Материалдар / Информатика пәнін оқытуда жаңа педпгогикалық, ақпараттық - коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Информатика пәнін оқытуда жаңа педпгогикалық, ақпараттық - коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнін оқытуда жаңа педпгогикалық, ақпараттық - коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Маусым 2022
614
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Түркістан индустриалды-құрылыс колледжі Педагогикалық оқу тақырыбы: « Информатика пәнін оқытуда жаңа педагогикалық, ақпараттық

1 слайд
Түркістан индустриалды-құрылыс колледжі Педагогикалық оқу тақырыбы: « Информатика пәнін оқытуда жаңа педагогикалық, ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану» Информатика пәнінің оқытушысы: Мырзабаева Маржан Аблайқызы

Оқушының пәнге деген қызығу шылығ ын және сабақтың сапасын арттыруда менің алға қойған мақсатым мынадай: ■ логикалық ойлау қа

2 слайд
Оқушының пәнге деген қызығу шылығ ын және сабақтың сапасын арттыруда менің алға қойған мақсатым мынадай: ■ логикалық ойлау қабілетін дамыту, өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру; ■ оқу материалында баланы қызықтыратындай құпиясы бар мәселе туғызу; ■ оқушының өз бетінше жұмыс істей алу мүмкіндігін дамыту; ■ оқушының жеке басының дара және дербес ерекшелігін ескеріп, олардың өз бетінше ізденуін арттырып, шығармашылықтарын қалыптастыру.

Міндеттері: а) Информатика пәнін оқытуда жаңа педагогикалық, ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін қолдан

3 слайд
Міндеттері: а) Информатика пәнін оқытуда жаңа педагогикалық, ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану; ә) Ақпараттық – коммуникативтік технологияны қолдану арқылы оқушылардың информатика пәніне деген қызығушылығын қалыптастыру;

Жоспар: І. Кіріспе. ІІ Негізгі бөлім. ІІІ.Қорытынды.

4 слайд
Жоспар: І. Кіріспе. ІІ Негізгі бөлім. ІІІ.Қорытынды.

Қазіргі кездегі шапшаң жүріп жатқан жаһандану үрдісі әлемдік бәсекелестікті күшейте түсуде. Елбасы Н.Ә.Назарбаев Қазақстан

5 слайд
Қазіргі кездегі шапшаң жүріп жатқан жаһандану үрдісі әлемдік бәсекелестікті күшейте түсуде. Елбасы Н.Ә.Назарбаев Қазақстанның әлемдегі бәсекеге қабілетті 50 елдің қатарына кіру стратегиясы атты жолдауында: «Білім беру формасы – Қазақстанның бәсекеге нақтылы қабілеттілігін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін аса маңызды құралдарының бірі» деп атап көрсетті. Н.Назарбаев

Қазіргі кезде біздің қоғамымыз дамудың жаңа кезеңіне көшіп келеді, бұл кезең ақпараттық кезең, яғни компьютерлік

6 слайд
Қазіргі кезде біздің қоғамымыз дамудың жаңа кезеңіне көшіп келеді, бұл кезең ақпараттық кезең, яғни компьютерлік техника мен оған байланысты барлық ақпараттық - коммуникативтік технологиялар педагогтар қызметінің барлық салаларына кірігіп, оның табиғи ортасына айналып отыр. «Білім берудегі ақпараттық - коммуникативтік технологиялар» ұғымы  «оқытудың жаңа ақпараттық технологиялары», «қазіргі ақпараттық оқыту технологиялары», «компьютерлік оқыту технологиялары» және т.б., тіркестермен тығыз байланысты. Ақпараттық –коммуникативтік технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге, оқу барысында компьютерді пайдалануға, модельдеуге, электрондық оқулықтарды, интерактивті тақтаны қолдануға, интернетте жұмыс істеуге, компьютерлік оқыту бағдарламаларына негізделеді. Ақпараттық әдістемелік материалдар коммуникативтік байланыс құралдарын пайдалану арқылы білім беруді жетілдіруді көздейді. Ақпараттық – коммуникативтік технологиялардың келешек ұрпақтың жан- жақты білім алуына, іскер әрі талантты, шығармашылығы мол, еркін дамуына жол ашатын педагогикалық, психологиялық жағдай жасау үшін де тигізер пайдасы аса мол.

Ақпараттық - коммуникативтік технологияны пайдалану жөніндегі қызметтің мақсаты:  үйренушінің шығармашылық әлеуметін дамыту

7 слайд
Ақпараттық - коммуникативтік технологияны пайдалану жөніндегі қызметтің мақсаты:  үйренушінің шығармашылық әлеуметін дамыту;  коммуникативтік әрекеттерге қабілетті болуды дамыту; сараптамалық – зерттеу қызметі дағдыларын дамыту;  оқу қызметі мәдениетін дамыту;  оқу-тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерін қарқындандыру, оның тиімділігі мен сапасын арттыру;  қазіргі қоғамның ақпараттануымен байланысты пайда болатын әлеуметтік тапсырысты өткізу.

