Іс-әрекеттегі зерттеу жұмысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Іс-әрекеттегі зерттеу жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
“ АЙСАРЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ” КММ ІС –ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ОРЫС ТІЛІНДЕ ОҚЫТАТЫН 7-СЫНЫП

#1 слайд
“ АЙСАРЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ” КММ ІС –ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ОРЫС ТІЛІНДЕ ОҚЫТАТЫН 7-СЫНЫП

1 слайд

“ АЙСАРЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ” КММ ІС –ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ОРЫС ТІЛІНДЕ ОҚЫТАТЫН 7-СЫНЫП

ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ ПРОБЛЕМА МҰҒАЛІМДІ ТОЛҒАНДЫРАТЫН МӘСЕЛЕЛЕР КӘСІБИ ТӘЖІРИБЕГЕ ҚАТЫСТЫ

#2 слайд
ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ ПРОБЛЕМА МҰҒАЛІМДІ ТОЛҒАНДЫРАТЫН МӘСЕЛЕЛЕР КӘСІБИ ТӘЖІРИБЕГЕ ҚАТЫСТЫ

2 слайд

ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ ПРОБЛЕМА МҰҒАЛІМДІ ТОЛҒАНДЫРАТЫН МӘСЕЛЕЛЕР КӘСІБИ ТӘЖІРИБЕГЕ ҚАТЫСТЫ

Проблемалар Оқушылар неліктен ауызша сұрақтарға жауап бермейді? Неліктен үй жұмысын орындай алмайды? Сөздік қорлары неліктен аз?

#3 слайд
Проблемалар Оқушылар неліктен ауызша сұрақтарға жауап бермейді? Неліктен үй жұмысын орындай алмайды? Сөздік қорлары неліктен аз? Неліктен тыңдалым бойынша тасырмаларды дұрыс орындай алмайды? Оқушылар неліктен ойын толық жеткізе алмайды? Оқушылардың айтылым дағдысы неліктен қалыптаспаған? Неліктен сұрағына себептер Аз оқиды Уәжі төмен Ынтасы жоқ Қазақша сөздерді білмейді Сабаққа қызығушылығы жоқ қазақша сөздердің мән-мағынасын түсінбейді

3 слайд

Проблемалар Оқушылар неліктен ауызша сұрақтарға жауап бермейді? Неліктен үй жұмысын орындай алмайды? Сөздік қорлары неліктен аз? Неліктен тыңдалым бойынша тасырмаларды дұрыс орындай алмайды? Оқушылар неліктен ойын толық жеткізе алмайды? Оқушылардың айтылым дағдысы неліктен қалыптаспаған? Неліктен сұрағына себептер Аз оқиды Уәжі төмен Ынтасы жоқ Қазақша сөздерді білмейді Сабаққа қызығушылығы жоқ қазақша сөздердің мән-мағынасын түсінбейді

ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗІНІҢ ІЗДЕНУІНЕН БАСТАЛАДЫ. ТІЛДІ ҮЙРЕНУДІҢ ҚҰПИЯЛАРЫ ТУРАЛЫ ӘДЕБИЕТТЕРГЕ ШОЛУ ЖАСАУ,АҚПАРАТТАРД

#4 слайд
ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗІНІҢ ІЗДЕНУІНЕН БАСТАЛАДЫ. ТІЛДІ ҮЙРЕНУДІҢ ҚҰПИЯЛАРЫ ТУРАЛЫ ӘДЕБИЕТТЕРГЕ ШОЛУ ЖАСАУ,АҚПАРАТТАРДЫ ҚАРАСТЫРУ, АЙТЫЛЫМ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТАРДЫ ЖИНАУ,ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚАРАУ

4 слайд

ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗІНІҢ ІЗДЕНУІНЕН БАСТАЛАДЫ. ТІЛДІ ҮЙРЕНУДІҢ ҚҰПИЯЛАРЫ ТУРАЛЫ ӘДЕБИЕТТЕРГЕ ШОЛУ ЖАСАУ,АҚПАРАТТАРДЫ ҚАРАСТЫРУ, АЙТЫЛЫМ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТАРДЫ ЖИНАУ,ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚАРАУ

БЕРЛИЦ ӘДІСІ 1. ОҚУШЫЛАРҒА КӨП СӨЗДЕРДІ ЖАТТАТУ, ДАУЫСТАП ОҚЫТУ, ТЫҢДАҒАНЫН ҚАЙТАЛАТУ СИЯҚТЫ ТАПСЫРМАЛАР ОРЫНДАУДЫ ҰСЫНАДЫ.

#5 слайд
БЕРЛИЦ ӘДІСІ 1. ОҚУШЫЛАРҒА КӨП СӨЗДЕРДІ ЖАТТАТУ, ДАУЫСТАП ОҚЫТУ, ТЫҢДАҒАНЫН ҚАЙТАЛАТУ СИЯҚТЫ ТАПСЫРМАЛАР ОРЫНДАУДЫ ҰСЫНАДЫ. 2. ТЫҢДАУ ,КӨРУ, ОРЫНДАУ ТӘСІЛІ ЗАТТЫҢ АТЫН АТАМАЙ СУРЕТІН КӨРСЕТУ НЕМЕСЕ НҰСҚАУ РЕТІНДЕ КӨРСЕТІП, ОНЫ ОРЫНДАУДЫ ТАЛАП ЕТЕДІ 3. ЖАДА ЖАҚЫН АРАДАҒЫ ДАМУ АЙМАҒЫН ҚОЛДАНУ ЯҒНИ ОҚУШЫҒА ДАМУ РЕТІНДЕ МҰҒАЛІМ НЕМЕСЕ СЫНАПТАСЫНЫҢ КӨМЕГІ

5 слайд

БЕРЛИЦ ӘДІСІ 1. ОҚУШЫЛАРҒА КӨП СӨЗДЕРДІ ЖАТТАТУ, ДАУЫСТАП ОҚЫТУ, ТЫҢДАҒАНЫН ҚАЙТАЛАТУ СИЯҚТЫ ТАПСЫРМАЛАР ОРЫНДАУДЫ ҰСЫНАДЫ. 2. ТЫҢДАУ ,КӨРУ, ОРЫНДАУ ТӘСІЛІ ЗАТТЫҢ АТЫН АТАМАЙ СУРЕТІН КӨРСЕТУ НЕМЕСЕ НҰСҚАУ РЕТІНДЕ КӨРСЕТІП, ОНЫ ОРЫНДАУДЫ ТАЛАП ЕТЕДІ 3. ЖАДА ЖАҚЫН АРАДАҒЫ ДАМУ АЙМАҒЫН ҚОЛДАНУ ЯҒНИ ОҚУШЫҒА ДАМУ РЕТІНДЕ МҰҒАЛІМ НЕМЕСЕ СЫНАПТАСЫНЫҢ КӨМЕГІ

ЗЕРТТЕУ СҰРАҒЫН ТҰЖЫРЫМДАУ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН АРТТЫРА АЛАМЫН БА? ҚОЛДАНЫЛАТЫН ҚҰРАЛДАР

#6 слайд
ЗЕРТТЕУ СҰРАҒЫН ТҰЖЫРЫМДАУ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН АРТТЫРА АЛАМЫН БА? ҚОЛДАНЫЛАТЫН ҚҰРАЛДАР ЦМФРЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАР ӘДІС-ТӘСІЛДЕР

6 слайд

ЗЕРТТЕУ СҰРАҒЫН ТҰЖЫРЫМДАУ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН АРТТЫРА АЛАМЫН БА? ҚОЛДАНЫЛАТЫН ҚҰРАЛДАР ЦМФРЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАР ӘДІС-ТӘСІЛДЕР

Сөзжұмбақ құрастыру Тақырып бойынша сөздерді белгілеу «Бэкроним» әдісі Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құр

#7 слайд
Сөзжұмбақ құрастыру Тақырып бойынша сөздерді белгілеу «Бэкроним» әдісі Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады. Констонтинополь Берілген сөз бойынша сөздің әріптерінен зат есімдер құру. Сөздегі әріптерден асып кетпеу керек ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІҢ ТҮРЛЕРІ СӨЗЖҰМБАҚ-ТАҚЫРЫП БОЙЫНША СӨЗДЕРДІ ТАБУ

7 слайд

Сөзжұмбақ құрастыру Тақырып бойынша сөздерді белгілеу «Бэкроним» әдісі Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады. Констонтинополь Берілген сөз бойынша сөздің әріптерінен зат есімдер құру. Сөздегі әріптерден асып кетпеу керек ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІҢ ТҮРЛЕРІ СӨЗЖҰМБАҚ-ТАҚЫРЫП БОЙЫНША СӨЗДЕРДІ ТАБУ

СӨЗДЕР БАНКІСІ АҚ БИДАЙ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазгер,

#8 слайд
СӨЗДЕР БАНКІСІ АҚ БИДАЙ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазгер, әнші, ән,би Қуаңшылық, туындылар, Айналысу Егін Егін-егу Шаруашылық Диқан Алқап Дән Еңбек Еңбектену Бидай

8 слайд

СӨЗДЕР БАНКІСІ АҚ БИДАЙ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазгер, әнші, ән,би Қуаңшылық, туындылар, Айналысу Егін Егін-егу Шаруашылық Диқан Алқап Дән Еңбек Еңбектену Бидай

СӨЗДЕР БАНКІСІ ҒАЛАМТОР ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазг

#9 слайд
СӨЗДЕР БАНКІСІ ҒАЛАМТОР ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазгер,

9 слайд

СӨЗДЕР БАНКІСІ ҒАЛАМТОР ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазгер,

#10 слайд

10 слайд

СӨЗДЕРДІ ТАУЫП ЖАЗ

#11 слайд
СӨЗДЕРДІ ТАУЫП ЖАЗ

11 слайд

СӨЗДЕРДІ ТАУЫП ЖАЗ

#12 слайд

12 слайд

Рефлексия Мен бүгін не білдім? Сабақтың тақырыбы қандай болды Қандай жаңа сөздер өттік? Не қиын болды? Саған қандай тапсырмалар

#13 слайд
Рефлексия Мен бүгін не білдім? Сабақтың тақырыбы қандай болды Қандай жаңа сөздер өттік? Не қиын болды? Саған қандай тапсырмалар ұнайды

13 слайд

Рефлексия Мен бүгін не білдім? Сабақтың тақырыбы қандай болды Қандай жаңа сөздер өттік? Не қиын болды? Саған қандай тапсырмалар ұнайды

Файл форматы:
pptx
09.03.2021
662
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі