Материалдар / Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2018
422
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“Мейлі, сені бір түгілі, жүз ұстаз баулысын – егер өзіңді өзің көндірмесең, өзің өзіңнен талап ете білмесең, олар да дәрменсі

1 слайд
“Мейлі, сені бір түгілі, жүз ұстаз баулысын – егер өзіңді өзің көндірмесең, өзің өзіңнен талап ете білмесең, олар да дәрменсіз...”

1 слайд

“Мейлі, сені бір түгілі, жүз ұстаз баулысын – егер өзіңді өзің көндірмесең, өзің өзіңнен талап ете білмесең, олар да дәрменсіз...”

Ребус

2 слайд
Ребус

2 слайд

Ребус

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

3 слайд
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

3 слайд

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

4 слайд
 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

4 слайд

 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Бағалау критерийлері Дағдылар Бағалау критерийлері Білу және түсіну Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі Білімін қолдану

5 слайд
Бағалау критерийлері Дағдылар Бағалау критерийлері Білу және түсіну Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі   Білімін қолдану   Жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдана алады; Берілген бөлшекті жаңа бөлімдерге келтіре алады;

5 слайд

Бағалау критерийлері Дағдылар Бағалау критерийлері Білу және түсіну Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі   Білімін қолдану   Жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдана алады; Берілген бөлшекті жаңа бөлімдерге келтіре алады;

Үлкендер мида жеті шырақ болады деуші еді. Кем дегенде үшеуі жанса - ақылдылық, бесеуі жанса – ұлылық, жетеуі бірдей сәуле

6 слайд
Үлкендер мида жеті шырақ болады деуші еді. Кем дегенде үшеуі жанса - ақылдылық, бесеуі жанса – ұлылық, жетеуі бірдей сәуле шашса пайғамбарлық екен.

6 слайд

Үлкендер мида жеті шырақ болады деуші еді. Кем дегенде үшеуі жанса - ақылдылық, бесеуі жанса – ұлылық, жетеуі бірдей сәуле шашса пайғамбарлық екен.

Ой түрткі

7 слайд
Ой түрткі

7 слайд

Ой түрткі

Mid map әдісі

8 слайд
Mid map әдісі

8 слайд

Mid map әдісі

9 слайд

9 слайд

«Білім жолы-қиын жол», ойлан бала Бір ғаламат шығады ойдан ғана.

10 слайд
«Білім жолы-қиын жол», ойлан бала Бір ғаламат шығады ойдан ғана.

10 слайд

«Білім жолы-қиын жол», ойлан бала Бір ғаламат шығады ойдан ғана.

Қызықты алгебра  Өз шәкіртінің сабақ үлгерімі туралы математика пәні мұғалімі былай деді: «Ол өте аз біледі, бірақ оның бұрыш

11 слайд
Қызықты алгебра  Өз шәкіртінің сабақ үлгерімі туралы математика пәні мұғалімі былай деді: «Ол өте аз біледі, бірақ оның бұрыштық коэффициенті оң таңбалы».  Мұғалім не айтқысы келгені түсінікті, оқушы білімінің өзгеру графигі өспелі , яғни оның білімі өсуде деген сөз.

11 слайд

Қызықты алгебра  Өз шәкіртінің сабақ үлгерімі туралы математика пәні мұғалімі былай деді: «Ол өте аз біледі, бірақ оның бұрыштық коэффициенті оң таңбалы».  Мұғалім не айтқысы келгені түсінікті, оқушы білімінің өзгеру графигі өспелі , яғни оның білімі өсуде деген сөз.

12 слайд

12 слайд

“Еліміз еңселі болсын десек -шәкіртіміз білімді болсын”

13 слайд
“Еліміз еңселі болсын десек -шәкіртіміз білімді болсын”

13 слайд

“Еліміз еңселі болсын десек -шәкіртіміз білімді болсын”