Материалдар / Италия 9 сынып презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Италия 9 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып сабақ жоспары Дүние жүзі тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2018
678
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ИТАЛИЯ МАҚСАТЫ: ИТАЛИЯДАҒЫ ФАШИЗМ,ФАШИСТІК БИЛІКТІҢ ҚАЛАЙ ОРНАҒАНЫН ТҮСІНУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ. ТАБЫС КРИТЕРИЙ

1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:  ИТАЛИЯ МАҚСАТЫ:  ИТАЛИЯДАҒЫ ФАШИЗМ,ФАШИСТІК БИЛІКТІҢ ҚАЛАЙ ОРНАҒАНЫН ТҮСІНУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ. ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІ:  ТОППЕН БІРЛЕСЕ ЖҰМЫС ЖАСАЙМЫН, ӨЗ ПІКІРІМДІ АЙТАМЫН, ӨЗГЕНІ ТЫҢДАЙМЫН, ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАЙМЫН.

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:  ИТАЛИЯ МАҚСАТЫ:  ИТАЛИЯДАҒЫ ФАШИЗМ,ФАШИСТІК БИЛІКТІҢ ҚАЛАЙ ОРНАҒАНЫН ТҮСІНУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ. ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІ:  ТОППЕН БІРЛЕСЕ ЖҰМЫС ЖАСАЙМЫН, ӨЗ ПІКІРІМДІ АЙТАМЫН, ӨЗГЕНІ ТЫҢДАЙМЫН, ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАЙМЫН.

Күтілетін нәтижелер: Фашизм деген не, фашизм қай елде пайда болды, Италияда фашистік режимнің қалай орнағанын өз бетінше оқы

2 слайд
Күтілетін нәтижелер: Фашизм деген не, фашизм қай елде пайда болды, Италияда фашистік режимнің қалай орнағанын өз бетінше оқып түсінеді. Б.Муссолини үкіметінің ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшелікті ажыратады, өз ойын еркін жеткізеді, сөйлеу мәдениеті қалыптасады. Оқиғаның ерекше белгісін айқындап, тарихи оқиғалар мен фактілерді салыстырады және жүйелей білуге үйренеді.

2 слайд

Күтілетін нәтижелер: Фашизм деген не, фашизм қай елде пайда болды, Италияда фашистік режимнің қалай орнағанын өз бетінше оқып түсінеді. Б.Муссолини үкіметінің ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшелікті ажыратады, өз ойын еркін жеткізеді, сөйлеу мәдениеті қалыптасады. Оқиғаның ерекше белгісін айқындап, тарихи оқиғалар мен фактілерді салыстырады және жүйелей білуге үйренеді.

ІІ.Білімдерін тексеру №1-тапсырма «Блум түймедағы» А) Соғыстан кейінгі Германияның экономикалық –саяси жағдайын әңгімеле? Ә)

3 слайд
ІІ.Білімдерін тексеру №1-тапсырма «Блум түймедағы»   А) Соғыстан кейінгі Германияның экономикалық –саяси жағдайын әңгімеле? Ә)1918 ж. 3 қараша Киль оқиғасының мәні неде? Б) Неліктен Баварияда Кеңес үкіметі 18 күн өмір сүрді? В) Веймар Республикасы, Веймар Конституциясының ерекшелігі қандай? Г) Фашистердің билікке қашан, қалай келді? Не істеді? Д) Нацистік саясатқа сіздің көзқарасыңыз қандай?Егер сіз... Ж) Нацистердің көсемі-дуче неліктен көпшілікті соңынан ерте білді?

3 слайд

ІІ.Білімдерін тексеру №1-тапсырма «Блум түймедағы»   А) Соғыстан кейінгі Германияның экономикалық –саяси жағдайын әңгімеле? Ә)1918 ж. 3 қараша Киль оқиғасының мәні неде? Б) Неліктен Баварияда Кеңес үкіметі 18 күн өмір сүрді? В) Веймар Республикасы, Веймар Конституциясының ерекшелігі қандай? Г) Фашистердің билікке қашан, қалай келді? Не істеді? Д) Нацистік саясатқа сіздің көзқарасыңыз қандай?Егер сіз... Ж) Нацистердің көсемі-дуче неліктен көпшілікті соңынан ерте білді?

№ 2 тапсырма: Қорыту. Терминдердің мағынасын ашып, лездеме сұрақтарға қысқа да нұсқа жауап береді ГҰСЖП- Фашизм- Кайзер- На

4 слайд
№ 2 тапсырма: Қорыту. Терминдердің мағынасын ашып, лездеме сұрақтарға қысқа да нұсқа жауап береді ГҰСЖП- Фашизм- Кайзер- Нацист- Антикоминтерндік пакт- Антисемитизм- Берлин-Рим осі-

4 слайд

№ 2 тапсырма: Қорыту. Терминдердің мағынасын ашып, лездеме сұрақтарға қысқа да нұсқа жауап береді ГҰСЖП- Фашизм- Кайзер- Нацист- Антикоминтерндік пакт- Антисемитизм- Берлин-Рим осі-

Ой шақыру Жасырылған суретті табуға тырысайық Бұл елді ежелгі дүниеде гректер «бұзаулы ел» деп атаған Гладиаторлар (латы

5 слайд
Ой шақыру Жасырылған суретті табуға тырысайық Бұл елді ежелгі дүниеде гректер «бұзаулы ел» деп атаған Гладиаторлар (латынша «гладиус»-қылыш) шайқасын өткізген ел 50 мың адамға арналған Колизей амфитеатры бар ел

5 слайд

Ой шақыру Жасырылған суретті табуға тырысайық Бұл елді ежелгі дүниеде гректер «бұзаулы ел» деп атаған Гладиаторлар (латынша «гладиус»-қылыш) шайқасын өткізген ел 50 мың адамға арналған Колизей амфитеатры бар ел

«Еркін талқылау» әдісі Топтарға тапсырма № 1 -топ: 1.Фашизм деген не, фашизмнің ұраны,мақсаты не? 2.Б.Муссолини кім? 3.Ұлттық ф

6 слайд
«Еркін талқылау» әдісі Топтарға тапсырма № 1 -топ: 1.Фашизм деген не, фашизмнің ұраны,мақсаты не? 2.Б.Муссолини кім? 3.Ұлттық фашистік партия қалай құрылды? № 2 -топ: 1.Фашистік режимнің орнауына түсінік бер? 2.Ұлттық қауіпсіздік ерікті полициясы деген не? 3. «Маттеотти дағдарысының» мәні неде? № 3- топ: 1.Италияда фашистік диктатураның толық орнағанын дәлелде? 2.Фашистік диктатураның жазалаушы органдарын ата? 3.Муссолинидің басқыншылық саясат жүргізгенін дәлелде?

6 слайд

«Еркін талқылау» әдісі Топтарға тапсырма № 1 -топ: 1.Фашизм деген не, фашизмнің ұраны,мақсаты не? 2.Б.Муссолини кім? 3.Ұлттық фашистік партия қалай құрылды? № 2 -топ: 1.Фашистік режимнің орнауына түсінік бер? 2.Ұлттық қауіпсіздік ерікті полициясы деген не? 3. «Маттеотти дағдарысының» мәні неде? № 3- топ: 1.Италияда фашистік диктатураның толық орнағанын дәлелде? 2.Фашистік диктатураның жазалаушы органдарын ата? 3.Муссолинидің басқыншылық саясат жүргізгенін дәлелде?

«ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК» ТІЛЕК

7 слайд
«ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК» ТІЛЕК

7 слайд

«ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК» ТІЛЕК

Ой қорыту 1. Венн диаграммасын толтыруға тапсырма беріледі. Италия Германия Венн диаграммасын толтырып, ортақ пікірді ортаға сал

8 слайд
Ой қорыту 1. Венн диаграммасын толтыруға тапсырма беріледі. Италия Германия Венн диаграммасын толтырып, ортақ пікірді ортаға салады

8 слайд

Ой қорыту 1. Венн диаграммасын толтыруға тапсырма беріледі. Италия Германия Венн диаграммасын толтырып, ортақ пікірді ортаға салады

Топтар бірін-бірі бағалайды. Блум таксономиясы бойынша Білу, түсіну- Фашизмге анықтама бер,сипатта,қашан орнады? Қолдану- Фашиз

9 слайд
Топтар бірін-бірі бағалайды. Блум таксономиясы бойынша Білу, түсіну- Фашизмге анықтама бер,сипатта,қашан орнады? Қолдану- Фашизм орнаған мемлекеттерді ата,картадан көрсетіңіз? Талдау- Италияда орнаған фашистік билік жүргізген саясатты талдаңыз? Жинақтау- Өз пікіріңізді айтыңыз- бүгінгі сабақта не білдіңіз,не қолдандыңыз, баға беріңіз

9 слайд

Топтар бірін-бірі бағалайды. Блум таксономиясы бойынша Білу, түсіну- Фашизмге анықтама бер,сипатта,қашан орнады? Қолдану- Фашизм орнаған мемлекеттерді ата,картадан көрсетіңіз? Талдау- Италияда орнаған фашистік билік жүргізген саясатты талдаңыз? Жинақтау- Өз пікіріңізді айтыңыз- бүгінгі сабақта не білдіңіз,не қолдандыңыз, баға беріңіз

БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС САБАҚТА НЕ ҮЙРЕНДІМ?..... МЕН ҮШІН ЖАҢАЛЫҚ..... АЛҒАН БІЛІМІМДІ ҚАЙДА П

10 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС САБАҚТА НЕ ҮЙРЕНДІМ?..... МЕН ҮШІН ЖАҢАЛЫҚ..... АЛҒАН БІЛІМІМДІ ҚАЙДА ПАЙДАЛАНАМЫН, ҚАНШАЛЫҚТЫ ҚАЖЕТ?.....

10 слайд

БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС САБАҚТА НЕ ҮЙРЕНДІМ?..... МЕН ҮШІН ЖАҢАЛЫҚ..... АЛҒАН БІЛІМІМДІ ҚАЙДА ПАЙДАЛАНАМЫН, ҚАНШАЛЫҚТЫ ҚАЖЕТ?.....

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: Б.МУССОЛИНИГЕ ХАТ ЖАЗУ. 10 ТЕСТ ҚҰРАСТЫРУ.

11 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: Б.МУССОЛИНИГЕ ХАТ ЖАЗУ. 10 ТЕСТ ҚҰРАСТЫРУ.

11 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: Б.МУССОЛИНИГЕ ХАТ ЖАЗУ. 10 ТЕСТ ҚҰРАСТЫРУ.