Жай бөлшектер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жай бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау. Жай бөлшектерге байланысты тарихи құжаттармен таныстыру. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
5 сынып математика Сынып жұмысы Жай бөлшектер

#1 слайд
5 сынып математика Сынып жұмысы Жай бөлшектер

1 слайд

5 сынып математика Сынып жұмысы Жай бөлшектер

Сабақ мақсаты: Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану дағдыларын қ

#2 слайд
Сабақ мақсаты: Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау. Жай бөлшектерге байланысты тарихи құжаттармен таныстыру. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу. Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.

2 слайд

Сабақ мақсаты: Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау. Жай бөлшектерге байланысты тарихи құжаттармен таныстыру. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу. Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.

Қайталау сұрақтары: 1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді? 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай

#3 слайд
Қайталау сұрақтары: 1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді? 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді? 3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады? 4. Аралас сандарды азайту амалы қалай орындалады? 5. Бөлшектер қалай көбейтіледі? 6. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз? 7. Аралас сандар қалай көбейтіледі? 8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? 9. Санның бөлігін қалай табады? 10. Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады? 11. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады ? 12. Натурал сандарды бөлшекке бөлу қалай орындалады? 13. Бөлігі бойынша санды қалай табады?

3 слайд

Қайталау сұрақтары: 1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді? 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді? 3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады? 4. Аралас сандарды азайту амалы қалай орындалады? 5. Бөлшектер қалай көбейтіледі? 6. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз? 7. Аралас сандар қалай көбейтіледі? 8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? 9. Санның бөлігін қалай табады? 10. Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады? 11. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады ? 12. Натурал сандарды бөлшекке бөлу қалай орындалады? 13. Бөлігі бойынша санды қалай табады?

Жай бөлшектер Дұрыс бөлшек Бұрыс бөлшек> 1< 1 Бұрыс бөлшек= 1 немесе алымы < бөлімі алымы > бөлімі алымы = бөлімі

#4 слайд
Жай бөлшектер Дұрыс бөлшек Бұрыс бөлшек> 1< 1 Бұрыс бөлшек= 1 немесе алымы < бөлімі алымы > бөлімі алымы = бөлімі

4 слайд

Жай бөлшектер Дұрыс бөлшек Бұрыс бөлшек> 1< 1 Бұрыс бөлшек= 1 немесе алымы < бөлімі алымы > бөлімі алымы = бөлімі

Ауызша есептер: ; 2 1 1 ; 3 1 3 2  ; 3 1 1 3 2 2 ; 5 3 1 5 4 2 ;6 8 3  ;3 5 2  ;1 4 1 2 ; 3 2 1

#5 слайд
Ауызша есептер: ; 2 1 1 ; 3 1 3 2  ; 3 1 1 3 2 2 ; 5 3 1 5 4 2 ;6 8 3  ;3 5 2  ;1 4 1 2 ; 3 2 1

5 слайд

Ауызша есептер: ; 2 1 1 ; 3 1 3 2  ; 3 1 1 3 2 2 ; 5 3 1 5 4 2 ;6 8 3  ;3 5 2  ;1 4 1 2 ; 3 2 1

Кітаппен жұмыс: №907. 1) 2) №908 1) 2) ; 6 5 4 3 5

#6 слайд
Кітаппен жұмыс: №907. 1) 2) №908 1) 2) ; 6 5 4 3 5 2  ; 12 5 25 24 2 1  ; 5 1 3 2 : 3 1 3  ; 7 2 : 8 5 5 1 3

6 слайд

Кітаппен жұмыс: №907. 1) 2) №908 1) 2) ; 6 5 4 3 5 2  ; 12 5 25 24 2 1  ; 5 1 3 2 : 3 1 3  ; 7 2 : 8 5 5 1 3

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

#7 слайд
Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

7 слайд

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

#8 слайд
Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

8 слайд

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: 1. А) Б) В) Г

#9 слайд
Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: 1. А) Б) В) Г) 2. А) Б) В) Г) 3. А) Б) В) Г) 4. А) Б) В) Г) 5. А) Б) В) Г) 13 5 13 3 13 6  ; 13 7 ; 13 5 ;1 . 13 8 4 3 6 5  ;1 ; 12 1 ; 12 9 . 24 15 3 2 1 9 5 2 27 4 5  ; 27 3 5 ; 27 7 6 ; 27 1 6 . 27 13 5 46 5 23 ; 2 1 2 ; 4 3 ; 3 1 2 . 2 1 1 32 45 : 36 25 ; 12 5 ; 32 11 2 ; 81 40 . 107 100

9 слайд

Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: 1. А) Б) В) Г) 2. А) Б) В) Г) 3. А) Б) В) Г) 4. А) Б) В) Г) 5. А) Б) В) Г) 13 5 13 3 13 6  ; 13 7 ; 13 5 ;1 . 13 8 4 3 6 5  ;1 ; 12 1 ; 12 9 . 24 15 3 2 1 9 5 2 27 4 5  ; 27 3 5 ; 27 7 6 ; 27 1 6 . 27 13 5 46 5 23 ; 2 1 2 ; 4 3 ; 3 1 2 . 2 1 1 32 45 : 36 25 ; 12 5 ; 32 11 2 ; 81 40 . 107 100

Логикалық жаттығу. 1.Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2.Қо

#10 слайд
Логикалық жаттығу. 1.Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2.Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? 3.Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды?

10 слайд

Логикалық жаттығу. 1.Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2.Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? 3.Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды?

Тірек кесте. Бөлшектерді қысқарту арқылы биылғы жылдың қазақша атауын кестеде табамыз.

#11 слайд
Тірек кесте. Бөлшектерді қысқарту арқылы биылғы жылдың қазақша атауын кестеде табамыз. и ы р с 12 9 20 16 8 4 9 3 3 1 4 3 5 4 2 1

11 слайд

Тірек кесте. Бөлшектерді қысқарту арқылы биылғы жылдың қазақша атауын кестеде табамыз. и ы р с 12 9 20 16 8 4 9 3 3 1 4 3 5 4 2 1

“Бағытпен жалғастыр” ойыны. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек ; 3 5 ; 8 8 7 ;

#12 слайд
“Бағытпен жалғастыр” ойыны. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек ; 3 5 ; 8 8 7 ; 5 1 ; 6 5 ; 5 2 3 2 8

12 слайд

“Бағытпен жалғастыр” ойыны. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек ; 3 5 ; 8 8 7 ; 5 1 ; 6 5 ; 5 2 3 2 8

Оқулықпен жұмыс. №910. Туристтер межелеген жерге дейінгі қашықтықтың жартысын тас жолмен, -ін орман ішімен, қалғанын қара

#13 слайд
Оқулықпен жұмыс. №910. Туристтер межелеген жерге дейінгі қашықтықтың жартысын тас жолмен, -ін орман ішімен, қалғанын қара жолмен жүрді. Туристтер жолдың қандай бөлігін қара жолмен жүрді? 3 1 2 1 3 1 ?

13 слайд

Оқулықпен жұмыс. №910. Туристтер межелеген жерге дейінгі қашықтықтың жартысын тас жолмен, -ін орман ішімен, қалғанын қара жолмен жүрді. Туристтер жолдың қандай бөлігін қара жолмен жүрді? 3 1 2 1 3 1 ?

№919 есеп. Квадраттың қабырғасы см . Оның периметрін табыңдар. à àÐ4 à 2 1 3

#14 слайд
№919 есеп. Квадраттың қабырғасы см . Оның периметрін табыңдар. à àÐ4 à 2 1 3

14 слайд

№919 есеп. Квадраттың қабырғасы см . Оның периметрін табыңдар. à àÐ4 à 2 1 3

Теңдеуді шешіңдер: А тобы Б тобы В тобы 16 5 7 48 11 11 õ 5 3 6 1 9 2 õ 38 11 6 19 5 õ

#15 слайд
Теңдеуді шешіңдер: А тобы Б тобы В тобы 16 5 7 48 11 11 õ 5 3 6 1 9 2 õ 38 11 6 19 5 õ

15 слайд

Теңдеуді шешіңдер: А тобы Б тобы В тобы 16 5 7 48 11 11 õ 5 3 6 1 9 2 õ 38 11 6 19 5 õ

“Кім жылдам?” ойыны 12 мен 8-дің ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар. 6 мен 9-дың ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар.

#16 слайд
“Кім жылдам?” ойыны 12 мен 8-дің ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар. 6 мен 9-дың ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар.

16 слайд

“Кім жылдам?” ойыны 12 мен 8-дің ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар. 6 мен 9-дың ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар.

Сөзжұмбақ шешу: 1.Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2.Бөлшек сызығының астындағы сан. 3.Бөлшек сызығының ү

#17 слайд
Сөзжұмбақ шешу: 1.Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2.Бөлшек сызығының астындағы сан. 3.Бөлшек сызығының үстіндегі сан. 4.О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. 5.Ең кіші жай сан. 6.Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.

17 слайд

Сөзжұмбақ шешу: 1.Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2.Бөлшек сызығының астындағы сан. 3.Бөлшек сызығының үстіндегі сан. 4.О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. 5.Ең кіші жай сан. 6.Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плану

#18 слайд
Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми n m

18 слайд

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезми n m

Үйге тапсырма: №912, №917.

#19 слайд
Үйге тапсырма: №912, №917.

19 слайд

Үйге тапсырма: №912, №917.

Файл форматы:
ppt
08.06.2018
940
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі