ЖАНҰЯ- ҚОРҒАНЫМ, АТА-АНА –ТІРЕГІМ


1 слайд
Сабақ тақырыбы:
«ЖАНҰЯ- ҚОРҒАНЫМ,
АТА-АНА –ТІРЕГІМ»
Пән мұғалімі
1 слайд
Сабақ тақырыбы: «ЖАНҰЯ- ҚОРҒАНЫМ, АТА-АНА –ТІРЕГІМ» Пән мұғалімі

2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Ата- ана, мұғалім және бала
арасындағы қарым-қатынасты
нығайту. Өзара көмекке,
ынтымақтастыққа , ұйымшылдыққа
тәрбиелеу. Баланың
қызығушылығын ояту, ойлау
қабілетін дамыту.
2 слайд
Сабақтың мақсаты: Ата- ана, мұғалім және бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту. Өзара көмекке, ынтымақтастыққа , ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Баланың қызығушылығын ояту, ойлау қабілетін дамыту.

3 слайд
15 мамыр - халықаралық отбасы
күні.
Атаулы күн 1993 жылы БҰҰ-ның
Бас Ассамблеясымен бекітілген.
3 слайд
15 мамыр - халықаралық отбасы күні. Атаулы күн 1993 жылы БҰҰ-ның Бас Ассамблеясымен бекітілген.

4 слайд
Сайысымыз 8 бөлімнен тұрады.
I бөлім Таныстыру
II бөлім Кім тапқыр?
III бөлім Мақал-мәтел аукционы
IY бөлім Анамның қолы (ойын)
Y бөлім Баласын дауысынан ажырату (ойын)
YI бөлім Сазды конкурс
YIІ бөлім Пед.жағдаят
YIII бөлім Шаңырақ
4 слайд
Сайысымыз 8 бөлімнен тұрады. I бөлім Таныстыру II бөлім Кім тапқыр? III бөлім Мақал-мәтел аукционы IY бөлім Анамның қолы (ойын) Y бөлім Баласын дауысынан ажырату (ойын) YI бөлім Сазды конкурс YIІ бөлім Пед.жағдаят YIII бөлім Шаңырақ

5 слайд
Отан отбасынан
басталады.
Ал, отбасы неден
басталады?
Отанға деген ыстық сезімнен,
жақындарына,
туған-
туысқандарына деген
сүйіспеншіліктен басталады.
Н.Ә.Назарбаев
5 слайд
Отан отбасынан басталады. Ал, отбасы неден басталады? Отанға деген ыстық сезімнен, жақындарына, туған- туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Н.Ә.Назарбаев

6 слайд
I бөлім Таныстыру.
Бұл бөлім үш критерий
(өлшем) бойынша бағаланады.
Олар: шығармашылық, сөйлеу
мәнері, жатқа айту
6 слайд
I бөлім Таныстыру. Бұл бөлім үш критерий (өлшем) бойынша бағаланады. Олар: шығармашылық, сөйлеу мәнері, жатқа айту

7 слайд
IІ бөлім Кім тапқыр ?
«Туысқан » сөзінен сөз
туындату
Бұл бөлім үш критерий
(өлшем) бойынша
бағаланады. Олар:
сауаттылық,
шапшаңдық, сөз саны
7 слайд
IІ бөлім Кім тапқыр ? «Туысқан » сөзінен сөз туындату Бұл бөлім үш критерий (өлшем) бойынша бағаланады. Олар: сауаттылық, шапшаңдық, сөз саны

8 слайд
III бөлім Мақал- мәтел
аукционы.
Бұл бөлім екі критерий
(өлшем) бойынша
бағаланады. Олар:
нақтылық, шапшаңдық
8 слайд
III бөлім Мақал- мәтел аукционы. Бұл бөлім екі критерий (өлшем) бойынша бағаланады. Олар: нақтылық, шапшаңдық

9 слайд
Мақалды аяқтау
1. Білекті бірді жығады, ...
2. Әдептілік белгісі- ...
3. Әдепті бала ата- анасын
мақтатар, ...
4. Күннің шуағы жылы- ...
9 слайд
Мақалды аяқтау 1. Білекті бірді жығады, ... 2. Әдептілік белгісі- ... 3. Әдепті бала ата- анасын мақтатар, ... 4. Күннің шуағы жылы- ...

10 слайд
IY бөлім
Анамның қолы ( ойын).
(Көзі байлаулы бала анасын
қолынан сипап табу.)
Бұл бөлім екі критерий
(өлшем) бойынша бағаланады.
Олар: нақтылық, шапшаңдық
10 слайд
IY бөлім Анамның қолы ( ойын). (Көзі байлаулы бала анасын қолынан сипап табу.) Бұл бөлім екі критерий (өлшем) бойынша бағаланады. Олар: нақтылық, шапшаңдық

11 слайд
Y бөлім
Баласын дауысынан ажырату.
(ойын).
Бұл жерде керісінше аналары көздерін
байлап, балдарын дауыстарынан
ажыратып табу керек.
Бұл бөлім екі критерий (өлшем)
бойынша бағаланады.
Олар: нақтылық, шапшаңдық
11 слайд
Y бөлім Баласын дауысынан ажырату. (ойын). Бұл жерде керісінше аналары көздерін байлап, балдарын дауыстарынан ажыратып табу керек. Бұл бөлім екі критерий (өлшем) бойынша бағаланады. Олар: нақтылық, шапшаңдық

12 слайд
YI бөлім Сазды конкурс.
Әр өлеңге кішкене сипаттама беру
арқылы сол өлеңді табу немесе айтып
беру.
Бұл бөлім үш критерий (өлшем)
бойынша бағаланады.
Олар: нақтылық, шапшаңдық,
әуендету
12 слайд
YI бөлім Сазды конкурс. Әр өлеңге кішкене сипаттама беру арқылы сол өлеңді табу немесе айтып беру. Бұл бөлім үш критерий (өлшем) бойынша бағаланады. Олар: нақтылық, шапшаңдық, әуендету

13 слайд
1. Кішкентай бала
атасының ауылына
барғанда, Шопан ата
тентегімен
танысады.
13 слайд
1. Кішкентай бала атасының ауылына барғанда, Шопан ата тентегімен танысады.

14 слайд
2. Баланың салған
суретінде бейбітшілік
бейнеленген. Әрқашан
анасының аман, аспанның
ашық болуын, бұлттың
төнбеуін қалайды.
14 слайд
2. Баланың салған суретінде бейбітшілік бейнеленген. Әрқашан анасының аман, аспанның ашық болуын, бұлттың төнбеуін қалайды.

15 слайд
Әрқашан күн сөнбесін
1. Күн әдемі, көк әлемі,
Бұл суреті жас баланың.
Ақ қағазға салған өзі,
Жазылған бар сөзі.
Қайырмасы:
Әрқашан күн сөнбесін,
Аспаннан бұлт төнбесін,
Қасымда болсын мамам,
Болайын мен де аман.
15 слайд
Әрқашан күн сөнбесін 1. Күн әдемі, көк әлемі, Бұл суреті жас баланың. Ақ қағазға салған өзі, Жазылған бар сөзі. Қайырмасы: Әрқашан күн сөнбесін, Аспаннан бұлт төнбесін, Қасымда болсын мамам, Болайын мен де аман.

16 слайд
3. Жер бетіндегі
барлық
аналарды
алтынға теңейді.
16 слайд
3. Жер бетіндегі барлық аналарды алтынға теңейді.

17 слайд
Сенiң анаң – алтын, менiң анам – алтын
1. Айналдым ана деген асқақ аттан
Ұлыңмын атқа мiнiп көкпар шапқан
Бүгiнгi бұл мереке сiздердiкi
Мейрамың құтты болсын болып жатқан
Қайырмасы: 2 рет
Сенiң анаң – алтын, менiң анам – алтын
Құлпыра бер қарындасым аман болып жалпың
Ақ жеңгелер әнiн, сұлу қыздар сәнiн
Аналарды құттықтап қол соғыңдар бәрiң
17 слайд
Сенiң анаң – алтын, менiң анам – алтын 1. Айналдым ана деген асқақ аттан Ұлыңмын атқа мiнiп көкпар шапқан Бүгiнгi бұл мереке сiздердiкi Мейрамың құтты болсын болып жатқан Қайырмасы: 2 рет Сенiң анаң – алтын, менiң анам – алтын Құлпыра бер қарындасым аман болып жалпың Ақ жеңгелер әнiн, сұлу қыздар сәнiн Аналарды құттықтап қол соғыңдар бәрiң

18 слайд
4. Бұл- бейбітшіліктің,
ынтымақтың белгісі .
Мұны қолдан ұшырғанда
бүкіл әлемдегі халықты
достыққа,
ынтымақтастыққа
шақырады.
18 слайд
4. Бұл- бейбітшіліктің, ынтымақтың белгісі . Мұны қолдан ұшырғанда бүкіл әлемдегі халықты достыққа, ынтымақтастыққа шақырады.

19 слайд
Ақ көгершін
1Ақ көгершін, көгершін,
Қолғанат құс сен едің.
Бар, кезіп қайт ел үшін,
Кең дүниенің көлемін.
Әділеттің құсы деп,
Көз алмастан жолыңнан.
Бақыт болып қоншы деп,
Ұшырамын қолымнан.
Қайырмасы
Ел тілегін алып ұш
Адамзаттың бағына.
Қара бұлтты жарып ұш
Мұхиттың арғы жағына.
19 слайд
Ақ көгершін 1Ақ көгершін, көгершін, Қолғанат құс сен едің. Бар, кезіп қайт ел үшін, Кең дүниенің көлемін. Әділеттің құсы деп, Көз алмастан жолыңнан. Бақыт болып қоншы деп, Ұшырамын қолымнан. Қайырмасы Ел тілегін алып ұш Адамзаттың бағына. Қара бұлтты жарып ұш Мұхиттың арғы жағына.

20 слайд
YII бөлім Ситуациялық
сұрақтар.
Бұл бөлім үш критерий
(өлшем) бойынша
бағаланады.
Олар: сауаттылық,
нақтылық, шапшаңдық
20 слайд
YII бөлім Ситуациялық сұрақтар. Бұл бөлім үш критерий (өлшем) бойынша бағаланады. Олар: сауаттылық, нақтылық, шапшаңдық

21 слайд
1-Сұрақ. Балаңыз сыныпта үлгілі оқушы. Жыл
сайын мақтау қағазын алады. Балаңыздың
жақсы білім алуына бар жағдайды жасау
мақсатында оған сыйға компьютер алып
ғаламтор орнаттыңыз. Балаңыз сабақтан
келгеннен кейін бар уақытын компьютер
алдында өткізеді. Кейінгі кезде сынып
жетекшісі сабағының нашарлағанын, мінезінің
қатты өзгергенін, сыныптастарымен мүлде
қосылмайтынын ескертті. Сіз қандай шара
қолданасыз?
21 слайд
1-Сұрақ. Балаңыз сыныпта үлгілі оқушы. Жыл сайын мақтау қағазын алады. Балаңыздың жақсы білім алуына бар жағдайды жасау мақсатында оған сыйға компьютер алып ғаламтор орнаттыңыз. Балаңыз сабақтан келгеннен кейін бар уақытын компьютер алдында өткізеді. Кейінгі кезде сынып жетекшісі сабағының нашарлағанын, мінезінің қатты өзгергенін, сыныптастарымен мүлде қосылмайтынын ескертті. Сіз қандай шара қолданасыз?

22 слайд
2-СҰРАҚ. Сіздің балаңыз кішкентайынан
дәрігер болғанды армандайды. Ал сіз
балаңыздың өнер жолын таңдап танымал
болғанын қалайсыз, сондықтан оны өнер
үйірмесіне бердіңіз. Балаңыз сізді
ренжітпеу үшін үйірмеге барады. Ол
үйірме жетекшісіне өнерді ұнатпайтынын
дәрігер болғысы келетінін айтты және
мұғалімі сізге баяндады. Сіздің әрі
қарайғы іс-әрекетіңіз.
22 слайд
2-СҰРАҚ. Сіздің балаңыз кішкентайынан дәрігер болғанды армандайды. Ал сіз балаңыздың өнер жолын таңдап танымал болғанын қалайсыз, сондықтан оны өнер үйірмесіне бердіңіз. Балаңыз сізді ренжітпеу үшін үйірмеге барады. Ол үйірме жетекшісіне өнерді ұнатпайтынын дәрігер болғысы келетінін айтты және мұғалімі сізге баяндады. Сіздің әрі қарайғы іс-әрекетіңіз.

23 слайд
3-СҰРАҚ. Балаңыз сізге ертең ата-
аналар жиналысы болатынын айтты да,
сіздің жауабыңызды күтпей, көңілі
түсіп кетіп қалды. Сіз балаңыздың
қасына барып, не үшін көңілсіз екенін
сұрадыңыз. Сонда балаңыз: -Сіздің
бірде-бір жиналысқа бармағаныңыз
үшін мен балалар мен мұғалімнің
алдында ұяламын,-деді де жылап
жіберді. Сіздің әрекетіңіз.
23 слайд
3-СҰРАҚ. Балаңыз сізге ертең ата- аналар жиналысы болатынын айтты да, сіздің жауабыңызды күтпей, көңілі түсіп кетіп қалды. Сіз балаңыздың қасына барып, не үшін көңілсіз екенін сұрадыңыз. Сонда балаңыз: -Сіздің бірде-бір жиналысқа бармағаныңыз үшін мен балалар мен мұғалімнің алдында ұяламын,-деді де жылап жіберді. Сіздің әрекетіңіз.

24 слайд
4-СҰРАҚ. Балаңыз ештеңеге
қызықпайды, өте жай, сабағы да
төмен, өзімен өзі жүреді.
Балаңызға не айтсаңыз да «мен
істей алмаймын», «менің
қолымнан келмейді» деген жауап
аласыз. Кінәні кімнен іздейсіз
және әрі қарай не істейсіз?
24 слайд
4-СҰРАҚ. Балаңыз ештеңеге қызықпайды, өте жай, сабағы да төмен, өзімен өзі жүреді. Балаңызға не айтсаңыз да «мен істей алмаймын», «менің қолымнан келмейді» деген жауап аласыз. Кінәні кімнен іздейсіз және әрі қарай не істейсіз?

25 слайд
Оқушыға қойылатын сұрақтар:
1. Біздің ана тіліміз қандай тіл?
2. Ана сөзі қандай сөз табына жатады
3. Баласы үшін түн ұйқысын төрт
бөлген кім?
4.Сен әкеңнің ата-анасына кім боласың?
5.«Әсемпаз болма әрнеге» кімнің өлеңі?
6. 1 см-де неше мм бар?
7. Отбасында шаңырақ иесі кім?
25 слайд
Оқушыға қойылатын сұрақтар: 1. Біздің ана тіліміз қандай тіл? 2. Ана сөзі қандай сөз табына жатады 3. Баласы үшін түн ұйқысын төрт бөлген кім? 4.Сен әкеңнің ата-анасына кім боласың? 5.«Әсемпаз болма әрнеге» кімнің өлеңі? 6. 1 см-де неше мм бар? 7. Отбасында шаңырақ иесі кім?

26 слайд
YIII бөлім Шаңырақ.
Әртүрлі ресурстарды
пайдалана отырып, үй салу.
Бұл бөлім екі критерий
(өлшем) бойынша бағаланады.
Олар:тапқырлық, шапшаңдық
26 слайд
YIII бөлім Шаңырақ. Әртүрлі ресурстарды пайдалана отырып, үй салу. Бұл бөлім екі критерий (өлшем) бойынша бағаланады. Олар:тапқырлық, шапшаңдық

27 слайд
1. Тақтайшаға резеңкемен
2. Түтікше мен ермексаздан
3. Геометриялық фигурадан
4. Даминомен
27 слайд
1. Тақтайшаға резеңкемен 2. Түтікше мен ермексаздан 3. Геометриялық фигурадан 4. Даминомен

28 слайд
Ата-аналардың тілегі
Адам болып өскенің
Адамдықтың тірегі
Адал болып өскенің
28 слайд
Ата-аналардың тілегі Адам болып өскенің Адамдықтың тірегі Адал болып өскенің

