Италия 9 сынып презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Италия 9 сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып сабақ жоспары Дүние жүзі тарихы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ИТАЛИЯ МАҚСАТЫ: ИТАЛИЯДАҒЫ ФАШИЗМ,ФАШИСТІК БИЛІКТІҢ ҚАЛАЙ ОРНАҒАНЫН ТҮСІНУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ. ТАБЫС КРИТЕРИЙ

#1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:  ИТАЛИЯ МАҚСАТЫ:  ИТАЛИЯДАҒЫ ФАШИЗМ,ФАШИСТІК БИЛІКТІҢ ҚАЛАЙ ОРНАҒАНЫН ТҮСІНУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ. ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІ:  ТОППЕН БІРЛЕСЕ ЖҰМЫС ЖАСАЙМЫН, ӨЗ ПІКІРІМДІ АЙТАМЫН, ӨЗГЕНІ ТЫҢДАЙМЫН, ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАЙМЫН.

1 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:  ИТАЛИЯ МАҚСАТЫ:  ИТАЛИЯДАҒЫ ФАШИЗМ,ФАШИСТІК БИЛІКТІҢ ҚАЛАЙ ОРНАҒАНЫН ТҮСІНУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ. ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІ:  ТОППЕН БІРЛЕСЕ ЖҰМЫС ЖАСАЙМЫН, ӨЗ ПІКІРІМДІ АЙТАМЫН, ӨЗГЕНІ ТЫҢДАЙМЫН, ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАЙМЫН.

Күтілетін нәтижелер: Фашизм деген не, фашизм қай елде пайда болды, Италияда фашистік режимнің қалай орнағанын өз бетінше оқы

#2 слайд
Күтілетін нәтижелер: Фашизм деген не, фашизм қай елде пайда болды, Италияда фашистік режимнің қалай орнағанын өз бетінше оқып түсінеді. Б.Муссолини үкіметінің ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшелікті ажыратады, өз ойын еркін жеткізеді, сөйлеу мәдениеті қалыптасады. Оқиғаның ерекше белгісін айқындап, тарихи оқиғалар мен фактілерді салыстырады және жүйелей білуге үйренеді.

2 слайд

Күтілетін нәтижелер: Фашизм деген не, фашизм қай елде пайда болды, Италияда фашистік режимнің қалай орнағанын өз бетінше оқып түсінеді. Б.Муссолини үкіметінің ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшелікті ажыратады, өз ойын еркін жеткізеді, сөйлеу мәдениеті қалыптасады. Оқиғаның ерекше белгісін айқындап, тарихи оқиғалар мен фактілерді салыстырады және жүйелей білуге үйренеді.

ІІ.Білімдерін тексеру №1-тапсырма «Блум түймедағы» А) Соғыстан кейінгі Германияның экономикалық –саяси жағдайын әңгімеле? Ә)

#3 слайд
ІІ.Білімдерін тексеру №1-тапсырма «Блум түймедағы»   А) Соғыстан кейінгі Германияның экономикалық –саяси жағдайын әңгімеле? Ә)1918 ж. 3 қараша Киль оқиғасының мәні неде? Б) Неліктен Баварияда Кеңес үкіметі 18 күн өмір сүрді? В) Веймар Республикасы, Веймар Конституциясының ерекшелігі қандай? Г) Фашистердің билікке қашан, қалай келді? Не істеді? Д) Нацистік саясатқа сіздің көзқарасыңыз қандай?Егер сіз... Ж) Нацистердің көсемі-дуче неліктен көпшілікті соңынан ерте білді?

3 слайд

ІІ.Білімдерін тексеру №1-тапсырма «Блум түймедағы»   А) Соғыстан кейінгі Германияның экономикалық –саяси жағдайын әңгімеле? Ә)1918 ж. 3 қараша Киль оқиғасының мәні неде? Б) Неліктен Баварияда Кеңес үкіметі 18 күн өмір сүрді? В) Веймар Республикасы, Веймар Конституциясының ерекшелігі қандай? Г) Фашистердің билікке қашан, қалай келді? Не істеді? Д) Нацистік саясатқа сіздің көзқарасыңыз қандай?Егер сіз... Ж) Нацистердің көсемі-дуче неліктен көпшілікті соңынан ерте білді?

№ 2 тапсырма: Қорыту. Терминдердің мағынасын ашып, лездеме сұрақтарға қысқа да нұсқа жауап береді ГҰСЖП- Фашизм- Кайзер- На

#4 слайд
№ 2 тапсырма: Қорыту. Терминдердің мағынасын ашып, лездеме сұрақтарға қысқа да нұсқа жауап береді ГҰСЖП- Фашизм- Кайзер- Нацист- Антикоминтерндік пакт- Антисемитизм- Берлин-Рим осі-

4 слайд

№ 2 тапсырма: Қорыту. Терминдердің мағынасын ашып, лездеме сұрақтарға қысқа да нұсқа жауап береді ГҰСЖП- Фашизм- Кайзер- Нацист- Антикоминтерндік пакт- Антисемитизм- Берлин-Рим осі-

Ой шақыру Жасырылған суретті табуға тырысайық Бұл елді ежелгі дүниеде гректер «бұзаулы ел» деп атаған Гладиаторлар (латы

#5 слайд
Ой шақыру Жасырылған суретті табуға тырысайық Бұл елді ежелгі дүниеде гректер «бұзаулы ел» деп атаған Гладиаторлар (латынша «гладиус»-қылыш) шайқасын өткізген ел 50 мың адамға арналған Колизей амфитеатры бар ел

5 слайд

Ой шақыру Жасырылған суретті табуға тырысайық Бұл елді ежелгі дүниеде гректер «бұзаулы ел» деп атаған Гладиаторлар (латынша «гладиус»-қылыш) шайқасын өткізген ел 50 мың адамға арналған Колизей амфитеатры бар ел

«Еркін талқылау» әдісі Топтарға тапсырма № 1 -топ: 1.Фашизм деген не, фашизмнің ұраны,мақсаты не? 2.Б.Муссолини кім? 3.Ұлттық ф

#6 слайд
«Еркін талқылау» әдісі Топтарға тапсырма № 1 -топ: 1.Фашизм деген не, фашизмнің ұраны,мақсаты не? 2.Б.Муссолини кім? 3.Ұлттық фашистік партия қалай құрылды? № 2 -топ: 1.Фашистік режимнің орнауына түсінік бер? 2.Ұлттық қауіпсіздік ерікті полициясы деген не? 3. «Маттеотти дағдарысының» мәні неде? № 3- топ: 1.Италияда фашистік диктатураның толық орнағанын дәлелде? 2.Фашистік диктатураның жазалаушы органдарын ата? 3.Муссолинидің басқыншылық саясат жүргізгенін дәлелде?

6 слайд

«Еркін талқылау» әдісі Топтарға тапсырма № 1 -топ: 1.Фашизм деген не, фашизмнің ұраны,мақсаты не? 2.Б.Муссолини кім? 3.Ұлттық фашистік партия қалай құрылды? № 2 -топ: 1.Фашистік режимнің орнауына түсінік бер? 2.Ұлттық қауіпсіздік ерікті полициясы деген не? 3. «Маттеотти дағдарысының» мәні неде? № 3- топ: 1.Италияда фашистік диктатураның толық орнағанын дәлелде? 2.Фашистік диктатураның жазалаушы органдарын ата? 3.Муссолинидің басқыншылық саясат жүргізгенін дәлелде?

«ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК» ТІЛЕК

#7 слайд
«ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК» ТІЛЕК

7 слайд

«ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК» ТІЛЕК

Ой қорыту 1. Венн диаграммасын толтыруға тапсырма беріледі. Италия Германия Венн диаграммасын толтырып, ортақ пікірді ортаға сал

#8 слайд
Ой қорыту 1. Венн диаграммасын толтыруға тапсырма беріледі. Италия Германия Венн диаграммасын толтырып, ортақ пікірді ортаға салады

8 слайд

Ой қорыту 1. Венн диаграммасын толтыруға тапсырма беріледі. Италия Германия Венн диаграммасын толтырып, ортақ пікірді ортаға салады

Топтар бірін-бірі бағалайды. Блум таксономиясы бойынша Білу, түсіну- Фашизмге анықтама бер,сипатта,қашан орнады? Қолдану- Фашиз

#9 слайд
Топтар бірін-бірі бағалайды. Блум таксономиясы бойынша Білу, түсіну- Фашизмге анықтама бер,сипатта,қашан орнады? Қолдану- Фашизм орнаған мемлекеттерді ата,картадан көрсетіңіз? Талдау- Италияда орнаған фашистік билік жүргізген саясатты талдаңыз? Жинақтау- Өз пікіріңізді айтыңыз- бүгінгі сабақта не білдіңіз,не қолдандыңыз, баға беріңіз

9 слайд

Топтар бірін-бірі бағалайды. Блум таксономиясы бойынша Білу, түсіну- Фашизмге анықтама бер,сипатта,қашан орнады? Қолдану- Фашизм орнаған мемлекеттерді ата,картадан көрсетіңіз? Талдау- Италияда орнаған фашистік билік жүргізген саясатты талдаңыз? Жинақтау- Өз пікіріңізді айтыңыз- бүгінгі сабақта не білдіңіз,не қолдандыңыз, баға беріңіз

БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС САБАҚТА НЕ ҮЙРЕНДІМ?..... МЕН ҮШІН ЖАҢАЛЫҚ..... АЛҒАН БІЛІМІМДІ ҚАЙДА П

#10 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС САБАҚТА НЕ ҮЙРЕНДІМ?..... МЕН ҮШІН ЖАҢАЛЫҚ..... АЛҒАН БІЛІМІМДІ ҚАЙДА ПАЙДАЛАНАМЫН, ҚАНШАЛЫҚТЫ ҚАЖЕТ?.....

10 слайд

БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС САБАҚТА НЕ ҮЙРЕНДІМ?..... МЕН ҮШІН ЖАҢАЛЫҚ..... АЛҒАН БІЛІМІМДІ ҚАЙДА ПАЙДАЛАНАМЫН, ҚАНШАЛЫҚТЫ ҚАЖЕТ?.....

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: Б.МУССОЛИНИГЕ ХАТ ЖАЗУ. 10 ТЕСТ ҚҰРАСТЫРУ.

#11 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: Б.МУССОЛИНИГЕ ХАТ ЖАЗУ. 10 ТЕСТ ҚҰРАСТЫРУ.

11 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: Б.МУССОЛИНИГЕ ХАТ ЖАЗУ. 10 ТЕСТ ҚҰРАСТЫРУ.

Файл форматы:
pptx
20.12.2018
859
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі