Материалдар / Іс-әрекеттегі зерттеу жұмысы
25 ҚАЗАН
Республика күніне арналған ашық тәрбие сағаты
Дайын материалдарды жүктеп алыңыз

Іс-әрекеттегі зерттеу жұмысы

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Наурыз 2021
306
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“ АЙСАРЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ” КММ ІС –ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ОРЫС ТІЛІНДЕ ОҚЫТАТЫН 7-СЫНЫП

1 слайд
“ АЙСАРЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ” КММ ІС –ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ОРЫС ТІЛІНДЕ ОҚЫТАТЫН 7-СЫНЫП

1 слайд

“ АЙСАРЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ” КММ ІС –ӘРЕКЕТТЕГІ ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСЫ ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ОРЫС ТІЛІНДЕ ОҚЫТАТЫН 7-СЫНЫП

ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ ПРОБЛЕМА МҰҒАЛІМДІ ТОЛҒАНДЫРАТЫН МӘСЕЛЕЛЕР КӘСІБИ ТӘЖІРИБЕГЕ ҚАТЫСТЫ

2 слайд
ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ ПРОБЛЕМА МҰҒАЛІМДІ ТОЛҒАНДЫРАТЫН МӘСЕЛЕЛЕР КӘСІБИ ТӘЖІРИБЕГЕ ҚАТЫСТЫ

2 слайд

ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ ПРОБЛЕМА МҰҒАЛІМДІ ТОЛҒАНДЫРАТЫН МӘСЕЛЕЛЕР КӘСІБИ ТӘЖІРИБЕГЕ ҚАТЫСТЫ

Проблемалар Оқушылар неліктен ауызша сұрақтарға жауап бермейді? Неліктен үй жұмысын орындай алмайды? Сөздік қорлары неліктен аз?

3 слайд
Проблемалар Оқушылар неліктен ауызша сұрақтарға жауап бермейді? Неліктен үй жұмысын орындай алмайды? Сөздік қорлары неліктен аз? Неліктен тыңдалым бойынша тасырмаларды дұрыс орындай алмайды? Оқушылар неліктен ойын толық жеткізе алмайды? Оқушылардың айтылым дағдысы неліктен қалыптаспаған? Неліктен сұрағына себептер Аз оқиды Уәжі төмен Ынтасы жоқ Қазақша сөздерді білмейді Сабаққа қызығушылығы жоқ қазақша сөздердің мән-мағынасын түсінбейді

3 слайд

Проблемалар Оқушылар неліктен ауызша сұрақтарға жауап бермейді? Неліктен үй жұмысын орындай алмайды? Сөздік қорлары неліктен аз? Неліктен тыңдалым бойынша тасырмаларды дұрыс орындай алмайды? Оқушылар неліктен ойын толық жеткізе алмайды? Оқушылардың айтылым дағдысы неліктен қалыптаспаған? Неліктен сұрағына себептер Аз оқиды Уәжі төмен Ынтасы жоқ Қазақша сөздерді білмейді Сабаққа қызығушылығы жоқ қазақша сөздердің мән-мағынасын түсінбейді

ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗІНІҢ ІЗДЕНУІНЕН БАСТАЛАДЫ. ТІЛДІ ҮЙРЕНУДІҢ ҚҰПИЯЛАРЫ ТУРАЛЫ ӘДЕБИЕТТЕРГЕ ШОЛУ ЖАСАУ,АҚПАРАТТАРД

4 слайд
ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗІНІҢ ІЗДЕНУІНЕН БАСТАЛАДЫ. ТІЛДІ ҮЙРЕНУДІҢ ҚҰПИЯЛАРЫ ТУРАЛЫ ӘДЕБИЕТТЕРГЕ ШОЛУ ЖАСАУ,АҚПАРАТТАРДЫ ҚАРАСТЫРУ, АЙТЫЛЫМ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТАРДЫ ЖИНАУ,ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚАРАУ

4 слайд

ЖОСПАРЛАУ КЕЗЕҢІ МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗІНІҢ ІЗДЕНУІНЕН БАСТАЛАДЫ. ТІЛДІ ҮЙРЕНУДІҢ ҚҰПИЯЛАРЫ ТУРАЛЫ ӘДЕБИЕТТЕРГЕ ШОЛУ ЖАСАУ,АҚПАРАТТАРДЫ ҚАРАСТЫРУ, АЙТЫЛЫМ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТАРДЫ ЖИНАУ,ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚАРАУ

БЕРЛИЦ ӘДІСІ 1. ОҚУШЫЛАРҒА КӨП СӨЗДЕРДІ ЖАТТАТУ, ДАУЫСТАП ОҚЫТУ, ТЫҢДАҒАНЫН ҚАЙТАЛАТУ СИЯҚТЫ ТАПСЫРМАЛАР ОРЫНДАУДЫ ҰСЫНАДЫ.

