Идеал газ.Газдардың молекулалық- кинетикалық теориясының негізгі теңдеуі.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
П әні: физика
№ 92 ЖОББМ
Сайдирасулова Н.Г. Сабақтың
тақырыбы: Идеал газ.
Газдардың молекулалық-
кинетикалық
теориясының негізгі
теңдеуі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
(бағдарламасына сілтеме)
мақсаттары 10.2.1.2 - идеал газ моделін сипаттау;
10.2.1.3 - молекулалық кинетикалық
теорияның негізгі теңдеуін есептер
шығаруда қолдану
Саба қтың мақсаттары: 1. Идеал газ
моделін сипаттай
отырып,
молекулалық -
кинетикалық
теорияның негізгі
теңдеуін есептер
шығаруда қолдану 2 . Молекулалық
кинетикалық
теорияның негізгі
теңдеуін
макраскопиялық
параметрлерді
микроскопиялық
параметрлермен
байланыстыру
. 3. Молекулалық
кинетикалық теорияның
негізінде
молекулалардың орташа
жылдамдығы,кинетикал
ық энергиясы және
импульс формулаларын
түрлендіріп күрделі
есептер шығару
Бағалау критерийлері: 1.Идеал газ моделін
сипаттай
отырып,молекулалық
-кинетикалық
теорияның негізгі
теңдеуін есептер
шығаруда қолданады 2.Молекулалық
кинетикалық теорияның
негізгі теңдеуін
макраскопиялық
параметрлерді
микроскопиялық
параметрлермен
байланыстыра ды 3. Молекулалық
кинетикалық теорияның
негізінде молекулалардың
орташа
жылдамдығы,кинетикалық
энергиясы және импульс
формулаларын түрлендіріп
күрделі есептер шығарады
1 слайд
П әні: физика № 92 ЖОББМ Сайдирасулова Н.Г. Сабақтың тақырыбы: Идеал газ. Газдардың молекулалық- кинетикалық теориясының негізгі теңдеуі Осы сабақта қол жеткізілетін оқу (бағдарламасына сілтеме) мақсаттары 10.2.1.2 - идеал газ моделін сипаттау; 10.2.1.3 - молекулалық кинетикалық теорияның негізгі теңдеуін есептер шығаруда қолдану Саба қтың мақсаттары: 1. Идеал газ моделін сипаттай отырып, молекулалық - кинетикалық теорияның негізгі теңдеуін есептер шығаруда қолдану 2 . Молекулалық кинетикалық теорияның негізгі теңдеуін макраскопиялық параметрлерді микроскопиялық параметрлермен байланыстыру . 3. Молекулалық кинетикалық теорияның негізінде молекулалардың орташа жылдамдығы,кинетикал ық энергиясы және импульс формулаларын түрлендіріп күрделі есептер шығару Бағалау критерийлері: 1.Идеал газ моделін сипаттай отырып,молекулалық -кинетикалық теорияның негізгі теңдеуін есептер шығаруда қолданады 2.Молекулалық кинетикалық теорияның негізгі теңдеуін макраскопиялық параметрлерді микроскопиялық параметрлермен байланыстыра ды 3. Молекулалық кинетикалық теорияның негізінде молекулалардың орташа жылдамдығы,кинетикалық энергиясы және импульс формулаларын түрлендіріп күрделі есептер шығарады
2 слайд
САБАҚ БАРЫСЫНДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР
Сабақтың соңыСаба қтың басы
Сабақтың ортасы «Миға шабуыл» әдісі
«Жүйрек болсаң жетіп
көр» әдісі
«Есептеу-білім еселеу»
әдісі «Жүбіңні тап» әдісі
«Серпілген сауалдар»
әдісі
« Сұрақ ілмегі» әдісі
2 слайд
САБАҚ БАРЫСЫНДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕР Сабақтың соңыСаба қтың басы Сабақтың ортасы «Миға шабуыл» әдісі «Жүйрек болсаң жетіп көр» әдісі «Есептеу-білім еселеу» әдісі «Жүбіңні тап» әдісі «Серпілген сауалдар» әдісі « Сұрақ ілмегі» әдісі
3 слайд
Белсенді әдістерінің мақсаты
О қушылар оқыған
мәлімет бойынша
оз ойларына жауап
беруіне қарай
ойткен тақырып
бойынша
оқушылардың
білім –білік
дағдысын
қалыптастыру Бастапқы білім мен
жаңа сабақты
байланыстыру
мақсатында «Миға
шабуыл» әдісін
пайдаландым
.Оқушыларға сұрақ
қою,проблеманы
зерттеу арқылы ой
өрісін дамытады, ойын
еркін жеткізеді. Оқушыларды
жылдам әрі
тұжрымды ойлауға
дағдылантыру Оқушыларды
білімін
арттыру,логикалык
ойлауын
дағдылантыруСерпілген
сауалдар «Миға
шабуыл» әдісі «Жүйрек
болсаң
жетіп көр»
әдісі «Есептеу-
білім
еселеу»
әдісі
Сұраққа жауап
арқылы жаңа
сабаққа ену
( Жеке жүмыс )
Еепті білім деңгейіне
қарап шығарады
Оқылым,талдау дағдысы
қалыптасады
( Жеке жүмыс )
Бұл әдіс бойынша
топтық жұмыс
жасалады.Оқылым,ай
тылым,тыңдалым
дағдысы
қалыптасады Есеп дұрыс шығару
( Топтық жүмыс )
3 слайд
Белсенді әдістерінің мақсаты О қушылар оқыған мәлімет бойынша оз ойларына жауап беруіне қарай ойткен тақырып бойынша оқушылардың білім –білік дағдысын қалыптастыру Бастапқы білім мен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында «Миға шабуыл» әдісін пайдаландым .Оқушыларға сұрақ қою,проблеманы зерттеу арқылы ой өрісін дамытады, ойын еркін жеткізеді. Оқушыларды жылдам әрі тұжрымды ойлауға дағдылантыру Оқушыларды білімін арттыру,логикалык ойлауын дағдылантыруСерпілген сауалдар «Миға шабуыл» әдісі «Жүйрек болсаң жетіп көр» әдісі «Есептеу- білім еселеу» әдісі Сұраққа жауап арқылы жаңа сабаққа ену ( Жеке жүмыс ) Еепті білім деңгейіне қарап шығарады Оқылым,талдау дағдысы қалыптасады ( Жеке жүмыс ) Бұл әдіс бойынша топтық жұмыс жасалады.Оқылым,ай тылым,тыңдалым дағдысы қалыптасады Есеп дұрыс шығару ( Топтық жүмыс )
4 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРДІ САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІ
ДИОЛОГ ЖӘНЕ
ҚОЛДАУ
КӨРСЕТУ
« Миға шабуыл»
әдісі
Себебі төмен
оқушыларға
жеңілдеу
сұрақтар мен
қосымша
мәлімет
беремін Қарқын
«Жүйрек болсаң жетіп
көр» әдісі
Кейбір оқушылар
басқаларына қарағанда
жылдам жұмыс істейді.
Қосымша
тапсырмаларды көп күш
жұмсауды талап ететін
оқушылар үшін
қолдануға болады.
Негізгі тапсырмаларды
түсіндіруде көмек қажет
ететін оқушыларға
біршама уақыт беремін ТАПСЫРМА
«Есептеу-білім
еселеу» әдісі
Себебі
оқушылардың
қажеттіліктеріне
қарай (көмек
керек пе, әлде
күрделі
тапсырмалар беру
керек пе)
тапсырмаларды
жасаймын.
4 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІСТЕРДІ САРАЛАУ ТӘСІЛДЕРІ ДИОЛОГ ЖӘНЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ « Миға шабуыл» әдісі Себебі төмен оқушыларға жеңілдеу сұрақтар мен қосымша мәлімет беремін Қарқын «Жүйрек болсаң жетіп көр» әдісі Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. Қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. Негізгі тапсырмаларды түсіндіруде көмек қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беремін ТАПСЫРМА «Есептеу-білім еселеу» әдісі Себебі оқушылардың қажеттіліктеріне қарай (көмек керек пе, әлде күрделі тапсырмалар беру керек пе) тапсырмаларды жасаймын.
5 слайд
А.1) Көлемі V=1л ыдыста массасы 2г сүтек бар.Сүтек
молекулаларының орташа квадраттық жылдамдығыV=400 м/с .Сүтек
қысымын анықтаңдар
2)Бір атомды газдың температурасы 290К, ал қысымы 0,8МПа болған
кездегі молекулалардың орташа кинетикалық энергиясын және
молекулалардың концентрациясын анықтаңдар
В. 1) Қысымы 100кПа, ал молекулаларының концентрациясын 10 25
м -3
болған кездегі температурасын тапыңдар
2) Қайсыбір 296К температурадағы орташа квадраттық жылдамдығы 480
м/с . Осы газдың 10г массасында қанша молекула бар?
С.1)Тығыздығы P=3,3кг /м 3
газдың температурасы 17 0
С Молекулалар
массасы 6,6·10 -27
кг деп алып, газ қысымын анықтаңдар. Бұл қандай газ?
2)27 0
С температурада гелий молекулаларының жылулық қозғалысының
кинетикалык энергиясы 10Дж. Гелийдің молекуласын аныктаңдар « Есептеу-білім еселеу» әдісі
5 слайд
А.1) Көлемі V=1л ыдыста массасы 2г сүтек бар.Сүтек молекулаларының орташа квадраттық жылдамдығыV=400 м/с .Сүтек қысымын анықтаңдар 2)Бір атомды газдың температурасы 290К, ал қысымы 0,8МПа болған кездегі молекулалардың орташа кинетикалық энергиясын және молекулалардың концентрациясын анықтаңдар В. 1) Қысымы 100кПа, ал молекулаларының концентрациясын 10 25 м -3 болған кездегі температурасын тапыңдар 2) Қайсыбір 296К температурадағы орташа квадраттық жылдамдығы 480 м/с . Осы газдың 10г массасында қанша молекула бар? С.1)Тығыздығы P=3,3кг /м 3 газдың температурасы 17 0 С Молекулалар массасы 6,6·10 -27 кг деп алып, газ қысымын анықтаңдар. Бұл қандай газ? 2)27 0 С температурада гелий молекулаларының жылулық қозғалысының кинетикалык энергиясы 10Дж. Гелийдің молекуласын аныктаңдар « Есептеу-білім еселеу» әдісі
6 слайд
Бағалау
Жүйрек болсаң жетіп көр» әдісі
«Есептеу-білім еселеу»
1.Идеал газ моделін сипаттай
отырып,молекулалық -
кинетикалық теорияның негізгі
теңдеуін есептер шығаруда
қолданады
3. Молекулалық кинетикалық
теорияның негізінде
молекулалардың орташа
жылдамдығы,кинетикалық
энергиясы және импульс
формулаларын түрлендіріп
күрделі есептер шығарады 1.Идеал газ туралы анықтама
береді
2.Идеал газ мен реал газдың
айырмашылығын түсіндіреді
3.Идеал газ қысымға және
температураға байланыстылығын
айтады
1.Күш импульс,
Кинетикелық
энергия,жылдамдық,қысым
формуласын айтады
2МКТ теңдеуі мен жоғарыда
айтылған физикалық
формулаларды түрлендіра алады
3.МКТ негіздігі теңдеуіндегі
шамалардың өлшеу бірліктерімен
жұмыс жасайдыКритерий
бағалау Дискриптор
6 слайд
Бағалау Жүйрек болсаң жетіп көр» әдісі «Есептеу-білім еселеу» 1.Идеал газ моделін сипаттай отырып,молекулалық - кинетикалық теорияның негізгі теңдеуін есептер шығаруда қолданады 3. Молекулалық кинетикалық теорияның негізінде молекулалардың орташа жылдамдығы,кинетикалық энергиясы және импульс формулаларын түрлендіріп күрделі есептер шығарады 1.Идеал газ туралы анықтама береді 2.Идеал газ мен реал газдың айырмашылығын түсіндіреді 3.Идеал газ қысымға және температураға байланыстылығын айтады 1.Күш импульс, Кинетикелық энергия,жылдамдық,қысым формуласын айтады 2МКТ теңдеуі мен жоғарыда айтылған физикалық формулаларды түрлендіра алады 3.МКТ негіздігі теңдеуіндегі шамалардың өлшеу бірліктерімен жұмыс жасайдыКритерий бағалау Дискриптор
7 слайд
Рефлекция
Тәжірибе алмасу барысында ықшам сабақты ұйымдастыруда
өзіме бірнеше тәсілдерді түртіп алдым
Тренердің кері байланысы арқылы оқу мақсатына жету үшін нақты
тапсырмалармен әдістерді саралау керек екендігін түсіндім.
Әріптестерімнің кері байланысы арқылы мұғалім оқушыға бағыт бағдар
беріп, оқушыны ізденіс үстінде болуға көбірек көңіл бөлуді ұсынды.
Жаңартылған бағдарлама бойынша курста алған әсерім керемет!
Келешекте жаңартылған білім беру бағдарламасының идеяларын
жүйелі түрде кіріктіре отырып,оқушылардың сыни тұрғыда
ойлап,проблемаларды шешу,зерттеушілік дағдыларын дамытуға күш
саламын.
7 слайд
Рефлекция Тәжірибе алмасу барысында ықшам сабақты ұйымдастыруда өзіме бірнеше тәсілдерді түртіп алдым Тренердің кері байланысы арқылы оқу мақсатына жету үшін нақты тапсырмалармен әдістерді саралау керек екендігін түсіндім. Әріптестерімнің кері байланысы арқылы мұғалім оқушыға бағыт бағдар беріп, оқушыны ізденіс үстінде болуға көбірек көңіл бөлуді ұсынды. Жаңартылған бағдарлама бойынша курста алған әсерім керемет! Келешекте жаңартылған білім беру бағдарламасының идеяларын жүйелі түрде кіріктіре отырып,оқушылардың сыни тұрғыда ойлап,проблемаларды шешу,зерттеушілік дағдыларын дамытуға күш саламын.