2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / "Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту" 5-сынып

"Жай бөлшектер мен аралас сандарды көбейту" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақта қолдануға арналған презентация
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
18 Желтоқсан 2017
260
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жай бөлшек және аралас сандарды көбейту. Сабақтың мақсаты 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орында

1 слайд
Жай бөлшек және аралас сандарды көбейту. Сабақтың мақсаты 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; 5.1.2.22 берілген санға кері санды табу.

1 слайд

Жай бөлшек және аралас сандарды көбейту. Сабақтың мақсаты 5.1.2.21 жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау; 5.1.2.22 берілген санға кері санды табу.

ЕРЕЖЕ 1 : БӨЛШЕКТІ БӨЛШЕККЕ КӨБЕЙТУ ҮШІН , ОЛАРДЫҢ АЛЫМДАРЫН КӨБЕЙТІП АЛЫМ ЕТІП,БӨЛІМДЕРІН КӨБЕЙТІП, БӨЛІМ ЕТІП ЖАЗУ КЕР

2 слайд
ЕРЕЖЕ 1 : БӨЛШЕКТІ БӨЛШЕККЕ КӨБЕЙТУ ҮШІН , ОЛАРДЫҢ АЛЫМДАРЫН КӨБЕЙТІП АЛЫМ ЕТІП,БӨЛІМДЕРІН КӨБЕЙТІП, БӨЛІМ ЕТІП ЖАЗУ КЕРЕК. Мұндағы- натурал сандар немесе нөл саны , -натурал сандар . Мысалы db ca d c b a    ca, db, 40 21 58 37 5 3 8 7     16 5 68 53 6 5 8 3 2 1    

2 слайд

ЕРЕЖЕ 1 : БӨЛШЕКТІ БӨЛШЕККЕ КӨБЕЙТУ ҮШІН , ОЛАРДЫҢ АЛЫМДАРЫН КӨБЕЙТІП АЛЫМ ЕТІП,БӨЛІМДЕРІН КӨБЕЙТІП, БӨЛІМ ЕТІП ЖАЗУ КЕРЕК. Мұндағы- натурал сандар немесе нөл саны , -натурал сандар . Мысалы db ca d c b a    ca, db, 40 21 58 37 5 3 8 7     16 5 68 53 6 5 8 3 2 1    

Ереже 2: Бөлшекті натурал санға көбейту үшін , бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөліміні

3 слайд
Ереже 2: Бөлшекті натурал санға көбейту үшін , бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөлімінің өзін қалдыру керек. Мұндағы - натурал сан. Мысалы b na n b a   n 7 5 1 7 12 7 43 4 7 3    3 2 51 2 5 15 2 5 3 1   

3 слайд

Ереже 2: Бөлшекті натурал санға көбейту үшін , бөлшектің алымын натурал санға көбейтіп , нәтижесін алым етіп , бөлімінің өзін қалдыру керек. Мұндағы - натурал сан. Мысалы b na n b a   n 7 5 1 7 12 7 43 4 7 3    3 2 51 2 5 15 2 5 3 1   

Ереже 3: Аралас санды көбейту үшін : 1.оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек: 2.бөлшектерді көбейту ережесін қолдану кере

4 слайд
Ереже 3: Аралас санды көбейту үшін : 1.оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек: 2.бөлшектерді көбейту ережесін қолдану керек. Мысалы 2 1 41 2 83 01 583 5 10 83 5 10 3 8 2 1     25 24 1 25 49 5 7 5 7 5 7 5 2 1 22             Ереже 4: Егер көбейткіштердің бірі нөлге тең болса, онда көбейтіндіде нөлге тең. Мысалы 0 7 4 0 00 7 4  

4 слайд

Ереже 3: Аралас санды көбейту үшін : 1.оларды бұрыс бөлшек түрінде жазу керек: 2.бөлшектерді көбейту ережесін қолдану керек. Мысалы 2 1 41 2 83 01 583 5 10 83 5 10 3 8 2 1     25 24 1 25 49 5 7 5 7 5 7 5 2 1 22             Ереже 4: Егер көбейткіштердің бірі нөлге тең болса, онда көбейтіндіде нөлге тең. Мысалы 0 7 4 0 00 7 4  

Ереже 5: Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп атайды. 1.Жай бөлшекке кері санды табу үшін , оның

5 слайд
Ереже 5: Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп атайды. 1.Жай бөлшекке кері санды табу үшін , оның алымы мен бөлімінің орындарын ауыстыру керек. 2.Аралас санға кері санды табу үшін, оны бұрыс бөлшекке айналдырып , сол бұрыс бөлшектің кері санын табукерек Мысалы 4 3 3 4 кері саны 2 1 3 -аралас сан  2 7 кері саны 7 2

5 слайд

Ереже 5: Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды өзара кері сандар деп атайды. 1.Жай бөлшекке кері санды табу үшін , оның алымы мен бөлімінің орындарын ауыстыру керек. 2.Аралас санға кері санды табу үшін, оны бұрыс бөлшекке айналдырып , сол бұрыс бөлшектің кері санын табукерек Мысалы 4 3 3 4 кері саны 2 1 3 -аралас сан  2 7 кері саны 7 2

1) 4 3 кері саны 3 4 2) 2 1 3 -аралас сан  2 7 кері саны 7 2 3) 3 2 және 2 3 өзара кері сандар,  1 2 3 3 2 1

6 слайд
1) 4 3 кері саны 3 4 2) 2 1 3 -аралас сан  2 7 кері саны 7 2 3) 3 2 және 2 3 өзара кері сандар,  1 2 3 3 2 1 1 1 1       4) 8 және 8 1 ,  1 8 1 8   Мысалдар

6 слайд

1) 4 3 кері саны 3 4 2) 2 1 3 -аралас сан  2 7 кері саны 7 2 3) 3 2 және 2 3 өзара кері сандар,  1 2 3 3 2 1 1 1 1       4) 8 және 8 1 ,  1 8 1 8   Мысалдар

тапсырмалар:

7 слайд
тапсырмалар:

7 слайд

тапсырмалар:

Сергіту сәті Дұрыс бөлшек болса, 1 рет шапалақтаймыз Аралас сан болса,3 рет шапалақтаймызБұрыс бөлшек болса, 2 рет шапалақ

8 слайд
Сергіту сәті Дұрыс бөлшек болса, 1 рет шапалақтаймыз Аралас сан болса,3 рет шапалақтаймызБұрыс бөлшек болса, 2 рет шапалақтаймыз

8 слайд

Сергіту сәті Дұрыс бөлшек болса, 1 рет шапалақтаймыз Аралас сан болса,3 рет шапалақтаймызБұрыс бөлшек болса, 2 рет шапалақтаймыз

9 слайд
 

9 слайд

 

тапсырма:

10 слайд
тапсырма:

10 слайд

тапсырма:

Кестені толтыр:  3 2 5 1 8 3 25 8 6 1 2 1 9 8 3 1 2 1 4 3 5 2

11 слайд
Кестені толтыр:  3 2 5 1 8 3 25 8 6 1 2 1 9 8 3 1 2 1 4 3 5 2

11 слайд

Кестені толтыр:  3 2 5 1 8 3 25 8 6 1 2 1 9 8 3 1 2 1 4 3 5 2

Рефлексия Менің есіме түсті ……………………..... Менде қиындықтар болды …………….. Мен орындай алдым ................................ Ме

12 слайд
Рефлексия Менің есіме түсті ……………………..... Менде қиындықтар болды …………….. Мен орындай алдым ................................ Менің білгім келеді …..............................

12 слайд

Рефлексия Менің есіме түсті ……………………..... Менде қиындықтар болды …………….. Мен орындай алдым ................................ Менің білгім келеді …..............................

Министірлікпен келісілген курстар тізімі