2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
03 Ақпан 2018
475
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“Мейлі, сені бір түгілі, жүз ұстаз баулысын – егер өзіңді өзің көндірмесең, өзің өзіңнен талап ете білмесең, олар да дәрменсі

1 слайд
“Мейлі, сені бір түгілі, жүз ұстаз баулысын – егер өзіңді өзің көндірмесең, өзің өзіңнен талап ете білмесең, олар да дәрменсіз...”

1 слайд

“Мейлі, сені бір түгілі, жүз ұстаз баулысын – егер өзіңді өзің көндірмесең, өзің өзіңнен талап ете білмесең, олар да дәрменсіз...”

Ребус

2 слайд
Ребус

2 слайд

Ребус

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

3 слайд
Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

3 слайд

Жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлу

 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

4 слайд
 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

4 слайд

 5.1.2.23 жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

Бағалау критерийлері Дағдылар Бағалау критерийлері Білу және түсіну Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі Білімін қолдану

5 слайд
Бағалау критерийлері Дағдылар Бағалау критерийлері Білу және түсіну Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі   Білімін қолдану   Жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдана алады; Берілген бөлшекті жаңа бөлімдерге келтіре алады;

5 слайд

Бағалау критерийлері Дағдылар Бағалау критерийлері Білу және түсіну Жай бөлшектің негізгі қасиетін біледі   Білімін қолдану   Жай бөлшектерді қысқартуда бөлшектің негізгі қасиетін қолдана алады; Берілген бөлшекті жаңа бөлімдерге келтіре алады;

Үлкендер мида жеті шырақ болады деуші еді. Кем дегенде үшеуі жанса - ақылдылық, бесеуі жанса – ұлылық, жетеуі бірдей сәуле

6 слайд
Үлкендер мида жеті шырақ болады деуші еді. Кем дегенде үшеуі жанса - ақылдылық, бесеуі жанса – ұлылық, жетеуі бірдей сәуле шашса пайғамбарлық екен.

6 слайд

Үлкендер мида жеті шырақ болады деуші еді. Кем дегенде үшеуі жанса - ақылдылық, бесеуі жанса – ұлылық, жетеуі бірдей сәуле шашса пайғамбарлық екен.

Ой түрткі

7 слайд
Ой түрткі

7 слайд

Ой түрткі

Mid map әдісі

8 слайд
Mid map әдісі

8 слайд

Mid map әдісі

9 слайд

9 слайд

«Білім жолы-қиын жол», ойлан бала Бір ғаламат шығады ойдан ғана.

10 слайд
«Білім жолы-қиын жол», ойлан бала Бір ғаламат шығады ойдан ғана.

10 слайд

«Білім жолы-қиын жол», ойлан бала Бір ғаламат шығады ойдан ғана.

Қызықты алгебра  Өз шәкіртінің сабақ үлгерімі туралы математика пәні мұғалімі былай деді: «Ол өте аз біледі, бірақ оның бұрыш

11 слайд
Қызықты алгебра  Өз шәкіртінің сабақ үлгерімі туралы математика пәні мұғалімі былай деді: «Ол өте аз біледі, бірақ оның бұрыштық коэффициенті оң таңбалы».  Мұғалім не айтқысы келгені түсінікті, оқушы білімінің өзгеру графигі өспелі , яғни оның білімі өсуде деген сөз.

11 слайд

Қызықты алгебра  Өз шәкіртінің сабақ үлгерімі туралы математика пәні мұғалімі былай деді: «Ол өте аз біледі, бірақ оның бұрыштық коэффициенті оң таңбалы».  Мұғалім не айтқысы келгені түсінікті, оқушы білімінің өзгеру графигі өспелі , яғни оның білімі өсуде деген сөз.

12 слайд

12 слайд

“Еліміз еңселі болсын десек -шәкіртіміз білімді болсын”

13 слайд
“Еліміз еңселі болсын десек -шәкіртіміз білімді болсын”

13 слайд

“Еліміз еңселі болсын десек -шәкіртіміз білімді болсын”

Министірлікпен келісілген курстар тізімі