Материалдар / Жай және құрама сандар тақырыбына презентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жай және құрама сандар тақырыбына презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінің мұғалімдеріне ,сабақты ұйымдастыруға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Маусым 2019
1997
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуө

1 слайд
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуө

1 слайд

Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуө

Сыртқы шеңбер,ішкі шеңбер • амандасу, достасу, • аяу, қуану, • ескерту айту, • күресу, сәттілік тілеу, • сипау, • қоштасу.

2 слайд
Сыртқы шеңбер,ішкі шеңбер • амандасу, достасу, • аяу, қуану, • ескерту айту, • күресу, сәттілік тілеу, • сипау, • қоштасу.

2 слайд

Сыртқы шеңбер,ішкі шеңбер • амандасу, достасу, • аяу, қуану, • ескерту айту, • күресу, сәттілік тілеу, • сипау, • қоштасу.

топтар • Кесінділер • Бұрыштар • Сәулелер • Түзулер

3 слайд
топтар • Кесінділер • Бұрыштар • Сәулелер • Түзулер

3 слайд

топтар • Кесінділер • Бұрыштар • Сәулелер • Түзулер

сұрақтар І-топ: • 1) Ең кіші жай сан? • 2 ) 4 қандай сан? • 3) 29 бен 31 қандай сандар

4 слайд
сұрақтар І-топ: • 1) Ең кіші жай сан? • 2 ) 4 қандай сан? • 3) 29 бен 31 қандай сандар

4 слайд

сұрақтар І-топ: • 1) Ең кіші жай сан? • 2 ) 4 қандай сан? • 3) 29 бен 31 қандай сандар

ІІ-топ • 1) Көбейткіштерге жіктеудің неше тәсілі бар? • 2) 1 қандай сан? • 3) 59 бен 61 қандай сандар?

5 слайд
ІІ-топ • 1) Көбейткіштерге жіктеудің неше тәсілі бар? • 2) 1 қандай сан? • 3) 59 бен 61 қандай сандар?

5 слайд

ІІ-топ • 1) Көбейткіштерге жіктеудің неше тәсілі бар? • 2) 1 қандай сан? • 3) 59 бен 61 қандай сандар?

ІІІ-топ • 1 ) Жалғыз ғана жұп жай сан? • 2) Екіден көп бөлгіштері бар натурал сан? • 3) Көбейткіштерге жіктеуді

6 слайд
ІІІ-топ • 1 ) Жалғыз ғана жұп жай сан? • 2) Екіден көп бөлгіштері бар натурал сан? • 3) Көбейткіштерге жіктеудің 1-ші тәсілі ?

6 слайд

ІІІ-топ • 1 ) Жалғыз ғана жұп жай сан? • 2) Екіден көп бөлгіштері бар натурал сан? • 3) Көбейткіштерге жіктеудің 1-ші тәсілі ?

IV -топ • 1) 2 санынан басқа жай сандардың барлығы қандай сандар? • 2) Көбейткіштерге жіктеудің 2- ші тәсілі? • 3)

7 слайд
IV -топ • 1) 2 санынан басқа жай сандардың барлығы қандай сандар? • 2) Көбейткіштерге жіктеудің 2- ші тәсілі? • 3) 654 саны 3-ке бөліне ме?

7 слайд

IV -топ • 1) 2 санынан басқа жай сандардың барлығы қандай сандар? • 2) Көбейткіштерге жіктеудің 2- ші тәсілі? • 3) 654 саны 3-ке бөліне ме?

«Тыңдап отырған үштік» • 1) Бір оқушы-математик, есепті шығарады. • 2) Екі оқушы-көмекші, көмектесіп айтып отырады,түсініктем

8 слайд
«Тыңдап отырған үштік» • 1) Бір оқушы-математик, есепті шығарады. • 2) Екі оқушы-көмекші, көмектесіп айтып отырады,түсініктеме беруді сұрайды. • 3 ) Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып отырады, есеп соңында қорытынды жасайды .Есептерді 1-ші тәсіл бойынша шығарамыз. • І -топ: 72 (тақтада) • ІІ-топ: 68 • ІІІ-топ: 96 • IV-топ: 88 • Қорытынды шығару.

8 слайд

«Тыңдап отырған үштік» • 1) Бір оқушы-математик, есепті шығарады. • 2) Екі оқушы-көмекші, көмектесіп айтып отырады,түсініктеме беруді сұрайды. • 3 ) Хатшы қажетті жерлерін түртіп алып отырады, есеп соңында қорытынды жасайды .Есептерді 1-ші тәсіл бойынша шығарамыз. • І -топ: 72 (тақтада) • ІІ-топ: 68 • ІІІ-топ: 96 • IV-топ: 88 • Қорытынды шығару.

О қулықпен жұмыс • ,№673 есептің • І-топ: 3-шісі • ІІ-топ: 4-шісі (тақтада) • ІІІ-топ: 5-шісі • IV-топ: 6-шысы, қалған топтар

9 слайд
О қулықпен жұмыс • ,№673 есептің • І-топ: 3-шісі • ІІ-топ: 4-шісі (тақтада) • ІІІ-топ: 5-шісі • IV-топ: 6-шысы, қалған топтар тапсырманы орындап,жауаптарын ауызша айтады

9 слайд

О қулықпен жұмыс • ,№673 есептің • І-топ: 3-шісі • ІІ-топ: 4-шісі (тақтада) • ІІІ-топ: 5-шісі • IV-топ: 6-шысы, қалған топтар тапсырманы орындап,жауаптарын ауызша айтады

Топтық жұмыстар • № 674 есептің 2-ші,3-шісін оқимыз,топ болып ақылдасамыз, сызбасы болса саламыз. • І-топ: 2-шісі (1 оқушы 3

10 слайд
Топтық жұмыстар • № 674 есептің 2-ші,3-шісін оқимыз,топ болып ақылдасамыз, сызбасы болса саламыз. • І-топ: 2-шісі (1 оқушы 3-ші топқа түсіндіреді) • ІІ-топ: 3-шісі (1 оқушы 2-ші топқа түсіндіреді) • ІІІ-топ: 2-шісі (тақтада) • IV-топ: 3-шісі (тақтада) • Қорытынды шығару.

10 слайд

Топтық жұмыстар • № 674 есептің 2-ші,3-шісін оқимыз,топ болып ақылдасамыз, сызбасы болса саламыз. • І-топ: 2-шісі (1 оқушы 3-ші топқа түсіндіреді) • ІІ-топ: 3-шісі (1 оқушы 2-ші топқа түсіндіреді) • ІІІ-топ: 2-шісі (тақтада) • IV-топ: 3-шісі (тақтада) • Қорытынды шығару.

Топтық жұмыстар • Топтық жұмыстар: • № 676 есепті «Жазбаша дөңгелек үстел» әдісі бойынша шығарамыз, яғни топ оқушылары беріл

11 слайд
Топтық жұмыстар • Топтық жұмыстар: • № 676 есепті «Жазбаша дөңгелек үстел» әдісі бойынша шығарамыз, яғни топ оқушылары берілген есептің бір амалын орындайды да келесі топқа береді, ол топ бір амалын орындайды да келесі топқа береді, осылайша парақ иесіне қайтып оралғанша жалғаса береді.Соңында парақтың иесі жазғандардың бәрімен танысып шығып, қорытынды жасайды. • • І-ші топ: 396 • ІІ-топ: 456 • ІІІ-топ: 504 • IV-топ: 700

11 слайд

Топтық жұмыстар • Топтық жұмыстар: • № 676 есепті «Жазбаша дөңгелек үстел» әдісі бойынша шығарамыз, яғни топ оқушылары берілген есептің бір амалын орындайды да келесі топқа береді, ол топ бір амалын орындайды да келесі топқа береді, осылайша парақ иесіне қайтып оралғанша жалғаса береді.Соңында парақтың иесі жазғандардың бәрімен танысып шығып, қорытынды жасайды. • • І-ші топ: 396 • ІІ-топ: 456 • ІІІ-топ: 504 • IV-топ: 700

Кімнен? Сабақта не үйрендің ?

12 слайд
Кімнен? Сабақта не үйрендің ?

12 слайд

Кімнен? Сабақта не үйрендің ?

О қуш ы ны ң аты -ж өніӨзін-өзі бағалауы Топ басшысын бағалауы Мұғалімнің бағалауы Қорытын баға С ұрақ қоя алуы аааааааааааа

13 слайд
О қуш ы ны ң аты -ж өніӨзін-өзі бағалауы Топ басшысын бағалауы Мұғалімнің бағалауы Қорытын баға С ұрақ қоя алуы аааааааааааааааааалуы алуы Ж ауап бере алуы Есеп ш ы ғара алуы С ұрақ қоя алуы аааааааааааааааааалуы алуы Ж ауап бере алуы Есеп ш ы ғара алуы С ұрақ қоя алуы аааааааааааааааааалуы алуы Ж ауап бере алуы Есеп ш ы ғара алуы

13 слайд

О қуш ы ны ң аты -ж өніӨзін-өзі бағалауы Топ басшысын бағалауы Мұғалімнің бағалауы Қорытын баға С ұрақ қоя алуы аааааааааааааааааалуы алуы Ж ауап бере алуы Есеп ш ы ғара алуы С ұрақ қоя алуы аааааааааааааааааалуы алуы Ж ауап бере алуы Есеп ш ы ғара алуы С ұрақ қоя алуы аааааааааааааааааалуы алуы Ж ауап бере алуы Есеп ш ы ғара алуы

Үйге тапсырма • № 673(1,2) • № 676(1)

14 слайд
Үйге тапсырма • № 673(1,2) • № 676(1)

14 слайд

Үйге тапсырма • № 673(1,2) • № 676(1)