байланыстың түзілу жолын сызыңдар.

19 слайд

№ 2 «Крестиктер-ноликтер» ойынын ойнаңдар. Барлығы ионды байланыспен түзілген заттардан тұратын тік, көлденең немесе қиғаш жолақты табыңдар. Осы заттардағы ионды байланыстың түзілу жолын сызыңдар.

Na 2 S Br2 CH4 NH 3 MgO HBr H 2 O PH 3 O 2

#20 слайд
Na 2 S Br2 CH4 NH 3 MgO HBr H 2 O PH 3 O 2

20 слайд

Na 2 S Br2 CH4 NH 3 MgO HBr H 2 O PH 3 O 2

Өзіндік жұмыс Химиялық байланыс түрлері мен бейорганикалық қосылыстардың кластарына ажыратыңдар: NO, HF,O 2, CO 2, CI 2, F

#21 слайд
Өзіндік жұмыс Химиялық байланыс түрлері мен бейорганикалық қосылыстардың кластарына ажыратыңдар:  NO, HF,O 2, CO 2, CI 2, FeCI 3, NaCI, KBr, CaO, C 3N, AlCI 3, NH 3, CaF 3, H 2, CH 4

21 слайд

Өзіндік жұмыс Химиялық байланыс түрлері мен бейорганикалық қосылыстардың кластарына ажыратыңдар:  NO, HF,O 2, CO 2, CI 2, FeCI 3, NaCI, KBr, CaO, C 3N, AlCI 3, NH 3, CaF 3, H 2, CH 4

Оқушылар сабақтың алған әсерін бір сөйлеммен жеткізеді: Бүгін мен білдім ---------------------- Қызықты болды --------------

#22 слайд
Оқушылар сабақтың алған әсерін бір сөйлеммен жеткізеді: Бүгін мен білдім ---------------------- Қызықты болды --------------------- Қиын болды ------------------------- Мен тапсырмаларды орындадым ------------- Мен мынаны түсіндім --------------------------- Енді мен --------------------------------------------- Мен мынаны сездім ------------------------------ Мен үйрендім --------------------------------------- Мен мынаны жасағым келеді ----------------

22 слайд

Оқушылар сабақтың алған әсерін бір сөйлеммен жеткізеді: Бүгін мен білдім ---------------------- Қызықты болды --------------------- Қиын болды ------------------------- Мен тапсырмаларды орындадым ------------- Мен мынаны түсіндім --------------------------- Енді мен --------------------------------------------- Мен мынаны сездім ------------------------------ Мен үйрендім --------------------------------------- Мен мынаны жасағым келеді ----------------

Кері байланыс  түсінген жоқпын  толық түсінген жоқпын  бәрін түсінді

#23 слайд
Кері байланыс  түсінген жоқпын  толық түсінген жоқпын  бәрін түсіндім

23 слайд

Кері байланыс  түсінген жоқпын  толық түсінген жоқпын  бәрін түсіндім

Үйге тапсырма § 9

#24 слайд
Үйге тапсырма § 9

24 слайд

Үйге тапсырма § 9

Файл форматы:
pptx
10.10.2018
657
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі