Материалдар / Жандандырылған графика 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жандандырылған графика 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаз қауымына қосқан кішкене болсада үлесім
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Наурыз 2020
596
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қ.Кемеңгеров атындағы жоғарғы орта білім беру мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Сембекова Замзагуль Буркутбаевна

1 слайд
Қ.Кемеңгеров атындағы жоғарғы орта білім беру мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Сембекова Замзагуль Буркутбаевна Жандандырылған графика 5-сынып

1 слайд

Қ.Кемеңгеров атындағы жоғарғы орта білім беру мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Сембекова Замзагуль Буркутбаевна Жандандырылған графика 5-сынып

 Оқу мақсаттары  5.3.3.1- тармақталу, цикл пәрменін  және ойын ортасындағы  программалау кезеңінде қолдану (

2 слайд
 Оқу мақсаттары  5.3.3.1- тармақталу, цикл пәрменін  және ойын ортасындағы  программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) Сабақтың мақсаты - тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолданады(Лого, Scratch) - тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде салыстыру(Лого, Scratch) - тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде сұрыптау(Лого, Scratch)

2 слайд

 Оқу мақсаттары  5.3.3.1- тармақталу, цикл пәрменін  және ойын ортасындағы  программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) Сабақтың мақсаты - тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолданады(Лого, Scratch) - тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде салыстыру(Лого, Scratch) - тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде сұрыптау(Лого, Scratch)

Белсенді оқу әдістер Тапсырма: 1 Постер қорғау.Әр топ берілген тапсырмалар бойынша постер дайындайды, қорғайды. Түс

3 слайд
Белсенді оқу әдістер Тапсырма: 1 Постер қорғау.Әр топ берілген тапсырмалар бойынша постер дайындайды, қорғайды. Түсіндіру жəне сипаттау: Мақсаты:оқушыларды топтық жұмыс жасауға баулу,өз ойларын ашық жеткізе білуге үйрету « Джигсо» әдісі арқылы талқылау Критерий Дескриптор Шәкіл Идея ерекшелігі 1ұпай Түсініктілігі 1ұпай Дизайн Эстетика 1ұпай Түстер гаммасы 1 ұпай Сапалығы 1ұпай Мазмұны Тақырыпқа сай 1ұпай Жан жақты қарастырылған 1ұпай

3 слайд

Белсенді оқу әдістер Тапсырма: 1 Постер қорғау.Әр топ берілген тапсырмалар бойынша постер дайындайды, қорғайды. Түсіндіру жəне сипаттау: Мақсаты:оқушыларды топтық жұмыс жасауға баулу,өз ойларын ашық жеткізе білуге үйрету « Джигсо» әдісі арқылы талқылау Критерий Дескриптор Шәкіл Идея ерекшелігі 1ұпай Түсініктілігі 1ұпай Дизайн Эстетика 1ұпай Түстер гаммасы 1 ұпай Сапалығы 1ұпай Мазмұны Тақырыпқа сай 1ұпай Жан жақты қарастырылған 1ұпай

Саралау әдістері  1 деңгей .Екі спрайттың диалогын жандандыратын программа құрастыру  2 деңгей .Осы программаны диалогтың б

4 слайд
Саралау әдістері  1 деңгей .Екі спрайттың диалогын жандандыратын программа құрастыру  2 деңгей .Осы программаны диалогтың барысына байланысты, түрлі қимылмен қосақталатындай өзгертіңіз.  3 деңгей. Диалог кезінде дыбыстың қаттылығы циклдык түрде артатындай программаны өзгертіңіз.Оқу мақсаттары 5.3.3.1- тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) - Сабақ мақсаттары тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолданады (Лого, Scratch) -тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде салыстыру (Лого, Scratch) тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде сұрыптау (Лого, Scratch)

4 слайд

Саралау әдістері  1 деңгей .Екі спрайттың диалогын жандандыратын программа құрастыру  2 деңгей .Осы программаны диалогтың барысына байланысты, түрлі қимылмен қосақталатындай өзгертіңіз.  3 деңгей. Диалог кезінде дыбыстың қаттылығы циклдык түрде артатындай программаны өзгертіңіз.Оқу мақсаттары 5.3.3.1- тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого, Scratch) - Сабақ мақсаттары тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолданады (Лого, Scratch) -тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде салыстыру (Лого, Scratch) тармақталу, цикл пәрменін және ойын ортасындағы программалау кезеңінде сұрыптау (Лого, Scratch)

Оқушы ның аты - жөні Кубизм әдіс Постер қорғау Сәйкес тендіру Деңгей лік тапсыр ма Дескриптор 17-25ұ-«Өте жақсы!» 9-16ұ- «Ж

5 слайд
Оқушы ның аты - жөні Кубизм әдіс Постер қорғау Сәйкес тендіру Деңгей лік тапсыр ма Дескриптор 17-25ұ-«Өте жақсы!» 9-16ұ- «Жақсы, бірақ .....» 3-8ұ-«Қанағат, келесі ....... көңіл аудар!»Критерий Дескриптор 1 деңгей 2 деңгей 3деңгей Диало г Диалог құрастырылған 1 ұпай Диалогтың мәні бар 2 ұпай қимылмен қосақталады 3 ұпай спрайт Екі спрайт 1 ұпай Спрайттар костюмдерін өзгертеді 2 ұпай Фон өзгертіледі 3 ұпай Тармақтал у және цикл командала ры Тармақталу немесе цикл командаларын қолданады2 ұпай Тармақталу және цикл командаларын қолданады3ұпайБағалау критерийлері

5 слайд

Оқушы ның аты - жөні Кубизм әдіс Постер қорғау Сәйкес тендіру Деңгей лік тапсыр ма Дескриптор 17-25ұ-«Өте жақсы!» 9-16ұ- «Жақсы, бірақ .....» 3-8ұ-«Қанағат, келесі ....... көңіл аудар!»Критерий Дескриптор 1 деңгей 2 деңгей 3деңгей Диало г Диалог құрастырылған 1 ұпай Диалогтың мәні бар 2 ұпай қимылмен қосақталады 3 ұпай спрайт Екі спрайт 1 ұпай Спрайттар костюмдерін өзгертеді 2 ұпай Фон өзгертіледі 3 ұпай Тармақтал у және цикл командала ры Тармақталу немесе цикл командаларын қолданады2 ұпай Тармақталу және цикл командаларын қолданады3ұпайБағалау критерийлері

Тыңдағандарыңызға рахмет!!!

6 слайд
Тыңдағандарыңызға рахмет!!!

6 слайд

Тыңдағандарыңызға рахмет!!!