Ақпараттық технология – қазіргі компьютерлік техника негізінде ақпаратты жинау, сақтау, өндеу және тасымалдау істерін қ

8 слайд
Ақпараттық технология – қазіргі компьютерлік техника негізінде ақпаратты жинау, сақтау, өндеу және тасымалдау істерін қамтамасыз ететін математикалық және кибернетикалық тәсілдер мен қазіргі техникалық құралдар жиыны. Коммуникация – ақпаратты тасымалдап жеткізу әдістері мен механизмдерін және оларды жазып жинақтап жеткізу құрылғыларын қамтитын жалпы ұғым. Ақпараттық технология – қазіргі компьютерлік техника негізінде ақпаратты жинау, сақтау, өндеу және тасымалдау істерін қамтамасыз ететін математикалық және кибернетикалық тәсілдер мен қазіргі техникалық құралдар жиыны. Коммуникация – ақпаратты тасымалдап жеткізу әдістері мен механизмдерін және оларды жазып жинақтап жеткізу құрылғыларын қамтитын жалпы ұғым

Оқу процесінде тәуелсіз қолдануға бағытталған ақпараттық – коммуникативтік технологиялар құралдарының жіктелуі. Есептеуіш әр т

9 слайд
Оқу процесінде тәуелсіз қолдануға бағытталған ақпараттық – коммуникативтік технологиялар құралдарының жіктелуі. Есептеуіш әр түрлі есептерді және басқа рутиналық операцияларды автоматтайды. Жаттығу орындары (тренатерлер) өтілген материалдарды бекіту немесе қайталау.Оқытушылар теңгерудің қажетті деңгейін қамтамасыз ете отыра, оқу және практика қызметінің ебін, біліктілігін қалыптастыра- ды, білігін таратады. Зертхана қашықтықтағы тәжірибелерді нақты құрылғыда жүргізуге мүмкіндік береді. Демонстративті зерттелетін объектерді, құбылыстарды, оларды зерттеу және оқыту мақсатында жаңғырту. Имитационды құрылымдық және функционалдық сипаттама- ларды зерттеу үшін шындықтың нақты аспектісі көрсетіледі.Моделдейтін объектілерді, құбылыстарды, процесстерді оларды зерттеу және оқу мақсатында моделдеуге мүмкіндік береді. Ақпаратты іздеу және анықта- малық ақпараттарды жүйелендіру бойынша біліктіліктерді және білетіндерін қалыптастыратын мәліметтерді хабарлайды.

 . Ақпараттық – коммуникативтік технология құралдарын меңгеру, жаңа элементтің енгізілуінің негізінде адам қызметінің өзгеруі

10 слайд
 . Ақпараттық – коммуникативтік технология құралдарын меңгеру, жаңа элементтің енгізілуінің негізінде адам қызметінің өзгеруі сияқты мәселелер көп уақыттан бері психологтарды қызықтыруда. 1937 ж. Л. С. Выготский былай деп жазған: «Адамның өмір сүру процесіне құралдың ендірілуі осы құралды қолдану және басқарумен байланысты көптеген жаңа қызметтерді өмірге әкеледі, осы құрал орындай алатын көп жай процестерді керек емес қылады, психикалық процестер және олардың ұзақтылығын, интенсивтілігін, жүйелілігін өзгертіп, бір қызметті екінші қызметпен ауыстырады, қысқаша айтқанда, бүкіл өмір сүру құрылымын өзгертеді».

Ақпараттық – коммуникативтік технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізуде мұғалім алдына жаңа бағыттағы мақсаттар қойылады: ▪ Өз

11 слайд
Ақпараттық – коммуникативтік технологияны оқу-тәрбие үрдісіне енгізуде мұғалім алдына жаңа бағыттағы мақсаттар қойылады: ▪ Өз пәні бойынша оқу-әдістемелік электронды кешендер құру, әдістемелік пәндік Web – сайттар ашу; ▪ Жалпы компьютерлік желілерді пайдалану; ▪ Бағдарламалау ортасында инновациялық әдістерді пайдаланып, бағдарламалық сайттар, құралдар жасау. (мультимедиалық және гипермәтіндік технологиялар). ▪ Қашықтықтан оқыту ( Internet желісі) барысында өздігінен қосымша білім алуды қамтамасыз ету

Іс тәжірибемде ақпараттық технологияның барлық мүмкіндіктерін пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық даралығын қа

12 слайд
Іс тәжірибемде ақпараттық технологияның барлық мүмкіндіктерін пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық даралығын қалыптастыру үшін сабақта төмендегі іс-шараларды қолданудың маңызы зор екенін байқадым. • Оқушының дайындық деңгейін, ынтасын және қабылдау жылдамдығын ескеру арқылы жаңа материалдарды меңгеруге байланысты оқытуды ұйымдастыру және оқыту процесіне жаңа ақпараттық технологияның мүмкіндіктерін пайдалану. • Оқытудың жаңа әдістері мен формаларын (проблемалық, ұйымдастырушылық іс-әрекетін компьютерлік ойындар және т.б.) сабақта жиі қолдану. • Проблемалық зерттеу, аналитикалық және модельдеу әдістерін қолдану арқылы классикалық әдістерді жетілдіру. • Жаңа ақпараттық технология құралдарын пайдалану арқылы оқу процесінің материалдық – техникалық базасын жетілдіру

Жаңа сабақты түсіндіру барысында сабақтың мазмұнын дайын күйінде бермеуге тырысамын. Оқушылардың өздігінен танып -

13 слайд
Жаңа сабақты түсіндіру барысында сабақтың мазмұнын дайын күйінде бермеуге тырысамын. Оқушылардың өздігінен танып - білу дағдыларын қалыптастыра отырып, жаңа тақырып бойынша анықтама, ережелерді өздері құрастырып тұжырымдай білуіне жетелеймін. Ол үшін оқытудың интерактивті формаларын сабақта қолданамын. Олар: • Жеке шығармашылық тапсырмалар, жобалар. • Блок – схема, графиктер, диаграмма, карта т.б. • Тірек – сызба, көрнекіліктер және анықтама құралдары. • Ойын арқылы оқыту. • Сөзжұмбақ, ребустар. • Логикалық есептер. • Тестілеу және бақылау.

Интерактивтік оқыту технологиясы – бұл коллективтік, өзін-өзі толықтыратын, барлық қатысушылардың өзара әрекетіне негі

14 слайд
Интерактивтік оқыту технологиясы – бұл коллективтік, өзін-өзі толықтыратын, барлық қатысушылардың өзара әрекетіне негізделген, оқу процесіне оқушының қатыспай қалуы мүмкін болмайтын оқыту процесін ұйымдастыру. Интерактивтік оқыту – бұл, ең алдымен оқушы мен мұғалімнің қарым-қатынасы тікелей жүзеге асатын сұхбаттасып оқыту болып табылады. Сабақтағы интерактивтік әрекет өзара түсіністікке, өзара әрекетке, қатысушының әрқайсысына қажет есепті бірлесіп шешуге алып келетін - ұйымдастыру және сұқбаттасып қарым- қатынас жасауды дамытуды ұсынады.

«Өзіңді білу - адамгершілікке жеткізеді» - деп неміс психологі Н.Энкельман айтқандай әрбір мұғалімнің алдына қоятын мақсатта

15 слайд
«Өзіңді білу - адамгершілікке жеткізеді» - деп неміс психологі Н.Энкельман айтқандай әрбір мұғалімнің алдына қоятын мақсаттары болады. Сол мақсатқа жету үшін әрбір мұғалім тығырықтан шығатындай жол іздейді .

Сонымен, қорыта айтқанда, жаңа технологиялар: ■ Оқушының өз қабілетіне, болашағына сенуіне; ■ Оқушыны ынталандыруға; ■ Оқушы мен

16 слайд
Сонымен, қорыта айтқанда, жаңа технологиялар: ■ Оқушының өз қабілетіне, болашағына сенуіне; ■ Оқушыны ынталандыруға; ■ Оқушы мен оқытушының ынтымақтастық қарым- қатынасына; ■ Оқушының өз білімін бағалай білуіне бағыттауға мүмкіндік беретініне көз жеткіздім.

Қорытынды:  Қорыта айтқанда, сабақ – мектептегі жұмыстың негізгі формасы. Бүгінгі сабақ кешегі сабақтан өзгеше, ал ертеңгі бер

17 слайд
Қорытынды:  Қорыта айтқанда, сабақ – мектептегі жұмыстың негізгі формасы. Бүгінгі сабақ кешегі сабақтан өзгеше, ал ертеңгі беретін сабақ бүгінгі берген сабақтан жақсы болуы тиіс. Елбасымыз айтқандай, егеменді еліміздің болашағы көркейіп, өркениетті елдер қатарына қосылуы бүгінгі ұрпақ бейнесінен көрінеді. «Еркін елдің ертеңі – кемел білім мен кенен ғылымда екенін ұмытпайық»

Назарларыңызға рахмет !!!

18 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!