Интервалдар әдісі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік
үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында
ғасырлар бойы өмірде өзгерістер,ғылымда алға деген
өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік” -өмірді
өзгеріске ұшырататын құбылыс деп айтуымызға болады.
Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім
қабылдауымыз қажет. Яғни математикалық
теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр.
Теңсіздікті шеше отырып, біз өзіміздің
мақсаттарымызды анықтап, жоспарларымызды
орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық
болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада
ғана орындалады. Бұл шындық - өмірдің талабы...
Ендеше, теңсіздіктерді шешіп үйренейік!
2 слайд
Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында ғасырлар бойы өмірде өзгерістер,ғылымда алға деген өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік” -өмірді өзгеріске ұшырататын құбылыс деп айтуымызға болады. Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім қабылдауымыз қажет. Яғни математикалық теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. Теңсіздікті шеше отырып, біз өзіміздің мақсаттарымызды анықтап, жоспарларымызды орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада ғана орындалады. Бұл шындық - өмірдің талабы... Ендеше, теңсіздіктерді шешіп үйренейік!
3 слайд
Сабақтың мақсаты
Сабақтың барысы
3 слайд
Сабақтың мақсаты Сабақтың барысы
4 слайд
1. Квадраттық функцияны интервалдар әдісімен
шешу, әдістің мәнін түсіну. Есептің шығару
жолдарының мазмұндылығына көңіл бөлу,
оқушыларға есепті шешу процессінің әрбір
қадамын анықтап, мақсатын негіздеу,
қасиеттерін ескеріп шешу.
2. Өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін,
материалды зерттеу негізінде оқушының
шығармашылық қабілетін дамыту.
3. Оқушы бойында мақсатқа жету үшін қажетті
қасиеттерді тәрбиелеу, өз білімдерін
бағалауға көмектесу
артқа
4 слайд
1. Квадраттық функцияны интервалдар әдісімен шешу, әдістің мәнін түсіну. Есептің шығару жолдарының мазмұндылығына көңіл бөлу, оқушыларға есепті шешу процессінің әрбір қадамын анықтап, мақсатын негіздеу, қасиеттерін ескеріп шешу. 2. Өз бетінше жұмыс істеудің әрқилы түрлерін, материалды зерттеу негізінде оқушының шығармашылық қабілетін дамыту. 3. Оқушы бойында мақсатқа жету үшін қажетті қасиеттерді тәрбиелеу, өз білімдерін бағалауға көмектесу артқа
5 слайд
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. “Қателерді талдау”
3. “Топтағы тренинг”
4. Интервалдар әдісімен теңсіздіктерді
шешу
5. Тест
5 слайд
1. Ұйымдастыру кезеңі 2. “Қателерді талдау” 3. “Топтағы тренинг” 4. Интервалдар әдісімен теңсіздіктерді шешу 5. Тест
6 слайд
Бақылау сұрақтары
1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп
аталады?
2. Квадрат теңсіздікті шешу кезінде
қолданылатын ұғымдар қандай?
3. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен
шешудің мағынасы неде?
4. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен
шешудің мәні неде?
5. Теңсіздіктің жауабы қалай жазылады?
6 слайд
Бақылау сұрақтары 1. Қандай теңсіздік квадрат теңсіздік деп аталады? 2. Квадрат теңсіздікті шешу кезінде қолданылатын ұғымдар қандай? 3. Квадрат теңсіздікті парабола әдісімен шешудің мағынасы неде? 4. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісімен шешудің мәні неде? 5. Теңсіздіктің жауабы қалай жазылады?
7 слайд
Қателерді тап0 1 0
1
1 ) 5
) 4
5 5 1 ) 3
3 9 ) 2
1 1 ) 1
2
2 2
2
2
х
х
х
х х х х
х
х
х х
х х
7 слайд
Қателерді тап0 1 0 1 1 ) 5 ) 4 5 5 1 ) 3 3 9 ) 2 1 1 ) 1 2 2 2 2 2 х х х х х х х х х х х х х
8 слайд
0
6
3
x
x
2
3
4
x
x
0
) 2 (
3 2
2
2
x
x x
0
1
4
3
x
x xИнтервалдар әдісімен теңсіздіктерді шешу
8 слайд
0 6 3 x x 2 3 4 x x 0 ) 2 ( 3 2 2 2 x x x 0 1 4 3 x x xИнтервалдар әдісімен теңсіздіктерді шешу
9 слайд
Тест
1. Теңсіздікті шешіңіз:
А)
В)
С)0 ) 3 )( 1 (
2
х х х
1; 3
6; 3 3; 0
7 ; 0
9 слайд
Тест 1. Теңсіздікті шешіңіз: А) В) С)0 ) 3 )( 1 ( 2 х х х 1; 3 6; 3 3; 0 7 ; 0
10 слайд
2. Теңсіздікті шешіңіз:
А)
В)
С) Тест0 ) 2 )( 1 (
2
х х х
3 ; 0
1; 2
1 ; 2
10 слайд
2. Теңсіздікті шешіңіз: А) В) С) Тест0 ) 2 )( 1 ( 2 х х х 3 ; 0 1; 2 1 ; 2
11 слайд
Тест
3. Теңсіздікті шешіңіз:
А)
В)
С) 0 ) 7 ( х х
7 ; 0
7 ; 0
7 ;
11 слайд
Тест 3. Теңсіздікті шешіңіз: А) В) С) 0 ) 7 ( х х 7 ; 0 7 ; 0 7 ;
12 слайд
Тест
4. -x 2
+6x-5≥0 теңсіздігін шеш:
a) [ 1;5 ]
b) (- ;1 ] [ 5; )
c) [ 2, 3 ]
12 слайд
Тест 4. -x 2 +6x-5≥0 теңсіздігін шеш: a) [ 1;5 ] b) (- ;1 ] [ 5; ) c) [ 2, 3 ]
13 слайд
Тест
5. Теңсіздікті шешіңіз:
А)
В)
С) 0 ) 2 )( 3 (
2
х х
5;
2 3 ;
2 3;
13 слайд
Тест 5. Теңсіздікті шешіңіз: А) В) С) 0 ) 2 )( 3 ( 2 х х 5; 2 3 ; 2 3;
14 слайд
Тест
6. Теңсіздікті шешіңіз:
А)
В)
С)0 ) 4 )( 5 (
2
х х
5 ;
5 ;
4 ;
14 слайд
Тест 6. Теңсіздікті шешіңіз: А) В) С)0 ) 4 )( 5 ( 2 х х 5 ; 5 ; 4 ;
15 слайд
Тест жауаптары
1. А
2. В
3. В
4. А
5. В
6. В
15 слайд
Тест жауаптары 1. А 2. В 3. В 4. А 5. В 6. В
16 слайд
Интервалдар Интервалдар
әдісімен шешу әдісімен шешу
алгоритміалгоритміТеңсіздіктің сол
жағын нөлге
теңестіреміз
Түбірлерін сан
осіне белгілеп,
интервалдарға
бөлеміз
Түбір тақ рет қайталанса
таңбаларды кезекпен,
жұп рет болғанда
екі жағындағы таңбаларды
бірдей етіп аламыз Таңбасы теңсіздік
таңбасына
сәйкес интервалды
жауап ретінде аламыз
Интервалдың біреуінде
Функцияның таңбасын
анықтап, оны интервалға
қоямызФункцияның
Нөлдерін
табамыз
16 слайд
Интервалдар Интервалдар әдісімен шешу әдісімен шешу алгоритміалгоритміТеңсіздіктің сол жағын нөлге теңестіреміз Түбірлерін сан осіне белгілеп, интервалдарға бөлеміз Түбір тақ рет қайталанса таңбаларды кезекпен, жұп рет болғанда екі жағындағы таңбаларды бірдей етіп аламыз Таңбасы теңсіздік таңбасына сәйкес интервалды жауап ретінде аламыз Интервалдың біреуінде Функцияның таңбасын анықтап, оны интервалға қоямызФункцияның Нөлдерін табамыз
17 слайд
17 слайд