Италия 9 сынып презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ИТАЛИЯ
МАҚСАТЫ:
ИТАЛИЯДАҒЫ ФАШИЗМ,ФАШИСТІК БИЛІКТІҢ
ҚАЛАЙ ОРНАҒАНЫН ТҮСІНУГЕ ЖАҒДАЙ
ЖАСАУ.
ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІ: ТОППЕН БІРЛЕСЕ
ЖҰМЫС ЖАСАЙМЫН, ӨЗ ПІКІРІМДІ АЙТАМЫН,
ӨЗГЕНІ ТЫҢДАЙМЫН, ТАПСЫРМАНЫ
ОРЫНДАЙМЫН.
1 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ИТАЛИЯ МАҚСАТЫ: ИТАЛИЯДАҒЫ ФАШИЗМ,ФАШИСТІК БИЛІКТІҢ ҚАЛАЙ ОРНАҒАНЫН ТҮСІНУГЕ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ. ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІ: ТОППЕН БІРЛЕСЕ ЖҰМЫС ЖАСАЙМЫН, ӨЗ ПІКІРІМДІ АЙТАМЫН, ӨЗГЕНІ ТЫҢДАЙМЫН, ТАПСЫРМАНЫ ОРЫНДАЙМЫН.
2 слайд
Күтілетін нәтижелер:
Фашизм деген не, фашизм қай елде пайда болды,
Италияда фашистік режимнің қалай орнағанын өз
бетінше оқып түсінеді.
Б.Муссолини үкіметінің ішкі және сыртқы
саясатындағы ерекшелікті ажыратады, өз ойын
еркін жеткізеді, сөйлеу мәдениеті қалыптасады.
Оқиғаның ерекше белгісін айқындап, тарихи
оқиғалар мен фактілерді салыстырады және
жүйелей білуге үйренеді.
2 слайд
Күтілетін нәтижелер: Фашизм деген не, фашизм қай елде пайда болды, Италияда фашистік режимнің қалай орнағанын өз бетінше оқып түсінеді. Б.Муссолини үкіметінің ішкі және сыртқы саясатындағы ерекшелікті ажыратады, өз ойын еркін жеткізеді, сөйлеу мәдениеті қалыптасады. Оқиғаның ерекше белгісін айқындап, тарихи оқиғалар мен фактілерді салыстырады және жүйелей білуге үйренеді.
3 слайд
ІІ.Білімдерін тексеру
№ 1-тапсырма
«Блум түймедағы»
А) Соғыстан кейінгі Германияның экономикалық –саяси жағдайын әңгімеле?
Ә)1918 ж. 3 қараша Киль оқиғасының мәні неде?
Б) Неліктен Баварияда Кеңес үкіметі 18 күн өмір сүрді?
В) Веймар Республикасы, Веймар Конституциясының ерекшелігі қандай?
Г) Фашистердің билікке қашан, қалай келді? Не істеді?
Д) Нацистік саясатқа сіздің көзқарасыңыз қандай?Егер сіз...
Ж) Нацистердің көсемі-дуче неліктен көпшілікті соңынан ерте білді?
3 слайд
ІІ.Білімдерін тексеру № 1-тапсырма «Блум түймедағы» А) Соғыстан кейінгі Германияның экономикалық –саяси жағдайын әңгімеле? Ә)1918 ж. 3 қараша Киль оқиғасының мәні неде? Б) Неліктен Баварияда Кеңес үкіметі 18 күн өмір сүрді? В) Веймар Республикасы, Веймар Конституциясының ерекшелігі қандай? Г) Фашистердің билікке қашан, қалай келді? Не істеді? Д) Нацистік саясатқа сіздің көзқарасыңыз қандай?Егер сіз... Ж) Нацистердің көсемі-дуче неліктен көпшілікті соңынан ерте білді?
4 слайд
№ 2 тапсырма:
Қорыту.
Терминдердің мағынасын ашып, лездеме сұрақтарға қысқа да
нұсқа жауап береді
ГҰСЖП-
Фашизм-
Кайзер-
Нацист-
Антикоминтерндік пакт-
Антисемитизм-
Берлин-Рим осі-
4 слайд
№ 2 тапсырма: Қорыту. Терминдердің мағынасын ашып, лездеме сұрақтарға қысқа да нұсқа жауап береді ГҰСЖП- Фашизм- Кайзер- Нацист- Антикоминтерндік пакт- Антисемитизм- Берлин-Рим осі-
5 слайд
Ой шақыру
Жасырылған суретті табуға тырысайық
Бұл елді ежелгі дүниеде гректер «бұзаулы ел»
деп атаған
Гладиаторлар (латынша «гладиус»-қылыш)
шайқасын өткізген ел
50 мың адамға арналған Колизей амфитеатры
бар ел
5 слайд
Ой шақыру Жасырылған суретті табуға тырысайық Бұл елді ежелгі дүниеде гректер «бұзаулы ел» деп атаған Гладиаторлар (латынша «гладиус»-қылыш) шайқасын өткізген ел 50 мың адамға арналған Колизей амфитеатры бар ел
6 слайд
«Еркін талқылау» әдісі
Топтарға тапсырма
№ 1 -топ:
1.Фашизм деген не,
фашизмнің ұраны,мақсаты не?
2.Б.Муссолини кім?
3.Ұлттық фашистік партия қалай құрылды?
№ 2 -топ:
1.Фашистік режимнің орнауына түсінік бер?
2.Ұлттық қауіпсіздік ерікті полициясы деген не?
3. «Маттеотти дағдарысының» мәні неде?
№ 3- топ:
1.Италияда фашистік диктатураның толық орнағанын дәлелде?
2.Фашистік диктатураның жазалаушы органдарын ата?
3.Муссолинидің басқыншылық саясат жүргізгенін дәлелде?
6 слайд
«Еркін талқылау» әдісі Топтарға тапсырма № 1 -топ: 1.Фашизм деген не, фашизмнің ұраны,мақсаты не? 2.Б.Муссолини кім? 3.Ұлттық фашистік партия қалай құрылды? № 2 -топ: 1.Фашистік режимнің орнауына түсінік бер? 2.Ұлттық қауіпсіздік ерікті полициясы деген не? 3. «Маттеотти дағдарысының» мәні неде? № 3- топ: 1.Италияда фашистік диктатураның толық орнағанын дәлелде? 2.Фашистік диктатураның жазалаушы органдарын ата? 3.Муссолинидің басқыншылық саясат жүргізгенін дәлелде?
7 слайд
«ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК»
ТІЛЕК
7 слайд
«ЕКІ ЖҰЛДЫЗ, БІР ТІЛЕК» ТІЛЕК
8 слайд
Ой қорыту
1. Венн диаграммасын толтыруға тапсырма беріледі.
Италия Германия
Венн диаграммасын толтырып, ортақ пікірді ортаға салады
8 слайд
Ой қорыту 1. Венн диаграммасын толтыруға тапсырма беріледі. Италия Германия Венн диаграммасын толтырып, ортақ пікірді ортаға салады
9 слайд
Топтар бірін-бірі бағалайды.
Блум таксономиясы бойынша
Білу, түсіну- Фашизмге анықтама бер,сипатта,қашан
орнады?
Қолдану- Фашизм орнаған мемлекеттерді ата,картадан
көрсетіңіз?
Талдау- Италияда орнаған фашистік билік жүргізген
саясатты талдаңыз?
Жинақтау- Өз пікіріңізді айтыңыз- бүгінгі сабақта не
білдіңіз,не қолдандыңыз, баға беріңіз
9 слайд
Топтар бірін-бірі бағалайды. Блум таксономиясы бойынша Білу, түсіну- Фашизмге анықтама бер,сипатта,қашан орнады? Қолдану- Фашизм орнаған мемлекеттерді ата,картадан көрсетіңіз? Талдау- Италияда орнаған фашистік билік жүргізген саясатты талдаңыз? Жинақтау- Өз пікіріңізді айтыңыз- бүгінгі сабақта не білдіңіз,не қолдандыңыз, баға беріңіз
10 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУ
КЕРІ БАЙЛАНЫС
САБАҚТА НЕ ҮЙРЕНДІМ?.....
МЕН ҮШІН ЖАҢАЛЫҚ.....
АЛҒАН БІЛІМІМДІ ҚАЙДА ПАЙДАЛАНАМЫН,
ҚАНШАЛЫҚТЫ ҚАЖЕТ?.....
10 слайд
БАҒАЛАУ ПАРАҚШАСЫ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ КЕРІ БАЙЛАНЫС САБАҚТА НЕ ҮЙРЕНДІМ?..... МЕН ҮШІН ЖАҢАЛЫҚ..... АЛҒАН БІЛІМІМДІ ҚАЙДА ПАЙДАЛАНАМЫН, ҚАНШАЛЫҚТЫ ҚАЖЕТ?.....
11 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА:
Б.МУССОЛИНИГЕ ХАТ ЖАЗУ.
10 ТЕСТ ҚҰРАСТЫРУ.
11 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: Б.МУССОЛИНИГЕ ХАТ ЖАЗУ. 10 ТЕСТ ҚҰРАСТЫРУ.