Жай бөлшектер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге керек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Білімділік: Оқушыларға жай бөлшек, үлес, алым, бөлім туралы түсініктер беру. Оқушыларды екі натурал санның бөлінд

#2 слайд
Білімділік: Оқушыларға жай бөлшек, үлес, алым, бөлім туралы түсініктер беру. Оқушыларды екі натурал санның бөліндісін жай бөлшек түрінде жаза білуге және натурал санды жай бөлшек түрінде жаза білуге үйрету. Жай бөлшек ұғымымен оқушыларды таныстыру, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету Тәрбиелік: Оқушыларды төзімділікке, жауапкершілікке, шығармашылыққа тәрбиелеу. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру. Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың есептерді шығарудағы логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы өзіндік ізденістерін қалыптастыру.

2 слайд

Білімділік: Оқушыларға жай бөлшек, үлес, алым, бөлім туралы түсініктер беру. Оқушыларды екі натурал санның бөліндісін жай бөлшек түрінде жаза білуге және натурал санды жай бөлшек түрінде жаза білуге үйрету. Жай бөлшек ұғымымен оқушыларды таныстыру, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету Тәрбиелік: Оқушыларды төзімділікке, жауапкершілікке, шығармашылыққа тәрбиелеу. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру. Деңгейлеп оқыту арқылы оқушылардың есептерді шығарудағы логикалық ойлау қабілеттерін, есте сақтау және зейін қою қабілеттерін дамыту. Деңгейлік тапсырмаларды орындау арқылы өзіндік ізденістерін қалыптастыру.

 Ұйымдастыру  Үй тапсырмасы “Қайталау – оқу айнасы”  Жаңа сабақты түсіндіру  “ Білім көзі кітапта” (кітаппен жұм

#3 слайд
 Ұйымдастыру  Үй тапсырмасы “Қайталау – оқу айнасы”  Жаңа сабақты түсіндіру  “ Білім көзі кітапта” (кітаппен жұмыс)  Сабақты пысықтау  Сабақты қорытындылау  Үйге тапсырма  Бағалау

3 слайд

 Ұйымдастыру  Үй тапсырмасы “Қайталау – оқу айнасы”  Жаңа сабақты түсіндіру  “ Білім көзі кітапта” (кітаппен жұмыс)  Сабақты пысықтау  Сабақты қорытындылау  Үйге тапсырма  Бағалау

Жай сан І топ Өрнек ІІ топ Құрама сан ІІІ топ

#4 слайд
Жай сан І топ Өрнек ІІ топ Құрама сан ІІІ топ

4 слайд

Жай сан І топ Өрнек ІІ топ Құрама сан ІІІ топ

10 10 20 20 30 30 302010

#5 слайд
10 10 20 20 30 30 302010

5 слайд

10 10 20 20 30 30 302010

Қандай сандар 2-ге бөлінеді?10

#6 слайд
Қандай сандар 2-ге бөлінеді?10

6 слайд

Қандай сандар 2-ге бөлінеді?10

Жазылуы жұп сандармен аяқталатын натурал сандар 2-ге бөлінеді.

#7 слайд
Жазылуы жұп сандармен аяқталатын натурал сандар 2-ге бөлінеді.

7 слайд

Жазылуы жұп сандармен аяқталатын натурал сандар 2-ге бөлінеді.

Қандай сандар 5-ке бөлінеді? 10

#8 слайд
Қандай сандар 5-ке бөлінеді? 10

8 слайд

Қандай сандар 5-ке бөлінеді? 10

Жазылуы 0 цифрмен немесе 5 цифрмен аяқталатын натурал сандар 5-ке бөлінеді

#9 слайд
Жазылуы 0 цифрмен немесе 5 цифрмен аяқталатын натурал сандар 5-ке бөлінеді

9 слайд

Жазылуы 0 цифрмен немесе 5 цифрмен аяқталатын натурал сандар 5-ке бөлінеді

Қандай сандар 9-ға бөлінеді? 10

#10 слайд
Қандай сандар 9-ға бөлінеді? 10

10 слайд

Қандай сандар 9-ға бөлінеді? 10

Цифрларының қосындысы 9-ға бөлінетін натурал сандар 9-ға бөлінеді

#11 слайд
Цифрларының қосындысы 9-ға бөлінетін натурал сандар 9-ға бөлінеді

11 слайд

Цифрларының қосындысы 9-ға бөлінетін натурал сандар 9-ға бөлінеді

Жай сандар деп қандай сандарды атайды?20

#12 слайд
Жай сандар деп қандай сандарды атайды?20

12 слайд

Жай сандар деп қандай сандарды атайды?20

1-ге және өзіне ғана бөлінетін натурал сандарды жай сандар деп атайды

#13 слайд
1-ге және өзіне ғана бөлінетін натурал сандарды жай сандар деп атайды

13 слайд

1-ге және өзіне ғана бөлінетін натурал сандарды жай сандар деп атайды

Құрама сандар деп қандай сандарды атайды?20

#14 слайд
Құрама сандар деп қандай сандарды атайды?20

14 слайд

Құрама сандар деп қандай сандарды атайды?20

Екіден көп бөлгіштері бар натурал сандар құрама сандар деп аталады

#15 слайд
Екіден көп бөлгіштері бар натурал сандар құрама сандар деп аталады

15 слайд

Екіден көп бөлгіштері бар натурал сандар құрама сандар деп аталады

Қандай сандарды жұп сандар, тақ сандар деп атайды?20

#16 слайд
Қандай сандарды жұп сандар, тақ сандар деп атайды?20

16 слайд

Қандай сандарды жұп сандар, тақ сандар деп атайды?20

2-ге бөлінетін натурал сандарды жұп сандар деп атайды. 2-ге бөлінбейтін натурал сандарды тақ сандар деп атайды.

#17 слайд
2-ге бөлінетін натурал сандарды жұп сандар деп атайды. 2-ге бөлінбейтін натурал сандарды тақ сандар деп атайды.

17 слайд

2-ге бөлінетін натурал сандарды жұп сандар деп атайды. 2-ге бөлінбейтін натурал сандарды тақ сандар деп атайды.

Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу деген не?30

#18 слайд
Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу деген не?30

18 слайд

Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу деген не?30

Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу – оны тек қана жай c андардың көбейтіндісі түрінде жазу.

#19 слайд
Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу – оны тек қана жай c андардың көбейтіндісі түрінде жазу.

19 слайд

Құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу – оны тек қана жай c андардың көбейтіндісі түрінде жазу.

Қандай сандар берілген сандардың ЕҮОБ деп аталады ? 30

#20 слайд
Қандай сандар берілген сандардың ЕҮОБ деп аталады ? 30

20 слайд

Қандай сандар берілген сандардың ЕҮОБ деп аталады ? 30

Берілген натурал сандардың ЕҮОБ деп сол сандардың әрқайсысы бөлінетін ең үлкен натурал санды айтады.

#21 слайд
Берілген натурал сандардың ЕҮОБ деп сол сандардың әрқайсысы бөлінетін ең үлкен натурал санды айтады.

21 слайд

Берілген натурал сандардың ЕҮОБ деп сол сандардың әрқайсысы бөлінетін ең үлкен натурал санды айтады.

Берілген натурал сандардың ЕКОЕ деп қандай санды атайды ?3030

#22 слайд
Берілген натурал сандардың ЕКОЕ деп қандай санды атайды ?3030

22 слайд

Берілген натурал сандардың ЕКОЕ деп қандай санды атайды ?3030

Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды сол сандардың ЕКОЕ

#23 слайд
Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды сол сандардың ЕКОЕ деп атайды .

23 слайд

Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды сол сандардың ЕКОЕ деп атайды .

Бәліш 8 бөлікке бөлінді. Табақшаға 3 бөлігі салынды. 8 3

#24 слайд
Бәліш 8 бөлікке бөлінді. Табақшаға 3 бөлігі салынды. 8 3

24 слайд

Бәліш 8 бөлікке бөлінді. Табақшаға 3 бөлігі салынды. 8 3

Бәліш 8 бөлікке бөлінді. Табақшаға 8 бөлігі салынды.8 8

#25 слайд
Бәліш 8 бөлікке бөлінді. Табақшаға 8 бөлігі салынды.8 8

25 слайд

Бәліш 8 бөлікке бөлінді. Табақшаға 8 бөлігі салынды.8 8

8 11Екі бәліштің әрқайсысы 8 бөлікке бөлінген. Табақшаға бәліштің 11 бөлігі салынды.

#26 слайд
8 11Екі бәліштің әрқайсысы 8 бөлікке бөлінген. Табақшаға бәліштің 11 бөлігі салынды.

26 слайд

8 11Екі бәліштің әрқайсысы 8 бөлікке бөлінген. Табақшаға бәліштің 11 бөлігі салынды.

3 2 2 1 1Фигураның қандай бөлігі боялған? 3 3 =

#27 слайд
3 2 2 1 1Фигураның қандай бөлігі боялған? 3 3 =

27 слайд

3 2 2 1 1Фигураның қандай бөлігі боялған? 3 3 =

3 1 5 4 4 3Фигураның қандай бөлігі боялған? 4 5

#28 слайд
3 1 5 4 4 3Фигураның қандай бөлігі боялған? 4 5

28 слайд

3 1 5 4 4 3Фигураның қандай бөлігі боялған? 4 5

3 1 1 2 4 3Фигураның қандай бөлігі боялған? 2 2

#29 слайд
3 1 1 2 4 3Фигураның қандай бөлігі боялған? 2 2

29 слайд

3 1 1 2 4 3Фигураның қандай бөлігі боялған? 2 2

3 1 1 2 4 3Фигураның қандай бөлігі боялған? 2 3

#30 слайд
3 1 1 2 4 3Фигураның қандай бөлігі боялған? 2 3

30 слайд

3 1 1 2 4 3Фигураның қандай бөлігі боялған? 2 3

100 92 92 8 10 8Фигураның қандай бөлігі боялған? 100 100

#31 слайд
100 92 92 8 10 8Фигураның қандай бөлігі боялған? 100 100

31 слайд

100 92 92 8 10 8Фигураның қандай бөлігі боялған? 100 100

3 7 7 2 4 3 7 3Жасыл тік ұшақтар барлық тік ұшақтың қандай бөлігін құрайды?

#32 слайд
3 7 7 2 4 3 7 3Жасыл тік ұшақтар барлық тік ұшақтың қандай бөлігін құрайды?

32 слайд

3 7 7 2 4 3 7 3Жасыл тік ұшақтар барлық тік ұшақтың қандай бөлігін құрайды?

Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді.6 5 бөлшектің алымы

#33 слайд
Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді.6 5 бөлшектің алымы бөлшек сызығы бөлшектің бөлімі

33 слайд

Бөлшектің бөлімі неше үлеске бөлгенін көрсетеді, ал алымы неше үлестің алынғанын көрсетеді.6 5 бөлшектің алымы бөлшек сызығы бөлшектің бөлімі

(кітаппен жұмыс)

#34 слайд
(кітаппен жұмыс)

34 слайд

(кітаппен жұмыс)

№ 191. 1 ) Үштен екі; 2) қырықтан елу бір; 3) бестен үш; 4) тоғыздан екі; 5) он бірден жеті; 6)жүзден жиырма үш бөлшегін

#35 слайд
№ 191. 1 ) Үштен екі; 2) қырықтан елу бір; 3) бестен үш; 4) тоғыздан екі; 5) он бірден жеті; 6)жүзден жиырма үш бөлшегін түрінде жаз.b a 3 2 )1 40 51 ) 2 5 3 ) 3 11 7 ) 5 9 2 ) 4 100 23 ) 6 № 193. 1) Бөлшек түрінде жаз: 7:12; 1:100; 23:15; 86:27; 105:91; 211:10. 2) бөлшектерінің әрқайсысын бөлінді түрінде жаз 1000 909 ; 82 625 ; 200 101 ; 99 65 ; 75 31 ; 28 13 10 211 ; 91 105 ; 27 86 ; 15 23 ; 100 1 ; 12 7 ) 1 1000 : 909 82; : 625 200; : 101 99; : 65 75; : 31 ; 28 : 13 ) 2

35 слайд

№ 191. 1 ) Үштен екі; 2) қырықтан елу бір; 3) бестен үш; 4) тоғыздан екі; 5) он бірден жеті; 6)жүзден жиырма үш бөлшегін түрінде жаз.b a 3 2 )1 40 51 ) 2 5 3 ) 3 11 7 ) 5 9 2 ) 4 100 23 ) 6 № 193. 1) Бөлшек түрінде жаз: 7:12; 1:100; 23:15; 86:27; 105:91; 211:10. 2) бөлшектерінің әрқайсысын бөлінді түрінде жаз 1000 909 ; 82 625 ; 200 101 ; 99 65 ; 75 31 ; 28 13 10 211 ; 91 105 ; 27 86 ; 15 23 ; 100 1 ; 12 7 ) 1 1000 : 909 82; : 625 200; : 101 99; : 65 75; : 31 ; 28 : 13 ) 2

10 1 10 3 10 8 10 6№ 192. Бір қарбыз тең 10 бөлікке бөлінген. Осы бөліктердің 1, 3, 6, 8, 9-ы қалай аталады? Алынған

#36 слайд
10 1 10 3 10 8 10 6№ 192. Бір қарбыз тең 10 бөлікке бөлінген. Осы бөліктердің 1, 3, 6, 8, 9-ы қалай аталады? Алынған бөлшектерді жаз және оқы 10 9

36 слайд

10 1 10 3 10 8 10 6№ 192. Бір қарбыз тең 10 бөлікке бөлінген. Осы бөліктердің 1, 3, 6, 8, 9-ы қалай аталады? Алынған бөлшектерді жаз және оқы 10 9

№ 194. Мына шамалардың жартысын және ширегін тауып, кестені толтыр ) 2 1 ( ) 4 1 ( Шамалар 8м 32м 16к г 400г 12 са

#37 слайд
№ 194. Мына шамалардың жартысын және ширегін тауып, кестені толтыр ) 2 1 ( ) 4 1 ( Шамалар 8м 32м 16к г 400г 12 сағ (жарты) (ширек) ) 4 1 ( ) 2 1 ( 4 м 16 м 8 кг 100 г 3 сағ 6 сағ 200 г 2 м 8 м 4 кг

37 слайд

№ 194. Мына шамалардың жартысын және ширегін тауып, кестені толтыр ) 2 1 ( ) 4 1 ( Шамалар 8м 32м 16к г 400г 12 сағ (жарты) (ширек) ) 4 1 ( ) 2 1 ( 4 м 16 м 8 кг 100 г 3 сағ 6 сағ 200 г 2 м 8 м 4 кг

№ 195. Өлшем бірліктері арасындағы байланысты пайдаланып, х-тің орнына үлестермен мәндерін қой 1 м = 10 дм 1 м = 1 00 см

#38 слайд
№ 195. Өлшем бірліктері арасындағы байланысты пайдаланып, х-тің орнына үлестермен мәндерін қой 1 м = 10 дм 1 м = 1 00 см 1 кг = 1000 г 1 теңге = 100 тиын 1 доллар = 100 цент 1 дм = м 1 см = м 1 г = кг 1 тиын = теңге 1 цент = долларх10 1 х 100 1 х х х 1000 1 100 1 100 1

38 слайд

№ 195. Өлшем бірліктері арасындағы байланысты пайдаланып, х-тің орнына үлестермен мәндерін қой 1 м = 10 дм 1 м = 1 00 см 1 кг = 1000 г 1 теңге = 100 тиын 1 доллар = 100 цент 1 дм = м 1 см = м 1 г = кг 1 тиын = теңге 1 цент = долларх10 1 х 100 1 х х х 1000 1 100 1 100 1

№ 196. 1 кг тоннаның қандай бөлігін құрайды? 5кг, 47кг, 277кг, 913кг-ды тонна есебімен жай бөлшек түрінде жаз.т кг 1000

#39 слайд
№ 196. 1 кг тоннаның қандай бөлігін құрайды? 5кг, 47кг, 277кг, 913кг-ды тонна есебімен жай бөлшек түрінде жаз.т кг 1000 1 1  т т кг 200 1 1000 5 5   т кг 1000 47 47  т кг 1000 277 277  т кг 1000 913 913  № 197. метрде қанша сантиметр бар? теңгеде қанша тиын бар? килограмда қанша грамм бар? сағатта неше минут бар? 2 1 1000 410 3 1 10 1 см м 50 2 1  10 1 теңге тиын 10  гр кг 410 1000 410  мин 20  3 1 сағ

39 слайд

№ 196. 1 кг тоннаның қандай бөлігін құрайды? 5кг, 47кг, 277кг, 913кг-ды тонна есебімен жай бөлшек түрінде жаз.т кг 1000 1 1  т т кг 200 1 1000 5 5   т кг 1000 47 47  т кг 1000 277 277  т кг 1000 913 913  № 197. метрде қанша сантиметр бар? теңгеде қанша тиын бар? килограмда қанша грамм бар? сағатта неше минут бар? 2 1 1000 410 3 1 10 1 см м 50 2 1  10 1 теңге тиын 10  гр кг 410 1000 410  мин 20  3 1 сағ

№ 198. Сыныпта 36 оқушы бар, оның –сі қыздар, қалғаны ұлдар. Сыныпта неше қыз, неше ұл бар? 3 2 № 199. Шаршының периме

#40 слайд
№ 198. Сыныпта 36 оқушы бар, оның –сі қыздар, қалғаны ұлдар. Сыныпта неше қыз, неше ұл бар? 3 2 № 199. Шаршының периметрі 8 см. шаршының бір қабырғасының ұзындығын бөлшекпен жаз. № 200. Өзіндік жұмыс 15минут болды. Сабақтың қандай бөлігі өзіндік жұмыс өткізуге жұмсалды? 24 2 * 12 3 2 36    12 24 36   Ж/бы: 24 қыз, 12 ұл Ж/бы: Ж/бы: 4 1 3 1

40 слайд

№ 198. Сыныпта 36 оқушы бар, оның –сі қыздар, қалғаны ұлдар. Сыныпта неше қыз, неше ұл бар? 3 2 № 199. Шаршының периметрі 8 см. шаршының бір қабырғасының ұзындығын бөлшекпен жаз. № 200. Өзіндік жұмыс 15минут болды. Сабақтың қандай бөлігі өзіндік жұмыс өткізуге жұмсалды? 24 2 * 12 3 2 36    12 24 36   Ж/бы: 24 қыз, 12 ұл Ж/бы: Ж/бы: 4 1 3 1

? км60 45 105 45 3 15 7 3 105       7 3 105 км № 201. Жолдың ұзындығы 105 км, оның бөлігіне асфальт төселген

#41 слайд
? км60 45 105 45 3 15 7 3 105       7 3 105 км № 201. Жолдың ұзындығы 105 км, оның бөлігіне асфальт төселген, қалғаны қара жол. Қара жолдың ұзындығы неше километр? 7 3 60

41 слайд

? км60 45 105 45 3 15 7 3 105       7 3 105 км № 201. Жолдың ұзындығы 105 км, оның бөлігіне асфальт төселген, қалғаны қара жол. Қара жолдың ұзындығы неше километр? 7 3 60

              5 ) 191 56 6944 ( 483 79 ) 25 798 41 502 ( ) 689 1028( 8 2755 № 202. Ама

#42 слайд
              5 ) 191 56 6944 ( 483 79 ) 25 798 41 502 ( ) 689 1028( 8 2755 № 202. Амалдарды орында 1) 2) 3) 43 8 2058

42 слайд

              5 ) 191 56 6944 ( 483 79 ) 25 798 41 502 ( ) 689 1028( 8 2755 № 202. Амалдарды орында 1) 2) 3) 43 8 2058

6 2 А В№ 205. АВ кесіндісі 6 тең бөлікке бөлінген (10- сурет). А D, CN, CB кесінділері АВ кесіндісінің қандай үлесі болады?

#43 слайд
6 2 А В№ 205. АВ кесіндісі 6 тең бөлікке бөлінген (10- сурет). А D, CN, CB кесінділері АВ кесіндісінің қандай үлесі болады? C D E M N 6 5 6 6

43 слайд

6 2 А В№ 205. АВ кесіндісі 6 тең бөлікке бөлінген (10- сурет). А D, CN, CB кесінділері АВ кесіндісінің қандай үлесі болады? C D E M N 6 5 6 6

№ 206. 3, 8, 12, 20, 34 сандарын бөлімдері 7, 9, 15, 29 сандары болатындай бөлшек түрінде жаз. № 207. 1) 4 см, 27 мм, 5 дм ме

#44 слайд
№ 206. 3, 8, 12, 20, 34 сандарын бөлімдері 7, 9, 15, 29 сандары болатындай бөлшек түрінде жаз. № 207. 1) 4 см, 27 мм, 5 дм метрдің қандай үлесі; 2) 6 г, 28 г, 500 г килограммның қандай үлесі; 3) 1 мин, 3 мин, 15 мин, 30 мин сағаттың қандай үлесі? № 208. Оқушы кітапты 7 күнде оқып бітірді. Ол 2 күнде, 4 күнде, 5 күнде кітаптың қандай бөлігін оқыды?

44 слайд

№ 206. 3, 8, 12, 20, 34 сандарын бөлімдері 7, 9, 15, 29 сандары болатындай бөлшек түрінде жаз. № 207. 1) 4 см, 27 мм, 5 дм метрдің қандай үлесі; 2) 6 г, 28 г, 500 г килограммның қандай үлесі; 3) 1 мин, 3 мин, 15 мин, 30 мин сағаттың қандай үлесі? № 208. Оқушы кітапты 7 күнде оқып бітірді. Ол 2 күнде, 4 күнде, 5 күнде кітаптың қандай бөлігін оқыды?

№ 209. Алматы төңірегінде 144 түрлі құс байқалған, оның 54-і Алматы төңірегінде қыстайды.Алматы төңірегінде байқалған құстард

#45 слайд
№ 209. Алматы төңірегінде 144 түрлі құс байқалған, оның 54-і Алматы төңірегінде қыстайды.Алматы төңірегінде байқалған құстардың қандай үлесі басқа жаққа ұшып кетеді? № 210. Әрбіреуінде 4 л-ден су бар 22 шелек мұзға айналғанда судың бүкіл көлемі өседі. 1 л су мұзға айналғанда оның көлемі қандай үлеске өседі? № 211. 80 т қант қызылшасынан 12 т қант алынады. Алынған қант қызылшаның қандай үлесі болады?90 54 144   144 90 : / бы Ж ге  3 дм 8 л л 88 22 * 4  88 8 : / бы Ж 80 12 : / бы Ж

45 слайд

№ 209. Алматы төңірегінде 144 түрлі құс байқалған, оның 54-і Алматы төңірегінде қыстайды.Алматы төңірегінде байқалған құстардың қандай үлесі басқа жаққа ұшып кетеді? № 210. Әрбіреуінде 4 л-ден су бар 22 шелек мұзға айналғанда судың бүкіл көлемі өседі. 1 л су мұзға айналғанда оның көлемі қандай үлеске өседі? № 211. 80 т қант қызылшасынан 12 т қант алынады. Алынған қант қызылшаның қандай үлесі болады?90 54 144   144 90 : / бы Ж ге  3 дм 8 л л 88 22 * 4  88 8 : / бы Ж 80 12 : / бы Ж

№ 212. Шамалардың қосындысын есепте І – топ ІІ – топ ІІІ – топ     с мин с мин са кг ц кг ц т 25 50

#46 слайд
№ 212. Шамалардың қосындысын есепте І – топ ІІ – топ ІІІ – топ     с мин с мин са кг ц кг ц т 25 50 35 15 4 95 7 38 4 9ғ     50 40 1 7 8 700 м 42 м 00 5 км 11 мин мин са см м с ғ     см 7 3 825 5 9 65 1 43 4 7 6 8 дм м см дм м кг ц кг ц мин са с мин са 6 5 60 65 4  ғ кг ц т 33 2 10 ғ мин са мин са 30 2 90 1  м 29 м 201 км 12 с ғ ғ кг ц 10 13 3 991 дм м

46 слайд

№ 212. Шамалардың қосындысын есепте І – топ ІІ – топ ІІІ – топ     с мин с мин са кг ц кг ц т 25 50 35 15 4 95 7 38 4 9ғ     50 40 1 7 8 700 м 42 м 00 5 км 11 мин мин са см м с ғ     см 7 3 825 5 9 65 1 43 4 7 6 8 дм м см дм м кг ц кг ц мин са с мин са 6 5 60 65 4  ғ кг ц т 33 2 10 ғ мин са мин са 30 2 90 1  м 29 м 201 км 12 с ғ ғ кг ц 10 13 3 991 дм м

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плану

#47 слайд
Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезмиn m

47 слайд

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезмиn m

Үйге тапсырма № 203 № 204

#48 слайд
Үйге тапсырма № 203 № 204

48 слайд

Үйге тапсырма № 203 № 204

Бағалау

#49 слайд
Бағалау

49 слайд

Бағалау

#50 слайд

50 слайд

Файл форматы:
pptx
13.02.2019
431
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі