Материалдар / Инклюзивті білім беру жағдайында сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды логопедиялық қолдау моделі

Инклюзивті білім беру жағдайында сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды логопедиялық қолдау моделі

Материал туралы қысқаша түсінік
Инклюзивті білім беру жағдайында сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды логопедиялық қолдау моделі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2024
108
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Инклюзивті білім беру жағдайында сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды логопедиялық қолдау моделі

1 слайд
Инклюзивті білім беру жағдайында сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды логопедиялық қолдау моделі

1 слайд

Инклюзивті білім беру жағдайында сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды логопедиялық қолдау моделі

Инклюзивті білім беру- мүгедек пен дамуында сәл бұзушылығы мен ауытқулары бар балалардың дені сау балалармен бірг

2 слайд
Инклюзивті білім беру- мүгедек пен дамуында сәл бұзушылығы мен ауытқулары бар балалардың дені сау балалармен бірге олардың әлеуметтендіру және интеграция процестерін жеңілдету мақсатындағы бірлескен оқыту.

2 слайд

Инклюзивті білім беру- мүгедек пен дамуында сәл бұзушылығы мен ауытқулары бар балалардың дені сау балалармен бірге олардың әлеуметтендіру және интеграция процестерін жеңілдету мақсатындағы бірлескен оқыту.

Инклюзивті білім берудің мақсаты: Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты балалармен бірге білім беру. Яғни ад

3 слайд
Инклюзивті білім берудің мақсаты: Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты балалармен бірге білім беру. Яғни адамның жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады.

3 слайд

Инклюзивті білім берудің мақсаты: Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты балалармен бірге білім беру. Яғни адамның жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады.

 1. Барлық адамдар құқығының теңдігі;  2. Адамдарды шектеудің болмауы;  3. Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеум

4 слайд
 1. Барлық адамдар құқығының теңдігі;  2. Адамдарды шектеудің болмауы;  3. Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтендіру, мінез-құлықтың коммуникативті моделін игерту,  4. Оқыту үдерісіне ата-аналарды қатыстыру;  5. Арнаулы білім беру жағдайын жасау;  6. Пәнаралық бағытты қалыптастыру (педагогтар, ата-ана, логопед, психолог, дефектолог, т.б. мамандықтардың өзара әрекеттестігі  7. Өзгелермен қарым-қатынасқа және өзіне деген сенімділікке үйрету. Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары

4 слайд

 1. Барлық адамдар құқығының теңдігі;  2. Адамдарды шектеудің болмауы;  3. Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтендіру, мінез-құлықтың коммуникативті моделін игерту,  4. Оқыту үдерісіне ата-аналарды қатыстыру;  5. Арнаулы білім беру жағдайын жасау;  6. Пәнаралық бағытты қалыптастыру (педагогтар, ата-ана, логопед, психолог, дефектолог, т.б. мамандықтардың өзара әрекеттестігі  7. Өзгелермен қарым-қатынасқа және өзіне деген сенімділікке үйрету. Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары

Мүмкіндігі шектеулі балалар: - 18 жасқа дейінгі дене және психикалық кемістігі бар балалар; - Туа біткен және жүр

5 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалар: - 18 жасқа дейінгі дене және психикалық кемістігі бар балалар; - Туа біткен және жүре пайда болған науқастар; - Естуінде кемістігі бар балалар (естімейтін , әлсіз еститін, кейіннен есту қабілеті бұзылғандар); - Көруінде кемістігі бар балалар ( зағип, нашар көретін, кейіннен көру қабілеті бұзылғандар); - Қимыл-қозғалыс аппаратының қызметі бұзылған балалар; - Сөйлеуінде кемістігі бар балалар; - Ақыл-ой кемістігі бар балалар; - Психикалық дамуында кемістігі бар балалар; - Эмоциялық-еріктік сферасы мен мінез-құлқы бқзылған балалар; - Күрделі кемістігі бар балалар.

5 слайд

Мүмкіндігі шектеулі балалар: - 18 жасқа дейінгі дене және психикалық кемістігі бар балалар; - Туа біткен және жүре пайда болған науқастар; - Естуінде кемістігі бар балалар (естімейтін , әлсіз еститін, кейіннен есту қабілеті бұзылғандар); - Көруінде кемістігі бар балалар ( зағип, нашар көретін, кейіннен көру қабілеті бұзылғандар); - Қимыл-қозғалыс аппаратының қызметі бұзылған балалар; - Сөйлеуінде кемістігі бар балалар; - Ақыл-ой кемістігі бар балалар; - Психикалық дамуында кемістігі бар балалар; - Эмоциялық-еріктік сферасы мен мінез-құлқы бқзылған балалар; - Күрделі кемістігі бар балалар.

Логопедиялық жұмыстың жүйесі мақсаты: Сөйлеу тілінің әртүрлі ауызша және жазбаша бұзылыстары бар мектеп оқушыла

6 слайд
Логопедиялық жұмыстың жүйесі мақсаты: Сөйлеу тілінің  әртүрлі ауызша және жазбаша  бұзылыстары бар мектеп оқушыларына  логопедиялық көмек көрсету оқушы Логопедиялық қолдау Ата-аналар -Ерте диагност ика - Білім беру бағытын анықтау - Білім беру бағдарла масын әзірлеу мұғалім

6 слайд

Логопедиялық жұмыстың жүйесі мақсаты: Сөйлеу тілінің  әртүрлі ауызша және жазбаша  бұзылыстары бар мектеп оқушыларына  логопедиялық көмек көрсету оқушы Логопедиялық қолдау Ата-аналар -Ерте диагност ика - Білім беру бағытын анықтау - Білім беру бағдарла масын әзірлеу мұғалім

Инклюзивті білім берудегі логопедтің рөлі ПМПК -диагностика, білім беру анықтамасы бағыттар, бағдар

7 слайд
Инклюзивті білім берудегі логопедтің рөлі ПМПК -диагностика, білім беру анықтамасы бағыттар, бағдарламалар және оқу мерзімдері ПМПК құжатында логопед қажеттілігі бар болса, ол оқушылар дамыту жұмысына қамтылуы тиіс Топтық логопедтік дамыту жұмысы Жеке логопедтік дамыту жұмысы

7 слайд

Инклюзивті білім берудегі логопедтің рөлі ПМПК -диагностика, білім беру анықтамасы бағыттар, бағдарламалар және оқу мерзімдері ПМПК құжатында логопед қажеттілігі бар болса, ол оқушылар дамыту жұмысына қамтылуы тиіс Топтық логопедтік дамыту жұмысы Жеке логопедтік дамыту жұмысы

Логопедиялық жұмыстың негізгі бағыттары 1. ЕББҚ балаларға диагностика жүргізу 2. Дамыту жұмысын ұйымдастыру 3. Ат

8 слайд
Логопедиялық жұмыстың негізгі бағыттары 1. ЕББҚ балаларға диагностика жүргізу 2. Дамыту жұмысын ұйымдастыру 3. Ата – аналарға кеңес беру

8 слайд

Логопедиялық жұмыстың негізгі бағыттары 1. ЕББҚ балаларға диагностика жүргізу 2. Дамыту жұмысын ұйымдастыру 3. Ата – аналарға кеңес беру

Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рақмет!

9 слайд
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рақмет!

9 слайд

Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рақмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