Материалдар / "INSERT" әдісі арқылы оқушылардың мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамыту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"INSERT" әдісі арқылы оқушылардың мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамыту

Материал туралы қысқаша түсінік
"INSERT" әдісі арқылы оқушылардың мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамыту
Авторы:
21 Сәуір 2023
660
29 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
"INSERT" әдісі арқылы оқушылардың мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамыту

1 слайд
"INSERT" әдісі арқылы оқушылардың мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын дамыту

“ Инсерт” әдісі жайлы не білеміз?

2 слайд
“ Инсерт” әдісі жайлы не білеміз?

• “ Инсерт” - Жаңа мәліметті игерудің интербелсенді әдісі. Бұл тәсілді «Түртіп алу жүйесі» деп те атайды. Оқу және жазба

3 слайд
• “ Инсерт” - Жаңа мәліметті игерудің интербелсенді әдісі. Бұл тәсілді «Түртіп алу жүйесі» деп те атайды. Оқу және жазба арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдісі.

Бұл әдісті американдық ғалымдар Д. Воган мен Т. Эстес әзірледі, содан кейін оны сыни ойлау технологиясының негізін

4 слайд
Бұл әдісті американдық ғалымдар Д. Воган мен Т. Эстес әзірледі, содан кейін оны сыни ойлау технологиясының негізін қалаушылардың бірі С. Темпл, К. Меридит және Д. Стил толықтырды. Әдістің қысқартылған атауының анықтамасы: I — interactive (интерактивті). N — noting ( танымдық ). S — system for ( жүйе ). E — effective ( тиімді ). R — reading ( оқу ). T — thinking ( және ойлау үшін ).

“ Инсерт” әдісін қай кезде қолдану керек?

5 слайд
“ Инсерт” әдісін қай кезде қолдану керек?

- М ә т і н м е н , ж а ң а а қ п а р а т п е н ж ұ м ы с ж а с а ғ а н д а қ о л д а н ы л а д ы .

6 слайд
- М ә т і н м е н , ж а ң а а қ п а р а т п е н ж ұ м ы с ж а с а ғ а н д а қ о л д а н ы л а д ы .

“ Инсерт” әдісінің тиімділігі

7 слайд
“ Инсерт” әдісінің тиімділігі

• М әліметті тиімді пайдалануға; • Берілген мәтінге оқушы зейінін шоғырландыруға; • М әтінмен өздігінен жұмыс жасауына; • Мәтінн

8 слайд
• М әліметті тиімді пайдалануға; • Берілген мәтінге оқушы зейінін шоғырландыруға; • М әтінмен өздігінен жұмыс жасауына; • Мәтіннен қорытынды шығаруға

“ Инсерт” кестесі қандай бағандардан тұрады?

9 слайд
“ Инсерт” кестесі қандай бағандардан тұрады?

“ Инсерт” кестесі v + - ? Мәтінде кездестірген өздерінің бұрыннан білетін таныс мәліметтерді жазады. Тақырып бойынша өз

10 слайд
“ Инсерт” кестесі v + - ? Мәтінде кездестірген өздерінің бұрыннан білетін таныс мәліметтерді жазады. Тақырып бойынша өздері үшін жаңа болып табылатын ақпаратты жазады. Мәтінде келтірілген қандай ақпараттың олардың бұрыннан білетініне қайшы келгенін жазады. Түсініктемені қажет ететін немесе түсініксіз сәттер тізілген, мәтінді оқыған кезде туындаған сұрақтар.

Бұл тәсілді шығармашылық тұрғыдан қарастырып, оған өзгертулер енгізуге болады. Мәселен, бағандардың санын қысқартып немесе бас

11 слайд
Бұл тәсілді шығармашылық тұрғыдан қарастырып, оған өзгертулер енгізуге болады. Мәселен, бағандардың санын қысқартып немесе басқа да тапсырмаларды қосуға болады. «Көп нүкте»(...) тапсырмасы «Икс» (х) тапсырмасы «Мен» тапсырмасы «!» тапсырмасы Оқушыдан мәтіннің ары қарай не туралы болатындығы жайлы болжауын сұраса; Келтірілген мәліметтердің жасырын астарын анықтауды талап етеді. Тақырып немесе мәтіннің оқушыға қалай септік тигізіп, қандай пайда келтіретіндігі жайлы болмақ Мәтінде ұнаған жерлерді жазу керек.

Pre-reading task: The advantages of the smartphone Disadvantages of the smartphone My question Reading: Read the text and make

12 слайд
Pre-reading task: The advantages of the smartphone Disadvantages of the smartphone My question Reading: Read the text and make up questions The information that I have understood The information that I haven’t understood Post- reading task Which of the adjectives/collocations below can describe each gadget? sends information to an app, is made of strong plastic, monitors your health or level of activity, doesn’t need any batteries, runs on AA batteries, looks great, comes in three colors, labor-saving device, has in-built camera, measures the strength of the sun , shaped like a football, cutting edge, easy to use, environmentally friendly , green, handy, out of date, practical, state-of-the-art, durable, user-friendly, obsolete, breathing. Netatmo’s June Bracelete Goji Smart lock Panoramic camera Post - reading task Сұрақ қояды: Осы гаджеттарды қалай жақсартуға болады? How can you improve these gadgets? Plenary Before this lesson I could already….. Today I have learnt that…. I didn’t know how to …. but now I can It was successful when I …..ОҚУШЫНЫҢ АТЫ-ЖӨНІ: _____________________________________________________

“ Инсерт” әдісін қолдана өткізілген сабақ

13 слайд
“ Инсерт” әдісін қолдана өткізілген сабақ

14 слайд

Мәтін: 26 тамыз – Испанияда Томатина мейрамы

15 слайд
Мәтін: 26 тамыз – Испанияда Томатина мейрамы

16 слайд