Иррец әдісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Иррец әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Иррец әдісін шеше білу
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Иррационал те ңдеулер Мұғалім: Мажитов Н. Д.Алгебра 11 сынып

#1 слайд
Иррационал те ңдеулер Мұғалім: Мажитов Н. Д.Алгебра 11 сынып

1 слайд

Иррационал те ңдеулер Мұғалім: Мажитов Н. Д.Алгебра 11 сынып

Иррационал теңдеу деп айнымалысы Иррационал теңдеу деп айнымалысы түбір таңбасының ішінде, сонымен түбір таңбасының ішінде, сон

#2 слайд
Иррационал теңдеу деп айнымалысы Иррационал теңдеу деп айнымалысы түбір таңбасының ішінде, сонымен түбір таңбасының ішінде, сонымен қатар бөлшек көрсеткішті қатар бөлшек көрсеткішті дәреженің негізі болатын теңдеуді дәреженің негізі болатын теңдеуді айтамыз.айтамыз.

2 слайд

Иррационал теңдеу деп айнымалысы Иррационал теңдеу деп айнымалысы түбір таңбасының ішінде, сонымен түбір таңбасының ішінде, сонымен қатар бөлшек көрсеткішті қатар бөлшек көрсеткішті дәреженің негізі болатын теңдеуді дәреженің негізі болатын теңдеуді айтамыз.айтамыз.

Иррационал теңдеулерді шешудің жалпы әдісі: 1) егер иррационал теңдеуде бір ғана түбір болса, онда түбір белгісі теңдеудің бір

#3 слайд
Иррационал теңдеулерді шешудің жалпы әдісі: 1) егер иррационал теңдеуде бір ғана түбір болса, онда түбір белгісі теңдеудің бір жақ бөлігінде қалатын етіп түрлендіреміз. Одан кейін теңдеудің екі жағын бірдей дәрежеге шығару арқылы рационал теңдеу аламыз; 2) егер иррационал теңдеуде екі немесе одан көп түбір белгісі болса, онда алдымен түбірдің біреуін теңдеудің бір жағында қалдырып, теңдеудің екі жағын бірдей дәрежеге шығарамыз. Содан кейін рационал теңдеу алынғанша осы тәсілді қайталаймыз. Иррационал теңдеулерді шешуде айнымалының табылған мәндерін міндетті түрде тексеру қажет.

3 слайд

Иррационал теңдеулерді шешудің жалпы әдісі: 1) егер иррационал теңдеуде бір ғана түбір болса, онда түбір белгісі теңдеудің бір жақ бөлігінде қалатын етіп түрлендіреміз. Одан кейін теңдеудің екі жағын бірдей дәрежеге шығару арқылы рационал теңдеу аламыз; 2) егер иррационал теңдеуде екі немесе одан көп түбір белгісі болса, онда алдымен түбірдің біреуін теңдеудің бір жағында қалдырып, теңдеудің екі жағын бірдей дәрежеге шығарамыз. Содан кейін рационал теңдеу алынғанша осы тәсілді қайталаймыз. Иррационал теңдеулерді шешуде айнымалының табылған мәндерін міндетті түрде тексеру қажет.

Теңдеуді шешіңіз:Теңдеуді шешіңіз:2 6 4 4, x x x     2 6 4 4, x x x     Шешуі. Жауабы: -1 16 8 4 6 2 2      х

#4 слайд
Теңдеуді шешіңіз:Теңдеуді шешіңіз:2 6 4 4, x x x     2 6 4 4, x x x     Шешуі. Жауабы: -1 16 8 4 6 2 2      х х х хекі жағын квадраттаймыз 0 10 12 2 2     х х екі жағын (-2) -ге бөлеміз: 0 5 6 2    х х . 1 , 5 2 1     х х 5   х бөгде түбір

4 слайд

Теңдеуді шешіңіз:Теңдеуді шешіңіз:2 6 4 4, x x x     2 6 4 4, x x x     Шешуі. Жауабы: -1 16 8 4 6 2 2      х х х хекі жағын квадраттаймыз 0 10 12 2 2     х х екі жағын (-2) -ге бөлеміз: 0 5 6 2    х х . 1 , 5 2 1     х х 5   х бөгде түбір

