Материалдар / Интербелсенді ойындар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Интербелсенді ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала ойын арқылы өмірге енеді, табиғатпен, қоршаған ортамен қарым-қатынасқа түседі, атын – түсінігін арттырады, еңбек ете білу дағдысы қалыптасады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2021
1066
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ Кеме “ Мақсаты: Өткен сабақтарда алған білім- дағдыларын тиянақтау. Жабдықтары: - Ойынның ңұсқасы: Ойынға 5-7 оқушы қат

1 слайд
“ Кеме “ Мақсаты: Өткен сабақтарда алған білім- дағдыларын тиянақтау. Жабдықтары: - Ойынның ңұсқасы: Ойынға 5-7 оқушы қатысады. Бір оқушы- “кеме” , ал екіншісі- “кеменің капитаны” болады. “Кеменің” көзі байлаулы болады, оны капитан басқарады ( солға, оңға, алға, артқа деген сөздермен ғана). Басқа балалар “өзендегі тастар” болып тұрады, егер “кеме” “тасқа” жығылса, “тастың” сұрақтарына капитан жауап береді. Капитан сұрақтарға жауап бере алмай, қиналып тұрса, оған “кеме” көмегін біріді.

1 слайд

“ Кеме “ Мақсаты: Өткен сабақтарда алған білім- дағдыларын тиянақтау. Жабдықтары: - Ойынның ңұсқасы: Ойынға 5-7 оқушы қатысады. Бір оқушы- “кеме” , ал екіншісі- “кеменің капитаны” болады. “Кеменің” көзі байлаулы болады, оны капитан басқарады ( солға, оңға, алға, артқа деген сөздермен ғана). Басқа балалар “өзендегі тастар” болып тұрады, егер “кеме” “тасқа” жығылса, “тастың” сұрақтарына капитан жауап береді. Капитан сұрақтарға жауап бере алмай, қиналып тұрса, оған “кеме” көмегін біріді.

“ Дұрыс жауап “ Мақсаты: Қайталау Жабдықтары: мұғалім дайындап әкелген сұрақтар Ойынның ңұсқасы: Мұғалім сыныптың ортасын

2 слайд
“ Дұрыс жауап “ Мақсаты: Қайталау Жабдықтары: мұғалім дайындап әкелген сұрақтар Ойынның ңұсқасы: Мұғалім сыныптың ортасына тұрып, дайындап әкелген сұрақтарды сыныптағы балаларға қояды. Егер жауаптары дұрыс болса, мұғалім тақтаға қарай жүреді, ал егер жауаптары дұрыс емес болса, есікке қарай жүреді...

2 слайд

“ Дұрыс жауап “ Мақсаты: Қайталау Жабдықтары: мұғалім дайындап әкелген сұрақтар Ойынның ңұсқасы: Мұғалім сыныптың ортасына тұрып, дайындап әкелген сұрақтарды сыныптағы балаларға қояды. Егер жауаптары дұрыс болса, мұғалім тақтаға қарай жүреді, ал егер жауаптары дұрыс емес болса, есікке қарай жүреді...

“ Ғалым мен оқушы” Мақсаты: Өткен сабақтарда алған білім-дағдыларын тиянақтау. Жабдықтары: “Ғалым” мен “оқушы” деген жазуы

3 слайд
“ Ғалым мен оқушы” Мақсаты: Өткен сабақтарда алған білім-дағдыларын тиянақтау. Жабдықтары: “Ғалым” мен “оқушы” деген жазуы. Ойынның ңұсқасы: Ғалым дегеніміз өте білімді, ақылды адам, сондықтан оның орнына екі оқушы шығады. “Ғалым” оқушылардың сұрақтарына бір-бір сөзден кезектесіп жауап береді.

3 слайд

“ Ғалым мен оқушы” Мақсаты: Өткен сабақтарда алған білім-дағдыларын тиянақтау. Жабдықтары: “Ғалым” мен “оқушы” деген жазуы. Ойынның ңұсқасы: Ғалым дегеніміз өте білімді, ақылды адам, сондықтан оның орнына екі оқушы шығады. “Ғалым” оқушылардың сұрақтарына бір-бір сөзден кезектесіп жауап береді.

“ Өрмекші” Мақсаты: Бұл ойын балаларды бір бірімен таныстырады. Ойын барысында балалар өткен сабақтарда алған білімдерін ке

4 слайд
“ Өрмекші” Мақсаты: Бұл ойын балаларды бір бірімен таныстырады. Ойын барысында балалар өткен сабақтарда алған білімдерін кеңейтеді. Жабдықтары: жіп Ойынның нұсқасы: Ойынға 5-6 бала қатысады. Балалар бір біріне жіпті лақтырып өзі туралы мәлімет айтып береді. “Өрмекшінің кілемі” тігіліп болғаннан кейін, балалар жіпті соңғы айтылған сөздерді қайталап шешеді.

4 слайд

“ Өрмекші” Мақсаты: Бұл ойын балаларды бір бірімен таныстырады. Ойын барысында балалар өткен сабақтарда алған білімдерін кеңейтеді. Жабдықтары: жіп Ойынның нұсқасы: Ойынға 5-6 бала қатысады. Балалар бір біріне жіпті лақтырып өзі туралы мәлімет айтып береді. “Өрмекшінің кілемі” тігіліп болғаннан кейін, балалар жіпті соңғы айтылған сөздерді қайталап шешеді.

«Қызық сөздер» ойыны. Мақсаты: логикалық ойлау

5 слайд
«Қызық сөздер» ойыны. Мақсаты: логикалық ойлау деңгейін жетілдіру, сөз мағынасын түсіндіру . Ойын шарты: Мына сөздердің ішінен солдан оңға қарай оқығанда жаңа сөз шығатын сөздердің теріп жазу. Сөз мағынасын тусіндіру. Қолқанат Ішік Есек Тымақ Қыран Нағашы Шұлық Қысым Түс Балта Ұршық   Мысалы: Ішік – кіші  

5 слайд

«Қызық сөздер» ойыны. Мақсаты: логикалық ойлау деңгейін жетілдіру, сөз мағынасын түсіндіру . Ойын шарты: Мына сөздердің ішінен солдан оңға қарай оқығанда жаңа сөз шығатын сөздердің теріп жазу. Сөз мағынасын тусіндіру. Қолқанат Ішік Есек Тымақ Қыран Нағашы Шұлық Қысым Түс Балта Ұршық   Мысалы: Ішік – кіші  

«Жалғасын тап» ойыны. Мақсаты: Мақал-мәтелдерді есте сақтау қабілеттерін арттыру. Ойын шарты: Мақал екі қатарға ж

6 слайд
«Жалғасын тап» ойыны. Мақсаты: Мақал-мәтелдерді есте сақтау қабілеттерін арттыру. Ойын шарты: Мақал екі қатарға жазылады. Бірінші қатарда басы, екінші қатарда соңы жазылады.Мақал басы мен соңының орындары ауыстырылып жазылады. Оқушының міндеті тілдік сызықшамен қосу арқылы әр мақалдың толық мағынасын шығару. А) Ердің сыншысы бітеді Ә) Жақсы болсаң, жүректе Б) Ерлік білекте емес, ашу-дұшпан В) Жері байдың ел Г) Ақыл дос, ардақты ат, Ғ) Кім еңбек етсе жақын көп Д) Мал баққанға сол тоқ Е) Адам деген- елі бай «

6 слайд

«Жалғасын тап» ойыны. Мақсаты: Мақал-мәтелдерді есте сақтау қабілеттерін арттыру. Ойын шарты: Мақал екі қатарға жазылады. Бірінші қатарда басы, екінші қатарда соңы жазылады.Мақал басы мен соңының орындары ауыстырылып жазылады. Оқушының міндеті тілдік сызықшамен қосу арқылы әр мақалдың толық мағынасын шығару. А) Ердің сыншысы бітеді Ә) Жақсы болсаң, жүректе Б) Ерлік білекте емес, ашу-дұшпан В) Жері байдың ел Г) Ақыл дос, ардақты ат, Ғ) Кім еңбек етсе жақын көп Д) Мал баққанға сол тоқ Е) Адам деген- елі бай «