Инклюзивті білім беру жағдайында сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды логопедиялық қолдау моделі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Инклюзивті білім беру
жағдайында
сөйлеу қабілеті бұзылған
балаларды логопедиялық қолдау
моделі
1 слайд
Инклюзивті білім беру жағдайында сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды логопедиялық қолдау моделі
2 слайд
Инклюзивті білім беру- мүгедек пен
дамуында сәл бұзушылығы мен ауытқулары
бар балалардың дені сау балалармен бірге
олардың әлеуметтендіру және интеграция
процестерін жеңілдету мақсатындағы
бірлескен оқыту.
2 слайд
Инклюзивті білім беру- мүгедек пен дамуында сәл бұзушылығы мен ауытқулары бар балалардың дені сау балалармен бірге олардың әлеуметтендіру және интеграция процестерін жеңілдету мақсатындағы бірлескен оқыту.
3 слайд
Инклюзивті білім берудің мақсаты: Даму
мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты
балалармен бірге білім беру. Яғни адамның
жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең
құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі
болып табылады.
3 слайд
Инклюзивті білім берудің мақсаты: Даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты балалармен бірге білім беру. Яғни адамның жынысына , дініне, шығу тегіне қарамастан тең құқылы жеке тұлға ретінде білім беру жүйесі болып табылады.
4 слайд
1. Барлық адамдар құқығының теңдігі;
2. Адамдарды шектеудің болмауы;
3. Мүмкіндігі шектеулі балаларды
әлеуметтендіру, мінез-құлықтың
коммуникативті моделін игерту,
4. Оқыту үдерісіне ата-аналарды қатыстыру;
5. Арнаулы білім беру жағдайын жасау;
6. Пәнаралық бағытты қалыптастыру
(педагогтар, ата-ана, логопед, психолог,
дефектолог, т.б. мамандықтардың өзара
әрекеттестігі
7. Өзгелермен қарым-қатынасқа және өзіне деген
сенімділікке үйрету.
Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары
4 слайд
1. Барлық адамдар құқығының теңдігі; 2. Адамдарды шектеудің болмауы; 3. Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтендіру, мінез-құлықтың коммуникативті моделін игерту, 4. Оқыту үдерісіне ата-аналарды қатыстыру; 5. Арнаулы білім беру жағдайын жасау; 6. Пәнаралық бағытты қалыптастыру (педагогтар, ата-ана, логопед, психолог, дефектолог, т.б. мамандықтардың өзара әрекеттестігі 7. Өзгелермен қарым-қатынасқа және өзіне деген сенімділікке үйрету. Инклюзивті оқытудың негізгі қағидалары
5 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалар:
- 18 жасқа дейінгі дене және психикалық кемістігі бар
балалар;
- Туа біткен және жүре пайда болған науқастар;
- Естуінде кемістігі бар балалар (естімейтін , әлсіз еститін,
кейіннен есту қабілеті бұзылғандар);
- Көруінде кемістігі бар балалар ( зағип, нашар көретін,
кейіннен көру қабілеті бұзылғандар);
- Қимыл-қозғалыс аппаратының қызметі бұзылған балалар;
- Сөйлеуінде кемістігі бар балалар;
- Ақыл-ой кемістігі бар балалар;
- Психикалық дамуында кемістігі бар балалар;
- Эмоциялық-еріктік сферасы мен мінез-құлқы бқзылған
балалар;
- Күрделі кемістігі бар балалар.
5 слайд
Мүмкіндігі шектеулі балалар: - 18 жасқа дейінгі дене және психикалық кемістігі бар балалар; - Туа біткен және жүре пайда болған науқастар; - Естуінде кемістігі бар балалар (естімейтін , әлсіз еститін, кейіннен есту қабілеті бұзылғандар); - Көруінде кемістігі бар балалар ( зағип, нашар көретін, кейіннен көру қабілеті бұзылғандар); - Қимыл-қозғалыс аппаратының қызметі бұзылған балалар; - Сөйлеуінде кемістігі бар балалар; - Ақыл-ой кемістігі бар балалар; - Психикалық дамуында кемістігі бар балалар; - Эмоциялық-еріктік сферасы мен мінез-құлқы бқзылған балалар; - Күрделі кемістігі бар балалар.
6 слайд
Логопедиялық жұмыстың жүйесі мақсаты:
Сөйлеу тілінің әртүрлі ауызша және жазбаша
бұзылыстары бар мектеп оқушыларына
логопедиялық көмек көрсету
оқушы
Логопедиялық
қолдау
Ата-аналар
-Ерте
диагност
ика
- Білім
беру
бағытын
анықтау
- Білім
беру
бағдарла
масын
әзірлеу
мұғалім
6 слайд
Логопедиялық жұмыстың жүйесі мақсаты: Сөйлеу тілінің әртүрлі ауызша және жазбаша бұзылыстары бар мектеп оқушыларына логопедиялық көмек көрсету оқушы Логопедиялық қолдау Ата-аналар -Ерте диагност ика - Білім беру бағытын анықтау - Білім беру бағдарла масын әзірлеу мұғалім
7 слайд
Инклюзивті білім берудегі логопедтің рөлі
ПМПК -диагностика, білім беру анықтамасы бағыттар,
бағдарламалар және оқу мерзімдері
ПМПК құжатында логопед
қажеттілігі бар болса,
ол оқушылар дамыту
жұмысына қамтылуы тиіс
Топтық
логопедтік
дамыту
жұмысы
Жеке
логопедтік
дамыту
жұмысы
7 слайд
Инклюзивті білім берудегі логопедтің рөлі ПМПК -диагностика, білім беру анықтамасы бағыттар, бағдарламалар және оқу мерзімдері ПМПК құжатында логопед қажеттілігі бар болса, ол оқушылар дамыту жұмысына қамтылуы тиіс Топтық логопедтік дамыту жұмысы Жеке логопедтік дамыту жұмысы
8 слайд
Логопедиялық жұмыстың негізгі бағыттары
1. ЕББҚ балаларға диагностика жүргізу
2. Дамыту жұмысын ұйымдастыру
3. Ата – аналарға кеңес беру
8 слайд
Логопедиялық жұмыстың негізгі бағыттары 1. ЕББҚ балаларға диагностика жүргізу 2. Дамыту жұмысын ұйымдастыру 3. Ата – аналарға кеңес беру
9 слайд
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рақмет!
9 слайд
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға рақмет!