Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
“ Мейлі, сені бір түгілі, жүз ұстаз
баулысын – егер өзіңді өзің
көндірмесең, өзің өзіңнен талап ете
білмесең, олар да дәрменсіз...”
1 слайд
“ Мейлі, сені бір түгілі, жүз ұстаз баулысын – егер өзіңді өзің көндірмесең, өзің өзіңнен талап ете білмесең, олар да дәрменсіз...”
2 слайд
Ребус
2 слайд
Ребус
3 слайд
Жай бөлшектерді
және аралас
сандарды бөлу
3 слайд
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
4 слайд
5.1.2.23
жай бөлшектерді және
аралас сандарды бөлуді
орындау;
4 слайд
5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;
5 слайд
Бағалау критерийлері
Дағдылар
Бағалау кр итерийлері
Білу және түсіну
Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі
Білімін қолдану
Жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдана
алады;
Берілген бөлшекті жаңа бөлімдерге келтіре алады;
5 слайд
Бағалау критерийлері Дағдылар Бағалау кр итерийлері Білу және түсіну Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі Білімін қолдану Жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдана алады; Берілген бөлшекті жаңа бөлімдерге келтіре алады;
6 слайд
Үлкендер мида жеті шырақ
болады деуші еді. Кем дегенде
үшеуі жанса - ақылдылық,
бесеуі жанса – ұлылық, жетеуі
бірдей сәуле шашса
пайғамбарлық екен.
6 слайд
Үлкендер мида жеті шырақ болады деуші еді. Кем дегенде үшеуі жанса - ақылдылық, бесеуі жанса – ұлылық, жетеуі бірдей сәуле шашса пайғамбарлық екен.
7 слайд
Ой түрткі
7 слайд
Ой түрткі
8 слайд
Mid map әдісі
8 слайд
Mid map әдісі
9 слайд
9 слайд
10 слайд
«Білім жолы-қиын жол»,
ойлан бала
Бір ғаламат шығады
ойдан ғана.
10 слайд
«Білім жолы-қиын жол», ойлан бала Бір ғаламат шығады ойдан ғана.
11 слайд
Қызықты алгебра
Өз шәкіртінің сабақ үлгерімі туралы математика пәні мұғалімі
былай деді: «Ол өте аз біледі, бірақ оның бұрыштық
коэффициенті оң таңбалы».
Мұғалім не айтқысы келгені түсінікті, оқушы білімінің өзгеру
графигі өспелі , яғни оның білімі өсуде деген сөз.
11 слайд
Қызықты алгебра Өз шәкіртінің сабақ үлгерімі туралы математика пәні мұғалімі былай деді: «Ол өте аз біледі, бірақ оның бұрыштық коэффициенті оң таңбалы». Мұғалім не айтқысы келгені түсінікті, оқушы білімінің өзгеру графигі өспелі , яғни оның білімі өсуде деген сөз.
12 слайд
12 слайд
13 слайд
“ Еліміз еңселі болсын десек
-шәкіртіміз білімді болсын”
13 слайд
“ Еліміз еңселі болсын десек -шәкіртіміз білімді болсын”