5 2 4 0 x x     5 2 4 0 x x     4 5 2 x x    11 5 11 2 4 0     6 5 6 2 4 0    Теңдеуді шешіңіз:Теңдеуді ше

#5 слайд
5 2 4 0 x x     5 2 4 0 x x     4 5 2 x x    11 5 11 2 4 0     6 5 6 2 4 0    Теңдеуді шешіңіз:Теңдеуді шешіңіз: Шешуі: х 2 + 8х + 16 = 25х – 50, х 2 – 17х + 66 = 0, х 1 = 11, х 2 = 6. х = 6 0 = 0.Тексеру : 0 = 0.х = 11 Жауабы: 6; 11.

5 слайд

5 2 4 0 x x     5 2 4 0 x x     4 5 2 x x    11 5 11 2 4 0     6 5 6 2 4 0    Теңдеуді шешіңіз:Теңдеуді шешіңіз: Шешуі: х 2 + 8х + 16 = 25х – 50, х 2 – 17х + 66 = 0, х 1 = 11, х 2 = 6. х = 6 0 = 0.Тексеру : 0 = 0.х = 11 Жауабы: 6; 11.

3 5 4 1 x x     ,1 4 5 3     x x 3 5 2 (3 5)(4 ) 4 1,x x x x        2 2 2 (3 5)(4 ) , x x x     1 (3 5)(4

#6 слайд
3 5 4 1 x x     ,1 4 5 3     x x 3 5 2 (3 5)(4 ) 4 1,x x x x        2 2 2 (3 5)(4 ) , x x x     1 (3 5)(4 ) , x x x     2 2 1 (3 5)(4 ), x x x x      2 2 2 1 12 3 20 5 0, x x x x x        ,1 3 4 5 9     2 4 19 21 0, x x    ,1 75,1 4 5 75,4     теңдеудің екі жағын квадраттаймыз Тексеру: x = 3, 1 = 1. x = 1,75 Жауабы: 3.Теңдеуді шешіңізТеңдеуді шешіңіз :: Шешуі: 75,1 3 2 1   х х - бөгде түбір

6 слайд

3 5 4 1 x x     ,1 4 5 3     x x 3 5 2 (3 5)(4 ) 4 1,x x x x        2 2 2 (3 5)(4 ) , x x x     1 (3 5)(4 ) , x x x     2 2 1 (3 5)(4 ), x x x x      2 2 2 1 12 3 20 5 0, x x x x x        ,1 3 4 5 9     2 4 19 21 0, x x    ,1 75,1 4 5 75,4     теңдеудің екі жағын квадраттаймыз Тексеру: x = 3, 1 = 1. x = 1,75 Жауабы: 3.Теңдеуді шешіңізТеңдеуді шешіңіз :: Шешуі: 75,1 3 2 1   х х - бөгде түбір

3 3 25 3 4 x x     3 3 25 3 4, x x     2 2 3 3 3 3 25 3( 25 ) ( 3 ) 3( 25 )( 3 ) 3 64, x x x x x x          

#7 слайд
3 3 25 3 4 x x     3 3 25 3 4, x x     2 2 3 3 3 3 25 3( 25 ) ( 3 ) 3( 25 )( 3 ) 3 64, x x x x x x           3 3 3 3 (25 )(3 ) ( 25 3 ) 36, x x x x       3 3( 25 3 ) 4 x x     3 36 12 (25 )(3 ) 12 x x    3 (25 )(3 ) 3, x x    . 2 , 24 , 0 48 22 2 1 2       x x x xтеңдеудің екі жағын үшінші дәрежеге шығарамыз мұнда онда: (25 + x )(3 – x ) = 27, Жауабы: –24; 2.Теңдеуді шешіңізТеңдеуді шешіңіз :: Шешуі: теңдеудің екі жағын үшінші дәрежеге шығарамыз Тексеру: 24   х 4 3 1 ,   2  х 4 1 3 ,  

7 слайд

3 3 25 3 4 x x     3 3 25 3 4, x x     2 2 3 3 3 3 25 3( 25 ) ( 3 ) 3( 25 )( 3 ) 3 64, x x x x x x           3 3 3 3 (25 )(3 ) ( 25 3 ) 36, x x x x       3 3( 25 3 ) 4 x x     3 36 12 (25 )(3 ) 12 x x    3 (25 )(3 ) 3, x x    . 2 , 24 , 0 48 22 2 1 2       x x x xтеңдеудің екі жағын үшінші дәрежеге шығарамыз мұнда онда: (25 + x )(3 – x ) = 27, Жауабы: –24; 2.Теңдеуді шешіңізТеңдеуді шешіңіз :: Шешуі: теңдеудің екі жағын үшінші дәрежеге шығарамыз Тексеру: 24   х 4 3 1 ,   2  х 4 1 3 ,  

3 3 4 8 8 6 x x     4 3 3 8 8 6, x x     3 2 8 x t   3 4 8 2, x   ,6 8 2 8 2 4 3 3     , мұнда t > 0

#8 слайд
3 3 4 8 8 6 x x     4 3 3 8 8 6, x x     3 2 8 x t   3 4 8 2, x   ,6 8 2 8 2 4 3 3     , мұнда t > 0 бұдан теңдеудің екі жағын төртінші дәрежеге шығарамыз Тексеру: x = 2 . Жауабы: 2.Теңдеуді шешіңіз: Теңдеуді шешіңіз: Шешуі : 2 6 0 t t    3 8 16 x   x = 2, 6 = 6Жаңа айнымалы енгізу тәсілі арқылы шығарылатын күрделі иррационал теңдеулер. t х   4 3 8 деп белгілеп, онда 2 3 2 1    t t -бөгде түбір

8 слайд

3 3 4 8 8 6 x x     4 3 3 8 8 6, x x     3 2 8 x t   3 4 8 2, x   ,6 8 2 8 2 4 3 3     , мұнда t > 0 бұдан теңдеудің екі жағын төртінші дәрежеге шығарамыз Тексеру: x = 2 . Жауабы: 2.Теңдеуді шешіңіз: Теңдеуді шешіңіз: Шешуі : 2 6 0 t t    3 8 16 x   x = 2, 6 = 6Жаңа айнымалы енгізу тәсілі арқылы шығарылатын күрделі иррационал теңдеулер. t х   4 3 8 деп белгілеп, онда 2 3 2 1    t t -бөгде түбір

3 3 5 15 x x    3 3 5 15 , x x    3 3 5 15 , x x    3 3 5 15 , x x    3 6 3 6 3 25 10 15, 11 10 0, x x x x x

#9 слайд
3 3 5 15 x x    3 3 5 15 , x x    3 3 5 15 , x x    3 3 5 15 , x x    3 6 3 6 3 25 10 15, 11 10 0, x x x x x        1 x  1 10; t  2 1 t  3x t  3 10, x  310 , x  , 10 15 ) 10 ( 5 3 3 3 3    310 x  1  x ,1 15 1 5 3 3    теңдеудің екі жағын үшінші дәрежеге шығарамыз теңдеудің екі жағын квадраттаймыз t 2 – 11 t + 10 = 0, бұдан немесе -бөгде түбір Жауабы: 1. 1 = 1Шешуі:Теңдеуді шешіңізТеңдеуді шешіңіз :: Тексеру: 3 1 x  3 0 10  деп белгілеп аламыз

9 слайд

3 3 5 15 x x    3 3 5 15 , x x    3 3 5 15 , x x    3 3 5 15 , x x    3 6 3 6 3 25 10 15, 11 10 0, x x x x x        1 x  1 10; t  2 1 t  3x t  3 10, x  310 , x  , 10 15 ) 10 ( 5 3 3 3 3    310 x  1  x ,1 15 1 5 3 3    теңдеудің екі жағын үшінші дәрежеге шығарамыз теңдеудің екі жағын квадраттаймыз t 2 – 11 t + 10 = 0, бұдан немесе -бөгде түбір Жауабы: 1. 1 = 1Шешуі:Теңдеуді шешіңізТеңдеуді шешіңіз :: Тексеру: 3 1 x  3 0 10  деп белгілеп аламыз

Файл форматы:
ppt
11.05.2019
613
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі