Материалдар / Ілияс Жансүгіров презентация сабаққа. 9 - сынып. Көкжиек баспасы бойынша
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ілияс Жансүгіров презентация сабаққа. 9 - сынып. Көкжиек баспасы бойынша

Материал туралы қысқаша түсінік
Ілияс Жансүгіров презентация сабаққа. 9 - сыныпқа арналған сабақта презентацияны қолданып, І.Жанүгіров туралы мәлімет бере отырып , сабақты түсіндіруге арналған әдістемелік көмек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Мамыр 2020
593
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
9 сынып. Саба қтың тақырыбы: Ілияс Жансүгіров.- лирик ақын

1 слайд
9 сынып. Саба қтың тақырыбы: Ілияс Жансүгіров.- лирик ақын

1 слайд

9 сынып. Саба қтың тақырыбы: Ілияс Жансүгіров.- лирик ақын

9 сынып. Саба қтың мақсаты: 9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен кө

2 слайд
9 сынып. Саба қтың мақсаты: 9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау; 9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

2 слайд

9 сынып. Саба қтың мақсаты: 9.1.1.1 тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау; 9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу

 Тәнті болу - восхищаться  Жер түгі – ворс земли  Жанды картина – живая картина  Құт мекені – благодатная земля  Сөз суреті

3 слайд
 Тәнті болу - восхищаться  Жер түгі – ворс земли  Жанды картина – живая картина  Құт мекені – благодатная земля  Сөз суреті – словесная картинаБейнелі сөздердің сөздігі

3 слайд

 Тәнті болу - восхищаться  Жер түгі – ворс земли  Жанды картина – живая картина  Құт мекені – благодатная земля  Сөз суреті – словесная картинаБейнелі сөздердің сөздігі

 y2mate.com - Ілияс Жансүгіров.Ильяс Джансугуров_ xHsF3HfXWY0_360p (1)Мәтін алды жұмыс. Видеокөрілім 1.Видео көрілімнен кім

4 слайд
 y2mate.com - Ілияс Жансүгіров.Ильяс Джансугуров_ xHsF3HfXWY0_360p (1)Мәтін алды жұмыс. Видеокөрілім 1.Видео көрілімнен кім жайлы мағлұмат алдыңыздар? 2. Қандай сөздер естеріде қалды? 3. Әр оқушы өз ойларын жазадығ, айтады.

4 слайд

 y2mate.com - Ілияс Жансүгіров.Ильяс Джансугуров_ xHsF3HfXWY0_360p (1)Мәтін алды жұмыс. Видеокөрілім 1.Видео көрілімнен кім жайлы мағлұмат алдыңыздар? 2. Қандай сөздер естеріде қалды? 3. Әр оқушы өз ойларын жазадығ, айтады.

 1894ж Талдықорған облысы, Ақсу ауылында дүниеге келген.  1905-1911 жылдары алғашқыда әксінен хат танып, содан соң м

5 слайд
 1894ж Талдықорған облысы, Ақсу ауылында дүниеге келген.  1905-1911 жылдары алғашқыда әксінен хат танып, содан соң молдадан оқып, Қарағаштағы татар үлгісіндегі мектепте дәріс алды.  1916ж «Әншіге» өлеңін жазады  1920ж Алматыға келіп, үш айлық мұғалімдер курсын бітіреді.  1925ж Мәскеудегі журналистика институтына түседі.  1928ж Елге келіп « Еңбекші қазақ» ( қазіргі, «Егемен Қазақстан») газетінде қызмет атқарды. «Сағанақ» деген тұңғыш кітабы жарық көрді.  1934-1936 жылдары Қазақстанда көркем әдебиет баспасында поэзия бөлімін басқарады.  1938ж Зұлмат қолына ілігіп, ату жазасына кесіледі. «Жылдар сөйлейді». І.Жансүгіровтің өмір жолын, шығармашылығын қысқаша айтып өтемін.  

5 слайд

 1894ж Талдықорған облысы, Ақсу ауылында дүниеге келген.  1905-1911 жылдары алғашқыда әксінен хат танып, содан соң молдадан оқып, Қарағаштағы татар үлгісіндегі мектепте дәріс алды.  1916ж «Әншіге» өлеңін жазады  1920ж Алматыға келіп, үш айлық мұғалімдер курсын бітіреді.  1925ж Мәскеудегі журналистика институтына түседі.  1928ж Елге келіп « Еңбекші қазақ» ( қазіргі, «Егемен Қазақстан») газетінде қызмет атқарды. «Сағанақ» деген тұңғыш кітабы жарық көрді.  1934-1936 жылдары Қазақстанда көркем әдебиет баспасында поэзия бөлімін басқарады.  1938ж Зұлмат қолына ілігіп, ату жазасына кесіледі. «Жылдар сөйлейді». І.Жансүгіровтің өмір жолын, шығармашылығын қысқаша айтып өтемін.  

Ілияс Жансүгіров (5 мамыр 1894 жыл, Алматы облысы Ақсу ауданы - 1938 жыл) — ақын ,қоғам қайраткері. Алғашында

6 слайд
Ілияс Жансүгіров (5 мамыр 1894 жыл, Алматы облысы Ақсу ауданы - 1938 жыл) — ақын ,қоғам қайраткері. Алғашында өз әкесінен, ауыл молдаларынан сауат ашқан. Қарағаш ауылында жәдитше бастауыш мектепті бітіреді. Болашақ ақынның бұдан соңғы біраз уақыты ауылда өтеді. 1919 жылы. Ташкенттегі екі жылдық мұғалімдік курсқа түседі.Оны бітірген соң өз ауылында мұғалім болып, кейін «Тілші» газетінде қызмет атқарады. Жансүгіров өлең жазуды 1912 жылы бастаған. Оның «Балдырған», «Қызыл жалау» атты өлең дәптерлері кейін, 1957 жылы Ұлттық кітапханадан табылды. Жансүгіровтың баспа бетін көрген алғашқы туындылары – «Сарыарқаға», «Тілек» деген өлеңдері. Бұлар 1917 жылы Семейде шығып тұрған «Сарыарқа» газетінде жарияланған. Ілияс әдебиетке халық фольклоры дәстүрінен, аз оқуымен және біршама кештеу - 20-жылдардың басында келді. Бірақ ол сол кездің өзінде халық өмірін жетік білетін, қазақ тілінің байлығын тамаша меңгерген бозбала еді. Өте қабілеттілігі мен ізденгіштігінің, жігерлілігінің және жаңадан құрылып жатқан қоғамның қоңыртөбел ортадан шыққан талапты жастың оқып, білім алуына жылы қабақ танытуының арқасында, ол біршама қысқа уақыттың ішінде тез жетіліп, аршындап алға озды.

6 слайд

Ілияс Жансүгіров (5 мамыр 1894 жыл, Алматы облысы Ақсу ауданы - 1938 жыл) — ақын ,қоғам қайраткері. Алғашында өз әкесінен, ауыл молдаларынан сауат ашқан. Қарағаш ауылында жәдитше бастауыш мектепті бітіреді. Болашақ ақынның бұдан соңғы біраз уақыты ауылда өтеді. 1919 жылы. Ташкенттегі екі жылдық мұғалімдік курсқа түседі.Оны бітірген соң өз ауылында мұғалім болып, кейін «Тілші» газетінде қызмет атқарады. Жансүгіров өлең жазуды 1912 жылы бастаған. Оның «Балдырған», «Қызыл жалау» атты өлең дәптерлері кейін, 1957 жылы Ұлттық кітапханадан табылды. Жансүгіровтың баспа бетін көрген алғашқы туындылары – «Сарыарқаға», «Тілек» деген өлеңдері. Бұлар 1917 жылы Семейде шығып тұрған «Сарыарқа» газетінде жарияланған. Ілияс әдебиетке халық фольклоры дәстүрінен, аз оқуымен және біршама кештеу - 20-жылдардың басында келді. Бірақ ол сол кездің өзінде халық өмірін жетік білетін, қазақ тілінің байлығын тамаша меңгерген бозбала еді. Өте қабілеттілігі мен ізденгіштігінің, жігерлілігінің және жаңадан құрылып жатқан қоғамның қоңыртөбел ортадан шыққан талапты жастың оқып, білім алуына жылы қабақ танытуының арқасында, ол біршама қысқа уақыттың ішінде тез жетіліп, аршындап алға озды.

1894ж 1916ж 1920ж 1925ж

7 слайд
1894ж  1916ж 1920ж 1925ж 1934-1936ж 1905-1911ж.ж 1928ж 1938ж Оқушылар кластер толтырады. Ілияс Жансүгіров

7 слайд

1894ж  1916ж 1920ж 1925ж 1934-1936ж 1905-1911ж.ж 1928ж 1938ж Оқушылар кластер толтырады. Ілияс Жансүгіров

 Ілияс Жансүгіров (5 мамыр 1894 жыл, Алматы облысы Ақсу ауданы - 1938 жыл) — ақын, қоғам қайраткері. Алғашында

8 слайд
 Ілияс Жансүгіров (5 мамыр 1894 жыл, Алматы облысы Ақсу ауданы - 1938 жыл) — ақын, қоғам қайраткері. Алғашында өз әкесінен, ауыл молдаларынан сауат ашқан. Қарағаш ауылында жәдитше бастауыш мектепті бітіреді. Болашақ ақынның бұдан соңғы біраз уақыты ауылда өтеді.  1919 жылы. Ташкенттегі екі жылдық мұғалімдік курсқа түседі .Оны бітірген соң өз ауылында мұғалім болып, кейін «Тілші» газетінде қызмет атқарады. Топтық жұмыс. Мәтіндегі сөйлемдердің ішінен септік жалғаулы сөздерді, көптік жалғаулы сөздерді теріп жазыңыз. Қарамен жазылған сөйлемдерге синтаксистік талдау жасаңыз.

8 слайд

 Ілияс Жансүгіров (5 мамыр 1894 жыл, Алматы облысы Ақсу ауданы - 1938 жыл) — ақын, қоғам қайраткері. Алғашында өз әкесінен, ауыл молдаларынан сауат ашқан. Қарағаш ауылында жәдитше бастауыш мектепті бітіреді. Болашақ ақынның бұдан соңғы біраз уақыты ауылда өтеді.  1919 жылы. Ташкенттегі екі жылдық мұғалімдік курсқа түседі .Оны бітірген соң өз ауылында мұғалім болып, кейін «Тілші» газетінде қызмет атқарады. Топтық жұмыс. Мәтіндегі сөйлемдердің ішінен септік жалғаулы сөздерді, көптік жалғаулы сөздерді теріп жазыңыз. Қарамен жазылған сөйлемдерге синтаксистік талдау жасаңыз.

 Ескерту: Барлық жұптық, топтық талқылауларды мұғалім бақылайды. Қажет болғанда нұсқаулықтар, көмекші сұрақтар, тіре

9 слайд
 Ескерту: Барлық жұптық, топтық талқылауларды мұғалім бақылайды. Қажет болғанда нұсқаулықтар, көмекші сұрақтар, тірек сөздер беріп көмектеседі.

9 слайд

 Ескерту: Барлық жұптық, топтық талқылауларды мұғалім бақылайды. Қажет болғанда нұсқаулықтар, көмекші сұрақтар, тірек сөздер беріп көмектеседі.

Тыңдалым. 3 тапсырма . 139-бет.

10 слайд
Тыңдалым. 3 тапсырма . 139-бет.

10 слайд

Тыңдалым. 3 тапсырма . 139-бет.

Кері байланыс «3-2-1» Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат Қиындық тудырған 2 аспект Сабақ барысында туындаған 1 сұрақ

11 слайд
Кері байланыс «3-2-1» Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат Қиындық тудырған 2 аспект Сабақ барысында туындаған 1 сұрақ

11 слайд

Кері байланыс «3-2-1» Сабақтан алған 3 маңызды ақпарат Қиындық тудырған 2 аспект Сабақ барысында туындаған 1 сұрақ

 Аудио мәтіннің ссылкасы немесе тыңдалым оқушыларға беріледі.  Тыңдалым бойынша 4 сұрақтан құрастырып, жауабымен жазы

12 слайд
 Аудио мәтіннің ссылкасы немесе тыңдалым оқушыларға беріледі.  Тыңдалым бойынша 4 сұрақтан құрастырып, жауабымен жазып, тапсыру.  Қалай бағаланатындығын, қалай орындау керектігін ескерту.  Мәтінді тыңдап, сұрақты дұрыс құрастыруы, жауапты дұрыс жазуы бойынша, түсінгендерін тексеру арқылы бағаланатындықтарын ескерту. Үй жұмысы: Тыңдалым. 3- тапсырма . 139бет.

12 слайд

 Аудио мәтіннің ссылкасы немесе тыңдалым оқушыларға беріледі.  Тыңдалым бойынша 4 сұрақтан құрастырып, жауабымен жазып, тапсыру.  Қалай бағаланатындығын, қалай орындау керектігін ескерту.  Мәтінді тыңдап, сұрақты дұрыс құрастыруы, жауапты дұрыс жазуы бойынша, түсінгендерін тексеру арқылы бағаланатындықтарын ескерту. Үй жұмысы: Тыңдалым. 3- тапсырма . 139бет.