Жаңа бағдарлама – жаңалыққа бастар тура жол
Жаңа бағдарлама – жаңалыққа бастар тура жол

#1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Сарыағаш ауданы Қарақалпақ ауылы №26 Т. Өстеміров атындағы жалпы орта
мектебі
Тақырыбы :
Жаңа бағдарлама – жаңалыққа бастар тура жол
Баяндамашы : бастауыш сынып мұғалімі Сейдазимова Ақмарал Серікбайқызы
2017-2018 оқу жылы
1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Сарыағаш ауданы Қарақалпақ ауылы №26 Т. Өстеміров атындағы жалпы орта мектебі Тақырыбы : Жаңа бағдарлама – жаңалыққа бастар тура жол Баяндамашы : бастауыш сынып мұғалімі Сейдазимова Ақмарал Серікбайқызы 2017-2018 оқу жылы
#2 слайд
Жаңа бағдарламаның өзгешелігі: бағалау жүйесінде, үш тілдік саясат,
сабақ жоспарының құрлымы, әр сабақта әртүрлі стратегияларды
қолдана отырып,сабақтың сапасын арттыруға болатынын,
оқушылардың мүмкіндіктерін шектемеуге, керісінше зерттеп-
зерделеуге мүмкіндіктер беру керектігі ;
Сұрақ қою, білім беру спираль бойымен жеңілден күрделіге қарай
өсетінін,
тапсырмаларды оқушылардың өздері орындайтындай етіп жоспарлау ;
Ең қызықтысы, жаңадан жаратылыстану пәні енгізіліп отырғандығы.
Себебі, бұл пән түрлі зерттеу жұмыстарына негізделген, оқушының
бойында тірі табиғатқа, заттардың қасиеттеріне, жер және ғарыш,
табиғат физикасына деген қызығушылықтары зерттеу жұмыстарын
жүргізе отырып арттырады.
«Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар,
мінез деген қасиеттерімен озады» (Абай)
2 слайд
Жаңа бағдарламаның өзгешелігі: бағалау жүйесінде, үш тілдік саясат, сабақ жоспарының құрлымы, әр сабақта әртүрлі стратегияларды қолдана отырып,сабақтың сапасын арттыруға болатынын, оқушылардың мүмкіндіктерін шектемеуге, керісінше зерттеп- зерделеуге мүмкіндіктер беру керектігі ; Сұрақ қою, білім беру спираль бойымен жеңілден күрделіге қарай өсетінін, тапсырмаларды оқушылардың өздері орындайтындай етіп жоспарлау ; Ең қызықтысы, жаңадан жаратылыстану пәні енгізіліп отырғандығы. Себебі, бұл пән түрлі зерттеу жұмыстарына негізделген, оқушының бойында тірі табиғатқа, заттардың қасиеттеріне, жер және ғарыш, табиғат физикасына деген қызығушылықтары зерттеу жұмыстарын жүргізе отырып арттырады. «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» (Абай)
#3 слайд
Сабаққа қатысты
бейнетаспаларды,фильмдерді көрсету
арқылы оқушының сыни тұрғыдан
шешім қабылдауға бейімдеу
Сабақта кең көлемде көрнекілік
пен техникалық құралдарды тиімді
қолдану
Сабақта оқушылар өздері жасаған
суреттер , схемаларды пайдалану
барысында өз шешімдерімен ой
бөлісу
Оқушылар өмірде кездесетін түрлі
кедергілерден өз беттерінше білім
арқылы шығу жолдарын қарастыру
Жаңа бағдарламаға сәйкес
сабақты түрлендіріп өту
3 слайд
Сабаққа қатысты бейнетаспаларды,фильмдерді көрсету арқылы оқушының сыни тұрғыдан шешім қабылдауға бейімдеу Сабақта кең көлемде көрнекілік пен техникалық құралдарды тиімді қолдану Сабақта оқушылар өздері жасаған суреттер , схемаларды пайдалану барысында өз шешімдерімен ой бөлісу Оқушылар өмірде кездесетін түрлі кедергілерден өз беттерінше білім арқылы шығу жолдарын қарастыру Жаңа бағдарламаға сәйкес сабақты түрлендіріп өту
#4 слайд
1.Педогогикалық үрдісте
жүйелі жұмыс жүргізе
алатын
2.Педогогикалық
өзгерістерге тез
төселетін
3.Жаңаша ойлау жүйесін
меңгере алатын
4.Оқушылармен ортақ
тіл табыса алатын
5.Білімді,іскер , шебер
болу керек
6.Дұрыс бағыт
беруші,нұсқаушы
1.Дүниетаным
қабілеті жоғары
2.Дарынды өнерпаз
3.Ізденімпаз,талапты
4.Өз алдына мақсат
қоя білетін
5.Өзі ізденуші ,бір-
біріне үйретуші
Жаңашыл мұғалім Қазіргі оқушы
«Мұғалімдер - қоғамның ең білімді, ең отаншыл, білгілеріңіз
келсе, ең «сынампаз» бөлігі болып табылады» Н. Назарбаев
4 слайд
1.Педогогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын 2.Педогогикалық өзгерістерге тез төселетін 3.Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын 4.Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын 5.Білімді,іскер , шебер болу керек 6.Дұрыс бағыт беруші,нұсқаушы 1.Дүниетаным қабілеті жоғары 2.Дарынды өнерпаз 3.Ізденімпаз,талапты 4.Өз алдына мақсат қоя білетін 5.Өзі ізденуші ,бір- біріне үйретуші Жаңашыл мұғалім Қазіргі оқушы «Мұғалімдер - қоғамның ең білімді, ең отаншыл, білгілеріңіз келсе, ең «сынампаз» бөлігі болып табылады» Н. Назарбаев
#5 слайд
Жаңа бағдарламаға сәйкес өтілген сабақтан
көріністер
5 слайд
Жаңа бағдарламаға сәйкес өтілген сабақтан көріністер
#6 слайд
Критериалды бағалау –бұл берілген жүйе
бойынша оқушылардың оқу жетістігін
алдын ала барлық қатысушыларға
белгілі(оқушыға,ата-анаға,мектеп
әкімшілігіне және заң өкілдеріне) ,нақты
анықталған, ұжымдасып жасалған
критерийлермен
салыстыруға негізделген бағалау.
Критериалды бағалау жүйесі ең алдымен
оқушыларды жақсы оқуға жетелеп,олардың
өсу қарқынымен біліміндегі ахаулықтарды
анықтауға бағытталған.
6 слайд
Критериалды бағалау –бұл берілген жүйе бойынша оқушылардың оқу жетістігін алдын ала барлық қатысушыларға белгілі(оқушыға,ата-анаға,мектеп әкімшілігіне және заң өкілдеріне) ,нақты анықталған, ұжымдасып жасалған критерийлермен салыстыруға негізделген бағалау. Критериалды бағалау жүйесі ең алдымен оқушыларды жақсы оқуға жетелеп,олардың өсу қарқынымен біліміндегі ахаулықтарды анықтауға бағытталған.
#7 слайд
Критерий оқыту міндеттерімен анықталады және
оқушылардың жұмыс барысында жасайтын,
соның нәтижесінде жақсы меңгеруге тиіс әр түрлі
іс-әрекеттерінің тізімін құрайды.
Рубрика – өтілген тақырып бойынша оқушылар
білімін бағалау критерийлер жиынтығы. Ол қандай
да бір тақырыпты зерттеу мақсаттарымен
анықталады және мазмұндық жағынан сол
рубриканы ашатын критерийлермен
толықтырылады.
7 слайд
Критерий оқыту міндеттерімен анықталады және оқушылардың жұмыс барысында жасайтын, соның нәтижесінде жақсы меңгеруге тиіс әр түрлі іс-әрекеттерінің тізімін құрайды. Рубрика – өтілген тақырып бойынша оқушылар білімін бағалау критерийлер жиынтығы. Ол қандай да бір тақырыпты зерттеу мақсаттарымен анықталады және мазмұндық жағынан сол рубриканы ашатын критерийлермен толықтырылады.
#8 слайд
Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді
Критерийлер оқушы нені үйрену керектігін байқатады
Дескрипторлар оқушы қалай жоғары нәтижеге жете
алатындығын көрсетеді
Дескрипторлар оқушының әр критерий бойынша
(сатылы түрде) нәтижеге жету деңгейін сипаттайды
және оны белгілі бір ұпайлармен бағалайды:
жетістік жоғары болған сайын сол критерий
бойынша ұпай да жоғары болады.
8 слайд
Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерийлер оқушы нені үйрену керектігін байқатады Дескрипторлар оқушы қалай жоғары нәтижеге жете алатындығын көрсетеді Дескрипторлар оқушының әр критерий бойынша (сатылы түрде) нәтижеге жету деңгейін сипаттайды және оны белгілі бір ұпайлармен бағалайды: жетістік жоғары болған сайын сол критерий бойынша ұпай да жоғары болады.
#9 слайд
Бағалау
Қалыптастырушы бағалау –
оқушының оқу нәтижесінің
үнемі ілгерілеп және дамып
отыруына ықпал ететін,
мұғалім мен оқушы
арасындағы кері байланысын
қаматамасыз ететін үдеріс.
Жиынтық бағалау мұғалімдер
мен оқушыларға белгілі бір оқу
кезеңін аяқтағанда (әр бөлім
немесе ортақ тақырып бойынша,
тоқсан соңында, триместр
немесе оқу жылының соңында)
оқушыға балл және баға қою
арқылы оқу нәтижесінің
ілгерілеуі туралы ақпарат беру
үшін өткізіледі.
9 слайд
Бағалау Қалыптастырушы бағалау – оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысын қаматамасыз ететін үдеріс. Жиынтық бағалау мұғалімдер мен оқушыларға белгілі бір оқу кезеңін аяқтағанда (әр бөлім немесе ортақ тақырып бойынша, тоқсан соңында, триместр немесе оқу жылының соңында) оқушыға балл және баға қою арқылы оқу нәтижесінің ілгерілеуі туралы ақпарат беру үшін өткізіледі.
#10 слайд
Кері байланыс
10 слайд
Кері байланыс
#11 слайд
11 слайд
#12 слайд
Қорыта айтқанда, жаңа бағдарламаның мәні, баланың
функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Оқушы
өзінің мектеп қабырғасында алған білімін өмірінде
пайдалана білуі керек. Сол үшін де бұл бағдарламаның
негізі «Өмірмен байланыс» ұғымына
құрылған.Ұстаздарға үлкен жауапкершілік міндеттелді.
Оқушылардың бойына ХХІ ғасырда өмірдің барлық
салаларында табысты болу үшін, қажетті дағдыларды
дарыту үшін, мұғалімдер тынымсыз еңбектену керек.
Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында тек өз пәнін,
өз мамандығын шексіз сүйетін, бала үшін ұстаз
ғұмырын құдіретті деп санайтын білімді мұғалімдер
ғана жұмыс істей алады.
12 слайд
Қорыта айтқанда, жаңа бағдарламаның мәні, баланың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Оқушы өзінің мектеп қабырғасында алған білімін өмірінде пайдалана білуі керек. Сол үшін де бұл бағдарламаның негізі «Өмірмен байланыс» ұғымына құрылған.Ұстаздарға үлкен жауапкершілік міндеттелді. Оқушылардың бойына ХХІ ғасырда өмірдің барлық салаларында табысты болу үшін, қажетті дағдыларды дарыту үшін, мұғалімдер тынымсыз еңбектену керек. Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында тек өз пәнін, өз мамандығын шексіз сүйетін, бала үшін ұстаз ғұмырын құдіретті деп санайтын білімді мұғалімдер ғана жұмыс істей алады.
шағым қалдыра аласыз













