Жаңартылған бағдарлама мазмұны және критериалды бағалаудың маңыздылығы неде?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ:
ЖАҢАРТЫЛҒАН
БАҒДАРЛАМА
МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ
МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ НЕДЕ ?
1 слайд
ТАҚЫРЫБЫ: ЖАҢАРТЫЛҒАН БАҒДАРЛАМА МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ НЕДЕ ?
2 слайд
Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық өнер - ол
даналықты жүректен ұға білу болып табылады.
Ы.Алтынсарин
2 слайд
Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық өнер - ол даналықты жүректен ұға білу болып табылады. Ы.Алтынсарин
3 слайд
ОҚУ
БАҒДАРЛАМАСЫ
ОҚУ ЖОСПАРЫ КРИТЕРИАЛДЫ
БАҒАЛАУЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ
БАҒДАРЛАМАСЫ
3 слайд
ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ ОҚУ ЖОСПАРЫ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ
4 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ
МАЗМҰНЫ
ҰМЖ
ОМЖ ҚМЖ
4 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ ҰМЖ ОМЖ ҚМЖ
5 слайд
Жаңартылған білім мазмұнының маңызды
ерекшелігі - критериалды бағалау жүйесі.
Критериалды бағалау пәндік құзыреттілікті,
субъектіні қалыптастыруда жеке тұлғаны және
аксиологиялық аспектілерді жасақтауды
бағамдайтын пәндік құзыреттілікті қамтиды.
Белгілі критерийлермен білім алушылардың
жұмысын бағалау, бағалау критерийлерін оқыту
мақсаттарының айқын көрінісімен салыстыру,
білім алушының жетістік деңгейін анықтайтын
дескрипторлар критериалды бағалаудың негізгі
элементтері болып табылады.
5 слайд
Жаңартылған білім мазмұнының маңызды ерекшелігі - критериалды бағалау жүйесі. Критериалды бағалау пәндік құзыреттілікті, субъектіні қалыптастыруда жеке тұлғаны және аксиологиялық аспектілерді жасақтауды бағамдайтын пәндік құзыреттілікті қамтиды. Белгілі критерийлермен білім алушылардың жұмысын бағалау, бағалау критерийлерін оқыту мақсаттарының айқын көрінісімен салыстыру, білім алушының жетістік деңгейін анықтайтын дескрипторлар критериалды бағалаудың негізгі элементтері болып табылады.
6 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ-
бұл білім берудің мақсаты мен
мазмұнына негізделген
оқушының оқу- танымдық
құзырлығын қалыптастыруда
алдын-ала белгіленген
жетістіктермен салыстыру
үдерісі
6 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ- бұл білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үдерісі
7 слайд
Критериалды бағалауды
енгізудің мақсаты:
Мектепте оқыту сапасын
жоғарылату.
Мектеп бітірушілердің
білімін халықаралық
стандартқа сәйкестендір у.
7 слайд
Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты: Мектепте оқыту сапасын жоғарылату. Мектеп бітірушілердің білімін халықаралық стандартқа сәйкестендір у.
8 слайд
Критериалды бағалаудың
басты ерекшелігі:
алдын-ала ұсынылған бағалау
шкаласы;
анық, айқындылығы;
бағаның әділдігі;
өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.
8 слайд
Критериалды бағалаудың басты ерекшелігі: алдын-ала ұсынылған бағалау шкаласы; анық, айқындылығы; бағаның әділдігі; өзін бағалауға мүмкіндіктің берілуі.
9 слайд
Критериалды бағалаудың
функциялары:
Бағалау функциялары
Ынталандыру Белсенділік Түзету Дамытушылық
Принциптері
Нақтылық Әділдік Жүйелік
9 слайд
Критериалды бағалаудың функциялары: Бағалау функциялары Ынталандыру Белсенділік Түзету Дамытушылық Принциптері Нақтылық Әділдік Жүйелік
10 слайд
Қалыптастырушы бағалау:
оқыту үшін бағалау;
ынталандыру;
жетелеу;
критерийлерді айқындау арқылы жүргізіледі;
нақтылық арқылы бағаланады.
10 слайд
Қалыптастырушы бағалау: оқыту үшін бағалау; ынталандыру; жетелеу; критерийлерді айқындау арқылы жүргізіледі; нақтылық арқылы бағаланады.
11 слайд
Жиынтық бағалау:
оқуды бағалау;
жиынтық баға;
оқушы жұмысы ұпаймен бағаланып,
деңгейі салыстырылады.
Бағалау ұқсастығы: мақсат
айқындалады және нәтижесі
шығарылады.
11 слайд
Жиынтық бағалау: оқуды бағалау; жиынтық баға; оқушы жұмысы ұпаймен бағаланып, деңгейі салыстырылады. Бағалау ұқсастығы: мақсат айқындалады және нәтижесі шығарылады.
12 слайд
Критериалды бағалаудың
пайдасы
нақтылық
әділдік
ынталандыру
белсенділік
жеке тұлға
12 слайд
Критериалды бағалаудың пайдасы нақтылық әділдік ынталандыру белсенділік жеке тұлға
13 слайд
Критериалды бағалау білім беру
процесіне қатысушы мұғалімдерге:
оқыту сапасын жақсартуға, оқыту
процесінде білім алушылардың
тұлғалық дағдылары мен
ерекшеліктерін ескере отырып ,
олардың жеке траекторияларын
құруға мүмкіндік береді.
13 слайд
Критериалды бағалау білім беру процесіне қатысушы мұғалімдерге: оқыту сапасын жақсартуға, оқыту процесінде білім алушылардың тұлғалық дағдылары мен ерекшеліктерін ескере отырып , олардың жеке траекторияларын құруға мүмкіндік береді.
14 слайд
Білім алушыларға:
оқытудың әртүрлі стильдерін
қолдану, ойлау мен өз қалауын
білдіру дағдыларын пайдалану,
табысқа жету үшін өз бетінше оқу
нәтижелерін болжау, шынайы
міндеттерді шешу үшін білімін
қолдану, өз көзқарасын білдіре алу,
сыни тұрғыдан ойлау үшін қажет.
14 слайд
Білім алушыларға: оқытудың әртүрлі стильдерін қолдану, ойлау мен өз қалауын білдіру дағдыларын пайдалану, табысқа жету үшін өз бетінше оқу нәтижелерін болжау, шынайы міндеттерді шешу үшін білімін қолдану, өз көзқарасын білдіре алу, сыни тұрғыдан ойлау үшін қажет.
15 слайд
Ата-аналарға:
баласының білімі қандай деңгейде
екенін білу үшін объективті дәлел
алып отыру, баланың оқудағы
прогресін қадағалау, балаға оқу
процесінде қолдау көрсетіп,
мұғалімдермен және мектеп
әкімшілігімен кері байланыс орнату,
балаға сыныпта және мектепте барлық
жағдай жасалғанына сенімді болу
және алаңдамау үшін қажет.
15 слайд
Ата-аналарға: баласының білімі қандай деңгейде екенін білу үшін объективті дәлел алып отыру, баланың оқудағы прогресін қадағалау, балаға оқу процесінде қолдау көрсетіп, мұғалімдермен және мектеп әкімшілігімен кері байланыс орнату, балаға сыныпта және мектепте барлық жағдай жасалғанына сенімді болу және алаңдамау үшін қажет.
16 слайд
Бағалаудың жаңа жүйесі мұғалім
мен білім алушыға оқу процесін
түзетуге, болуы ықтимал
кемшіліктерді және қорытынды
бағалауға дейінгі кемшіліктерді
жоюға мүмкіндік береді, ең
бастысы - білім алушының
алаңдаушылығы төмендейді, ал
мұғалім кеңесші, көмекші болады.
16 слайд
Бағалаудың жаңа жүйесі мұғалім мен білім алушыға оқу процесін түзетуге, болуы ықтимал кемшіліктерді және қорытынды бағалауға дейінгі кемшіліктерді жоюға мүмкіндік береді, ең бастысы - білім алушының алаңдаушылығы төмендейді, ал мұғалім кеңесші, көмекші болады.
17 слайд
Ортан терек -
Не жөнінде
ойландыңыз?
Шылдыр шүмек -
Өз қоржыныма
не аламын? Сұқ саусақ -
Жаңа не білдім?
Бас бармақ -
Не ұнады?
Кішкентай
бөбек - Не
білгім келеді? Алақан -
«Менің тілегім»
17 слайд
Ортан терек - Не жөнінде ойландыңыз? Шылдыр шүмек - Өз қоржыныма не аламын? Сұқ саусақ - Жаңа не білдім? Бас бармақ - Не ұнады? Кішкентай бөбек - Не білгім келеді? Алақан - «Менің тілегім»
18 слайд
18 слайд