ИББ прзентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Орындаған:Пейсенова Д.М.
Қабылдаған:Кельдегулова А.Н.«Психологиялық-педагогикалық
сүйемелдеу»түсінігі және оның
маңызы
Тобы:Дф-18к
Пәні:Инклюзивті білім беру
1 слайд
Орындаған:Пейсенова Д.М. Қабылдаған:Кельдегулова А.Н.«Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу»түсінігі және оның маңызы Тобы:Дф-18к Пәні:Инклюзивті білім беру
2 слайд
Психологиялық-
педагогикалық
сүйемелдеу-бұл жалпы
білім беретін мектеп
жағдайында табысты
әлеуметтендіру үшін
әлеуметтік-
психологиялық жағдай
жасауға бағытталған
кәсіби қызмет жүйесі
2 слайд
Психологиялық- педагогикалық сүйемелдеу-бұл жалпы білім беретін мектеп жағдайында табысты әлеуметтендіру үшін әлеуметтік- психологиялық жағдай жасауға бағытталған кәсіби қызмет жүйесі
3 слайд
Инклюзивті тәжірибе жағдайындағы
психологиялық-педагогикалық
қолдау әрбір баланың мүмкіндіктері
мен қажеттіліктеріне сай нәтижелі
оқыту
мен дамытуға арналған әлеуметтік-
психологиялық және педагогикалық
жағдайлар жасайтын мамандардың
тұтас, жүйелі ұйымдастырылған
әрекетін
білдіреді.
- даму бұзылыстарын ерте түзету;
- балаларды әлеуметтендіруде,
оқытуда жеке ыңғай жасау;
- оқуға ынтасын, дербестігін, әлеуетті
мүмкіндіктерін дамыту;
- өмірлік құзіреттердің дағдыларын
қалыптастыру;
- ата-аналармен және құрдастармен
конструктивті қарым-қатынас құру.
3 слайд
Инклюзивті тәжірибе жағдайындағы психологиялық-педагогикалық қолдау әрбір баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сай нәтижелі оқыту мен дамытуға арналған әлеуметтік- психологиялық және педагогикалық жағдайлар жасайтын мамандардың тұтас, жүйелі ұйымдастырылған әрекетін білдіреді. - даму бұзылыстарын ерте түзету; - балаларды әлеуметтендіруде, оқытуда жеке ыңғай жасау; - оқуға ынтасын, дербестігін, әлеуетті мүмкіндіктерін дамыту; - өмірлік құзіреттердің дағдыларын қалыптастыру; - ата-аналармен және құрдастармен конструктивті қарым-қатынас құру.
4 слайд
Психологиялық-педагогикалық қолдау
қызметінің айрықша ерекшелігі
оның кешенділігі және арнайы
педагогикалық көмекті қажет ететін
балаларды
уақытында анықтауға бағдарлану болып
табылады. Қызмет әрекетінің мазмұны
оқушылармен түзете-дамыту жұмысының
жеке бағдарламаларын әзірлеу және
жүзеге асыру, балалардың мүмкіндіктері
мен қабілеттеріне сәйкес білім беру
бағдарламаларын бейімдеу, білім беру
процесінің барлық қатысушыларының
өзара түсіністік пен әрекеттестікті нығайтуға
ықпал ету.
4 слайд
Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің айрықша ерекшелігі оның кешенділігі және арнайы педагогикалық көмекті қажет ететін балаларды уақытында анықтауға бағдарлану болып табылады. Қызмет әрекетінің мазмұны оқушылармен түзете-дамыту жұмысының жеке бағдарламаларын әзірлеу және жүзеге асыру, балалардың мүмкіндіктері мен қабілеттеріне сәйкес білім беру бағдарламаларын бейімдеу, білім беру процесінің барлық қатысушыларының өзара түсіністік пен әрекеттестікті нығайтуға ықпал ету.
5 слайд
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мақсаты.
Осы әлеуметтік-педагогикалық орта шеңберінде
оқушылардың табысты әлеуметтенуіне жағдай жасау.
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің міндеттері
1. Білім алушының тұлғасын зерттеу. Әлеуметтік-педагогикалық
қолдауды қажет ететін оқушылардың деректер банкін қалыптастыру.
2. Білім беру процесінің барлық қатысушыларының құқықтарын
қорғау және психологиялық денсаулығын қолдау.
3. Сынып ұжымдарында және жалпы білім беру мекемелерінде
қолайлы психологиялық климат құру.
4. Оқушылардың түрлі категорияларымен және олардың
отбасыларымен дифференциалды жұмысты ұйымдастыру.
5. Өзіне-өзі көмек көрсету тұжырымдамасын іске асыру үшін
жағдайларды қамтамасыз ету (тұлғаның бірегейлігі мен
қайталанбастығын көтермелеу).
6. Психологиялық және әлеуметтік атаулы көмек көрсету.
7. Тәрбие үрдісінің нәтижелілігін қадағалау.
8. Жанжалды жағдайлардың алдын алу.
9. Білім алушылардың табысты әлеуметтенуіне ықпал ету.
5 слайд
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің мақсаты. Осы әлеуметтік-педагогикалық орта шеңберінде оқушылардың табысты әлеуметтенуіне жағдай жасау. Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің міндеттері 1. Білім алушының тұлғасын зерттеу. Әлеуметтік-педагогикалық қолдауды қажет ететін оқушылардың деректер банкін қалыптастыру. 2. Білім беру процесінің барлық қатысушыларының құқықтарын қорғау және психологиялық денсаулығын қолдау. 3. Сынып ұжымдарында және жалпы білім беру мекемелерінде қолайлы психологиялық климат құру. 4. Оқушылардың түрлі категорияларымен және олардың отбасыларымен дифференциалды жұмысты ұйымдастыру. 5. Өзіне-өзі көмек көрсету тұжырымдамасын іске асыру үшін жағдайларды қамтамасыз ету (тұлғаның бірегейлігі мен қайталанбастығын көтермелеу). 6. Психологиялық және әлеуметтік атаулы көмек көрсету. 7. Тәрбие үрдісінің нәтижелілігін қадағалау. 8. Жанжалды жағдайлардың алдын алу. 9. Білім алушылардың табысты әлеуметтенуіне ықпал ету.
6 слайд
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің негізгі
бағыттары:
1. Жеке және топтық Психодиагностика (танымдық,
эмоционалдық, тұлғалық және әлеуметтік-психологиялық
ерекшеліктері))
2. Оқушылардың бейімделу дәрежесін зерттеу.
3. Білім алушыларды әлеуметтік қолдауға қатысу (оқушылардың
алдында тұрған мәселелерді шешу үшін құзыретті органдарды
тарту: әлеуметтік, денсаулық және т. б.)
4. Оқушыларға, ата-аналарға, педагогтарға кеңес беру. Нақты
мәселелерді шешуге көмек көрсету.
5. Психологиялық-педагогикалық талдау (әр түрлі қызмет түрлері
үдерісінде өмірдің түрлі жақтарына жеке қарым-қатынасты
қалыптастыру; ұжымдағы психологиялық климат; әр оқушының
шығармашылық өзара іс-қимылына қосылу дәрежесі; оқушылардың
өзін-өзі анықтау және өзін-өзі дамыту қабілеті)
6. Тәрбие процесінің нәтижелілігін педагогикалық талдауды жүзеге
асыру
7. Педагогикалық кадрларды Педагогикалық қызметті
психологиялық-педагогикалық талдау әдістемелеріне оқыту.
6 слайд
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің негізгі бағыттары: 1. Жеке және топтық Психодиагностика (танымдық, эмоционалдық, тұлғалық және әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері)) 2. Оқушылардың бейімделу дәрежесін зерттеу. 3. Білім алушыларды әлеуметтік қолдауға қатысу (оқушылардың алдында тұрған мәселелерді шешу үшін құзыретті органдарды тарту: әлеуметтік, денсаулық және т. б.) 4. Оқушыларға, ата-аналарға, педагогтарға кеңес беру. Нақты мәселелерді шешуге көмек көрсету. 5. Психологиялық-педагогикалық талдау (әр түрлі қызмет түрлері үдерісінде өмірдің түрлі жақтарына жеке қарым-қатынасты қалыптастыру; ұжымдағы психологиялық климат; әр оқушының шығармашылық өзара іс-қимылына қосылу дәрежесі; оқушылардың өзін-өзі анықтау және өзін-өзі дамыту қабілеті) 6. Тәрбие процесінің нәтижелілігін педагогикалық талдауды жүзеге асыру 7. Педагогикалық кадрларды Педагогикалық қызметті психологиялық-педагогикалық талдау әдістемелеріне оқыту.
7 слайд
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
қызметінің қатысушылары
1. Педагог-психолог
2. Әлеуметтік педагог
3. Сынып жетекшілері
4. Пән мұғалімдері
5. Кітапхана меңгерушісі
6. ОТЖДО, ТЖДО
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
СҮЙЕМЕЛДЕУ ЖҮЙЕСІН ЕНГІЗУДЕН КҮТІЛЕТІН
НӘТИЖЕЛЕР:
- жалпы білім беретін мектеп жағдайында оқушылардың
табысты бейімделуі;
- өзінің Жеке, физикалық, зияткерлік және басқа
әлеуеттерін одан әрі дамытуға қабілетті оқушылардың
үйлесімді дамуы;
- білім алушылардың сәтті бейімделуі және әлеуметтенуі;
- оқушылардың психологиялық мәртебесіне мониторинг
жасау.
7 слайд
Психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің қатысушылары 1. Педагог-психолог 2. Әлеуметтік педагог 3. Сынып жетекшілері 4. Пән мұғалімдері 5. Кітапхана меңгерушісі 6. ОТЖДО, ТЖДО ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ЖҮЙЕСІН ЕНГІЗУДЕН КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР: - жалпы білім беретін мектеп жағдайында оқушылардың табысты бейімделуі; - өзінің Жеке, физикалық, зияткерлік және басқа әлеуеттерін одан әрі дамытуға қабілетті оқушылардың үйлесімді дамуы; - білім алушылардың сәтті бейімделуі және әлеуметтенуі; - оқушылардың психологиялық мәртебесіне мониторинг жасау.
8 слайд
Психологиялық-
педагогикалық
сүйемелдеудің маңызы:
8 слайд
Психологиялық- педагогикалық сүйемелдеудің маңызы:
9 слайд
9 слайд