Жаңа бағдарлама – жаңалыққа бастар тура жол

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жаңа бағдарлама – жаңалыққа бастар тура жол

Материал туралы қысқаша түсінік
Слайд "Жаңа бағдарлама – жаңалыққа бастар тура жол " бойынша жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оңтүстік Қазақстан облысы Сарыағаш ауданы Қарақалпақ ауылы №26 Т. Өстеміров атындағы жалпы орта мектебі Тақырыбы : Жаңа бағдар

#1 слайд
Оңтүстік Қазақстан облысы Сарыағаш ауданы Қарақалпақ ауылы №26 Т. Өстеміров атындағы жалпы орта мектебі Тақырыбы : Жаңа бағдарлама – жаңалыққа бастар тура жол Баяндамашы : бастауыш сынып мұғалімі Сейдазимова Ақмарал Серікбайқызы 2017-2018 оқу жылы  

1 слайд

Оңтүстік Қазақстан облысы Сарыағаш ауданы Қарақалпақ ауылы №26 Т. Өстеміров атындағы жалпы орта мектебі Тақырыбы : Жаңа бағдарлама – жаңалыққа бастар тура жол Баяндамашы : бастауыш сынып мұғалімі Сейдазимова Ақмарал Серікбайқызы 2017-2018 оқу жылы  

Жаңа бағдарламаның өзгешелігі: бағалау жүйесінде, үш тілдік саясат, сабақ жоспарының құрлымы, әр сабақта әртүрлі стратегияларды

#2 слайд
Жаңа бағдарламаның өзгешелігі: бағалау жүйесінде, үш тілдік саясат, сабақ жоспарының құрлымы, әр сабақта әртүрлі стратегияларды қолдана отырып,сабақтың сапасын арттыруға болатынын, оқушылардың мүмкіндіктерін шектемеуге, керісінше  зерттеп- зерделеуге мүмкіндіктер беру керектігі ; Сұрақ қою, білім беру спираль бойымен жеңілден күрделіге қарай өсетінін, тапсырмаларды оқушылардың өздері орындайтындай етіп жоспарлау ; Ең қызықтысы, жаңадан жаратылыстану пәні енгізіліп отырғандығы. Себебі, бұл пән түрлі зерттеу жұмыстарына негізделген, оқушының бойында тірі табиғатқа, заттардың қасиеттеріне, жер және ғарыш, табиғат физикасына деген қызығушылықтары зерттеу жұмыстарын жүргізе отырып арттырады. «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» (Абай)

2 слайд

Жаңа бағдарламаның өзгешелігі: бағалау жүйесінде, үш тілдік саясат, сабақ жоспарының құрлымы, әр сабақта әртүрлі стратегияларды қолдана отырып,сабақтың сапасын арттыруға болатынын, оқушылардың мүмкіндіктерін шектемеуге, керісінше  зерттеп- зерделеуге мүмкіндіктер беру керектігі ; Сұрақ қою, білім беру спираль бойымен жеңілден күрделіге қарай өсетінін, тапсырмаларды оқушылардың өздері орындайтындай етіп жоспарлау ; Ең қызықтысы, жаңадан жаратылыстану пәні енгізіліп отырғандығы. Себебі, бұл пән түрлі зерттеу жұмыстарына негізделген, оқушының бойында тірі табиғатқа, заттардың қасиеттеріне, жер және ғарыш, табиғат физикасына деген қызығушылықтары зерттеу жұмыстарын жүргізе отырып арттырады. «Тегінде адам баласы адам баласынан ақыл, білім, ар, мінез деген қасиеттерімен озады» (Абай)

Сабаққа қатысты бейнетаспаларды,фильмдерді көрсету арқылы оқушының сыни тұрғыдан шешім қабылдауға бейімдеу Сабақта кең көлемд

#3 слайд
Сабаққа қатысты бейнетаспаларды,фильмдерді көрсету арқылы оқушының сыни тұрғыдан шешім қабылдауға бейімдеу Сабақта кең көлемде көрнекілік пен техникалық құралдарды тиімді қолдану Сабақта оқушылар өздері жасаған суреттер , схемаларды пайдалану барысында өз шешімдерімен ой бөлісу Оқушылар өмірде кездесетін түрлі кедергілерден өз беттерінше білім арқылы шығу жолдарын қарастыру Жаңа бағдарламаға сәйкес сабақты түрлендіріп өту

3 слайд

Сабаққа қатысты бейнетаспаларды,фильмдерді көрсету арқылы оқушының сыни тұрғыдан шешім қабылдауға бейімдеу Сабақта кең көлемде көрнекілік пен техникалық құралдарды тиімді қолдану Сабақта оқушылар өздері жасаған суреттер , схемаларды пайдалану барысында өз шешімдерімен ой бөлісу Оқушылар өмірде кездесетін түрлі кедергілерден өз беттерінше білім арқылы шығу жолдарын қарастыру Жаңа бағдарламаға сәйкес сабақты түрлендіріп өту

1.Педогогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын 2.Педогогикалық өзгерістерге тез төселетін 3.Жаңаша ойлау жүйесін меңг

#4 слайд
1.Педогогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын 2.Педогогикалық өзгерістерге тез төселетін 3.Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын 4.Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын 5.Білімді,іскер , шебер болу керек 6.Дұрыс бағыт беруші,нұсқаушы 1.Дүниетаным қабілеті жоғары 2.Дарынды өнерпаз 3.Ізденімпаз,талапты 4.Өз алдына мақсат қоя білетін 5.Өзі ізденуші ,бір- біріне үйретуші Жаңашыл мұғалім Қазіргі оқушы «Мұғалімдер - қоғамның ең білімді, ең отаншыл, білгілеріңіз келсе, ең «сынампаз» бөлігі болып табылады» Н. Назарбаев

4 слайд

1.Педогогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын 2.Педогогикалық өзгерістерге тез төселетін 3.Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын 4.Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын 5.Білімді,іскер , шебер болу керек 6.Дұрыс бағыт беруші,нұсқаушы 1.Дүниетаным қабілеті жоғары 2.Дарынды өнерпаз 3.Ізденімпаз,талапты 4.Өз алдына мақсат қоя білетін 5.Өзі ізденуші ,бір- біріне үйретуші Жаңашыл мұғалім Қазіргі оқушы «Мұғалімдер - қоғамның ең білімді, ең отаншыл, білгілеріңіз келсе, ең «сынампаз» бөлігі болып табылады» Н. Назарбаев

Жаңа бағдарламаға сәйкес өтілген сабақтан көріністер

#5 слайд
Жаңа бағдарламаға сәйкес өтілген сабақтан көріністер

5 слайд

Жаңа бағдарламаға сәйкес өтілген сабақтан көріністер

Критериалды бағалау –бұл берілген жүйе бойынша оқушылардың оқу жетістігін алдын ала барлық қатысушыларға белгілі(

#6 слайд
Критериалды бағалау –бұл берілген жүйе бойынша оқушылардың оқу жетістігін алдын ала барлық қатысушыларға белгілі(оқушыға,ата-анаға,мектеп әкімшілігіне және заң өкілдеріне) ,нақты анықталған, ұжымдасып жасалған критерийлермен салыстыруға негізделген бағалау. Критериалды бағалау жүйесі ең алдымен оқушыларды жақсы оқуға жетелеп,олардың өсу қарқынымен біліміндегі ахаулықтарды анықтауға бағытталған.

6 слайд

Критериалды бағалау –бұл берілген жүйе бойынша оқушылардың оқу жетістігін алдын ала барлық қатысушыларға белгілі(оқушыға,ата-анаға,мектеп әкімшілігіне және заң өкілдеріне) ,нақты анықталған, ұжымдасып жасалған критерийлермен салыстыруға негізделген бағалау. Критериалды бағалау жүйесі ең алдымен оқушыларды жақсы оқуға жетелеп,олардың өсу қарқынымен біліміндегі ахаулықтарды анықтауға бағытталған.

Критерий оқыту міндеттерімен анықталады және оқушылардың жұмыс барысында жасайтын, соның нәтижесінде жақсы меңгеруге тиіс әр т

#7 слайд
Критерий оқыту міндеттерімен анықталады және оқушылардың жұмыс барысында жасайтын, соның нәтижесінде жақсы меңгеруге тиіс әр түрлі іс-әрекеттерінің тізімін құрайды. Рубрика – өтілген тақырып бойынша оқушылар білімін бағалау критерийлер жиынтығы. Ол қандай да бір тақырыпты зерттеу мақсаттарымен анықталады және мазмұндық жағынан сол рубриканы ашатын критерийлермен толықтырылады.

7 слайд

Критерий оқыту міндеттерімен анықталады және оқушылардың жұмыс барысында жасайтын, соның нәтижесінде жақсы меңгеруге тиіс әр түрлі іс-әрекеттерінің тізімін құрайды. Рубрика – өтілген тақырып бойынша оқушылар білімін бағалау критерийлер жиынтығы. Ол қандай да бір тақырыпты зерттеу мақсаттарымен анықталады және мазмұндық жағынан сол рубриканы ашатын критерийлермен толықтырылады.

Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерийлер оқушы нені үйрену керектігін байқатады Дескрипторлар оқушы қалай жоға

#8 слайд
Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерийлер оқушы нені үйрену керектігін байқатады Дескрипторлар оқушы қалай жоғары нәтижеге жете алатындығын көрсетеді Дескрипторлар оқушының әр критерий бойынша (сатылы түрде) нәтижеге жету деңгейін сипаттайды және оны белгілі бір ұпайлармен бағалайды: жетістік жоғары болған сайын сол критерий бойынша ұпай да жоғары болады.

8 слайд

Рубрикалар оқушылар не үшін оқитынын көрсетеді Критерийлер оқушы нені үйрену керектігін байқатады Дескрипторлар оқушы қалай жоғары нәтижеге жете алатындығын көрсетеді Дескрипторлар оқушының әр критерий бойынша (сатылы түрде) нәтижеге жету деңгейін сипаттайды және оны белгілі бір ұпайлармен бағалайды: жетістік жоғары болған сайын сол критерий бойынша ұпай да жоғары болады.

Бағалау Қалыптастырушы бағалау – оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқуш

#9 слайд
Бағалау Қалыптастырушы бағалау – оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысын қаматамасыз ететін үдеріс. Жиынтық бағалау мұғалімдер мен оқушыларға белгілі бір оқу кезеңін аяқтағанда (әр бөлім немесе ортақ тақырып бойынша, тоқсан соңында, триместр немесе оқу жылының соңында) оқушыға балл және баға қою арқылы оқу нәтижесінің ілгерілеуі туралы ақпарат беру үшін өткізіледі.

9 слайд

Бағалау Қалыптастырушы бағалау – оқушының оқу нәтижесінің үнемі ілгерілеп және дамып отыруына ықпал ететін, мұғалім мен оқушы арасындағы кері байланысын қаматамасыз ететін үдеріс. Жиынтық бағалау мұғалімдер мен оқушыларға белгілі бір оқу кезеңін аяқтағанда (әр бөлім немесе ортақ тақырып бойынша, тоқсан соңында, триместр немесе оқу жылының соңында) оқушыға балл және баға қою арқылы оқу нәтижесінің ілгерілеуі туралы ақпарат беру үшін өткізіледі.

Кері байланыс

#10 слайд
Кері байланыс

10 слайд

Кері байланыс

#11 слайд

11 слайд

Қорыта айтқанда, жаңа бағдарламаның мәні, баланың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Оқушы өзінің мектеп қабырғасында ал

#12 слайд
Қорыта айтқанда, жаңа бағдарламаның мәні, баланың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Оқушы өзінің мектеп қабырғасында алған білімін өмірінде пайдалана білуі керек. Сол үшін де бұл бағдарламаның негізі «Өмірмен байланыс» ұғымына құрылған.Ұстаздарға үлкен жауапкершілік міндеттелді. Оқушылардың бойына ХХІ ғасырда өмірдің барлық салаларында табысты болу үшін, қажетті дағдыларды дарыту үшін, мұғалімдер тынымсыз еңбектену керек. Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында тек өз пәнін, өз мамандығын шексіз сүйетін, бала үшін  ұстаз ғұмырын құдіретті деп санайтын білімді мұғалімдер ғана жұмыс істей алады.

12 слайд

Қорыта айтқанда, жаңа бағдарламаның мәні, баланың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру. Оқушы өзінің мектеп қабырғасында алған білімін өмірінде пайдалана білуі керек. Сол үшін де бұл бағдарламаның негізі «Өмірмен байланыс» ұғымына құрылған.Ұстаздарға үлкен жауапкершілік міндеттелді. Оқушылардың бойына ХХІ ғасырда өмірдің барлық салаларында табысты болу үшін, қажетті дағдыларды дарыту үшін, мұғалімдер тынымсыз еңбектену керек. Жаңартылған оқу бағдарламасы аясында тек өз пәнін, өз мамандығын шексіз сүйетін, бала үшін  ұстаз ғұмырын құдіретті деп санайтын білімді мұғалімдер ғана жұмыс істей алады.

Файл форматы:
pptx
04.10.2018
334
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі