ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА БОЙЫНША ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА
БОЙЫНША ХИМИЯ ПӘНІН
ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ № 5 Ақарал жалпы білім беретін
мектеп-гимназиясы
1 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА БОЙЫНША ХИМИЯ ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ № 5 Ақарал жалпы білім беретін мектеп-гимназиясы
2 слайд
Мақсаты
ХХІ ғасырда табысты болу үшін
бәсекеге қабілетті жаңа буынға сапалы
білім мен тәрбие беруде жаңартылған
бағдарлама бойынша химия пәнін
оқытудың әдіс-тәсілдерін тиімді
пайдалана отырып, білім алушылардың
ізденімпаздық, зерттеушілік,
шығармашылық қабілеттерін дамыту.
2 слайд
Мақсаты ХХІ ғасырда табысты болу үшін бәсекеге қабілетті жаңа буынға сапалы білім мен тәрбие беруде жаңартылған бағдарлама бойынша химия пәнін оқытудың әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалана отырып, білім алушылардың ізденімпаздық, зерттеушілік, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3 слайд
•
Баяндамамда білім алушыларға кез-
келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап,
саналы шешім қабылдауға, сабақтарда жаңа
әдіс- тәсілдерді үйретуге, әрбір мұғалімнің
жаңаша жұмыс істеуінің қалыптасуына мән
беріледі.
3 слайд
• Баяндамамда білім алушыларға кез- келген мазмұнға сыни тұрғыдан қарап, саналы шешім қабылдауға, сабақтарда жаңа әдіс- тәсілдерді үйретуге, әрбір мұғалімнің жаңаша жұмыс істеуінің қалыптасуына мән беріледі.
4 слайд
Жаңа әдіс-тәсілдер бойынша жүргізілген
жұмыстың нәтижесі:
•
оқушы бойында функционалдық сауаттылықтары қалыптасады. Атап айтсақ,
•
-берілген тапсырмаларды өмірмен байланыстыра алады
•
-берілген тапсырмалардың қажеттісі мен қажетсізін іріктеп, саралай алуы
•
-ажетті ақпаратты негіздей және жүйелей алуы
•
-Қорытындылар жасай алуы, яғни осындай іс-әрекетке қалыптасқан оқушы болашақта айналадағы
құбылыстар мен жағдаяттардан өзіне қажеттісін түйіп, өмірде пайдалана білуге үйренеді.
•
-Оқушы бойында коммуникативтік құзіреттілік қалыптасады
•
-оқу міндеттерін шешу үшін тиісті қарым-қатынас тәсілдерін игеруі
•
-өз әрекетіне өзіндік баға беруі және түзетулер мен толықтырулар жасай алуы
•
-өз жұмысының нәтижесін көрсете және жариялай алуы-өз ойын жеткізе алуы және ойының
дұрыстығын дәлелді түрде негіздей алуы.
4 слайд
Жаңа әдіс-тәсілдер бойынша жүргізілген жұмыстың нәтижесі: • оқушы бойында функционалдық сауаттылықтары қалыптасады. Атап айтсақ, • -берілген тапсырмаларды өмірмен байланыстыра алады • -берілген тапсырмалардың қажеттісі мен қажетсізін іріктеп, саралай алуы • -ажетті ақпаратты негіздей және жүйелей алуы • -Қорытындылар жасай алуы, яғни осындай іс-әрекетке қалыптасқан оқушы болашақта айналадағы құбылыстар мен жағдаяттардан өзіне қажеттісін түйіп, өмірде пайдалана білуге үйренеді. • -Оқушы бойында коммуникативтік құзіреттілік қалыптасады • -оқу міндеттерін шешу үшін тиісті қарым-қатынас тәсілдерін игеруі • -өз әрекетіне өзіндік баға беруі және түзетулер мен толықтырулар жасай алуы • -өз жұмысының нәтижесін көрсете және жариялай алуы-өз ойын жеткізе алуы және ойының дұрыстығын дәлелді түрде негіздей алуы.
5 слайд
Құндылықтар
-шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау
-қарым-қатынас жасау қабілеті
-өзгенің мәдениеті және көзқарасына құрметпен қарау
-жауапкершілік
-денсаулық, достарына, айналасындағыларға қамқорлық көрсету
-өмір бойы оқуға дайын болу
-білім, дағды, құзіреттілік
5 слайд
Құндылықтар -шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау -қарым-қатынас жасау қабілеті -өзгенің мәдениеті және көзқарасына құрметпен қарау -жауапкершілік -денсаулық, достарына, айналасындағыларға қамқорлық көрсету -өмір бойы оқуға дайын болу -білім, дағды, құзіреттілік
6 слайд
Дағдылар
-сын тұрғысынан ойлау
-білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу
қабілеті, проблеманы шешу қабілеті
-ғылыми зерттеу дағдылар
-қарым-қатынас дағдылар
-тілдік дағдыларды қоса алғанда
жеке,топпен жұмыс істей білу қабілеті
АКТ саласындағы дағдылар
6 слайд
Дағдылар -сын тұрғысынан ойлау -білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті, проблеманы шешу қабілеті -ғылыми зерттеу дағдылар -қарым-қатынас дағдылар -тілдік дағдыларды қоса алғанда жеке,топпен жұмыс істей білу қабілеті АКТ саласындағы дағдылар
7 слайд
•
Мұғалімдер пайдаланған әдіс-тәсілдер оқу тиімділігіне
едәуір әсер етеді.Оқушылар оқу үдерісіне белсене
қатысады.Оқушыларға бағдарланған әдіс-тәсілдер
проблемаларды шешу, бірлескен оқу тәсілдері
қарастырылады.Оқыту әдістерінің бірлескен аспектілері
сындарлы оқыту теориясымен үйлеседі.Жоғары нәтижеге
жетуге мүмкіндік береді.Сындарлы оқу – талдау,
эксперимент, жетекшілік ету арқылы жүргізілетін
зерттеу, тапсырмаларды шешу, ойлану сияқты белсенді
зерттеу әдістерін пайдалану кезінде түсініктер мен
дағдыларды қалыптастыру арқылы оқу.Сындарлы оқу
дағдылардың ықпалдасып, мәселені(проблеманы)терең
түсінуге көмектеседі.
7 слайд
• Мұғалімдер пайдаланған әдіс-тәсілдер оқу тиімділігіне едәуір әсер етеді.Оқушылар оқу үдерісіне белсене қатысады.Оқушыларға бағдарланған әдіс-тәсілдер проблемаларды шешу, бірлескен оқу тәсілдері қарастырылады.Оқыту әдістерінің бірлескен аспектілері сындарлы оқыту теориясымен үйлеседі.Жоғары нәтижеге жетуге мүмкіндік береді.Сындарлы оқу – талдау, эксперимент, жетекшілік ету арқылы жүргізілетін зерттеу, тапсырмаларды шешу, ойлану сияқты белсенді зерттеу әдістерін пайдалану кезінде түсініктер мен дағдыларды қалыптастыру арқылы оқу.Сындарлы оқу дағдылардың ықпалдасып, мәселені(проблеманы)терең түсінуге көмектеседі.
8 слайд
Химияны оқыту тәжірибесінде – сабақ, конференция, дәріс,
практикум, экскурсия, қосымша факультатив сабақтар
арқылы оқыту түрлері және келесі тәсілдер кеңінен
қолданылады.
Әңгімелесу, әңгіме, кітаппен жұмыс, бақылау, эксперимент,
экрандық оқу құралдарын көру, тәжірибелік жұмыс.Қазіргі
кезде модельдеу әдістері кең қолданылады.
ЖЖ,ТЖ, ЖЖ,жалпы сыныптық жұмыс, ұжымдық т.б.
Заманауи сабақ-химия ғылымының соңғы заманғы
жетістіктері алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибелерде
қолданылады.Сабақты оқу-тәрбие үдерісінің заңдылықтары
негізінде құрылымдау. Пән аралық байланыс, өмірмен
байланыс, эстетикалық, эмоциональдық тұрғыда қызықты
теориялық және эксперименттік айғақтармен қамтамасыз
ету.Сабақтың оқушыға бағытталған басымдықтарын
көрсету.
8 слайд
Химияны оқыту тәжірибесінде – сабақ, конференция, дәріс, практикум, экскурсия, қосымша факультатив сабақтар арқылы оқыту түрлері және келесі тәсілдер кеңінен қолданылады. Әңгімелесу, әңгіме, кітаппен жұмыс, бақылау, эксперимент, экрандық оқу құралдарын көру, тәжірибелік жұмыс.Қазіргі кезде модельдеу әдістері кең қолданылады. ЖЖ,ТЖ, ЖЖ,жалпы сыныптық жұмыс, ұжымдық т.б. Заманауи сабақ-химия ғылымының соңғы заманғы жетістіктері алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибелерде қолданылады.Сабақты оқу-тәрбие үдерісінің заңдылықтары негізінде құрылымдау. Пән аралық байланыс, өмірмен байланыс, эстетикалық, эмоциональдық тұрғыда қызықты теориялық және эксперименттік айғақтармен қамтамасыз ету.Сабақтың оқушыға бағытталған басымдықтарын көрсету.
9 слайд
Әңгімелеу әдісі
Өздік жұмыс түрлері
Дәріс сабақ, эксперименттік жұмыс
Графикалық көрнекілік құралдармен жұмыс
Оқулықтармен жұмыс
Бақылау
Тәжірибелік сабақ
9 слайд
Әңгімелеу әдісі Өздік жұмыс түрлері Дәріс сабақ, эксперименттік жұмыс Графикалық көрнекілік құралдармен жұмыс Оқулықтармен жұмыс Бақылау Тәжірибелік сабақ
10 слайд
•
Көрсету тәжірибесі
•
Ойша эксперимент
•
Модельдеу
•
Экскурсия
•
Проблемалық жағдаят тудыру
•
Жоба әдісі
•
Экрандық құралдармен жұмыс
•
Мультимедиялық таныстырылым
•
Белсенді оқу (оқушыларға ой салатын)
10 слайд
• Көрсету тәжірибесі • Ойша эксперимент • Модельдеу • Экскурсия • Проблемалық жағдаят тудыру • Жоба әдісі • Экрандық құралдармен жұмыс • Мультимедиялық таныстырылым • Белсенді оқу (оқушыларға ой салатын)
11 слайд
•
Миға шабуыл
•
Шаттық шеңбері
•
Ақылдың алты ойлау қалпағы
•
Гүлмен тілек(сергіту, топқа біріктіру
•
Сұраққа жетіп ал
•
Джигсо
•
Іnsert
•
Кластер(идеялар)
•
Фишбоун
•
Ойлан-жұптас бөліс
•
Қар кесегі
11 слайд
• Миға шабуыл • Шаттық шеңбері • Ақылдың алты ойлау қалпағы • Гүлмен тілек(сергіту, топқа біріктіру • Сұраққа жетіп ал • Джигсо • Іnsert • Кластер(идеялар) • Фишбоун • Ойлан-жұптас бөліс • Қар кесегі
12 слайд
•
SMART мақсат
•
SWOT талдау
•
Зерттеушілік конференция әдісі
•
Кейс-стади әдісі-жағдаят талдау
•
Қара жәшік ішіндегі жұмыс (оқушылардың өзін-
өзі бағалауын дамыту)
•
Топқа бөліну әдістері
•
Қағаз қиындылары арқылы
•
Фигура,химиялық элементтер
•
12 слайд
• SMART мақсат • SWOT талдау • Зерттеушілік конференция әдісі • Кейс-стади әдісі-жағдаят талдау • Қара жәшік ішіндегі жұмыс (оқушылардың өзін- өзі бағалауын дамыту) • Топқа бөліну әдістері • Қағаз қиындылары арқылы • Фигура,химиялық элементтер •
13 слайд
•
Сандар ,Формулалар
•
Суреттер
•
Әріптер
•
Өз қалаулары бойынша Жұбыңды тап
•
Санамақ арқылы
•
Құрастыру арқылы
•
Түстер арқылы
•
Ойындар арқылы “ Атомдар мен молекулалар”
13 слайд
• Сандар ,Формулалар • Суреттер • Әріптер • Өз қалаулары бойынша Жұбыңды тап • Санамақ арқылы • Құрастыру арқылы • Түстер арқылы • Ойындар арқылы “ Атомдар мен молекулалар”
14 слайд
Педагогикалық тәсіл
•
-табиғаттағы құбылыстарды түсіну, және болжау үшін
теориялар мен модельдерді қолдану
•
-мұғалімнің көрсетілімдерді жүргізуінің және
оқушылардың зертханалық тәжірибелер, тәжірибелік
жұмыстарды орындауының маңызын түсіну, жоспарлау,
ізденістер жүргізу арқылы проблеманы зерттеу,
•
-әртүрлі ақпарат көздерінен химияның заманауи
проблемаларын таңдау, білімді жинақтау, алынған
ақпараттарды бағалау, ойындарды қолдану,құрастыру,
модельдеу,пікірталас, дебат жүргізу болып табылады.
14 слайд
Педагогикалық тәсіл • -табиғаттағы құбылыстарды түсіну, және болжау үшін теориялар мен модельдерді қолдану • -мұғалімнің көрсетілімдерді жүргізуінің және оқушылардың зертханалық тәжірибелер, тәжірибелік жұмыстарды орындауының маңызын түсіну, жоспарлау, ізденістер жүргізу арқылы проблеманы зерттеу, • -әртүрлі ақпарат көздерінен химияның заманауи проблемаларын таңдау, білімді жинақтау, алынған ақпараттарды бағалау, ойындарды қолдану,құрастыру, модельдеу,пікірталас, дебат жүргізу болып табылады.
15 слайд
Қорытынды
Мұғалім үшін кәсіби шеберлікке жету, өз мамандығының
данышпаны болу бір күнде пайда болатын дүние
еместігін біз жақсы түсінуіміз керек және өмір бойы
ізденушілікті, зерттеушілікті талап ететін мамандық
екенін анық аңғарғанда ғана толық нәтижеге жете
аламыз.
Халық пен халықты теңестіретін - білім» -
деп қазақтың заңғар жазушысы Мұхтар Әуезов
айтқандай, білім бәсекесіне бейім ұрпақ тәрбиелеу –
біздің басты мақсатымыз.
Сондықтан да жаңа жаңалықтардан қалмай жаңалық
жаршысы болуымыз керек.
15 слайд
Қорытынды Мұғалім үшін кәсіби шеберлікке жету, өз мамандығының данышпаны болу бір күнде пайда болатын дүние еместігін біз жақсы түсінуіміз керек және өмір бойы ізденушілікті, зерттеушілікті талап ететін мамандық екенін анық аңғарғанда ғана толық нәтижеге жете аламыз. Халық пен халықты теңестіретін - білім» - деп қазақтың заңғар жазушысы Мұхтар Әуезов айтқандай, білім бәсекесіне бейім ұрпақ тәрбиелеу – біздің басты мақсатымыз. Сондықтан да жаңа жаңалықтардан қалмай жаңалық жаршысы болуымыз керек.
16 слайд
•
Оқыту тиімділігі оның мазмұны мен
әдістеріне ғана тәуелді емес, сонымен
қатар, оқушылар тұлғасының жеке бас
ерекшеліктеріне және мұғалімнің
шеберлігіне байланысты.
•
Психолог Н.А.
Менчинская
16 слайд
• Оқыту тиімділігі оның мазмұны мен әдістеріне ғана тәуелді емес, сонымен қатар, оқушылар тұлғасының жеке бас ерекшеліктеріне және мұғалімнің шеберлігіне байланысты. • Психолог Н.А. Менчинская
17 слайд
17 слайд
18 слайд
18 слайд
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
21 слайд
22 слайд
22 слайд
23 слайд
23 слайд
24 слайд
24 слайд
25 слайд
25 слайд