Материалдар / Ж. Жабаев "Зілді бұйрық"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ж. Жабаев "Зілді бұйрық"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мұғалімдерге әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2018
1831
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жамбыл Жабаев “Зілді бұйрық”

1 слайд
Жамбыл Жабаев “Зілді бұйрық”

1 слайд

Жамбыл Жабаев “Зілді бұйрық”

Мақсаты: шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4); шығарманы ұлттық құндылық

2 слайд
Мақсаты: шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4); шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (Б/С3.).

2 слайд

Мақсаты: шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4); шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (Б/С3.).

Бағалау критерийі -оқушылар мәтіннің мазмұны түсініп,-оқушылар мәтіннің мазмұны түсініп, мәтмәтіндегі негізгі ойды,інд

3 слайд
Бағалау критерийі -оқушылар мәтіннің мазмұны түсініп,-оқушылар мәтіннің мазмұны түсініп, мәтмәтіндегі негізгі ойды,індегі негізгі ойды, идеяны ашып айта идеяны ашып айта алады;алады; -- шығармадағы оқиға желісіне өзіндік көзқарасын білдіріп дамытып жазады; -шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап,әдеби эссе жазады; -оқушылар ойларын,-оқушылар ойларын, пікірлерін еркін айтып, пікірлерін еркін айтып, өз көзқарастарын дәлелдей алады;өз көзқарастарын дәлелдей алады;

3 слайд

Бағалау критерийі -оқушылар мәтіннің мазмұны түсініп,-оқушылар мәтіннің мазмұны түсініп, мәтмәтіндегі негізгі ойды,індегі негізгі ойды, идеяны ашып айта идеяны ашып айта алады;алады; -- шығармадағы оқиға желісіне өзіндік көзқарасын білдіріп дамытып жазады; -шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап,әдеби эссе жазады; -оқушылар ойларын,-оқушылар ойларын, пікірлерін еркін айтып, пікірлерін еркін айтып, өз көзқарастарын дәлелдей алады;өз көзқарастарын дәлелдей алады;

Ұйымдастыру:1) шаттық шеңбері 2) топқа бөлу,бағалау парағын беру І. Қ

4 слайд
Ұйымдастыру:1) шаттық шеңбері 2) топқа бөлу,бағалау парағын беру І. Қызығушылықты ояту кезеңі “Миға шабуыл” әдісі ІІ. Мағынаны тану кезеңі 1-топ:“Балық қаңқасы ” 2-топ:“Екі жақты күнделік” 3-топ:“ПОПС формуласы” ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі “Эссе” әдісі Үйге тапсырма:“Зілді бұйрық”үзінді жаттау. Рефлексия: Сабақтың жоспары:Сабақтың жоспары:

4 слайд

Ұйымдастыру:1) шаттық шеңбері 2) топқа бөлу,бағалау парағын беру І. Қызығушылықты ояту кезеңі “Миға шабуыл” әдісі ІІ. Мағынаны тану кезеңі 1-топ:“Балық қаңқасы ” 2-топ:“Екі жақты күнделік” 3-топ:“ПОПС формуласы” ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі “Эссе” әдісі Үйге тапсырма:“Зілді бұйрық”үзінді жаттау. Рефлексия: Сабақтың жоспары:Сабақтың жоспары:

Халық поэзиясының дүлдүлі, екі ғасыр шежіресінің куәсі- Жамбыл шығармашылығы- қазақ халқының асыл мұрасы

5 слайд
Халық поэзиясының дүлдүлі, екі ғасыр шежіресінің куәсі- Жамбыл шығармашылығы- қазақ халқының асыл мұрасы

5 слайд

Халық поэзиясының дүлдүлі, екі ғасыр шежіресінің куәсі- Жамбыл шығармашылығы- қазақ халқының асыл мұрасы

І. Қызығушылықты ояту кезеңі “Миға шабуыл” әдісі: 1. Жамбыл ақын туралы не білесіздер?

6 слайд
І. Қызығушылықты ояту кезеңі “Миға шабуыл” әдісі: 1. Жамбыл ақын туралы не білесіздер?

6 слайд

І. Қызығушылықты ояту кезеңі “Миға шабуыл” әдісі: 1. Жамбыл ақын туралы не білесіздер?

ІІ.Мағынаны тану кезеңі Зілді бұйрық (Июнь жарлығы) 1. “Зілді бұйрық” өлеңінің тарихи маңызы қандай?

7 слайд
ІІ.Мағынаны тану кезеңі Зілді бұйрық (Июнь жарлығы) 1. “Зілді бұйрық” өлеңінің тарихи маңызы қандай?

7 слайд

ІІ.Мағынаны тану кезеңі Зілді бұйрық (Июнь жарлығы) 1. “Зілді бұйрық” өлеңінің тарихи маңызы қандай?

Мәтінмен жұмыс 1-топ:“Балық қаңқасы ” 2-топ:“Екі жақты күнделік” 3-топ:“ПОПС формуласы”

8 слайд
Мәтінмен жұмыс 1-топ:“Балық қаңқасы ” 2-топ:“Екі жақты күнделік” 3-топ:“ПОПС формуласы”

8 слайд

Мәтінмен жұмыс 1-топ:“Балық қаңқасы ” 2-топ:“Екі жақты күнделік” 3-топ:“ПОПС формуласы”

ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі “Жамбыл жырлары теңіз түбінде шашылып жатқан маржан сықылды.Оны жинап алып, халықтың қолына беру-

9 слайд
ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі “Жамбыл жырлары теңіз түбінде шашылып жатқан маржан сықылды.Оны жинап алып, халықтың қолына беру-біздің әрқайсымыздың азаматтық борышымыз” Сәкен Сейфуллин. “Жыр алыбы-Жамбыл” эссе жазыңыздар.

9 слайд

ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі “Жамбыл жырлары теңіз түбінде шашылып жатқан маржан сықылды.Оны жинап алып, халықтың қолына беру-біздің әрқайсымыздың азаматтық борышымыз” Сәкен Сейфуллин. “Жыр алыбы-Жамбыл” эссе жазыңыздар.

10 слайд

10 слайд

Үйге тапсырма: “Зілді бұйрық”үзінді жаттау

11 слайд
Үйге тапсырма: “Зілді бұйрық”үзінді жаттау

11 слайд

Үйге тапсырма: “Зілді бұйрық”үзінді жаттау