Интелектуалды ойын Не? Қайда? Қашан?
Интелектуалды ойын Не? Қайда? Қашан?

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Интеллектуалды ойын
“ Не? Қайда? Қашан?”
2 слайд
Интеллектуалды ойын “ Не? Қайда? Қашан?”
#3 слайд
Мақсаты:
Оқушылардың танымдық,
интеллектуалдық өй-өрісін кеңейту.
Оқушылардың білім деңгейін
тексеру, ойынға қабілетін
қалыптастыру, сөйлеу мәнеріне
үйрету, ойларын бір жүйеге келтіріп
өз пікірлерін айта білуіне көмектесу.
Жан-жақты ойлауын, ізденуін, есте
сақтау қабілетін, дүниетанымын
арттыру
3 слайд
Мақсаты: Оқушылардың танымдық, интеллектуалдық өй-өрісін кеңейту. Оқушылардың білім деңгейін тексеру, ойынға қабілетін қалыптастыру, сөйлеу мәнеріне үйрету, ойларын бір жүйеге келтіріп өз пікірлерін айта білуіне көмектесу. Жан-жақты ойлауын, ізденуін, есте сақтау қабілетін, дүниетанымын арттыру
#4 слайд
,,
1.
Бір ағаштың он екі бұтағы бар,
Әр бұтағында отыздан жапырағы бар,
Жапырақтың бір жағы ақ, бір жағы
қара.
4 слайд
,, 1. Бір ағаштың он екі бұтағы бар, Әр бұтағында отыздан жапырағы бар, Жапырақтың бір жағы ақ, бір жағы қара.
#5 слайд
"Python"— ең жаңа, заманауи
бағдарламаллау тіліне жатады. Бұл тілді
ең алғашында Ван Россум атты
нидерландық адам ойлап тапқан. Python
— жоғары дәрежедегі бағдарламаллау
тілі. Python тілі қазіргі кезде ең көп
таралған бағдарламаллау тілі болып
саналады. Бұл тілде жасалған ең атақты
бағдарлама ол бәріміз білетін Instagram
ə леуметтік желісі. Будан баска Python
бағдарламалау тілінде
BitTorrent,Ubuntu,Blender,GIMP,Civilizatio
n IV,Battlefield 2,World of Tanks секілді
бағдарламаларда кездестіре аламыз.
Python- ды қолданатын компанияларға
Google, Facebook, Yahoo, NASA, Red Hat,
IBM, Instagram, Dropbox, Pinterest, Quora,
Яндекс, Mail.Ru т.б келтіре аламыз.
5 слайд
"Python"— ең жаңа, заманауи бағдарламаллау тіліне жатады. Бұл тілді ең алғашында Ван Россум атты нидерландық адам ойлап тапқан. Python — жоғары дәрежедегі бағдарламаллау тілі. Python тілі қазіргі кезде ең көп таралған бағдарламаллау тілі болып саналады. Бұл тілде жасалған ең атақты бағдарлама ол бәріміз білетін Instagram ə леуметтік желісі. Будан баска Python бағдарламалау тілінде BitTorrent,Ubuntu,Blender,GIMP,Civilizatio n IV,Battlefield 2,World of Tanks секілді бағдарламаларда кездестіре аламыз. Python- ды қолданатын компанияларға Google, Facebook, Yahoo, NASA, Red Hat, IBM, Instagram, Dropbox, Pinterest, Quora, Яндекс, Mail.Ru т.б келтіре аламыз.
#6 слайд
(Жыл,ай, күн мен түн)
(Год, месяц, день и ночь)
(night-day, month, year)
6 слайд
(Жыл,ай, күн мен түн) (Год, месяц, день и ночь) (night-day, month, year)
#7 слайд
Scratch - мультимедиалық жүйе. Тілдің
операторларының көп бөлігі анимациялық және бейне
эффектілер құруға, дыбыс пен графикамен жұмыс
жасауға бағытталған. Ол бас кезінде 8-16 жас
аралығындағы оқушылар үшін ойластырылған болатын,
бірақ қазіргі таңда программалау ортасы әртүрлі жас
аралығындағы пайдаланушылар үшін қолжетімді әрі
қызықты. Жобадағы кейіпкерлердің суретін салу, оны
қозғалысқа келтіру, дыбыс қосу тіпті кішкентай
бүлдіршіндер мен ата-аналардың өзін еліктірері сөзсіз.
Көптеген жоғары оқу орындарының студенттері Scratch
программалау ортасын компьютерлік сыныптарда
қандай да бір объектінің моделін жасау барысында
дәрісте қолдану үстінде.
7 слайд
Scratch - мультимедиалық жүйе. Тілдің операторларының көп бөлігі анимациялық және бейне эффектілер құруға, дыбыс пен графикамен жұмыс жасауға бағытталған. Ол бас кезінде 8-16 жас аралығындағы оқушылар үшін ойластырылған болатын, бірақ қазіргі таңда программалау ортасы әртүрлі жас аралығындағы пайдаланушылар үшін қолжетімді әрі қызықты. Жобадағы кейіпкерлердің суретін салу, оны қозғалысқа келтіру, дыбыс қосу тіпті кішкентай бүлдіршіндер мен ата-аналардың өзін еліктірері сөзсіз. Көптеген жоғары оқу орындарының студенттері Scratch программалау ортасын компьютерлік сыныптарда қандай да бір объектінің моделін жасау барысында дәрісте қолдану үстінде.
#8 слайд
“ Кім тапқыр?” кезеңі
8 слайд
“ Кім тапқыр?” кезеңі
#9 слайд
Ойын кезеңдері:
1-кезең “ Таныстыру ”
2-кезең“Конверттер ”
3-кезең “ақпаратты өлшейміз”
4-кезең “түрлі түсті сандық”
5-кезең “Кім көп біледі?”
9 слайд
Ойын кезеңдері: 1-кезең “ Таныстыру ” 2-кезең“Конверттер ” 3-кезең “ақпаратты өлшейміз” 4-кезең “түрлі түсті сандық” 5-кезең “Кім көп біледі?”
#10 слайд
1 . Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі
2. Ақпаратты шығару құрылғысы
3 . Компьютердің негізгі құрылғыларын атаңдар?
4. сурет салуға арналған программа
5. . Бір байтта қанша бит бар ?
6. Вирусты тауып жоятын бағдарлама
7 Қарапайым есептеулерді жүгізетін программа
8Компакт дискні оқуға арналған программа ( бит)
(принтр )
поверпайнт )(монитор, пернетақта, жүйелік блок)
8 (бит)
(антивирс)
(колькулятор)
( CD - ROM )
10 слайд
1 . Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі 2. Ақпаратты шығару құрылғысы 3 . Компьютердің негізгі құрылғыларын атаңдар? 4. сурет салуға арналған программа 5. . Бір байтта қанша бит бар ? 6. Вирусты тауып жоятын бағдарлама 7 Қарапайым есептеулерді жүгізетін программа 8Компакт дискні оқуға арналған программа ( бит) (принтр ) поверпайнт )(монитор, пернетақта, жүйелік блок) 8 (бит) (антивирс) (колькулятор) ( CD - ROM )
#11 слайд
1. Дауыс жазуға арналған құрылғы
2. Дүниежүзілік крмпьютер арасындағы байланыс
3. Ақпаратты өңдеуге арналған құрылғы
4. Екілік жүйесінің сандары
5. Өзін басқа программаға енгізіп алатын кішігірім программа
6. Адаммен компьютер арасындағы қарым-қатынас тілі
7.
8. Жалпы желіге қосылу үшін қажетті құрал
9. Ең алғашқы программаны жаз ған
(микрофон)
( интернет)
( процессор )
( 0:1)
( вирус)
5. интерфейс )
( модем)
(Ада Лавлейс)
11 слайд
1. Дауыс жазуға арналған құрылғы 2. Дүниежүзілік крмпьютер арасындағы байланыс 3. Ақпаратты өңдеуге арналған құрылғы 4. Екілік жүйесінің сандары 5. Өзін басқа программаға енгізіп алатын кішігірім программа 6. Адаммен компьютер арасындағы қарым-қатынас тілі 7. 8. Жалпы желіге қосылу үшін қажетті құрал 9. Ең алғашқы программаны жаз ған (микрофон) ( интернет) ( процессор ) ( 0:1) ( вирус) 5. интерфейс ) ( модем) (Ада Лавлейс)
#12 слайд
« Табиғат философиясының
математикалық негіздері»
атты әйгілі еңбектің авторы,
барлық еңбектері орыс тіліне
аударылған ғалым кім?
12 слайд
« Табиғат философиясының математикалық негіздері» атты әйгілі еңбектің авторы, барлық еңбектері орыс тіліне аударылған ғалым кім?
#13 слайд
1-жәшік . н кейінгі жылдарымен тығыз байланысты. АТ
және Т зерттеу лабораториясы ойлап тапқан. 1947 жылы
ол өте қажет еді, бірақ оны өзімен бірге алып жүру қиын
болды, себебі оның салмағы 30 - 40 кг дейін жетті. 50
жылдары оның салмағы азайып, 70 жылдары 12-14 кг
болды. Қазіргі заманда ол құрылғы кеңінен таралған,
салмағы 1 кг-да жетпейді. Мектебімізде ол құрылғыны
ұстауға тиым салынған, бірақ ата-аналардың айтуы
бойынша ол балаларына қажет. Сұрақ: қандай құрылғы
туралы айтылып отыр? ҚАЙДА ?,Қашан
13 слайд
1-жәшік . н кейінгі жылдарымен тығыз байланысты. АТ және Т зерттеу лабораториясы ойлап тапқан. 1947 жылы ол өте қажет еді, бірақ оны өзімен бірге алып жүру қиын болды, себебі оның салмағы 30 - 40 кг дейін жетті. 50 жылдары оның салмағы азайып, 70 жылдары 12-14 кг болды. Қазіргі заманда ол құрылғы кеңінен таралған, салмағы 1 кг-да жетпейді. Мектебімізде ол құрылғыны ұстауға тиым салынған, бірақ ата-аналардың айтуы бойынша ол балаларына қажет. Сұрақ: қандай құрылғы туралы айтылып отыр? ҚАЙДА ?,Қашан
#14 слайд
1) программаға сәйкес операцияларды орындауға
арналған компьютердің негізгі құрылғысы, қызметтік
бөлігі. Көптеген жартылай өткізгішті элементтерден
тұратын және компьютерде барлық есептеулер мен
ақпарат өндеу жұмыстарын орындайтын электрондық
микросхема. Қазіргі компьютерлерде бір немесе
бірнеше процессорлар жұмыс істейді;
2) мәліметтерді өңдеу кезінде кейбір алдын ала
есептеу жұмыстарын немесе ұйымдастыру қызметін
атқаратын машиналық программа
. Компьютеріңіздің есептеу жылдамадығы осы затқа
байланысты. Өндірісте Intel және AMD фирмалары
шығарады.
14 слайд
1) программаға сәйкес операцияларды орындауға арналған компьютердің негізгі құрылғысы, қызметтік бөлігі. Көптеген жартылай өткізгішті элементтерден тұратын және компьютерде барлық есептеулер мен ақпарат өндеу жұмыстарын орындайтын электрондық микросхема. Қазіргі компьютерлерде бір немесе бірнеше процессорлар жұмыс істейді; 2) мәліметтерді өңдеу кезінде кейбір алдын ала есептеу жұмыстарын немесе ұйымдастыру қызметін атқаратын машиналық программа . Компьютеріңіздің есептеу жылдамадығы осы затқа байланысты. Өндірісте Intel және AMD фирмалары шығарады.
#15 слайд
1924 жылы дүниеге келген, Ұлы Отан
Соғысына қатысқан, Герман
Археологиялық институның
корреспондент- мүшесі болған қай
ғалым?
15 слайд
1924 жылы дүниеге келген, Ұлы Отан Соғысына қатысқан, Герман Археологиялық институның корреспондент- мүшесі болған қай ғалым?
#16 слайд
“ Кім білгір?” кезеңі
16 слайд
“ Кім білгір?” кезеңі
#17 слайд
Химия
50
30
20 40
10
Географи
я
50
3
0 2
0 4
0
1
0Информати
ка
50
30
20 40
10
Биология
50
30 20 40
10 Физика
50
30 20 40
10
17 слайд
Химия 50 30 20 40 10 Географи я 50 3 0 2 0 4 0 1 0Информати ка 50 30 20 40 10 Биология 50 30 20 40 10 Физика 50 30 20 40 10
#18 слайд
Химиялық элементтер периодтық
жүйесінде неше период бар?
18 слайд
Химиялық элементтер периодтық жүйесінде неше период бар?
#19 слайд
Ересек адамның ағзасында 2 пайыз және
оның 99 пайызы тістер мен сүйектерде
кездесетін элемент?
19 слайд
Ересек адамның ағзасында 2 пайыз және оның 99 пайызы тістер мен сүйектерде кездесетін элемент?
#20 слайд
Кальций
20 слайд
Кальций
#21 слайд
Индикаторды атаңыз?
21 слайд
Индикаторды атаңыз?
#22 слайд
Лакмус, метиллоранж,
фенолфталейн
22 слайд
Лакмус, метиллоранж, фенолфталейн
#23 слайд
Бейорганикалық қосылыстардың
маңызды класстарын жіктеңіз?
23 слайд
Бейорганикалық қосылыстардың маңызды класстарын жіктеңіз?
#24 слайд
Оксидтер,
қышқылдар,
негіздер, тұздар
24 слайд
Оксидтер, қышқылдар, негіздер, тұздар
#25 слайд
Пломбаның көлемін тістерді
бастапқы қалпына келтіріп, олардың
қызметін қайтадан қалыптастырады.
Пломба латын сөзінен аударғанда
қандай элементтің ұғымын
білдіреді?
25 слайд
Пломбаның көлемін тістерді бастапқы қалпына келтіріп, олардың қызметін қайтадан қалыптастырады. Пломба латын сөзінен аударғанда қандай элементтің ұғымын білдіреді?
#26 слайд
Плюмбум
26 слайд
Плюмбум
#27 слайд
Қара торғайдың орташа
жылдамдығы 72 км/сағ,
кептердіңкі 22 км/сағ,
құстардың қайсысы
жылдам ұшады?
27 слайд
Қара торғайдың орташа жылдамдығы 72 км/сағ, кептердіңкі 22 км/сағ, құстардың қайсысы жылдам ұшады?
#28 слайд
Кептер жылдам ұшады
28 слайд
Кептер жылдам ұшады
#29 слайд
Неліктен транспорт қозғалысы
кезінде тыйым салынатын
белгіге қызыл түс алынған,
басқа түс неге алынбаған ?
29 слайд
Неліктен транспорт қозғалысы кезінде тыйым салынатын белгіге қызыл түс алынған, басқа түс неге алынбаған ?
#30 слайд
Қызыл сәуленің толқын
ұзындығы үлкен,атмосфераға
аз шашырайды
30 слайд
Қызыл сәуленің толқын ұзындығы үлкен,атмосфераға аз шашырайды
#31 слайд
Терлеп, ыстықтап кетіп едім,
суыну үшін қолыммен бетімді
желпіп едім,суынып қалдым
ғой, неге ?
31 слайд
Терлеп, ыстықтап кетіп едім, суыну үшін қолыммен бетімді желпіп едім,суынып қалдым ғой, неге ?
#32 слайд
Бетімізді желпігенде
ауаның қозғалысы
терді кептіру үшін
энергия бет терісінен
алынатындықтан беттің
ішкі энергиясы азайып
суынады
32 слайд
Бетімізді желпігенде ауаның қозғалысы терді кептіру үшін энергия бет терісінен алынатындықтан беттің ішкі энергиясы азайып суынады
#33 слайд
Неліктен темір жол рельстері
арасында саңылау
қалдырады?
33 слайд
Неліктен темір жол рельстері арасында саңылау қалдырады?
#34 слайд
Жазды күні күн ысығанда
рельс едәуір ұзарады,яғни
деформацияланады. Ол
саңылау деформациялану үшін
керек
34 слайд
Жазды күні күн ысығанда рельс едәуір ұзарады,яғни деформацияланады. Ол саңылау деформациялану үшін керек
#35 слайд
Сіздердің алдарыңызда түрлі
физикалық құралдар
қойылған.
Осы құралдарды атын және
олардың қызметтерін
атыңыз .
35 слайд
Сіздердің алдарыңызда түрлі физикалық құралдар қойылған. Осы құралдарды атын және олардың қызметтерін атыңыз .
#36 слайд
Амперметр - токты өлшейтін құрал.
Вольтметр - кернеуді өлшейтін құрал.
Реостат - токты өлшейтін құрал.
Динамометр - күшті өлшейтін құрал.
Электроскоп - денелердің
электрленгендігін анықтайтын құрал.
Термоскоп -жылу қабылдағыш.
36 слайд
Амперметр - токты өлшейтін құрал. Вольтметр - кернеуді өлшейтін құрал. Реостат - токты өлшейтін құрал. Динамометр - күшті өлшейтін құрал. Электроскоп - денелердің электрленгендігін анықтайтын құрал. Термоскоп -жылу қабылдағыш.
#37 слайд
Үлкен ми
сыңарлары
қыртысының негізгі
элементтерін ата
37 слайд
Үлкен ми сыңарлары қыртысының негізгі элементтерін ата
#38 слайд
Маңдай, төбе, шүйде, самай
38 слайд
Маңдай, төбе, шүйде, самай
#39 слайд
Тірі организмдердің
патшалығын ата?
39 слайд
Тірі организмдердің патшалығын ата?
#40 слайд
Вирустар мен фагтар,
бактериялар,
саңырауқұлақтар,
өсімдіктер, жануарлар
40 слайд
Вирустар мен фагтар, бактериялар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер, жануарлар
#41 слайд
Асқорыту мүшелері мен
бездерін ата?
41 слайд
Асқорыту мүшелері мен бездерін ата?
#42 слайд
Ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш,
асқазан, ашішек және тоқішек,
бауыр, ұйқыбез
42 слайд
Ауыз қуысы, жұтқыншақ, өңеш, асқазан, ашішек және тоқішек, бауыр, ұйқыбез
#43 слайд
Нәруыздың
биохимиялық синтезіне
қатысатын нуклейн
қышқылдарын ата?
43 слайд
Нәруыздың биохимиялық синтезіне қатысатын нуклейн қышқылдарын ата?
#44 слайд
ДНК-дезоксирибонуклейн,
РНК- рибонуклейн қышқылы
44 слайд
ДНК-дезоксирибонуклейн, РНК- рибонуклейн қышқылы
#45 слайд
Нәрестенің бас сүйектерінің
бір-бірімен әлі тұтаспай
тұрған кездегі дәнеке ұлпалы
жарғағы не деп аталады?
45 слайд
Нәрестенің бас сүйектерінің бір-бірімен әлі тұтаспай тұрған кездегі дәнеке ұлпалы жарғағы не деп аталады?
#46 слайд
еңбек, родничок
46 слайд
еңбек, родничок
#47 слайд
Байланыс арнасы деген не?
47 слайд
Байланыс арнасы деген не?
#48 слайд
деректерді қашықтықтан
жіберуге мүмкіндік беретін
техникалық құрал
48 слайд
деректерді қашықтықтан жіберуге мүмкіндік беретін техникалық құрал
#49 слайд
Ақпарат тарату жылдамдығы деген
не?
49 слайд
Ақпарат тарату жылдамдығы деген не?
#50 слайд
Уақыт бірлігінде жіберетін ақпарат
саны
50 слайд
Уақыт бірлігінде жіберетін ақпарат саны
#51 слайд
Алгоритм дегеніміз не?
51 слайд
Алгоритм дегеніміз не?
#52 слайд
Алға қойған мақсатқа
жету немесе берілген
есепті шешу бағытында
атқарушыға қандай
әрекеттер орындау
қажеттілігін әрі түсінікті,
әрі дәл етіп көрсететін
нұсқаулар реті
52 слайд
Алға қойған мақсатқа жету немесе берілген есепті шешу бағытында атқарушыға қандай әрекеттер орындау қажеттілігін әрі түсінікті, әрі дәл етіп көрсететін нұсқаулар реті
#53 слайд
Ақпараттық модель
деген не?
53 слайд
Ақпараттық модель деген не?
#54 слайд
объектінің ,процестің,
құбылыстың қасиеттері
мен күйін сипаттайтын
ақпарат жиынтығы және
сыртқы әлеммен өзара
байланысы
54 слайд
объектінің ,процестің, құбылыстың қасиеттері мен күйін сипаттайтын ақпарат жиынтығы және сыртқы әлеммен өзара байланысы
#55 слайд
Анимация деген не?
55 слайд
Анимация деген не?
#56 слайд
Мултипликация әсерін
жасайтын экрандағы
нысандардың түрін,
формасын, мөлшерін немесе
өзара орналасуын өзгерту
56 слайд
Мултипликация әсерін жасайтын экрандағы нысандардың түрін, формасын, мөлшерін немесе өзара орналасуын өзгерту
#57 слайд
Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүзіп
келіп, жергілікті адамдармен тіл
табыспақшы болып, оларға әртүрлі
сұрақ қоя бастадыңыздар. Ал олар
сіздерге « Кенгуру » деген сөзден
басқа сөз айтқан жоқ. Бұл қай жер
және жергілікті адамдар не деп жауап
берген?
57 слайд
Сіздер бейтаныс жерге кемемен жүзіп келіп, жергілікті адамдармен тіл табыспақшы болып, оларға әртүрлі сұрақ қоя бастадыңыздар. Ал олар сіздерге « Кенгуру » деген сөзден басқа сөз айтқан жоқ. Бұл қай жер және жергілікті адамдар не деп жауап берген?
#58 слайд
Австралия материгі
« Түсінбедім» деп жауап берген
58 слайд
Австралия материгі « Түсінбедім» деп жауап берген
#59 слайд
Көңіл күйі болмаған
адамның бейнесінде
қандай материк
бейнеленген?
59 слайд
Көңіл күйі болмаған адамның бейнесінде қандай материк бейнеленген?
#60 слайд
Африка
60 слайд
Африка
#61 слайд
Ең ұзақ
әнұран мәтіні қай елде?
158 өлең жолынын
тұрады?
61 слайд
Ең ұзақ әнұран мәтіні қай елде? 158 өлең жолынын тұрады?
#62 слайд
Грекия
62 слайд
Грекия
#63 слайд
Елдің 99 пайызын шөл
алып жатқан , елдің
кейбір бөліктеріне 10
жылдан бері жауын
түспеген қай ел?
63 слайд
Елдің 99 пайызын шөл алып жатқан , елдің кейбір бөліктеріне 10 жылдан бері жауын түспеген қай ел?
#64 слайд
( Либия
64 слайд
( Либия
#65 слайд
Алматыдан ұшақ солтүстік
бағытта ұшып шықты. 1000
км ұшқан соң ол батысқа
бағыт өзгертіп 1000 км- ден
кейін оңтүстікке 1000 км
және шығысқа қарай 1000
км ұшты. Ұшақтың тоқтаған
жерін анықтаңыз.
65 слайд
Алматыдан ұшақ солтүстік бағытта ұшып шықты. 1000 км ұшқан соң ол батысқа бағыт өзгертіп 1000 км- ден кейін оңтүстікке 1000 км және шығысқа қарай 1000 км ұшты. Ұшақтың тоқтаған жерін анықтаңыз.
#66 слайд
Алматыға қайта келеді
66 слайд
Алматыға қайта келеді
#67 слайд
Сұрақ:
Қара жәшікте жатқан затты бір
дарынды бала ойлап тапқан. Кейін де
ол әлемдегі ең бірінші қолараны
ойлап тапқан болатын. Грецияда бұл
затты қолдана алу-аса
кемелділіктің,ал оның көмегімен
есеп шығара алу қабілеті-қоғамдағы
жоғары бедел мен
парасаттылықтың белгісі болып
саналады.Осы зат архитектура мен
құрылыста таптырмас құрал.Ол не?
67 слайд
Сұрақ: Қара жәшікте жатқан затты бір дарынды бала ойлап тапқан. Кейін де ол әлемдегі ең бірінші қолараны ойлап тапқан болатын. Грецияда бұл затты қолдана алу-аса кемелділіктің,ал оның көмегімен есеп шығара алу қабілеті-қоғамдағы жоғары бедел мен парасаттылықтың белгісі болып саналады.Осы зат архитектура мен құрылыста таптырмас құрал.Ол не?
#68 слайд
Циркуль
68 слайд
Циркуль
шағым қалдыра аласыз













