Материалдар / Жай бөлшектер

Жай бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау. Жай бөлшектерге байланысты тарихи құжаттармен таныстыру. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
698
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
5 сынып математика Сынып жұмысы Жай бөлшектер

1 слайд
5 сынып математика Сынып жұмысы Жай бөлшектер

1 слайд

5 сынып математика Сынып жұмысы Жай бөлшектер

Сабақ мақсаты: Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану дағдыларын

2 слайд
Сабақ мақсаты: Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау. Жай бөлшектерге байланысты тарихи құжаттармен таныстыру. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу. Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.

2 слайд

Сабақ мақсаты: Білімділік: Өтілген тақырыптарды қайталау және жүйелеу. Жай бөлшектер және оларға амалдар қолдану дағдыларын қалыптастыру. Жай бөлшектерге қолданылатын амалдарды қайталау. Жай бөлшектерге байланысты тарихи құжаттармен таныстыру. Біліктерін логикалық оймен іске асыра білу. Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін, өз беттерімен жұмыс жасауын дамыту, математикаға деген қызығушылығын арттыру. Тәрбиелік: Алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға үйрету.

Қайталау сұрақтары: 1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді? 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай

3 слайд
Қайталау сұрақтары: 1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді? 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді? 3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады? 4. Аралас сандарды азайту амалы қалай орындалады? 5. Бөлшектер қалай көбейтіледі? 6. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз? 7. Аралас сандар қалай көбейтіледі? 8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? 9. Санның бөлігін қалай табады? 10. Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады? 11. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады ? 12. Натурал сандарды бөлшекке бөлу қалай орындалады? 13. Бөлігі бойынша санды қалай табады?

3 слайд

Қайталау сұрақтары: 1. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді? 2. Бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді? 3. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады? 4. Аралас сандарды азайту амалы қалай орындалады? 5. Бөлшектер қалай көбейтіледі? 6. Натурал санды бөлшек санға қалай көбейтеміз? 7. Аралас сандар қалай көбейтіледі? 8. Өзара кері сандар деп қандай сандарды атайды? 9. Санның бөлігін қалай табады? 10. Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады? 11. Аралас сандарды бөлу амалы қалай орындалады ? 12. Натурал сандарды бөлшекке бөлу қалай орындалады? 13. Бөлігі бойынша санды қалай табады?

Ж ай бөлшектер Дұрыс бөлшек Бұрыс бөлшек > 1< 1 Бұрыс бөлшек = 1немесе алымы < бөлімі алымы > бөлімі алымы = бөлімі

4 слайд
Ж ай бөлшектер Дұрыс бөлшек Бұрыс бөлшек > 1< 1 Бұрыс бөлшек = 1немесе алымы < бөлімі алымы > бөлімі алымы = бөлімі

4 слайд

Ж ай бөлшектер Дұрыс бөлшек Бұрыс бөлшек > 1< 1 Бұрыс бөлшек = 1немесе алымы < бөлімі алымы > бөлімі алымы = бөлімі

Ауызша есептер:; 2 1 1  ; 3 1 3 2  ; 3 1 1 3 2 2  ; 5 3 1 5 4 2  ; 6 8 3  ; 3 5 2  ; 1 4 1 2  ;

5 слайд
Ауызша есептер:; 2 1 1  ; 3 1 3 2  ; 3 1 1 3 2 2  ; 5 3 1 5 4 2  ; 6 8 3  ; 3 5 2  ; 1 4 1 2  ; 3 2 1 

5 слайд

Ауызша есептер:; 2 1 1  ; 3 1 3 2  ; 3 1 1 3 2 2  ; 5 3 1 5 4 2  ; 6 8 3  ; 3 5 2  ; 1 4 1 2  ; 3 2 1 

К ітаппен жұмыс: № 907. 1) 2) № 908 1) 2); 6 5 4

6 слайд
К ітаппен жұмыс: № 907. 1) 2) № 908 1) 2); 6 5 4 3 5 2   ; 12 5 25 24 2 1   ; 5 1 3 2 : 3 1 3  ; 7 2 : 8 5 5 1 3 

6 слайд

К ітаппен жұмыс: № 907. 1) 2) № 908 1) 2); 6 5 4 3 5 2   ; 12 5 25 24 2 1   ; 5 1 3 2 : 3 1 3  ; 7 2 : 8 5 5 1 3 

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

7 слайд
Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

7 слайд

Бөлшектерді жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

8 слайд
Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

8 слайд

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар: Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы Алымы Бөлімі Жазылуы

Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: 1. А) Б) В) Г

9 слайд
Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: 1. А) Б) В) Г) 2. А) Б) В) Г) 3. А) Б) В) Г) 4. А) Б) В) Г) 5. А) Б) В) Г) 13 5 13 3 13 6   ; 13 7 ; 13 5 ; 1 . 13 8 4 3 6 5  ; 1 ; 12 1 ; 12 9 . 24 15 3 2 1 9 5 2 27 4 5   ; 27 3 5 ; 27 7 6 ; 27 1 6 . 27 13 5 46 5 23  ; 2 1 2 ; 4 3 ; 3 1 2 . 2 1 1 32 45 : 36 25 ; 12 5 ; 32 11 2 ; 81 40 . 107 100

9 слайд

Тест тапсырмалары. Амалдарды орындаңдар: 1. А) Б) В) Г) 2. А) Б) В) Г) 3. А) Б) В) Г) 4. А) Б) В) Г) 5. А) Б) В) Г) 13 5 13 3 13 6   ; 13 7 ; 13 5 ; 1 . 13 8 4 3 6 5  ; 1 ; 12 1 ; 12 9 . 24 15 3 2 1 9 5 2 27 4 5   ; 27 3 5 ; 27 7 6 ; 27 1 6 . 27 13 5 46 5 23  ; 2 1 2 ; 4 3 ; 3 1 2 . 2 1 1 32 45 : 36 25 ; 12 5 ; 32 11 2 ; 81 40 . 107 100

Логикалық жаттығу. 1. Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2.

10 слайд
Логикалық жаттығу. 1. Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? 3. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды?

10 слайд

Логикалық жаттығу. 1. Жыл он екі айдың ішінде 30 және 31 сандары ауысып отырады. Ал 28 және 29 сандары қай айда кездеседі? 2. Қосарланып жегілген ат-арбамен Самат 8 шақырым жол жүрді. Оның әр аты неше шақырым жол жүрді? 3. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 5 торғайды атып алды. Торғайдың қаншасы қалды?

Тірек кесте. Бөлшектерді қысқарту арқылы биылғы жылдың қазақша атауын кестеде табамыз.

11 слайд
Тірек кесте. Бөлшектерді қысқарту арқылы биылғы жылдың қазақша атауын кестеде табамыз. и ы р с 12 9 20 16 8 4 9 3 3 1 4 3 5 4 2 1

11 слайд

Тірек кесте. Бөлшектерді қысқарту арқылы биылғы жылдың қазақша атауын кестеде табамыз. и ы р с 12 9 20 16 8 4 9 3 3 1 4 3 5 4 2 1

“ Бағытпен жалғастыр” ойыны. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек; 3 5 ; 8 8

12 слайд
“ Бағытпен жалғастыр” ойыны. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек; 3 5 ; 8 8 7 ; 5 1 ; 6 5 ; 5 2 3 2 8

12 слайд

“ Бағытпен жалғастыр” ойыны. Бірлік бөлшек Ең кіші жай сан Жұп цифр Дұрыс бөлшек Тақ цифр Аралас сан Бұрыс бөлшек; 3 5 ; 8 8 7 ; 5 1 ; 6 5 ; 5 2 3 2 8

Оқулықпен жұмыс. № 910. Туристтер межелеген жерге дейінгі қашықтықтың жартысын тас жолмен, -ін орман ішімен, қалғанын қар

13 слайд
Оқулықпен жұмыс. № 910. Туристтер межелеген жерге дейінгі қашықтықтың жартысын тас жолмен, -ін орман ішімен, қалғанын қара жолмен жүрді. Туристтер жолдың қандай бөлігін қара жолмен жүрді?3 1 2 1 3 1 ?

13 слайд

Оқулықпен жұмыс. № 910. Туристтер межелеген жерге дейінгі қашықтықтың жартысын тас жолмен, -ін орман ішімен, қалғанын қара жолмен жүрді. Туристтер жолдың қандай бөлігін қара жолмен жүрді?3 1 2 1 3 1 ?

№ 919 есеп. Квадраттың қабырғасы см . Оның периметрін табыңдар.à à Ð 4  à 2 1 3

14 слайд
№ 919 есеп. Квадраттың қабырғасы см . Оның периметрін табыңдар.à à Ð 4  à 2 1 3

14 слайд

№ 919 есеп. Квадраттың қабырғасы см . Оның периметрін табыңдар.à à Ð 4  à 2 1 3

Теңдеуді шешіңдер: А тобы Б тобы В тобы16 5 7 48 11 11   õ 5 3 6 1 9 2    õ 38 11 6 19 5   õ

15 слайд
Теңдеуді шешіңдер: А тобы Б тобы В тобы16 5 7 48 11 11   õ 5 3 6 1 9 2    õ 38 11 6 19 5   õ

15 слайд

Теңдеуді шешіңдер: А тобы Б тобы В тобы16 5 7 48 11 11   õ 5 3 6 1 9 2    õ 38 11 6 19 5   õ

“ Кім жылдам?” ойыны 12 мен 8-дің ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар. 6 мен 9-дың ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар.

16 слайд
“ Кім жылдам?” ойыны 12 мен 8-дің ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар. 6 мен 9-дың ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар.

16 слайд

“ Кім жылдам?” ойыны 12 мен 8-дің ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар. 6 мен 9-дың ЕКОЕ-ін , ЕҮОБ-ін табыңдар.

Сөзжұмбақ шешу: 1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2. Бөлшек сызығының астындағы сан. 3. Бөлшек сызығыны

17 слайд
Сөзжұмбақ шешу: 1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2. Бөлшек сызығының астындағы сан. 3. Бөлшек сызығының үстіндегі сан. 4. О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. 5. Ең кіші жай сан. 6. Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.

17 слайд

Сөзжұмбақ шешу: 1. Алымы бөліміне тең немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшек. 2. Бөлшек сызығының астындағы сан. 3. Бөлшек сызығының үстіндегі сан. 4. О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған тұйық сызық. 5. Ең кіші жай сан. 6. Координаталық сәуледегі таңдап алынған кесінді.

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плану

18 слайд
Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезмиn m

18 слайд

Тарихи мәліметтер Атау Уақыты Ұлты Тегі Бөлшек сызығы, бөлшек ХІІ Итальян Леонардо Пизанский Алым, бөлім ХІІ Грек Максим Плануд Б.з.д. 287-212 Грек Архимед Бөлшек туралы толық мәлімет ХХ Орта Азия математигі Әл-Хорезмиn m

Үйге тапсырма: № 912, №917.

19 слайд
Үйге тапсырма: № 912, №917.

19 слайд

Үйге тапсырма: № 912, №917.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