Материалдар / Интелектуалды ойын Не? Қайда? Қашан?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Интелектуалды ойын Не? Қайда? Қашан?

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация сыныптан тыс шара өткізу үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2019
854
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

Интеллектуалды ойын “ Не? Қайда? Қашан?”

2 слайд
Интеллектуалды ойын “ Не? Қайда? Қашан?”

Мақсаты: Оқушылардың танымдық, интеллектуалдық өй-өрісін кеңейту. Оқушылардың білім деңгейін тексеру, ойынға қабіле

3 слайд
Мақсаты: Оқушылардың танымдық, интеллектуалдық өй-өрісін кеңейту. Оқушылардың білім деңгейін тексеру, ойынға қабілетін қалыптастыру, сөйлеу мәнеріне үйрету, ойларын бір жүйеге келтіріп өз пікірлерін айта білуіне көмектесу. Жан-жақты ойлауын, ізденуін, есте сақтау қабілетін, дүниетанымын арттыру

,, 1. Бір ағаштың он екі бұтағы бар, Әр бұтағында отыздан жапырағы бар, Жапырақтың бір жағы ақ, бір жағы қара.

4 слайд
,, 1. Бір ағаштың он екі бұтағы бар, Әр бұтағында отыздан жапырағы бар, Жапырақтың бір жағы ақ, бір жағы қара.

"Python"— ең жаңа, заманауи бағдарламаллау тіліне жатады. Бұл тілді ең алғашында Ван Россум атты нидерландық адам ойлап тапқ

5 слайд
"Python"— ең жаңа, заманауи бағдарламаллау тіліне жатады. Бұл тілді ең алғашында Ван Россум атты нидерландық адам ойлап тапқан. Python — жоғары дәрежедегі бағдарламаллау тілі. Python тілі қазіргі кезде ең көп таралған бағдарламаллау тілі болып саналады. Бұл тілде жасалған ең атақты бағдарлама ол бәріміз білетін Instagram ə леуметтік желісі. Будан баска Python бағдарламалау тілінде BitTorrent,Ubuntu,Blender,GIMP,Civilizatio n IV,Battlefield 2,World of Tanks секілді бағдарламаларда кездестіре аламыз. Python- ды қолданатын компанияларға Google, Facebook, Yahoo, NASA, Red Hat, IBM, Instagram, Dropbox, Pinterest, Quora, Яндекс, Mail.Ru т.б келтіре аламыз.

(Жыл,ай, күн мен түн) (Год, месяц, день и ночь) (night-day, month, year)

6 слайд
(Жыл,ай, күн мен түн) (Год, месяц, день и ночь) (night-day, month, year)  

Scratch - мультимедиалық жүйе. Тілдің операторларының көп бөлігі анимациялық және бейне эффектілер құруға, дыбыс пен гр

7 слайд
Scratch  - мультимедиалық  жүйе. Тілдің операторларының көп бөлігі  анимациялық  және бейне эффектілер құруға,  дыбыс  пен  графикамен  жұмыс жасауға бағытталған. Ол бас кезінде 8-16 жас аралығындағы оқушылар үшін ойластырылған болатын, бірақ қазіргі таңда программалау ортасы әртүрлі жас аралығындағы пайдаланушылар үшін қолжетімді әрі қызықты. Жобадағы кейіпкерлердің суретін салу, оны қозғалысқа келтіру, дыбыс қосу тіпті кішкентай бүлдіршіндер мен ата-аналардың өзін еліктірері сөзсіз. Көптеген жоғары оқу орындарының студенттері Scratch программалау ортасын компьютерлік сыныптарда қандай да бір объектінің моделін жасау барысында дәрісте қолдану үстінде. 

“ Кім тапқыр?” кезеңі

8 слайд
“ Кім тапқыр?” кезеңі

Ойын кезеңдері: 1-кезең “ Таныстыру ” 2-кезең“Конверттер ” 3-кезең “ақпаратты өлшейміз” 4-кезең “түрлі түсті сандық”

9 слайд
Ойын кезеңдері: 1-кезең “ Таныстыру ” 2-кезең“Конверттер ” 3-кезең “ақпаратты өлшейміз” 4-кезең “түрлі түсті сандық” 5-кезең “Кім көп біледі?”

1 . Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі 2. Ақпаратты шығару құрылғысы 3 . Компьютердің негізгі құрылғыларын атаңдар? 4. сурет

10 слайд
1 . Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі 2. Ақпаратты шығару құрылғысы 3 . Компьютердің негізгі құрылғыларын атаңдар? 4. сурет салуға арналған программа 5. . Бір байтта қанша бит бар ? 6. Вирусты тауып жоятын бағдарлама 7 Қарапайым есептеулерді жүгізетін программа 8Компакт дискні оқуға арналған программа ( бит) (принтр ) поверпайнт )(монитор, пернетақта, жүйелік блок) 8 (бит) (антивирс) (колькулятор) ( CD - ROM )

1. Дауыс жазуға арналған құрылғы 2. Дүниежүзілік крмпьютер арасындағы байланыс 3. Ақпаратты өңдеуге арналған құрылғы 4. Екі

11 слайд
1. Дауыс жазуға арналған құрылғы 2. Дүниежүзілік крмпьютер арасындағы байланыс 3. Ақпаратты өңдеуге арналған құрылғы 4. Екілік жүйесінің сандары 5. Өзін басқа программаға енгізіп алатын кішігірім программа 6. Адаммен компьютер арасындағы қарым-қатынас тілі 7. 8. Жалпы желіге қосылу үшін қажетті құрал 9. Ең алғашқы программаны жаз ған (микрофон) ( интернет) ( процессор ) ( 0:1) ( вирус) 5. интерфейс ) ( модем) (Ада Лавлейс)

« Табиғат философиясының математикалық негіздері» атты әйгілі еңбектің авторы, барлық еңбектері орыс тіліне аударылған ғалы

12 слайд
« Табиғат философиясының математикалық негіздері» атты әйгілі еңбектің авторы, барлық еңбектері орыс тіліне аударылған ғалым кім?

1-жәшік . н кейінгі жылдарымен тығыз байланысты. АТ және Т зерттеу лабораториясы ойлап тапқан. 1947 жылы ол өте қажет еді, б

13 слайд
1-жәшік . н кейінгі жылдарымен тығыз байланысты. АТ және Т зерттеу лабораториясы ойлап тапқан. 1947 жылы ол өте қажет еді, бірақ оны өзімен бірге алып жүру қиын болды, себебі оның салмағы 30 - 40 кг дейін жетті. 50 жылдары оның салмағы азайып, 70 жылдары 12-14 кг болды. Қазіргі заманда ол құрылғы кеңінен таралған, салмағы 1 кг-да жетпейді. Мектебімізде ол құрылғыны ұстауға тиым салынған, бірақ ата-аналардың айтуы бойынша ол балаларына қажет. Сұрақ: қандай құрылғы туралы айтылып отыр? ҚАЙДА ?,Қашан

1) программаға сәйкес операцияларды орындауға арналған компьютердің негізгі құрылғысы, қызметтік бөлігі. Көптеген жартылай өтк

14 слайд
1) программаға сәйкес операцияларды орындауға арналған компьютердің негізгі құрылғысы, қызметтік бөлігі. Көптеген жартылай өткізгішті элементтерден тұратын және компьютерде барлық есептеулер мен ақпарат өндеу жұмыстарын орындайтын электрондық микросхема. Қазіргі компьютерлерде бір немесе бірнеше процессорлар жұмыс істейді; 2) мәліметтерді өңдеу кезінде кейбір алдын ала есептеу жұмыстарын немесе ұйымдастыру қызметін атқаратын машиналық программа . Компьютеріңіздің есептеу жылдамадығы осы затқа байланысты. Өндірісте Intel және AMD фирмалары шығарады.

1924 жылы дүниеге келген, Ұлы Отан Соғысына қатысқан, Герман Археологиялық институның корреспондент- мүшесі болған қай ғалым

15 слайд
1924 жылы дүниеге келген, Ұлы Отан Соғысына қатысқан, Герман Археологиялық институның корреспондент- мүшесі болған қай ғалым?

“ Кім білгір?” кезеңі

16 слайд
“ Кім білгір?” кезеңі

Химия 50 30 20 40 10 Географи я 50 3 0 2 0 4 0 1 0Информати ка 50 30 20 40 10 Биология 50 30 20 40 10 Физика 50 30 20 40 10

17 слайд
Химия 50 30 20 40 10 Географи я 50 3 0 2 0 4 0 1 0Информати ка 50 30 20 40 10 Биология 50 30 20 40 10 Физика 50 30 20 40 10

Химиялық элементтер периодтық жүйесінде неше период бар?

18 слайд
Химиялық элементтер периодтық жүйесінде неше период бар?

Ересек адамның ағзасында 2 пайыз және оның 99 пайызы тістер мен сүйектерде кездесетін элемент?

19 слайд
Ересек адамның ағзасында 2 пайыз және оның 99 пайызы тістер мен сүйектерде кездесетін элемент?

Кальций

20 слайд
Кальций

Индикаторды атаңыз?

21 слайд
Индикаторды атаңыз?

Лакмус, метиллоранж, фенолфталейн

22 слайд
Лакмус, метиллоранж, фенолфталейн

Бейорганикалық қосылыстардың маңызды класстарын жіктеңіз?

23 слайд
Бейорганикалық қосылыстардың маңызды класстарын жіктеңіз?

Оксидтер, қышқылдар, негіздер, тұздар

24 слайд
Оксидтер, қышқылдар, негіздер, тұздар

Пломбаның көлемін тістерді бастапқы қалпына келтіріп, олардың қызметін қайтадан қалыптастырады. Пломба латын сөзінен аударған

25 слайд
Пломбаның көлемін тістерді бастапқы қалпына келтіріп, олардың қызметін қайтадан қалыптастырады. Пломба латын сөзінен аударғанда қандай элементтің ұғымын білдіреді?

Плюмбум

26 слайд
Плюмбум

Қара торғайдың орташа жылдамдығы 72 км/сағ, кептердіңкі 22 км/сағ, құстардың қайсысы жылдам ұшады?

27 слайд
Қара торғайдың орташа жылдамдығы 72 км/сағ, кептердіңкі 22 км/сағ, құстардың қайсысы жылдам ұшады?

Кептер жылдам ұшады

28 слайд
Кептер жылдам ұшады

Неліктен транспорт қозғалысы кезінде тыйым салынатын белгіге қызыл түс алынған, басқа түс неге алынбаған ?

29 слайд
Неліктен транспорт қозғалысы кезінде тыйым салынатын белгіге қызыл түс алынған, басқа түс неге алынбаған ?

Қызыл сәуленің толқын ұзындығы үлкен,атмосфераға аз шашырайды

30 слайд
Қызыл сәуленің толқын ұзындығы үлкен,атмосфераға аз шашырайды

Терлеп, ыстықтап кетіп едім, суыну үшін қолыммен бетімді желпіп едім,суынып қалдым ғой, неге ?

31 слайд
Терлеп, ыстықтап кетіп едім, суыну үшін қолыммен бетімді желпіп едім,суынып қалдым ғой, неге ?

Бетімізді желпігенде ауаның қозғалысы терді кептіру үшін энергия бет терісінен алынатындықтан беттің ішкі энергиясы азайып

32 слайд
Бетімізді желпігенде ауаның қозғалысы терді кептіру үшін энергия бет терісінен алынатындықтан беттің ішкі энергиясы азайып суынады

Неліктен темір жол рельстері арасында саңылау қалдырады?

33 слайд
Неліктен темір жол рельстері арасында саңылау қалдырады?

Жазды күні күн ысығанда рельс едәуір ұзарады,яғни деформацияланады. Ол саңылау деформациялану үшін керек

34 слайд
Жазды күні күн ысығанда рельс едәуір ұзарады,яғни деформацияланады. Ол саңылау деформациялану үшін керек

Сіздердің алдарыңызда түрлі физикалық құралдар қойылған. Осы құралдарды атын және олардың қызметтерін атыңыз .

35 слайд
Сіздердің алдарыңызда түрлі физикалық құралдар қойылған. Осы құралдарды атын және олардың қызметтерін атыңыз .

Амперметр - токты өлшейтін құрал. Вольтметр - кернеуді өлшейтін құрал. Реостат - токты өлшейтін құрал. Динамометр - күшті өлше

36 слайд
Амперметр - токты өлшейтін құрал. Вольтметр - кернеуді өлшейтін құрал. Реостат - токты өлшейтін құрал. Динамометр - күшті өлшейтін құрал. Электроскоп - денелердің электрленгендігін анықтайтын құрал. Термоскоп -жылу қабылдағыш.

Үлкен ми сыңарлары қыртысының негізгі элементтерін ата

37 слайд
Үлкен ми сыңарлары қыртысының негізгі элементтерін ата

Маңдай, төбе, шүйде, самай

38 слайд
Маңдай, төбе, шүйде, самай

Тірі организмдердің патшалығын ата?

39 слайд
Тірі организмдердің патшалығын ата?

Вирустар мен фагтар, бактериялар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар

40 слайд
Вирустар мен фагтар, бактериялар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар

Асқорыту мүшелері мен бездерін ата?

41 слайд
Асқорыту мүшелері мен бездерін ата?

Ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, ашішек және тоқішек, бауыр, ұйқыбез

42 слайд
Ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, ашішек және тоқішек, бауыр, ұйқыбез

Нәруыздың биохимиялық синтезіне қатысатын нуклейн қышқылдарын ата?

43 слайд
Нәруыздың биохимиялық синтезіне қатысатын нуклейн қышқылдарын ата?

ДНК-дезоксирибонуклейн, РНК- рибонуклейн қышқылы

44 слайд
ДНК-дезоксирибонуклейн, РНК- рибонуклейн қышқылы

Нәрестенің бас сүйектерінің бір-бірімен әлі тұтаспай тұрған кездегі дәнеке ұлпалы жарғағы не деп аталады?

45 слайд
Нәрестенің бас сүйектерінің бір-бірімен әлі тұтаспай тұрған кездегі дәнеке ұлпалы жарғағы не деп аталады?

еңбек, родничок

46 слайд
еңбек, родничок

Байланыс арнасы деген не?

47 слайд
Байланыс арнасы деген не?

деректерді қашықтықтан жіберуге мүмкіндік беретін техникалық құрал

48 слайд
деректерді қашықтықтан жіберуге мүмкіндік беретін техникалық құрал

Ақпарат тарату жылдамдығы деген не?

49 слайд
Ақпарат тарату жылдамдығы деген не?

Уақыт бірлігінде жіберетін ақпарат саны

50 слайд
Уақыт бірлігінде жіберетін ақпарат саны

Алгоритм дегеніміз не?

51 слайд
Алгоритм дегеніміз не?

Алға қойған мақсатқа жету немесе берілген есепті шешу бағытында атқарушыға қандай әрекеттер орындау қажеттілігін әрі түсін

52 слайд
Алға қойған мақсатқа жету немесе берілген есепті шешу бағытында атқарушыға қандай әрекеттер орындау қажеттілігін әрі түсінікті, әрі дәл етіп көрсететін нұсқаулар реті

Ақпараттық модель деген не?

53 слайд
Ақпараттық модель деген не?

объектінің ,процестің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығы және сыртқы әлеммен өзара байланысы

54 слайд
объектінің ,процестің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығы және сыртқы әлеммен өзара байланысы

Анимация деген не?

55 слайд
Анимация деген не?

Мултипликация әсерін жасайтын экрандағы нысандардың түрін, формасын, мөлшерін немесе өзара орналасуын өзгерту

56 слайд
Мултипликация әсерін жасайтын экрандағы нысандардың түрін, формасын, мөлшерін немесе өзара орналасуын өзгерту

Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүзіп келіп, жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әртүрлі сұрақ қоя бастадыңыздар

57 слайд
Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүзіп келіп, жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әртүрлі сұрақ қоя бастадыңыздар. Ал олар сіздерге « Кенгуру » деген сөзден басқа сөз айтқан жоқ. Бұл қай жер және жергілікті адамдар не деп жауап берген?

Австралия материгі « Түсінбедім» деп жауап берген

58 слайд
Австралия материгі « Түсінбедім» деп жауап берген

Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген?

59 слайд
Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген?  

Африка

60 слайд
Африка

Ең ұзақ әнұран мәтіні қай елде? 158 өлең жолынын тұрады?

61 слайд
Ең ұзақ әнұран мәтіні қай елде? 158 өлең жолынын тұрады?

Грекия

62 слайд
Грекия

Елдің 99 пайызын шөл алып жатқан , елдің кейбір бөліктеріне 10 жылдан бері жауын түспеген қай ел?

63 слайд
Елдің 99 пайызын шөл алып жатқан , елдің кейбір бөліктеріне 10 жылдан бері жауын түспеген қай ел?

( Либия

64 слайд
( Либия

Алматыдан ұшақ солтүстік бағытта ұшып шықты. 1000 км ұшқан соң ол батысқа бағыт өзгертіп 1000 км- ден кейін оңтүстікке 1000

65 слайд
Алматыдан ұшақ солтүстік бағытта ұшып шықты. 1000 км ұшқан соң ол батысқа бағыт өзгертіп 1000 км- ден кейін оңтүстікке 1000 км және шығысқа қарай 1000 км ұшты. Ұшақтың тоқтаған жерін анықтаңыз.

Алматыға қайта келеді

66 слайд
Алматыға қайта келеді

Сұрақ: Қара жәшікте жатқан затты бір дарынды бала ойлап тапқан. Кейін де ол әлемдегі ең бірінші қолараны ойлап тапқан болатын

67 слайд
Сұрақ: Қара жәшікте жатқан затты бір дарынды бала ойлап тапқан. Кейін де ол әлемдегі ең бірінші қолараны ойлап тапқан болатын. Грецияда бұл затты қолдана алу-аса кемелділіктің,ал оның көмегімен есеп шығара алу қабілеті-қоғамдағы жоғары бедел мен парасаттылықтың белгісі болып саналады.Осы зат архитектура мен құрылыста таптырмас құрал.Ол не?

Циркуль

68 слайд
Циркуль