Интерактивті ойын слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
2 сынып ата-аналары үшін интерактивті тапсырмаларды (іскерлік ойын,
интерактивті ойын және т.б.) дайындау және енгізу
WorldSkills мақсаты – жұмысшы мамандықтарының мәртебесін арттыру және шеберлік
дағдыларын дамыту болып табылатын халықаралық коммерциялық емес қозғалыс. Әлем
бойынша халықаралық сайыстар өткізу арқылы жұмысшы мамандықтарының мәртебесін
арттыру. Маман тапшылығын азайтып, еліміздің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға,
инновациялық дамуына қосар үлесі зор. Жас мамандардың кәсіби дағдылары мен
құзыреттіліктерін көрсетуге мүмкіндік беретін үлкен бағыт.
Бұл шара «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік»
жолдауының аясында жалпы еңбек қоғамын құру және жұмысшы мәртебесін арттыру,
кәсіптік-техникалық білім беру саласына ерекше көңіл бөліп, жастарды аталған салаға
тарту, еңбек нарығына бәсекеге қабілетті техника саласындағы мамандарды даярлау
бағыттарындағы нақты тапсырмаларды іске асыру аясында өткізіліп келе жатқан іс
шара. Халықаралық сайыстарға қатысу.
1 слайд
2 сынып ата-аналары үшін интерактивті тапсырмаларды (іскерлік ойын, интерактивті ойын және т.б.) дайындау және енгізу WorldSkills мақсаты – жұмысшы мамандықтарының мәртебесін арттыру және шеберлік дағдыларын дамыту болып табылатын халықаралық коммерциялық емес қозғалыс. Әлем бойынша халықаралық сайыстар өткізу арқылы жұмысшы мамандықтарының мәртебесін арттыру. Маман тапшылығын азайтып, еліміздің бәсекеге қабілеттілігін арттыруға, инновациялық дамуына қосар үлесі зор. Жас мамандардың кәсіби дағдылары мен құзыреттіліктерін көрсетуге мүмкіндік беретін үлкен бағыт. Бұл шара «Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік» жолдауының аясында жалпы еңбек қоғамын құру және жұмысшы мәртебесін арттыру, кәсіптік-техникалық білім беру саласына ерекше көңіл бөліп, жастарды аталған салаға тарту, еңбек нарығына бәсекеге қабілетті техника саласындағы мамандарды даярлау бағыттарындағы нақты тапсырмаларды іске асыру аясында өткізіліп келе жатқан іс шара. Халықаралық сайыстарға қатысу.
2 слайд
2 слайд
3 слайд
«БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА САБАҚ БЕРУ» ҚҰЗІРЕТТІЛІГІ
«WorldSkills Russia» ұйымы WorldSkills Russia жарлығы негізінде сайыстың жұмыс тәртібі мен
ережелеріне сәйкес «WorldSkills» сайысына «Бастауыш сыныптарда сабақ беру» кәсіби құзіретіне
келесі ең аз деңгейдегі талапты қабылдады.
Техникалық сипаттау келесі бөлімдерді қамтиды:
1. КІРІСПЕ
2. БІЛІКТІЛІК ЖӘНЕ ЖҰМЫС КӨЛЕМІ
3. САЙЫС ТАПСЫРМАЛАРЫ
4. ДАҒДЫЛАРДЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС
5. БАҒАЛАУ
6. ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІККЕ САЛАЛЫҚ ТАЛАПТАР
7. МАТЕРИАЛДАР ЖӘНЕ ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР
8. КӘСІБИ ДАҒДЫЛАРДЫҢ КЕЛУШІЛЕР МЕН ЖУРНАЛИСТЕРГЕ КӨРСЕТІЛУІ
Кез-келген көшірме, қайта өңдеу, мәтіндік ақпараттың таратылуы немесе басқа құжаттағы
графикалық суреттер, соның ішінде электронды түрде, сайттарда немесе олдардың көшірілуі
немесе таратылуы құқық иесімен тыйым салынады, тек оның жазбаша келісімі негізінде
жүргізіледі.
3 слайд
«БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА САБАҚ БЕРУ» ҚҰЗІРЕТТІЛІГІ «WorldSkills Russia» ұйымы WorldSkills Russia жарлығы негізінде сайыстың жұмыс тәртібі мен ережелеріне сәйкес «WorldSkills» сайысына «Бастауыш сыныптарда сабақ беру» кәсіби құзіретіне келесі ең аз деңгейдегі талапты қабылдады. Техникалық сипаттау келесі бөлімдерді қамтиды: 1. КІРІСПЕ 2. БІЛІКТІЛІК ЖӘНЕ ЖҰМЫС КӨЛЕМІ 3. САЙЫС ТАПСЫРМАЛАРЫ 4. ДАҒДЫЛАРДЫ БАСҚАРУ ЖӘНЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС 5. БАҒАЛАУ 6. ТЕХНИКАЛЫҚ ҚАУІПСІЗДІККЕ САЛАЛЫҚ ТАЛАПТАР 7. МАТЕРИАЛДАР ЖӘНЕ ҚҰРАЛ-ЖАБДЫҚТАР 8. КӘСІБИ ДАҒДЫЛАРДЫҢ КЕЛУШІЛЕР МЕН ЖУРНАЛИСТЕРГЕ КӨРСЕТІЛУІ Кез-келген көшірме, қайта өңдеу, мәтіндік ақпараттың таратылуы немесе басқа құжаттағы графикалық суреттер, соның ішінде электронды түрде, сайттарда немесе олдардың көшірілуі немесе таратылуы құқық иесімен тыйым салынады, тек оның жазбаша келісімі негізінде жүргізіледі.
4 слайд
Аталуы және құзіретіліктің сипаты
Кәсіби дағдының аталуы
Бастауыш білім беру мұғалімі
Құзіреттіліктің сипттамасы Бастауыш сынып мұғалімі әлеуметтік және коммерциялық секторда
жұмыс істейді.
Тез өзгеретін әлемде оқушыларына көрсететін ең басты кәсіби қасиет үйрене алу болып табылады. Өзгерістерге
дайын болу, тұтастық, стандартты емес еңбек әрекеттеріне қабілеттілік, жауапкершілік және дербестік, шешім
қабылдай алу– бұның барлығы жетістікті кәсіби маманның, мектеп жасындағы кіші балалармен жұмыс істеуші
маманның да қызметінің сипаттамасына жатады. Бұл бағалы қасиеттерді педагогикалық шығармашылықты
жетілдірусіз істеу мүмкін емес.
Бастауыш сынып мұғалімі жеке тұлға және кәсіби маман ретінде баланың мәдениет әлеміне, әлеуметтік
қарым-қатынасарға енуін қамтамасыз етеді, рухани құндылықтармен және адамзат дамуының жаңа
жетістіктерімен таныстырады.
Ол оқушылардың жеке траекториясын, моральдық, интеллектуалдық, эмоционалдық, әлеуметтік дамуын
таңдауына әсерін тигізеді.Ол оқушының қоршаған орта мен ондағы адамның орнын, өзіне, өзгелерге, табиғатқа,
қоғамға, жалпы тұрмысқа деген қарым-қатынас жүйесінің қалыптасу процесіне тікелей қатысады.
Бастауыш сынып мұғалімінде міндетті түрде кәсіби қызметте, шешімін табуда саналы түрде таңдаған
шешіміне деген жауапкершілікті сезіну, ғылыми білім инновацияларын тез меңгеру мен қолдану арқылы білім
беруде және ғылыми қызметтерде жоғары сапада болу, негізгі және тиімді шешім қабылдау құзіреттілігі
қалыптасуы керек.
4 слайд
Аталуы және құзіретіліктің сипаты Кәсіби дағдының аталуы Бастауыш білім беру мұғалімі Құзіреттіліктің сипттамасы Бастауыш сынып мұғалімі әлеуметтік және коммерциялық секторда жұмыс істейді. Тез өзгеретін әлемде оқушыларына көрсететін ең басты кәсіби қасиет үйрене алу болып табылады. Өзгерістерге дайын болу, тұтастық, стандартты емес еңбек әрекеттеріне қабілеттілік, жауапкершілік және дербестік, шешім қабылдай алу– бұның барлығы жетістікті кәсіби маманның, мектеп жасындағы кіші балалармен жұмыс істеуші маманның да қызметінің сипаттамасына жатады. Бұл бағалы қасиеттерді педагогикалық шығармашылықты жетілдірусіз істеу мүмкін емес. Бастауыш сынып мұғалімі жеке тұлға және кәсіби маман ретінде баланың мәдениет әлеміне, әлеуметтік қарым-қатынасарға енуін қамтамасыз етеді, рухани құндылықтармен және адамзат дамуының жаңа жетістіктерімен таныстырады. Ол оқушылардың жеке траекториясын, моральдық, интеллектуалдық, эмоционалдық, әлеуметтік дамуын таңдауына әсерін тигізеді.Ол оқушының қоршаған орта мен ондағы адамның орнын, өзіне, өзгелерге, табиғатқа, қоғамға, жалпы тұрмысқа деген қарым-қатынас жүйесінің қалыптасу процесіне тікелей қатысады. Бастауыш сынып мұғалімінде міндетті түрде кәсіби қызметте, шешімін табуда саналы түрде таңдаған шешіміне деген жауапкершілікті сезіну, ғылыми білім инновацияларын тез меңгеру мен қолдану арқылы білім беруде және ғылыми қызметтерде жоғары сапада болу, негізгі және тиімді шешім қабылдау құзіреттілігі қалыптасуы керек.
5 слайд
Кәсіби қызметті меңгере отырып, мектеп жасындағы кіші балалармен жұмыс істеуші маман бастапқы
әмбебап білім кешенін, икемділік, дағды және жеке қызмет тәжірибесі, жеке жауапкершілік, өзін-өзі дамыту мен
жетілдіру, өмір бойы оқу қасиеттерін меңгеруі тиіс.
Байқау тапсырмасы
Тапсырманы орындау ұзақтығы және конкурс тапсырмасын қатысушыға көрсету уақыты – 10 сағат 30 минут.
Әр қатысушы орындайды:
Модуль А. «Жалпы мәдени дамыту»
Тапсырма1. Ауызша эссе .
Сөйлеген сөзі берілген тақырыпта шығармашылық элементтерімен. Эссенің тақырыбын Сарапшылар
белгілейді.
Күтілетін нәтижелер:
Шығармашылық элементтері бар берілген тақырып бойынша эссені ауызша көпшілік алдында баяндау.
Модуль В. «Жалпы кәсиби дамыту»
Тапсырма1. Бастауыш сыныптарда оқу пәндерінің бірінен сабақ үзіндісін дайындау және өткізу (жаңа
білім кезеңдерін ашу).
Пәні мен сыныбы Сарапшының таңдауы бойынша.
Күтілетін нәтижелер:
Бастауыш сыныптарда оқу пәндерінің бірінен сабақ үзіндісін өткізу (жаңа білім кезеңдерін ашу).
Тапсырма2. Робототехника элементтерімен сабақтан тыс оқуды әзірлеу және жүзеге асыру. Сабақтан
тыс іс-шаралар бағытын және жас ерекшелігіне қарай сыныбын Сарапшы таңдайды.
Күтілетін нәтижелер:
Сыныптан тыс сабақты құрастыру элементтерімен өткізу (оның ішінде ЛЕГО және (немесе)
робототехника)
5 слайд
Кәсіби қызметті меңгере отырып, мектеп жасындағы кіші балалармен жұмыс істеуші маман бастапқы әмбебап білім кешенін, икемділік, дағды және жеке қызмет тәжірибесі, жеке жауапкершілік, өзін-өзі дамыту мен жетілдіру, өмір бойы оқу қасиеттерін меңгеруі тиіс. Байқау тапсырмасы Тапсырманы орындау ұзақтығы және конкурс тапсырмасын қатысушыға көрсету уақыты – 10 сағат 30 минут. Әр қатысушы орындайды: Модуль А. «Жалпы мәдени дамыту» Тапсырма1. Ауызша эссе . Сөйлеген сөзі берілген тақырыпта шығармашылық элементтерімен. Эссенің тақырыбын Сарапшылар белгілейді. Күтілетін нәтижелер: Шығармашылық элементтері бар берілген тақырып бойынша эссені ауызша көпшілік алдында баяндау. Модуль В. «Жалпы кәсиби дамыту» Тапсырма1. Бастауыш сыныптарда оқу пәндерінің бірінен сабақ үзіндісін дайындау және өткізу (жаңа білім кезеңдерін ашу). Пәні мен сыныбы Сарапшының таңдауы бойынша. Күтілетін нәтижелер: Бастауыш сыныптарда оқу пәндерінің бірінен сабақ үзіндісін өткізу (жаңа білім кезеңдерін ашу). Тапсырма2. Робототехника элементтерімен сабақтан тыс оқуды әзірлеу және жүзеге асыру. Сабақтан тыс іс-шаралар бағытын және жас ерекшелігіне қарай сыныбын Сарапшы таңдайды. Күтілетін нәтижелер: Сыныптан тыс сабақты құрастыру элементтерімен өткізу (оның ішінде ЛЕГО және (немесе) робототехника)
6 слайд
Модуль C. «Ата-аналар мен жалпы білім беру мекемелері
қызметкерлерінің өзара байланысы»
Тапсырма1. Бірінші сынып ата-аналары үшін интерактивті тапсырмаларды (іскерлік ойын,
интерактивті ойын және т.б.) дайындау және өткізу.
Интерактивті тапсырма тақырыбы сарапшының таңдауы бойынша.
Күтілетін нәтижелер:
Ата-аналар жиналысының бөлігі ретінде бірінші сынып ата-аналарымен интерактива өткізу.
Тапсырма2 . « Мен сізді 5 минутта үйретемін » сайысы.
Қатысушы топ Сарапшының таңдауы бойынша.
Күтілетін нәтижелер:
«5 минутта үйренемін» шұғыл іс-шаралар өткізу.
Модуль D. «Өзін-өзі дамыту мен өздігінен білім алу»
Тапсырма1. Педагогикалық жағдаяттарды шешу.
Педагогикалық тапсырма Сарапшының таңдауы бойынша.
Күтілетін нәтижелер:
Педагогикалық жағдаяттарды шешу міндеттерін ұсыну кезеңдері.
Тапсырма 2. Оқытушының жеке веб-сайтына материалдарды дайындау және орналастыру.
Тақырып Сарапшының таңдауы бойынша.
Күтілетін нәтижелер:
Сарапшының жеке сайтының бетіне орналастырылған маатериалды ұсыну.
Барлық ақпараттарды байқау қатысушылары үміткерлер тіркелген орталықтан ала алады. (
http://www.worldskills.org ).
6 слайд
Модуль C. «Ата-аналар мен жалпы білім беру мекемелері қызметкерлерінің өзара байланысы» Тапсырма1. Бірінші сынып ата-аналары үшін интерактивті тапсырмаларды (іскерлік ойын, интерактивті ойын және т.б.) дайындау және өткізу. Интерактивті тапсырма тақырыбы сарапшының таңдауы бойынша. Күтілетін нәтижелер: Ата-аналар жиналысының бөлігі ретінде бірінші сынып ата-аналарымен интерактива өткізу. Тапсырма2 . « Мен сізді 5 минутта үйретемін » сайысы. Қатысушы топ Сарапшының таңдауы бойынша. Күтілетін нәтижелер: «5 минутта үйренемін» шұғыл іс-шаралар өткізу. Модуль D. «Өзін-өзі дамыту мен өздігінен білім алу» Тапсырма1. Педагогикалық жағдаяттарды шешу. Педагогикалық тапсырма Сарапшының таңдауы бойынша. Күтілетін нәтижелер: Педагогикалық жағдаяттарды шешу міндеттерін ұсыну кезеңдері. Тапсырма 2. Оқытушының жеке веб-сайтына материалдарды дайындау және орналастыру. Тақырып Сарапшының таңдауы бойынша. Күтілетін нәтижелер: Сарапшының жеке сайтының бетіне орналастырылған маатериалды ұсыну. Барлық ақпараттарды байқау қатысушылары үміткерлер тіркелген орталықтан ала алады. ( http://www.worldskills.org ).
7 слайд
Мақсаты: Ата-аналар жиналысында ата-аналармен интерактивті қарым-қатынас жасау
мүмкіндігін көрсету.
Тапсырманы орындау мерзімі: 1 сағат 30 минут (қатысушы инфрақұрылымдық парақта
көрсетілген материалдарды пайдаланады).
Тапсырманы орындау мерзімі: 15 мин .
Тапсырма:
1. Интерактивті өзара әрекеттесудің мақсаты мен міндеттерін анықтау.
2. Интерактивті таңдауды іске асыру.
3. Интерактивтің мазмұны мен өткізілу формасын анықтау.
4. Материалдарды және жабдықтарды жинақтау.
5. Қайта жаттығу.
6. Жұмыстың аяқталуы туралы сарапшыларды хабардар ету және тапсырманы көрсетуге
дайын болу.
Тапсырма: өзіңнің қалауың бойынша, 2 сынып ата-аналары үшін,
іскерлік ойын, интерактивті ойын және т.б. тапсырмаларды дайындау
7 слайд
Мақсаты: Ата-аналар жиналысында ата-аналармен интерактивті қарым-қатынас жасау мүмкіндігін көрсету. Тапсырманы орындау мерзімі: 1 сағат 30 минут (қатысушы инфрақұрылымдық парақта көрсетілген материалдарды пайдаланады). Тапсырманы орындау мерзімі: 15 мин . Тапсырма: 1. Интерактивті өзара әрекеттесудің мақсаты мен міндеттерін анықтау. 2. Интерактивті таңдауды іске асыру. 3. Интерактивтің мазмұны мен өткізілу формасын анықтау. 4. Материалдарды және жабдықтарды жинақтау. 5. Қайта жаттығу. 6. Жұмыстың аяқталуы туралы сарапшыларды хабардар ету және тапсырманы көрсетуге дайын болу. Тапсырма: өзіңнің қалауың бойынша, 2 сынып ата-аналары үшін, іскерлік ойын, интерактивті ойын және т.б. тапсырмаларды дайындау