5 слайд
БЕРЛИЦ ӘДІСІ 1. ОҚУШЫЛАРҒА КӨП СӨЗДЕРДІ ЖАТТАТУ, ДАУЫСТАП ОҚЫТУ, ТЫҢДАҒАНЫН ҚАЙТАЛАТУ СИЯҚТЫ ТАПСЫРМАЛАР ОРЫНДАУДЫ ҰСЫНАДЫ. 2. ТЫҢДАУ ,КӨРУ, ОРЫНДАУ ТӘСІЛІ ЗАТТЫҢ АТЫН АТАМАЙ СУРЕТІН КӨРСЕТУ НЕМЕСЕ НҰСҚАУ РЕТІНДЕ КӨРСЕТІП, ОНЫ ОРЫНДАУДЫ ТАЛАП ЕТЕДІ 3. ЖАДА ЖАҚЫН АРАДАҒЫ ДАМУ АЙМАҒЫН ҚОЛДАНУ ЯҒНИ ОҚУШЫҒА ДАМУ РЕТІНДЕ МҰҒАЛІМ НЕМЕСЕ СЫНАПТАСЫНЫҢ КӨМЕГІ

5 слайд

БЕРЛИЦ ӘДІСІ 1. ОҚУШЫЛАРҒА КӨП СӨЗДЕРДІ ЖАТТАТУ, ДАУЫСТАП ОҚЫТУ, ТЫҢДАҒАНЫН ҚАЙТАЛАТУ СИЯҚТЫ ТАПСЫРМАЛАР ОРЫНДАУДЫ ҰСЫНАДЫ. 2. ТЫҢДАУ ,КӨРУ, ОРЫНДАУ ТӘСІЛІ ЗАТТЫҢ АТЫН АТАМАЙ СУРЕТІН КӨРСЕТУ НЕМЕСЕ НҰСҚАУ РЕТІНДЕ КӨРСЕТІП, ОНЫ ОРЫНДАУДЫ ТАЛАП ЕТЕДІ 3. ЖАДА ЖАҚЫН АРАДАҒЫ ДАМУ АЙМАҒЫН ҚОЛДАНУ ЯҒНИ ОҚУШЫҒА ДАМУ РЕТІНДЕ МҰҒАЛІМ НЕМЕСЕ СЫНАПТАСЫНЫҢ КӨМЕГІ

ЗЕРТТЕУ СҰРАҒЫН ТҰЖЫРЫМДАУ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН АРТТЫРА АЛАМЫН БА? ҚОЛДАНЫЛАТЫН ҚҰРАЛДАР

6 слайд
ЗЕРТТЕУ СҰРАҒЫН ТҰЖЫРЫМДАУ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН АРТТЫРА АЛАМЫН БА? ҚОЛДАНЫЛАТЫН ҚҰРАЛДАР ЦМФРЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАР ӘДІС-ТӘСІЛДЕР

6 слайд

ЗЕРТТЕУ СҰРАҒЫН ТҰЖЫРЫМДАУ ТІРЕК СӨЗДЕРДІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН АРТТЫРА АЛАМЫН БА? ҚОЛДАНЫЛАТЫН ҚҰРАЛДАР ЦМФРЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛАР ӘДІС-ТӘСІЛДЕР

Сөзжұмбақ құрастыру Тақырып бойынша сөздерді белгілеу «Бэкроним» әдісі Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құр

7 слайд
Сөзжұмбақ құрастыру Тақырып бойынша сөздерді белгілеу «Бэкроним» әдісі Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады. Констонтинополь Берілген сөз бойынша сөздің әріптерінен зат есімдер құру. Сөздегі әріптерден асып кетпеу керек ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІҢ ТҮРЛЕРІ СӨЗЖҰМБАҚ-ТАҚЫРЫП БОЙЫНША СӨЗДЕРДІ ТАБУ

7 слайд

Сөзжұмбақ құрастыру Тақырып бойынша сөздерді белгілеу «Бэкроним» әдісі Сөзде берілген әр әріптері бойынша мағыналы сөйлем құрылады. Сөздер бастапқы әріптен басталады. Констонтинополь Берілген сөз бойынша сөздің әріптерінен зат есімдер құру. Сөздегі әріптерден асып кетпеу керек ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІҢ ТҮРЛЕРІ СӨЗЖҰМБАҚ-ТАҚЫРЫП БОЙЫНША СӨЗДЕРДІ ТАБУ

СӨЗДЕР БАНКІСІ АҚ БИДАЙ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазгер,

8 слайд
СӨЗДЕР БАНКІСІ АҚ БИДАЙ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазгер, әнші, ән,би Қуаңшылық, туындылар, Айналысу Егін Егін-егу Шаруашылық Диқан Алқап Дән Еңбек Еңбектену Бидай

8 слайд

СӨЗДЕР БАНКІСІ АҚ БИДАЙ ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазгер, әнші, ән,би Қуаңшылық, туындылар, Айналысу Егін Егін-егу Шаруашылық Диқан Алқап Дән Еңбек Еңбектену Бидай

СӨЗДЕР БАНКІСІ ҒАЛАМТОР ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазг

9 слайд
СӨЗДЕР БАНКІСІ ҒАЛАМТОР ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазгер,

9 слайд

СӨЗДЕР БАНКІСІ ҒАЛАМТОР ТАҚЫРЫБЫ БОЙЫНША Егіншілік,ғаламтор, ақпарат, тапсырыс, кітапхана, желі, сөздік, электрондық, сазгер,

10 слайд

10 слайд

СӨЗДЕРДІ ТАУЫП ЖАЗ

11 слайд
СӨЗДЕРДІ ТАУЫП ЖАЗ

11 слайд

СӨЗДЕРДІ ТАУЫП ЖАЗ

12 слайд

12 слайд

Рефлексия Мен бүгін не білдім? Сабақтың тақырыбы қандай болды Қандай жаңа сөздер өттік? Не қиын болды? Саған қандай тапсырмалар

13 слайд
Рефлексия Мен бүгін не білдім? Сабақтың тақырыбы қандай болды Қандай жаңа сөздер өттік? Не қиын болды? Саған қандай тапсырмалар ұнайды

13 слайд

Рефлексия Мен бүгін не білдім? Сабақтың тақырыбы қандай болды Қандай жаңа сөздер өттік? Не қиын болды? Саған қандай тапсырмалар ұнайды