Жалпыадамзаттық құндылықтар –тұлғаны рухани –адамгершілік тәрбиелеудің негізі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Жалпыадамзаттық
құндылықтар –тұлғаны
рухани –адамгершілік
тәрбиелеудің негізі
1 слайд
Жалпыадамзаттық құндылықтар –тұлғаны рухани –адамгершілік тәрбиелеудің негізі
2 слайд
Құндылықтар –қоғамдық
маңызды материалдық, әлеуметтік
нысандар. Құндылықтар
жалпыадамзаттық және ұлттық
болып екіге бөлінеді.
2 слайд
Құндылықтар –қоғамдық маңызды материалдық, әлеуметтік нысандар. Құндылықтар жалпыадамзаттық және ұлттық болып екіге бөлінеді.
3 слайд
Осы құндылықтарды іс жүзінде қолданып, оларды адал
ниетпен және ақ пейілмен таратса, сол адамды нағыз
КЕМЕЛ АДАМ деп атауға болады.
3 слайд
Осы құндылықтарды іс жүзінде қолданып, оларды адал ниетпен және ақ пейілмен таратса, сол адамды нағыз КЕМЕЛ АДАМ деп атауға болады.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
Рухани- адамгершілік
білімнің негізі болып
табылатын
«Өзін- өзі тану»
жобасының авторы
С. А. Назарбаева
«Өмір әдебі» деген
кітабында:
«Рухани кәусар бұлаққа барар жол іздеу әр
адамның міндеттерінің міндеті екендігіне
сенімдімін» дей келе, оған тек
жалпыадамзаттық құндылықтарды оқыту
арқылы ғана жетуге болатынын атап
көрсетті.
5 слайд
Рухани- адамгершілік білімнің негізі болып табылатын «Өзін- өзі тану» жобасының авторы С. А. Назарбаева «Өмір әдебі» деген кітабында: «Рухани кәусар бұлаққа барар жол іздеу әр адамның міндеттерінің міндеті екендігіне сенімдімін» дей келе, оған тек жалпыадамзаттық құндылықтарды оқыту арқылы ғана жетуге болатынын атап көрсетті.
6 слайд
Рухани-адамгершілік құндылықтарды
қалыптастыруда маңызды тәрбиелік міндеттер:
біріншіден, рухани-адамгершілік, руханилық, әсемдік,
ақиқат, ізгілік, еркіндік, рахымшылдық,
кешірімділік, тәуелсіздік сияқты жалпыадамзаттық
құндылықтардың өмірге еркін ене бастауы;
екіншіден, жалпыадамзаттық құндылықтармен қатар,
ұлттың өз мәдениетін меңгере отырып,
әлемдік рухани ынтымақтастық рухта басқа ұлттармен
бейбітшілікті сақтау;
үшіншіден , оқушылардың белсенді өмірлік
позициясын, жан дүниесін адами
құндылықтар арқылы рухани-адамгершілік пен
руханилықты берік орнықтыру.
6 слайд
Рухани-адамгершілік құндылықтарды қалыптастыруда маңызды тәрбиелік міндеттер: біріншіден, рухани-адамгершілік, руханилық, әсемдік, ақиқат, ізгілік, еркіндік, рахымшылдық, кешірімділік, тәуелсіздік сияқты жалпыадамзаттық құндылықтардың өмірге еркін ене бастауы; екіншіден, жалпыадамзаттық құндылықтармен қатар, ұлттың өз мәдениетін меңгере отырып, әлемдік рухани ынтымақтастық рухта басқа ұлттармен бейбітшілікті сақтау; үшіншіден , оқушылардың белсенді өмірлік позициясын, жан дүниесін адами құндылықтар арқылы рухани-адамгершілік пен руханилықты берік орнықтыру.
7 слайд
Құндылықтар туралы
алғашқы түсінік ежелгі
грек ғалымы Сократтан
бастау алады.
Оның әйгілі «Менің
білетінім – мен ештеңе
білмеймін, басқалар оны
да білмейді», «Өзіңді-өзің
танып-біл!», «Әр
адамның бойында күн бар,
нұр бар, тек оның
нұрлануына мүмкіндік
беріңдер» деген
қағидаларының негізгі
мазмұны да осы
құндылықтар. Сократ
(б.д.д. 469 - 399)
7 слайд
Құндылықтар туралы алғашқы түсінік ежелгі грек ғалымы Сократтан бастау алады. Оның әйгілі «Менің білетінім – мен ештеңе білмеймін, басқалар оны да білмейді», «Өзіңді-өзің танып-біл!», «Әр адамның бойында күн бар, нұр бар, тек оның нұрлануына мүмкіндік беріңдер» деген қағидаларының негізгі мазмұны да осы құндылықтар. Сократ (б.д.д. 469 - 399)
8 слайд
Шәкәрім Құдайбердіұлы 1858
жылы дүниеге келіп өзінің 73
жылдық ғұмырында артына
сарқылмастай мол қазына
қалдырды. Ш.Құдайбердіұлының
философиялық еңбектерінің
негізгі обьектісі – адам болса,
байлықтың ең үлкені – ғылым дей
келе, «Өзіңді өзің танысаң істің
басы...» деп жырлайды. Мысалы,
«Үш –ақ түрлі өмір бар» өлеңінде
ол адам өміріне «ортаншы өмір»
деген ұғымды қолданады. Бұл –
адамның жастық шақ пен
кәріліктің арасындағы белсенді
өмірі, яғни, осы кезде уақытыңды
босқа өткізбей, ғылымға үңілсең –
өмірлік мұратыңа жеткенің -
дейді.
8 слайд
Шәкәрім Құдайбердіұлы 1858 жылы дүниеге келіп өзінің 73 жылдық ғұмырында артына сарқылмастай мол қазына қалдырды. Ш.Құдайбердіұлының философиялық еңбектерінің негізгі обьектісі – адам болса, байлықтың ең үлкені – ғылым дей келе, «Өзіңді өзің танысаң істің басы...» деп жырлайды. Мысалы, «Үш –ақ түрлі өмір бар» өлеңінде ол адам өміріне «ортаншы өмір» деген ұғымды қолданады. Бұл – адамның жастық шақ пен кәріліктің арасындағы белсенді өмірі, яғни, осы кезде уақытыңды босқа өткізбей, ғылымға үңілсең – өмірлік мұратыңа жеткенің - дейді.
9 слайд
АҚИҚАТ Сүйіспеншілік Дұрыс әрекет Ішкі тыныштықҚиянат жасамау
9 слайд
АҚИҚАТ Сүйіспеншілік Дұрыс әрекет Ішкі тыныштықҚиянат жасамау
10 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
10 слайд
Назарларыңызға рахмет!