Материалдар / I want to be a doctor

I want to be a doctor

Материал туралы қысқаша түсінік
ағылшын тілінен сөздік қорлары дамиды
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
01 Мамыр 2019
354
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
The theme: I want to be a doctor. The aims: a) educating: to introduce new words, new sentence and the reading of so

1 слайд
The theme: I want to be a doctor. The aims: a) educating: to introduce new words, new sentence and the reading of sounds “[u:]”, [u], to enrich pupils vocabulary, to speak about professions. b) developing: to develop pupils reading, writing, understanding, imagination, memory, logical thinking, listening, translation. c ) bringing-up: to bringing-up pupils' interest in learning English, to be attentive, active, clever, friendly, to write neatly and correctly.

1 слайд

The theme: I want to be a doctor. The aims: a) educating: to introduce new words, new sentence and the reading of sounds “[u:]”, [u], to enrich pupils vocabulary, to speak about professions. b) developing: to develop pupils reading, writing, understanding, imagination, memory, logical thinking, listening, translation. c ) bringing-up: to bringing-up pupils' interest in learning English, to be attentive, active, clever, friendly, to write neatly and correctly.

 The methods: audio, work with cards, presentation.  The types: work at lexics, work at pronunciation, answer-question. 

2 слайд
 The methods: audio, work with cards, presentation.  The types: work at lexics, work at pronunciation, answer-question.  Inter subject connection: Math, Kazakh, Russian, Art, Music, PE.  The kind: A competition lesson  Visual aids: pictures, cards, books, a ball, CD, a poem, colored stars, the golden rules, interactive board.

2 слайд

 The methods: audio, work with cards, presentation.  The types: work at lexics, work at pronunciation, answer-question.  Inter subject connection: Math, Kazakh, Russian, Art, Music, PE.  The kind: A competition lesson  Visual aids: pictures, cards, books, a ball, CD, a poem, colored stars, the golden rules, interactive board.

 The plan of the lesson:  1. Organization moment.  2. The golden rules  3. Checking up the home work. Ma

3 слайд
 The plan of the lesson:  1. Organization moment.  2. The golden rules  3. Checking up the home work. Make up a dialogue.  4.Phonetic drill.  5. Presentation. Vocabulary.  6. . Warm-up. Listen and do some exercises .  7. Working on writting exercises.

3 слайд

 The plan of the lesson:  1. Organization moment.  2. The golden rules  3. Checking up the home work. Make up a dialogue.  4.Phonetic drill.  5. Presentation. Vocabulary.  6. . Warm-up. Listen and do some exercises .  7. Working on writting exercises.

 8. Let's watch the animation and say the names of professions.  9. Doing crosswords 10. Singing th

4 слайд
 8. Let's watch the animation and say the names of professions.  9. Doing crosswords 10. Singing the songs. 11. Conclusion. . Make up a dialogue  12. Home work: Ex: 5,6.  13. Evaluation.

4 слайд

 8. Let's watch the animation and say the names of professions.  9. Doing crosswords 10. Singing the songs. 11. Conclusion. . Make up a dialogue  12. Home work: Ex: 5,6.  13. Evaluation.

 The procedure of the lesson:  1. Organization moment  Good morning dear children. How are you? Sit down.  I am

5 слайд
 The procedure of the lesson:  1. Organization moment  Good morning dear children. How are you? Sit down.  I am glad to see you.What season is it now? Let's sing the song''Seasons''.  Spring is green Autum is yellow  Summer is bright Winter is white.  Today we’ll have a competiton lesson.  First at all let’s divide into 2 teams.

5 слайд

 The procedure of the lesson:  1. Organization moment  Good morning dear children. How are you? Sit down.  I am glad to see you.What season is it now? Let's sing the song''Seasons''.  Spring is green Autum is yellow  Summer is bright Winter is white.  Today we’ll have a competiton lesson.  First at all let’s divide into 2 teams.

 At the beginning of the lesson I want to ask your attention to these rules, you should follow them. 

6 слайд
 At the beginning of the lesson I want to ask your attention to these rules, you should follow them.  2. The golden rules:  - Be active. - Don’t say “ I don’t “.  - Be attentive.  - First think then speak

6 слайд

 At the beginning of the lesson I want to ask your attention to these rules, you should follow them.  2. The golden rules:  - Be active. - Don’t say “ I don’t “.  - Be attentive.  - First think then speak

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі