Интербелсенді ойындар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Кеме “
Мақсаты: Өткен сабақтарда алған білім-
дағдыларын тиянақтау.
Жабдықтары: -
Ойынның ңұсқасы: Ойынға 5-7 оқушы қатысады.
Бір оқушы- “кеме” , ал екіншісі- “кеменің капитаны”
болады. “Кеменің” көзі байлаулы болады, оны
капитан басқарады ( солға, оңға, алға, артқа деген
сөздермен ғана). Басқа балалар “өзендегі тастар”
болып тұрады, егер “кеме” “тасқа” жығылса,
“тастың” сұрақтарына капитан жауап береді.
Капитан сұрақтарға жауап бере алмай, қиналып
тұрса, оған “кеме” көмегін біріді.
1 слайд
“ Кеме “ Мақсаты: Өткен сабақтарда алған білім- дағдыларын тиянақтау. Жабдықтары: - Ойынның ңұсқасы: Ойынға 5-7 оқушы қатысады. Бір оқушы- “кеме” , ал екіншісі- “кеменің капитаны” болады. “Кеменің” көзі байлаулы болады, оны капитан басқарады ( солға, оңға, алға, артқа деген сөздермен ғана). Басқа балалар “өзендегі тастар” болып тұрады, егер “кеме” “тасқа” жығылса, “тастың” сұрақтарына капитан жауап береді. Капитан сұрақтарға жауап бере алмай, қиналып тұрса, оған “кеме” көмегін біріді.
2 слайд
“ Дұрыс жауап “
Мақсаты: Қайталау
Жабдықтары:
мұғалім дайындап әкелген сұрақтар
Ойынның ңұсқасы: Мұғалім сыныптың ортасына
тұрып, дайындап әкелген сұрақтарды сыныптағы
балаларға қояды. Егер жауаптары дұрыс болса, мұғалім
тақтаға қарай жүреді, ал егер жауаптары дұрыс емес
болса, есікке қарай жүреді...
2 слайд
“ Дұрыс жауап “ Мақсаты: Қайталау Жабдықтары: мұғалім дайындап әкелген сұрақтар Ойынның ңұсқасы: Мұғалім сыныптың ортасына тұрып, дайындап әкелген сұрақтарды сыныптағы балаларға қояды. Егер жауаптары дұрыс болса, мұғалім тақтаға қарай жүреді, ал егер жауаптары дұрыс емес болса, есікке қарай жүреді...
3 слайд
“ Ғалым мен оқушы”
Мақсаты: Өткен сабақтарда алған білім-дағдыларын
тиянақтау.
Жабдықтары:
“Ғалым” мен “оқушы” деген жазуы.
Ойынның ңұсқасы: Ғалым дегеніміз өте білімді,
ақылды адам, сондықтан оның орнына екі оқушы
шығады. “Ғалым” оқушылардың сұрақтарына бір-бір
сөзден кезектесіп жауап береді.
3 слайд
“ Ғалым мен оқушы” Мақсаты: Өткен сабақтарда алған білім-дағдыларын тиянақтау. Жабдықтары: “Ғалым” мен “оқушы” деген жазуы. Ойынның ңұсқасы: Ғалым дегеніміз өте білімді, ақылды адам, сондықтан оның орнына екі оқушы шығады. “Ғалым” оқушылардың сұрақтарына бір-бір сөзден кезектесіп жауап береді.
4 слайд
“ Өрмекші”
Мақсаты: Бұл ойын балаларды бір бірімен
таныстырады. Ойын барысында балалар өткен
сабақтарда алған білімдерін кеңейтеді.
Жабдықтары: жіп
Ойынның нұсқасы: Ойынға 5-6 бала қатысады. Балалар
бір біріне жіпті лақтырып өзі туралы мәлімет айтып
береді. “Өрмекшінің кілемі” тігіліп болғаннан кейін,
балалар жіпті соңғы айтылған сөздерді қайталап шешеді.
4 слайд
“ Өрмекші” Мақсаты: Бұл ойын балаларды бір бірімен таныстырады. Ойын барысында балалар өткен сабақтарда алған білімдерін кеңейтеді. Жабдықтары: жіп Ойынның нұсқасы: Ойынға 5-6 бала қатысады. Балалар бір біріне жіпті лақтырып өзі туралы мәлімет айтып береді. “Өрмекшінің кілемі” тігіліп болғаннан кейін, балалар жіпті соңғы айтылған сөздерді қайталап шешеді.
5 слайд
«Қызық сөздер» ойыны.
Мақсаты: логикалық ойлау деңгейін жетілдіру, сөз мағынасын
түсіндіру .
Ойын шарты: Мына сөздердің ішінен солдан оңға қарай оқығанда
жаңа сөз шығатын сөздердің теріп жазу. Сөз мағынасын тусіндіру.
Қолқанат Ішік Есек
Тымақ Қыран
Нағашы Шұлық Қысым
Түс Балта Ұршық
Мысалы: Ішік – кіші
5 слайд
«Қызық сөздер» ойыны. Мақсаты: логикалық ойлау деңгейін жетілдіру, сөз мағынасын түсіндіру . Ойын шарты: Мына сөздердің ішінен солдан оңға қарай оқығанда жаңа сөз шығатын сөздердің теріп жазу. Сөз мағынасын тусіндіру. Қолқанат Ішік Есек Тымақ Қыран Нағашы Шұлық Қысым Түс Балта Ұршық Мысалы: Ішік – кіші
6 слайд
«Жалғасын тап» ойыны.
Мақсаты: Мақал-мәтелдерді есте сақтау қабілеттерін
арттыру.
Ойын шарты: Мақал екі қатарға жазылады. Бірінші
қатарда басы, екінші қатарда соңы жазылады.Мақал басы
мен соңының орындары ауыстырылып жазылады.
Оқушының міндеті тілдік сызықшамен қосу арқылы әр
мақалдың толық мағынасын шығару.
А) Ердің сыншысы бітеді
Ә) Жақсы болсаң, жүректе
Б) Ерлік білекте емес, ашу-дұшпан
В) Жері байдың ел
Г) Ақыл дос, ардақты ат,
Ғ) Кім еңбек етсе жақын көп
Д) Мал баққанға сол тоқ
Е) Адам деген- елі бай «
6 слайд
«Жалғасын тап» ойыны. Мақсаты: Мақал-мәтелдерді есте сақтау қабілеттерін арттыру. Ойын шарты: Мақал екі қатарға жазылады. Бірінші қатарда басы, екінші қатарда соңы жазылады.Мақал басы мен соңының орындары ауыстырылып жазылады. Оқушының міндеті тілдік сызықшамен қосу арқылы әр мақалдың толық мағынасын шығару. А) Ердің сыншысы бітеді Ә) Жақсы болсаң, жүректе Б) Ерлік білекте емес, ашу-дұшпан В) Жері байдың ел Г) Ақыл дос, ардақты ат, Ғ) Кім еңбек етсе жақын көп Д) Мал баққанға сол тоқ Е) Адам деген- елі бай «