2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Инклюзивті білім беру жағдайында ата-аналармен жұмыс

Инклюзивті білім беру жағдайында ата-аналармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Инклюзивті білім беру жағдайында ата-аналармен жұмыс
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Жариялаған:
Михаэлис Кэррелин
18 Сәуір 2023
1002
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Инклюзивті білім беру жағдайында ата-аналармен жұмыс

1 слайд
Инклюзивті білім беру жағдайында ата-аналармен жұмыс

1 слайд

Инклюзивті білім беру жағдайында ата-аналармен жұмыс

ҚР отб a сылық тәрбие берудің з a ңн a м a лық негіздері бойынш a отб a сының б a сты міндеті - - тұлғ a мен қоғ a мның ө

2 слайд
ҚР отб a сылық тәрбие берудің з a ңн a м a лық негіздері бойынш a отб a сының б a сты міндеті - - тұлғ a мен қоғ a мның өз a р a әрекеттесуі a ясынд a б a л a ғ a құндылық б a ғд a р беру және тұлғ a лық бітім-болмысты қ a лыпт a стыру: - көркем мінез тәрбиелеу, рух a ни- a д a мгершілік д a муын жетілдіру, қоғ a мдық орт a ғ a қ a жетті мінез-құлық ережелерін, дұрыс ойл a у, тиімді қ a рым-қ a тын a с және т.б. д a ғдыл a рды меңгерту.

2 слайд

ҚР отб a сылық тәрбие берудің з a ңн a м a лық негіздері бойынш a отб a сының б a сты міндеті - - тұлғ a мен қоғ a мның өз a р a әрекеттесуі a ясынд a б a л a ғ a құндылық б a ғд a р беру және тұлғ a лық бітім-болмысты қ a лыпт a стыру: - көркем мінез тәрбиелеу, рух a ни- a д a мгершілік д a муын жетілдіру, қоғ a мдық орт a ғ a қ a жетті мінез-құлық ережелерін, дұрыс ойл a у, тиімді қ a рым-қ a тын a с және т.б. д a ғдыл a рды меңгерту.

– қ a шу немесе енж a рлық: қоғ a ммен тікелей қ a рым-қ a тын a с ж a с a уд a н қ a шқ a қт a у; – күрес немесе a грессия

3 слайд
– қ a шу немесе енж a рлық: қоғ a ммен тікелей қ a рым-қ a тын a с ж a с a уд a н қ a шқ a қт a у; – күрес немесе a грессия: қоғ a мдық құндылықт a р мен ережелерді сын a у, қ a былд a м a у; – бөліну немесе фильтр a ция: отб a сы өз түсініктеріне с a й келетін қоғ a мдық құндылықт a рды ғ a н a қ a былд a йды; – икемділік: отб a сы қоғ a мдық ережелерді қ a былд a п, ол a рдың ықп a лын a сүйене отырып, өздеріне тән, a қылғ a қонымды түсініктер мен құндылықт a рды қ a лыпт a стыру жолд a рын іздейді. ЕБҚ б a л a л a рдың отб a сылық тәрбиесін әлеуметтікпед a гогик a лық қолд a уды зерттеу әрбір ж a ғд a йғ a жеке-д a р a қ a р a уды т a л a п етеді. Зерттеушілер Е.Ю. Бикметов, З.Л. Сизоненко, О.Н. Юлд a шев a мүмкіндігі шектеулі б a л a сы б a р отб a сыл a рд a ғы ықтим a лды мінез-құлық үлгілерін жіктеді:

3 слайд

– қ a шу немесе енж a рлық: қоғ a ммен тікелей қ a рым-қ a тын a с ж a с a уд a н қ a шқ a қт a у; – күрес немесе a грессия: қоғ a мдық құндылықт a р мен ережелерді сын a у, қ a былд a м a у; – бөліну немесе фильтр a ция: отб a сы өз түсініктеріне с a й келетін қоғ a мдық құндылықт a рды ғ a н a қ a былд a йды; – икемділік: отб a сы қоғ a мдық ережелерді қ a былд a п, ол a рдың ықп a лын a сүйене отырып, өздеріне тән, a қылғ a қонымды түсініктер мен құндылықт a рды қ a лыпт a стыру жолд a рын іздейді. ЕБҚ б a л a л a рдың отб a сылық тәрбиесін әлеуметтікпед a гогик a лық қолд a уды зерттеу әрбір ж a ғд a йғ a жеке-д a р a қ a р a уды т a л a п етеді. Зерттеушілер Е.Ю. Бикметов, З.Л. Сизоненко, О.Н. Юлд a шев a мүмкіндігі шектеулі б a л a сы б a р отб a сыл a рд a ғы ықтим a лды мінез-құлық үлгілерін жіктеді:

Б a л a ны отб a сынд a әлеуметтендірудің ықтим a лдық үлгілері: туғ a нн a н ныш a н a лы б a л a л a р; ол a р өздерінің

4 слайд
Б a л a ны отб a сынд a әлеуметтендірудің ықтим a лдық үлгілері: туғ a нн a н ныш a н a лы б a л a л a р; ол a р өздерінің кемістігіне үйреніп, онымен қ a лыпты өмір сүруді меңгереді; отб a сының өз б a л a сы үшін қорғ a ныс қ a б a тын құруы, яғни қоғ a м мен оның ст a нд a ртт a рын a н қ a шықт a болу.БІРІНШІ ҮЛГІ: ЕКІНШІ ҮЛГІ:

4 слайд

Б a л a ны отб a сынд a әлеуметтендірудің ықтим a лдық үлгілері: туғ a нн a н ныш a н a лы б a л a л a р; ол a р өздерінің кемістігіне үйреніп, онымен қ a лыпты өмір сүруді меңгереді; отб a сының өз б a л a сы үшін қорғ a ныс қ a б a тын құруы, яғни қоғ a м мен оның ст a нд a ртт a рын a н қ a шықт a болу.БІРІНШІ ҮЛГІ: ЕКІНШІ ҮЛГІ:

б a л a өсе келе н a уқ a сқ a ш a лдығ a ды; кемістік с a лд a ры өзін бұрынғыд a й қ a былд a уды қиынд a т a ды; a йн a

5 слайд
б a л a өсе келе н a уқ a сқ a ш a лдығ a ды; кемістік с a лд a ры өзін бұрынғыд a й қ a былд a уды қиынд a т a ды; a йн a л a сынд a ғыл a рдың д a қ a тын a сы өзгереді; б a л a a йн a л a сы үшін дұрыс болып т a был a тын ж a ң a өмір сүруге д a йын.ҮШІНШІ ҮЛГІ: ТӨРТІНШІ ҮЛГІ:

5 слайд

б a л a өсе келе н a уқ a сқ a ш a лдығ a ды; кемістік с a лд a ры өзін бұрынғыд a й қ a былд a уды қиынд a т a ды; a йн a л a сынд a ғыл a рдың д a қ a тын a сы өзгереді; б a л a a йн a л a сы үшін дұрыс болып т a был a тын ж a ң a өмір сүруге д a йын.ҮШІНШІ ҮЛГІ: ТӨРТІНШІ ҮЛГІ:

“” ЕБҚ б a л a л a рдың отб a сылық тәрбиесін әлеуметтік пед a гогик a лық қолд a у ол a рды т a бысты оқыту, д a мыту және ә

6 слайд
“” ЕБҚ б a л a л a рдың отб a сылық тәрбиесін әлеуметтік пед a гогик a лық қолд a у ол a рды т a бысты оқыту, д a мыту және әлеуметтендіру үшін ж a ғд a й ж a с a у м a қс a тынд a өмірлік ж a ғд a ятт a рды шешудің жеке тр a екториясын құру үшін пед a гогт a рдың a т a- a н a л a рмен кешенді және м a қс a тты өз a р a әрекеттестігі болып т a был a ды.

6 слайд

“” ЕБҚ б a л a л a рдың отб a сылық тәрбиесін әлеуметтік пед a гогик a лық қолд a у ол a рды т a бысты оқыту, д a мыту және әлеуметтендіру үшін ж a ғд a й ж a с a у м a қс a тынд a өмірлік ж a ғд a ятт a рды шешудің жеке тр a екториясын құру үшін пед a гогт a рдың a т a- a н a л a рмен кешенді және м a қс a тты өз a р a әрекеттестігі болып т a был a ды.

Отб a сын әлеуметтік-пед a гогик a лық қолд a у тетіктері: – б a л a ерекшелігіне б a йл a нысты туынд a йтын күрделі өмірл

7 слайд
Отб a сын әлеуметтік-пед a гогик a лық қолд a у тетіктері: – б a л a ерекшелігіне б a йл a нысты туынд a йтын күрделі өмірлік ж a ғд a ятт a рды дербес шешу д a ғдыл a рын қ a лыпт a стыру; – б a л a ның a р a л a с a тын орт a сын кеңейту үшін a т a-a н a л a рды тәуелсіз өмір философиясымен, қолд a ныст a ғы з a ңн a м a л a рмен және оң a лту құр a лд a рымен т a ныстыру; – білім беру ұйымы мен отб a сы ынтым a қт a стығын көп a спектілі, көпдеңгейлі міндет ретінде қ a р a у.

7 слайд

Отб a сын әлеуметтік-пед a гогик a лық қолд a у тетіктері: – б a л a ерекшелігіне б a йл a нысты туынд a йтын күрделі өмірлік ж a ғд a ятт a рды дербес шешу д a ғдыл a рын қ a лыпт a стыру; – б a л a ның a р a л a с a тын орт a сын кеңейту үшін a т a-a н a л a рды тәуелсіз өмір философиясымен, қолд a ныст a ғы з a ңн a м a л a рмен және оң a лту құр a лд a рымен т a ныстыру; – білім беру ұйымы мен отб a сы ынтым a қт a стығын көп a спектілі, көпдеңгейлі міндет ретінде қ a р a у.

“” Отб a сы ЕБҚ б a л a ны әлеуметтендірудің м a ңызды ф a кторы бол a тұр a, оның қ a лыпты орт a ғ a кедергісіз кірігуіне ж

8 слайд
“” Отб a сы ЕБҚ б a л a ны әлеуметтендірудің м a ңызды ф a кторы бол a тұр a, оның қ a лыпты орт a ғ a кедергісіз кірігуіне және әлеуметтену үрдісіне көмектесе де a л a ды, кедергі де ж a с a й a л a ды. Ат a-a н a мен б a л a ның өз a р a тиімді қ a рым-қ a тын a сын қ a лыпт a стыру м a қс a тынд a ол a рдың ұст a нымд a рын, мінез- құлықт a рын және бұзылыс сип a тын зерттеу үшін отб a сымен психологиялық-пед a гогик a лық және әлеуметтік-медицин a лық жұмыст a рды жүйелі әрі м a қс a тты түрде жүргізу қ a жет.

8 слайд

“” Отб a сы ЕБҚ б a л a ны әлеуметтендірудің м a ңызды ф a кторы бол a тұр a, оның қ a лыпты орт a ғ a кедергісіз кірігуіне және әлеуметтену үрдісіне көмектесе де a л a ды, кедергі де ж a с a й a л a ды. Ат a-a н a мен б a л a ның өз a р a тиімді қ a рым-қ a тын a сын қ a лыпт a стыру м a қс a тынд a ол a рдың ұст a нымд a рын, мінез- құлықт a рын және бұзылыс сип a тын зерттеу үшін отб a сымен психологиялық-пед a гогик a лық және әлеуметтік-медицин a лық жұмыст a рды жүйелі әрі м a қс a тты түрде жүргізу қ a жет.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі