Ж. Жабаев "Зілді бұйрық"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жамбыл Жабаев
“Зілді бұйрық”
1 слайд
Жамбыл Жабаев “Зілді бұйрық”
2 слайд
Мақсаты:
шығармадағы оқиға желісін
өзіндік көзқарас тұрғысынан
дамытып жазу (А/И4);
шығарманы ұлттық құндылық
тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу (Б/С3.).
2 слайд
Мақсаты: шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4); шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (Б/С3.).
3 слайд
Бағалау критерийі
-оқушылар мәтіннің мазмұны түсініп,-оқушылар мәтіннің мазмұны түсініп,
мәтмәтіндегі негізгі ойды,індегі негізгі ойды, идеяны ашып айта идеяны ашып айта
алады;алады;
-- шығармадағы оқиға желісіне өзіндік
көзқарасын білдіріп дамытып жазады;
-шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан
талдап,әдеби эссе жазады;
-оқушылар ойларын,-оқушылар ойларын, пікірлерін еркін айтып, пікірлерін еркін айтып,
өз көзқарастарын дәлелдей алады;өз көзқарастарын дәлелдей алады;
3 слайд
Бағалау критерийі -оқушылар мәтіннің мазмұны түсініп,-оқушылар мәтіннің мазмұны түсініп, мәтмәтіндегі негізгі ойды,індегі негізгі ойды, идеяны ашып айта идеяны ашып айта алады;алады; -- шығармадағы оқиға желісіне өзіндік көзқарасын білдіріп дамытып жазады; -шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап,әдеби эссе жазады; -оқушылар ойларын,-оқушылар ойларын, пікірлерін еркін айтып, пікірлерін еркін айтып, өз көзқарастарын дәлелдей алады;өз көзқарастарын дәлелдей алады;
4 слайд
Ұйымдастыру:1) шаттық шеңбері
2) топқа бөлу,бағалау парағын
беру
І. Қызығушылықты ояту кезеңі
“Миға шабуыл” әдісі
ІІ. Мағынаны тану кезеңі
1-топ:“Балық қаңқасы ”
2-топ:“Екі жақты күнделік”
3-топ:“ПОПС формуласы”
ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі
“Эссе” әдісі
Үйге тапсырма:“Зілді бұйрық”үзінді жаттау.
Рефлексия:
Сабақтың жоспары:Сабақтың жоспары:
4 слайд
Ұйымдастыру:1) шаттық шеңбері 2) топқа бөлу,бағалау парағын беру І. Қызығушылықты ояту кезеңі “Миға шабуыл” әдісі ІІ. Мағынаны тану кезеңі 1-топ:“Балық қаңқасы ” 2-топ:“Екі жақты күнделік” 3-топ:“ПОПС формуласы” ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі “Эссе” әдісі Үйге тапсырма:“Зілді бұйрық”үзінді жаттау. Рефлексия: Сабақтың жоспары:Сабақтың жоспары:
5 слайд
Халық поэзиясының дүлдүлі,
екі ғасыр шежіресінің куәсі-
Жамбыл шығармашылығы-
қазақ халқының асыл мұрасы
5 слайд
Халық поэзиясының дүлдүлі, екі ғасыр шежіресінің куәсі- Жамбыл шығармашылығы- қазақ халқының асыл мұрасы
6 слайд
І. Қызығушылықты ояту кезеңі
“Миға шабуыл” әдісі:
1. Жамбыл ақын туралы не
білесіздер?
6 слайд
І. Қызығушылықты ояту кезеңі “Миға шабуыл” әдісі: 1. Жамбыл ақын туралы не білесіздер?
7 слайд
ІІ.Мағынаны тану кезеңі
Зілді бұйрық (Июнь жарлығы)
1. “Зілді бұйрық” өлеңінің тарихи маңызы
қандай?
7 слайд
ІІ.Мағынаны тану кезеңі Зілді бұйрық (Июнь жарлығы) 1. “Зілді бұйрық” өлеңінің тарихи маңызы қандай?
8 слайд
Мәтінмен жұмыс
1-топ:“Балық қаңқасы ”
2-топ:“Екі жақты
күнделік”
3-топ:“ПОПС
формуласы”
8 слайд
Мәтінмен жұмыс 1-топ:“Балық қаңқасы ” 2-топ:“Екі жақты күнделік” 3-топ:“ПОПС формуласы”
9 слайд
ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі
“Жамбыл жырлары теңіз түбінде
шашылып жатқан маржан сықылды.Оны
жинап алып, халықтың қолына беру-біздің
әрқайсымыздың азаматтық борышымыз”
Сәкен
Сейфуллин.
“Жыр алыбы-Жамбыл” эссе
жазыңыздар.
9 слайд
ІІІ.Ой-толғаныс кезеңі “Жамбыл жырлары теңіз түбінде шашылып жатқан маржан сықылды.Оны жинап алып, халықтың қолына беру-біздің әрқайсымыздың азаматтық борышымыз” Сәкен Сейфуллин. “Жыр алыбы-Жамбыл” эссе жазыңыздар.
10 слайд
10 слайд
11 слайд
Үйге тапсырма:
“Зілді бұйрық”үзінді жаттау
11 слайд
Үйге тапсырма: “Зілді бұйрық”үзінді жаттау